Se incarca...

Va rugam asteptati!

ALEGE MASINA

marca:

model:
motorizare:




PRODUSE UNIVERSALE




Bujii SCT Germany UR41C


Cod: UR41C
Producator: SCT Germany
Coduri OE:
Dimensiune filet: 14 x 1.25
Deschidere cheie: 16
Bujie: cu rezistenta
Bujie: 1-Electrod masa
Adancime montaj [mm]: 17,5

distanta electrozi de reglat [mm]: 0,8

Se cauta preturi, va rugam asteptati...
La motoarele cu alimentare pe benzina , bujia , reprezinta elementul sistemului de aprindere , care are rolul de a produce scanteie , intre electrozii acesteia , care sa aprinda amestecul carburant din camera de ardere . O bujie , se compune dintr-un electrod pozitiv , amplasat central , alimentat de bobina de inductie , unul lateral , negativ , legat la corpul bujiei , corpul metalic exterior , care se insurubeaza in chiulasa , izolator ceramic , care izoleaza electrodul central , garnituri de etansare din praf de caolin presat , amplasate in zona de contact dintre corpul metalic al bujiei si izolatorul ceramic si piulita de contact , prin care se alimenteaza bujia . Bujia , indeplineste un rol esential , in functionarea motorului , alegandu-se functie de caracteristicile acestuia . Daca o bujie este prost aleasa , incalzirea izolatorului la temperaturi de peste 900 de grade celsius , poate duce la aprinderi secundare ale amestecului carburant , cauzand motorului pierderi de putere si o functionare cu batai . Bujia este dimensionata sa respecte mai multe cerinte : - valoarea termica , care reflecta capacitatea bujiei de a transmite caldura din camera de ardere , inspre mediul ambiant , ea fiind supusa , in timpul functionarii , unor solicitari termice extreme , datorate diferentelor de temperatura dintre partea care intra in camera de ardere si partea expusa mediului exterior . -rezistenta mare la solicitari electrice , aprox 5000 de volti in timpul functionarii normale ,putand ajunge , pana la 12000 de volti , la pornirea de la rece . -solicitari mecanice , care intervin in cilindri , datorita variatiei presiunii gazelor , dar si a trepidatiilor , care apar in timpul functionarii . Se deosebesc doua tipuri de bujii , calde si reci ., cele calde avand valori termice mai mari . Durata de viata a unui set de bujii este de aproximativ 60.000 de kilometri . La motoarele noi , generarea scanteii la fiecare bujie , este controlata de catre calculatorul de injectie . -
Pentru:

