Se incarca...

Va rugam asteptati!

ALEGE MASINA

marca:

model:
motorizare:




PRODUSE UNIVERSALE




Suport perii ERA 231001 pentru CITRO XSARA Break (N2) 1.8 i Aut.


Cod: 231001
Producator: ERA
Coduri OE:
pentru numar articol: 231001


Se cauta preturi, va rugam asteptati...
Piese alternator : carcasa , rotor , stator , rulmenti rotor , carbuni sau perii , inele colectoare , ventilatoare , regulator de tensiune , punte redresoare . Alternatorul , sau generatorul de curent , reprezinta agregatul , care pus in functiune de motorul masinii , genereaza curent pentru toti consumatorii unui autovehicul . Constructiv , este format din stator , compus din trei bobine , in care ia nastere curentul trifazic , rotorul bobinat prevazut cu doua piese polare , sub forma de gheara prin care se realizeaza polii aparenti , puntea de diode , care are rolul de a transforma tensiunea alternativa de la bornele alternatorului in tensiune continua . Rotorul , care primeste curent electric , prin intermediul inelelor colectoare si periile alimentatoare , denumite si carbuni , produce un camp magnetic , in interiorul alternatorului , care in timpul rotatiei , intersecteaza bobinele statorului , producand in infasurarile acestuia un curent electric trifazat . Tensiunea electrica trifazata culeasa la bornele alternatorului , este transformata in tensiune continua, dupa cum s- a mai aratat , de catre puntea de diode , formata dintr-un numar de sase diode , montate in asa fel , incat la intrare sunt alimentate cu tensiunea alternativa trifazata , iar la iesire , furnizeaza tensiune continua pe doua borne , dintre care una este legata la masa . Turatia motorului , fiind proportionala cu turatia alternatorului , se variaza fluxul magnetic , care intersecteaza infasurarea statorului , influentand tensiunea de la bornele alternatorului . Deoarece pentru alimentarea consumatorilor , este necesara o tensiune constanta , de 14.2 volti , se simte nevoia de a controla tensiunea transmisa la bobina rotorului , in asa fel , incat o data cu cresterea turatiei alternatorului , tensiunea de la bobina rotorului , sa scada , rezultand in final o tensiune constanta la borne . Reglajul tensiunii la bobina alternatorului , este realizat de catre releul regulator . Pentru racirea alternatorului , se recurge la ventilatoare , montate in interiorul carcasei , sau in exterior .
Pentru:

TOYOTA CARINA II limuzina (_T17_) 2.0 GLI (ST171) 1987-1992 121CP (89 KW) 1998cmc,

TOYOTA CARINA II (_T17_) 2.0 GLI (ST171) 1987-1992 121CP (89 KW) 1998cmc,

TOYOTA CAMRY (_V2_) 2.0 (SV21_, SV25_) 1986-1991 128CP (94 KW) 1998cmc,

TOYOTA CAMRY (_V2_) 2.0 Gli 16V (SV21_, SV25_) 1986-1991 121CP (89 KW) 1998cmc,

TOYOTA CAMRY Station Wagon (_V2_) 2.0 (SV21_) 1986-1991 128CP (94 KW) 1998cmc,

TOYOTA CAMRY Station Wagon (_V2_) 2.0 GLi 16V (SV21_) 1986-1991 121CP (89 KW) 1998cmc,

TOYOTA CELICA Coupe (ST16_, AT16_) 2.0 Turbo 4WD 1988-1989 185CP (136 KW) 1998cmc,

TOYOTA CELICA (AT16_, ST16_) 2.0 1987-1989 150CP (110 KW) 1998cmc,

TOYOTA CELICA Cabriolet (ST16_, AT16_) 2.0 GT (ST162) 1985-1989 140CP (103 KW) 1998cmc,

TOYOTA CELICA Cabriolet (ST16_, AT16_) 2.0 GT (ST162) 1986-1989 150CP (110 KW) 1998cmc,

TOYOTA SUPRA (JZA70_, GA70_, MA70) 3.0 24V 1986-1988 204CP (150 KW) 2954cmc,

TOYOTA MR 2 I (AW1_) 1.6 16V (AW11) 1984-1990 116CP (85 KW) 1587cmc,

TOYOTA MR 2 I (AW1_) 1.6 16V (AW11) 1984-1990 124CP (91 KW) 1587cmc,

TOYOTA MR 2 II (SW2_) 2.0 16V (SW20) 1989-2000 156CP (115 KW) 1998cmc,

TOYOTA CELICA Coupe (AT18_, ST18_) 2.0 GTi (ST182) 1989-1993 156CP (115 KW) 1998cmc,

TOYOTA CELICA Cabriolet (AT18_, ST18_) 2.0 GTi (ST182) 1989-1993 156CP (115 KW) 1998cmc,

TOYOTA CELICA Coupe (AT18_, ST18_) 2.0 Turbo 4WD (ST185) 1989-1993 204CP (150 KW) 1998cmc,

TOYOTA CELICA Coupe (AT18_, ST18_) 2.0 Turbo 4WD (ST185) 1989-1993 208CP (153 KW) 1998cmc,

TOYOTA MR 2 II (SW2_) 2.0 16V 1989-2000 175CP (129 KW) 1998cmc,

TOYOTA CARINA II Station Wagon (_T17_) 2.0 1987-1992 121CP (89 KW) 1998cmc,

TOYOTA MR 2 II (SW2_) 2.0 16V 1989-2000 170CP (125 KW) 1998cmc,

TOYOTA LITEACE Bus (CM30_G, KM30_G) 2.0 D (CM30LG) 1988-1992 72CP (53 KW) 1975cmc,

TOYOTA LITEACE caroserie (CM3_V, KM3_V) 2.0 D (CM36_V) 1988-1992 72CP (53 KW) 1975cmc,

TOYOTA CAMRY Station Wagon (_V2_) 1.8 (SV20_) 1986-1988 90CP (66 KW) 1832cmc,

CAUTARE DUPA COD

cod produs:



CAUTARE DUPA MOTOR

cod motor:



ULTIMELE MASINI VIZITATE

Pentru a vedea lista cu ultimele 10 masini vizualizate te rugam sa te autentifici.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.

NEWSLETTER

aboneaza-te la newsletter:


Piese auto. Magazin piese auto online. Piese auto ieftine. Piese auto originale si aftermarket. Ulei de motor. Ulei Castrol, Mobil, Motul, BMW, Ford, GM. Filtre Mann ieftine. Acumulatori auto VARTA, BOSCH, ROMBAT.
Prima pagina | Coduri piese | ANPC | Termeni si conditii | Contact | Despre | GDPR
©2024 piese-masina.ro - toate drepturile rezervate
By GT3