ALEGE MASINA
marca:
model:
motorizare:
PRODUSE UNIVERSALE
Perie, generator ERA 231069(A005TA6291)
Cod: 231069
Producator: ERA
Coduri OE: A005TA6291, A5TA6291
Tensiune de lucru [V]: 24
Tensiune de lucru [V]: 14
pentru numar articol: 231069
Lungime [mm]: 14,5
Grosime [mm]: 4,6
Înaltime [mm]: 6,4
Lungime cablu [mm]: 50
Producator: ERA
Coduri OE: A005TA6291, A5TA6291
Tensiune de lucru [V]: 24
Tensiune de lucru [V]: 14
pentru numar articol: 231069
Lungime [mm]: 14,5
Grosime [mm]: 4,6
Înaltime [mm]: 6,4
Lungime cablu [mm]: 50
Se cauta preturi, va rugam asteptati...
Piese alternator :
carcasa , rotor , stator , rulmenti rotor , carbuni sau perii , inele colectoare , ventilatoare , regulator de tensiune , punte redresoare .
Alternatorul , sau generatorul de curent , reprezinta agregatul , care pus in functiune de motorul masinii , genereaza curent pentru toti consumatorii unui autovehicul .
Constructiv , este format din stator , compus din trei bobine , in care ia nastere curentul trifazic , rotorul bobinat prevazut cu doua piese polare , sub forma de gheara prin care se realizeaza polii aparenti , puntea de diode , care are rolul de a transforma tensiunea alternativa de la bornele alternatorului in tensiune continua .
Rotorul , care primeste curent electric , prin intermediul inelelor colectoare si periile alimentatoare , denumite si carbuni , produce un camp magnetic , in interiorul alternatorului , care in timpul rotatiei , intersecteaza bobinele statorului , producand in infasurarile acestuia un curent electric trifazat . Tensiunea electrica trifazata culeasa la bornele alternatorului , este transformata in tensiune continua, dupa cum s- a mai aratat , de catre puntea de diode , formata dintr-un numar de sase diode , montate in asa fel , incat la intrare sunt alimentate cu tensiunea alternativa trifazata , iar la iesire , furnizeaza tensiune continua pe doua borne , dintre care una este legata la masa .
Turatia motorului , fiind proportionala cu turatia alternatorului , se variaza fluxul magnetic , care intersecteaza infasurarea statorului , influentand tensiunea de la bornele alternatorului . Deoarece pentru alimentarea consumatorilor , este necesara o tensiune constanta , de 14.2 volti , se simte nevoia de a controla tensiunea transmisa la bobina rotorului , in asa fel , incat o data cu cresterea turatiei alternatorului , tensiunea de la bobina rotorului , sa scada , rezultand in final o tensiune constanta la borne . Reglajul tensiunii la bobina alternatorului , este realizat de catre releul regulator .
Pentru racirea alternatorului , se recurge la ventilatoare , montate in interiorul carcasei , sau in exterior .
