Se incarca...

Va rugam asteptati!

ALEGE MASINA

marca:

model:
motorizare:




PRODUSE UNIVERSALE




Bujii BRISK 1445


Cod: 1445
Producator: BRISK
Coduri OE:
Tip combustibil: benzina
Se va înlocui dupa km: 70000
Moment strangere [Nm]: 25
Deschidere cheie: 21
Distanta dintre electrozi [mm]: 1
Dimensiune filet: M14x1,25
Lungime filet [mm]: 19
Numar poli: 3

Cod motor: DT

Se cauta preturi, va rugam asteptati...
La motoarele cu alimentare pe benzina , bujia , reprezinta elementul sistemului de aprindere , care are rolul de a produce scanteie , intre electrozii acesteia , care sa aprinda amestecul carburant din camera de ardere . O bujie , se compune dintr-un electrod pozitiv , amplasat central , alimentat de bobina de inductie , unul lateral , negativ , legat la corpul bujiei , corpul metalic exterior , care se insurubeaza in chiulasa , izolator ceramic , care izoleaza electrodul central , garnituri de etansare din praf de caolin presat , amplasate in zona de contact dintre corpul metalic al bujiei si izolatorul ceramic si piulita de contact , prin care se alimenteaza bujia . Bujia , indeplineste un rol esential , in functionarea motorului , alegandu-se functie de caracteristicile acestuia . Daca o bujie este prost aleasa , incalzirea izolatorului la temperaturi de peste 900 de grade celsius , poate duce la aprinderi secundare ale amestecului carburant , cauzand motorului pierderi de putere si o functionare cu batai . Bujia este dimensionata sa respecte mai multe cerinte : - valoarea termica , care reflecta capacitatea bujiei de a transmite caldura din camera de ardere , inspre mediul ambiant , ea fiind supusa , in timpul functionarii , unor solicitari termice extreme , datorate diferentelor de temperatura dintre partea care intra in camera de ardere si partea expusa mediului exterior . -rezistenta mare la solicitari electrice , aprox 5000 de volti in timpul functionarii normale ,putand ajunge , pana la 12000 de volti , la pornirea de la rece . -solicitari mecanice , care intervin in cilindri , datorita variatiei presiunii gazelor , dar si a trepidatiilor , care apar in timpul functionarii . Se deosebesc doua tipuri de bujii , calde si reci ., cele calde avand valori termice mai mari . Durata de viata a unui set de bujii este de aproximativ 60.000 de kilometri . La motoarele noi , generarea scanteii la fiecare bujie , este controlata de catre calculatorul de injectie . -
Pentru:

