ALEGE MASINA
marca:
model:
motorizare:
PRODUSE UNIVERSALE
Bujii SCT Germany UR41C
Cod: UR41C
Producator: SCT Germany
Coduri OE:
Dimensiune filet: 14 x 1.25
Deschidere cheie: 16
Bujie: cu rezistenta
Bujie: 1-Electrod masa
Adancime montaj [mm]: 17,5
distanta electrozi de reglat [mm]: 0,8
Producator: SCT Germany
Coduri OE:
Dimensiune filet: 14 x 1.25
Deschidere cheie: 16
Bujie: cu rezistenta
Bujie: 1-Electrod masa
Adancime montaj [mm]: 17,5
distanta electrozi de reglat [mm]: 0,8
Se cauta preturi, va rugam asteptati...
La motoarele cu alimentare pe benzina , bujia , reprezinta elementul sistemului de aprindere , care are rolul de a produce scanteie , intre electrozii acesteia , care sa aprinda amestecul carburant din camera de ardere .
O bujie , se compune dintr-un electrod pozitiv , amplasat central , alimentat de bobina de inductie , unul lateral , negativ , legat la corpul bujiei , corpul metalic exterior , care se insurubeaza in chiulasa , izolator ceramic , care izoleaza electrodul central , garnituri de etansare din praf de caolin presat , amplasate in zona de contact dintre corpul metalic al bujiei si izolatorul ceramic si piulita de contact , prin care se alimenteaza bujia .
Bujia , indeplineste un rol esential , in functionarea motorului , alegandu-se functie de caracteristicile acestuia .
Daca o bujie este prost aleasa , incalzirea izolatorului la temperaturi de peste 900 de grade celsius , poate duce la aprinderi secundare ale amestecului carburant , cauzand motorului pierderi de putere si o functionare cu batai .
Bujia este dimensionata sa respecte mai multe cerinte : - valoarea termica , care reflecta capacitatea bujiei de a transmite caldura din camera de ardere , inspre mediul ambiant , ea fiind supusa , in timpul functionarii , unor solicitari termice extreme , datorate diferentelor de temperatura dintre partea care intra in camera de ardere si partea expusa mediului exterior .
-rezistenta mare la solicitari electrice , aprox 5000 de volti in timpul functionarii normale ,putand ajunge , pana la 12000 de volti , la pornirea de la rece .
-solicitari mecanice , care intervin in cilindri , datorita variatiei presiunii gazelor , dar si a trepidatiilor , care apar in timpul functionarii .
Se deosebesc doua tipuri de bujii , calde si reci ., cele calde avand valori termice mai mari .
Durata de viata a unui set de bujii este de aproximativ 60.000 de kilometri .
La motoarele noi , generarea scanteii la fiecare bujie , este controlata de catre calculatorul de injectie .
-
Pentru:
MERCEDES-BENZ 190 (W201) E 2.3-16 1985-1987 170CP (125 KW) 2298cmc,
MERCEDES-BENZ 190 (W201) E 2.3-16 1985-1988 177CP (130 KW) 2298cmc,
RENAULT 21 (B48_) 2.2 (B48K) 1989-1994 107CP (79 KW) 2165cmc,
RENAULT 21 limuzina (L48_) 2.2 (L48K) 1986-1994 107CP (79 KW) 2165cmc,
RENAULT 21 combi (K48_) 2.2 (K48K) 1986-1993 108CP (79 KW) 2165cmc,
RENAULT 25 (B29_) 2.0 (B297) 1984-1992 101CP (74 KW) 1995cmc,
RENAULT 25 (B29_) 2.7 V6 Injection (B298) 1984-1989 141CP (104 KW) 2664cmc,
RENAULT ESPACE I (J11_) 2.0 (J/S112) 1984-1990 109CP (80 KW) 1995cmc,
RENAULT ESPACE I (J11_) 2.2 (J117) 1986-1990 108CP (79 KW) 2165cmc,
RENAULT ESPACE I (J11_) 2.2 Quadra (J117) 1988-1990 108CP (79 KW) 2165cmc,
RENAULT ESPACE II (J/S63_) 2.8 V6 (J638, J63J) 1991-1996 150CP (110 KW) 2849cmc,
CITROEN VISA 11 E 1982-1991 50CP (37 KW) 1124cmc,
CITROEN BX (XB-_) 14 E 1985-1993 67CP (49 KW) 1360cmc,
CITROEN BX (XB-_) 14 E 1983-1989 71CP (52 KW) 1360cmc,
CITROEN BX (XB-_) 14 E 1983-1993 72CP (53 KW) 1360cmc,
CITROEN BX (XB-_) 16 1985-1993 87CP (64 KW) 1580cmc,
CITROEN BX (XB-_) 16 1982-1988 90CP (66 KW) 1580cmc,
CITROEN BX (XB-_) 16 1986-1993 103CP (76 KW) 1580cmc,
CITROEN BX (XB-_) 19 1986-1989 102CP (75 KW) 1905cmc,
CITROEN BX Break (XB-_) 16 1985-1994 87CP (64 KW) 1580cmc,
CITROEN BX Break (XB-_) 16 1986-1994 103CP (76 KW) 1580cmc,
CITROEN CX II 22 TRS 1985-1992 113CP (83 KW) 2165cmc,
PEUGEOT 205 I (741A/C) 1.4 1985-1987 79CP (58 KW) 1360cmc,
PEUGEOT 205 I Cabriolet (741B, 20D) 1.6 CTI 1986-1990 103CP (76 KW) 1580cmc,
PEUGEOT 205 II (20A/C) 1.6 GTI 1987-1989 103CP (76 KW) 1580cmc,
PEUGEOT 305 II (581M) 1.9 1982-1985 102CP (75 KW) 1905cmc,
PEUGEOT 309 I (10C, 10A) 1.6 1985-1988 103CP (76 KW) 1580cmc,
PEUGEOT 505 (551A) 2.2 GTI 1983-1993 122CP (90 KW) 2165cmc,
PEUGEOT 505 Break (551D) 2.2 1986-1993 114CP (84 KW) 2165cmc,
RENAULT ESPACE II (J/S63_) 2.0 (J636) 1991-1996 103CP (76 KW) 1995cmc,
PEUGEOT 305 II Break (581E) 1.9 1984-1987 102CP (75 KW) 1905cmc,
RENAULT 25 (B29_) 2.8 V6 Injection (B29A) 1986-1988 136CP (100 KW) 2849cmc,
PEUGEOT 505 Break (551D) 2.2 GTI 1985-1986 122CP (90 KW) 2165cmc,
RENAULT 21 combi (K48_) 2.2 4x4 (K48K) 1986-1993 107CP (79 KW) 2165cmc,
RENAULT 21 limuzina (L48_) 2.2 4x4 (L48K) 1990-1994 107CP (79 KW) 2165cmc,
RENAULT 21 (B48_) 2.2 4x4 (B48K) 1990-1994 107CP (79 KW) 2165cmc,
RENAULT 18 (134_) 2.0 (1343) 1982-1986 105CP (77 KW) 1995cmc,
CITROEN BX Break (XB-_) 16 1985-1988 90CP (66 KW) 1580cmc,
CAUTARE DUPA COD
CAUTARE DUPA MOTOR
ULTIMELE MASINI VIZITATE
Pentru a vedea lista cu ultimele 10 masini vizualizate te rugam sa te autentifici.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.