Pentru:
RENAULT 18 (134_) 2.1 Diesel (1344) 1981-1986 67CP (49 KW) 2068cmc,
RENAULT 18 Variable (135_) 2.1 Diesel (1354) 1980-1986 67CP (49 KW) 2068cmc,
RENAULT 25 (B29_) 2.2 (B29E) 1984-1989 121CP (89 KW) 2165cmc,
RENAULT 25 (B29_) 2.0 12V (B294) 1989-1992 135CP (99 KW) 1995cmc,
RENAULT 25 (B29_) 2.2 (B29B) 1986-1992 108CP (79 KW) 2165cmc,
RENAULT ESPACE I (J11_) 2.1 TD (J/S115) 1984-1990 88CP (65 KW) 2068cmc,
RENAULT TRAFIC Bus (T5, T6, T7) 2.1 D 1980-1989 58CP (43 KW) 2068cmc,
RENAULT TRAFIC Bus (TXW) 2.1 D 1989-1994 58CP (43 KW) 2068cmc,
CITROEN CX II 22 TRS 1985-1992 113CP (83 KW) 2165cmc,
CITROEN C25 Bus (280_, 290_) 2.0 E 1981-1994 79CP (58 KW) 1971cmc,
FIAT PANDA (141_) 750 1986-1995 34CP (25 KW) 770cmc,
FIAT PANDA (141_) 1000 4x4 1986-1989 44CP (32 KW) 999cmc,
FIAT PANDA (141_) 1000 4x4 1986-1992 50CP (37 KW) 999cmc,
FIAT PANDA (141_) 1000 1986-1992 44CP (32 KW) 999cmc,
FIAT PANDA (141_) 1000 4x4 1986-1994 45CP (33 KW) 999cmc,
FIAT PANDA Van (141_) 1000 1986-1992 44CP (32 KW) 999cmc,
FIAT UNO (146_) 45 1.0 (146A.ED) 1986-1993 44CP (32 KW) 999cmc,
LANCIA Y10 (156_) 1.0 Fire (156B, 156AD) 1985-1991 44CP (32 KW) 999cmc,
LANCIA Y10 (156_) 1.0 Fire (156AE) KAT 1987-1992 45CP (33 KW) 999cmc,
PEUGEOT 106 I (1A, 1C) 1.5 D 1994-1996 54CP (40 KW) 1527cmc,
CITROEN CX II 20 RE 1985-1992 106CP (78 KW) 1995cmc,
CITROEN CX II Break 20 1985-1986 106CP (78 KW) 1995cmc,
CITROEN SAXO (S0, S1) 1.5 D 1996-2003 54CP (40 KW) 1527cmc,
CITROEN SAXO (S0, S1) 1.5 D 1996-2001 57CP (42 KW) 1527cmc,
PEUGEOT 106 II (1) 1.5 D 1996-prezent 55CP (40 KW) 1527cmc,
RENAULT 25 (B29_) 2.2 (B29E) 1984-1989 124CP (91 KW) 2165cmc,
RENAULT 25 (B29_) 2.2 (B29) 1985-1989 103CP (76 KW) 2165cmc,
RENAULT TRAFIC caroserie (TXX) 2.1 D 1989-1994 58CP (43 KW) 2068cmc,
LANCIA Y10 (156_) 1.0 Fire Allrad 1987-1990 50CP (37 KW) 999cmc,
PEUGEOT 106 I (1A, 1C) 1.5 D 1994-1996 58CP (43 KW) 1527cmc,
LANCIA Y10 (156_) 1.0 Fire Allrad (156AE) 1987-1992 45CP (33 KW) 999cmc,
CITROEN C25 platou/sasiu (280_, 290_) 2.0 1987-1994 84CP (62 KW) 1971cmc,
OPEL ARENA Combi (THB) 2.5 D 1998-2001 75CP (55 KW) 2499cmc,
OPEL ARENA caroserie (TB, TF) 2.5 D 1998-2001 75CP (55 KW) 2499cmc,
RENAULT MASTER II caroserie (FD) 2.5 D 1998-2001 80CP (59 KW) 2499cmc,
RENAULT MASTER II caroserie (FD) 2.8 dTI 1998-2001 114CP (84 KW) 2799cmc,
RENAULT MASTER II platou/sasiu (ED/HD/UD) 2.5 D 1998-2001 80CP (59 KW) 2499cmc,
RENAULT MASTER II platou/sasiu (ED/HD/UD) 2.8 dTI 1998-2001 114CP (84 KW) 2799cmc,
OPEL MOVANO caroserie (F9) 2.5 D 1999-2000 80CP (59 KW) 2499cmc,
OPEL MOVANO platou/sasiu (U9, E9) 2.5 D 1998-2000 80CP (59 KW) 2499cmc,