AUDI 80 (81, 85, B2) 1.3 1978-1986 60CP (44 KW) 1297cmc,

AUDI 80 (81, 85, B2) 1.6 1986 73CP (54 KW) 1595cmc,

AUDI 80 (81, 85, B2) 1.6 1978-1986 75CP (55 KW) 1595cmc,

AUDI 80 (89, 89Q, 8A, B3) 1.6 1986-1991 75CP (55 KW) 1595cmc,

AUDI 80 (89, 89Q, 8A, B3) 1.8 1986-1990 75CP (55 KW) 1781cmc,

AUDI 80 (89, 89Q, 8A, B3) 1.6 1987-1991 70CP (51 KW) 1595cmc,

AUDI 80 (8C, B4) 1.6 1991-1994 71CP (52 KW) 1595cmc,

AUDI 100 Avant (44, 44Q, C3) 1.8 1982-1987 75CP (55 KW) 1781cmc,

VW GOLF II (19E, 1G1) 1.6 1986-1992 70CP (51 KW) 1595cmc,

VW GOLF II (19E, 1G1) 1.6 1986-1991 72CP (53 KW) 1595cmc,

VW GOLF II (19E, 1G1) 1.6 1983-1992 75CP (55 KW) 1595cmc,

VW GOLF II (19E, 1G1) 1.8 Syncro 1988-1991 98CP (72 KW) 1781cmc,

VW JETTA II (19E, 1G2, 165) 1.6 1986-1991 70CP (51 KW) 1595cmc,

VW JETTA II (19E, 1G2, 165) 1.6 1986-1991 72CP (53 KW) 1595cmc,

VW JETTA II (19E, 1G2, 165) 1.6 1984-1992 75CP (55 KW) 1595cmc,

VW PASSAT (3A2, 35I) 1.6 1988-1991 72CP (53 KW) 1595cmc,

VW PASSAT (3A2, 35I) 1.6 1988 75CP (55 KW) 1595cmc,

VW PASSAT (3A2, 35I) 1.8 1990-1996 75CP (55 KW) 1781cmc,

VW SCIROCCO (53B) 1.6 1983-1989 75CP (55 KW) 1595cmc,

VW SCIROCCO (53B) 1.6 1986-1990 72CP (53 KW) 1595cmc,

VW GOLF III (1H1) 1.8 1991-1997 75CP (55 KW) 1781cmc,

VW VENTO (1H2) 1.8 1991-1998 75CP (55 KW) 1781cmc,

VW GOLF III Variant (1H5) 1.8 1993-1999 75CP (55 KW) 1781cmc,

VW GOLF III Cabriolet (1E7) 1.8 1993-1998 75CP (55 KW) 1781cmc,

VW PASSAT Variant (3A5, 35I) 1.6 1988-1991 72CP (53 KW) 1595cmc,

VW PASSAT Variant (3A5, 35I) 1.8 1990-1997 75CP (55 KW) 1781cmc,

VW GOLF I Cabriolet (155) 1.6 1986-1990 72CP (53 KW) 1595cmc,

VW GOLF I Cabriolet (155) 1.6 1983-1992 75CP (55 KW) 1595cmc,

AUDI 100 (44, 44Q, C3) 1.8 1982-1987 75CP (55 KW) 1781cmc,

SEAT TOLEDO I (1L) 1.6 i 1991-1999 73CP (54 KW) 1595cmc,

SEAT TOLEDO I (1L) 1.6 i 1991-1993 71CP (52 KW) 1595cmc,

VW POLO (6N1) 75 1.6 1994-1999 75CP (55 KW) 1598cmc,

SEAT TOLEDO I (1L) 1.6 i 1993-1999 75CP (55 KW) 1595cmc,

SEAT INCA (6K9) 1.6 i 1995-1998 75CP (55 KW) 1595cmc,

AUDI 80 (89, 89Q, 8A, B3) 1.4 1986-1988 65CP (48 KW) 1400cmc,

SEAT CORDOBA (6K1, 6K2) 1.6 i 1994-1999 75CP (55 KW) 1595cmc,

VW POLO CLASSIC (6KV2) 75 1.6 1995-1997 75CP (55 KW) 1595cmc,

SEAT CORDOBA Vario (6K5) 1.6 i 1997-1999 75CP (55 KW) 1595cmc,

SEAT IBIZA II (6K1) 1.6 i 1994-1999 75CP (55 KW) 1595cmc,

VW PASSAT (32B) 1.3 1980-1986 60CP (44 KW) 1297cmc,

VW PASSAT Variant (32B) 1.3 1980-1986 60CP (44 KW) 1297cmc,

CAUTARE DUPA COD

cod produs:



CAUTARE DUPA MOTOR

cod motor:



ULTIMELE MASINI VIZITATE

Pentru a vedea lista cu ultimele 10 masini vizualizate te rugam sa te autentifici.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.

NEWSLETTER

aboneaza-te la newsletter:


Piese auto. Magazin piese auto online. Piese auto ieftine. Piese auto originale si aftermarket. Ulei de motor. Ulei Castrol, Mobil, Motul, BMW, Ford, GM. Filtre Mann ieftine. Acumulatori auto VARTA, BOSCH, ROMBAT.
Prima pagina | Coduri piese | ANPC | Termeni si conditii | Contact | Despre | GDPR
©2024 piese-masina.ro - toate drepturile rezervate
By GT3