MERCEDES-BENZ 190 (W201) E 2.3-16 1985-1987 170CP (125 KW) 2298cmc,

MERCEDES-BENZ 190 (W201) E 2.3-16 1985-1988 177CP (130 KW) 2298cmc,

RENAULT 21 (B48_) 2.2 (B48K) 1989-1994 107CP (79 KW) 2165cmc,

RENAULT 21 limuzina (L48_) 2.2 (L48K) 1986-1994 107CP (79 KW) 2165cmc,

RENAULT 21 combi (K48_) 2.2 (K48K) 1986-1993 108CP (79 KW) 2165cmc,

RENAULT 25 (B29_) 2.0 (B297) 1984-1992 101CP (74 KW) 1995cmc,

RENAULT 25 (B29_) 2.7 V6 Injection (B298) 1984-1989 141CP (104 KW) 2664cmc,

RENAULT ESPACE I (J11_) 2.0 (J/S112) 1984-1990 109CP (80 KW) 1995cmc,

RENAULT ESPACE I (J11_) 2.2 (J117) 1986-1990 108CP (79 KW) 2165cmc,

RENAULT ESPACE I (J11_) 2.2 Quadra (J117) 1988-1990 108CP (79 KW) 2165cmc,

RENAULT ESPACE II (J/S63_) 2.8 V6 (J638, J63J) 1991-1996 150CP (110 KW) 2849cmc,

CITROEN VISA 11 E 1982-1991 50CP (37 KW) 1124cmc,

CITROEN BX (XB-_) 14 E 1985-1993 67CP (49 KW) 1360cmc,

CITROEN BX (XB-_) 14 E 1983-1989 71CP (52 KW) 1360cmc,

CITROEN BX (XB-_) 14 E 1983-1993 72CP (53 KW) 1360cmc,

CITROEN BX (XB-_) 16 1985-1993 87CP (64 KW) 1580cmc,

CITROEN BX (XB-_) 16 1982-1988 90CP (66 KW) 1580cmc,

CITROEN BX (XB-_) 16 1986-1993 103CP (76 KW) 1580cmc,

CITROEN BX (XB-_) 19 1986-1989 102CP (75 KW) 1905cmc,

CITROEN BX Break (XB-_) 16 1985-1994 87CP (64 KW) 1580cmc,

CITROEN BX Break (XB-_) 16 1986-1994 103CP (76 KW) 1580cmc,

CITROEN CX II 22 TRS 1985-1992 113CP (83 KW) 2165cmc,

PEUGEOT 205 I (741A/C) 1.4 1985-1987 79CP (58 KW) 1360cmc,

PEUGEOT 205 I Cabriolet (741B, 20D) 1.6 CTI 1986-1990 103CP (76 KW) 1580cmc,

PEUGEOT 205 II (20A/C) 1.6 GTI 1987-1989 103CP (76 KW) 1580cmc,

PEUGEOT 305 II (581M) 1.9 1982-1985 102CP (75 KW) 1905cmc,

PEUGEOT 309 I (10C, 10A) 1.6 1985-1988 103CP (76 KW) 1580cmc,

PEUGEOT 505 (551A) 2.2 GTI 1983-1993 122CP (90 KW) 2165cmc,

PEUGEOT 505 Break (551D) 2.2 1986-1993 114CP (84 KW) 2165cmc,

RENAULT ESPACE II (J/S63_) 2.0 (J636) 1991-1996 103CP (76 KW) 1995cmc,

PEUGEOT 305 II Break (581E) 1.9 1984-1987 102CP (75 KW) 1905cmc,

RENAULT 25 (B29_) 2.8 V6 Injection (B29A) 1986-1988 136CP (100 KW) 2849cmc,

PEUGEOT 505 Break (551D) 2.2 GTI 1985-1986 122CP (90 KW) 2165cmc,

RENAULT 21 combi (K48_) 2.2 4x4 (K48K) 1986-1993 107CP (79 KW) 2165cmc,

RENAULT 21 limuzina (L48_) 2.2 4x4 (L48K) 1990-1994 107CP (79 KW) 2165cmc,

RENAULT 21 (B48_) 2.2 4x4 (B48K) 1990-1994 107CP (79 KW) 2165cmc,

RENAULT 18 (134_) 2.0 (1343) 1982-1986 105CP (77 KW) 1995cmc,

CITROEN BX Break (XB-_) 16 1985-1988 90CP (66 KW) 1580cmc,

CAUTARE DUPA COD

cod produs:



CAUTARE DUPA MOTOR

cod motor:



ULTIMELE MASINI VIZITATE

Pentru a vedea lista cu ultimele 10 masini vizualizate te rugam sa te autentifici.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.

NEWSLETTER

aboneaza-te la newsletter:


Piese auto. Magazin piese auto online. Piese auto ieftine. Piese auto originale si aftermarket. Ulei de motor. Ulei Castrol, Mobil, Motul, BMW, Ford, GM. Filtre Mann ieftine. Acumulatori auto VARTA, BOSCH, ROMBAT.
Prima pagina | Coduri piese | ANPC | Termeni si conditii | Contact | Despre | GDPR
©2024 piese-masina.ro - toate drepturile rezervate
By GT3