OPEL MOVANO caroserie (F9) 2.8 DTI 1999-2001 114CP (84 KW) 2799cmc,
OPEL MOVANO platou/sasiu (U9, E9) 2.8 DTI 1998-2001 114CP (84 KW) 2799cmc,
RENAULT MASTER II Bus (JD) 2.5 D 1998-2001 80CP (59 KW) 2499cmc,
RENAULT MASTER II Bus (JD) 2.8 dTI 1998-2001 114CP (84 KW) 2799cmc,
OPEL MOVANO Combi (J9) 2.5 D 1998-2000 80CP (59 KW) 2499cmc,
OPEL MOVANO Combi (J9) 2.8 DTI 1998-2001 114CP (84 KW) 2799cmc,
VAUXHALL ARENA Van 2.5 D 1998-2001 75CP (55 KW) 2499cmc,
RENAULT 18 caroserie 2.1 Diesel 1981-1986 67CP (49 KW) 2068cmc,
RENAULT 21 limuzina (L48_) 2.0 1991-1993 106CP (78 KW) 1995cmc,
RENAULT 25 (B29_) 2.0 12V 1988-1993 140CP (103 KW) 1995cmc,
VAUXHALL MOVANO Mk I (A) Van (FD) 2.5 D 1998-2000 80CP (59 KW) 2499cmc,
VAUXHALL MOVANO Mk I (A) Van (FD) 2.8 TDI 1998-2001 114CP (84 KW) 2799cmc,
RENAULT TRAFIC platou/sasiu (P6) 2.1 D 1980-1989 58CP (43 KW) 2068cmc,
OPEL MOVANO Kipper (H9) 2.8 DTI 1999-2001 114CP (84 KW) 2799cmc,
FIAT PANDA Van (141_) 1000 i.e 1992-2004 45CP (33 KW) 999cmc,
VAUXHALL MOVANO Mk I (A) Combi (JD) 2.5 D 1998-2000 80CP (59 KW) 2499cmc,
VAUXHALL MOVANO Mk I (A) Combi (JD) 2.8 DTI 1998-2001 114CP (84 KW) 2799cmc,
VAUXHALL MOVANO Mk I (A) Chassis/Cab (ED, UD, HD) 2.8 DTI 1998-2001 114CP (84 KW) 2799cmc,
VAUXHALL MOVANO Mk I (A) Chassis/Cab (ED, UD, HD) 2.5 D 1998-2001 80CP (59 KW) 2499cmc,
LANCIA Y10 (156_) 1.0 Fire (156AA) 1985-1989 45CP (33 KW) 999cmc,
VAUXHALL ARENA Combi 2.5 D 1998-2001 75CP (55 KW) 2499cmc,
MERCEDES-BENZ VITO / MIXTO caroserie (W639) 109 CDI (639.601, 639.603, 639.605) 2003-prezent 88CP (65 KW) 2148cmc,
FORD MONDEO IV (BA7) 1.6 Ti 2007-2014 110CP (81 KW) 1596cmc,
FORD MONDEO IV (BA7) 1.6 Ti 2007-2014 125CP (92 KW) 1596cmc,
FORD MONDEO IV (BA7) 1.8 TDCi 2007-prezent 125CP (92 KW) 1753cmc,
FORD MONDEO IV Turnier (BA7) 1.6 Ti 2007-2012 110CP (81 KW) 1596cmc,
FORD MONDEO IV Turnier (BA7) 1.6 Ti 2007-2010 125CP (92 KW) 1596cmc,
FORD MONDEO IV Turnier (BA7) 1.8 TDCI 2007-2012 125CP (92 KW) 1753cmc,
FORD MONDEO IV limuzina (BA7) 1.8 TDCi 2007-2014 125CP (92 KW) 1753cmc,
FORD MONDEO IV limuzina (BA7) 1.6 Ti 2007-2014 110CP (81 KW) 1596cmc,
FORD FIESTA VI 1.25 2008-prezent 60CP (44 KW) 1242cmc,
FORD FIESTA VI 1.25 2008-prezent 82CP (60 KW) 1242cmc,
FORD FIESTA VI 1.4 2008-prezent 97CP (71 KW) 1388cmc,
FORD FIESTA VI 1.6 Ti 2008-prezent 120CP (88 KW) 1596cmc,
CITROEN SAXO (S0, S1) 1.5 D 2001-2004 58CP (43 KW) 1527cmc,
CAUTARE DUPA COD
CAUTARE DUPA MOTOR
ULTIMELE MASINI VIZITATE
Pentru a vedea lista cu ultimele 10 masini vizualizate te rugam sa te autentifici.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.