ALEGE MASINA
marca:
model:
motorizare:
PRODUSE UNIVERSALE
Bujii SCT Germany AR21C
Cod: AR21C
Producator: SCT Germany
Coduri OE:
Dimensiune filet: 14 x 1.25
Deschidere cheie: 21
Bujie: cu rezistenta
Bujie: 1-Electrod masa
Adancime montaj [mm]: 19
distanta electrozi de reglat [mm]: 0,7
Producator: SCT Germany
Coduri OE:
Dimensiune filet: 14 x 1.25
Deschidere cheie: 21
Bujie: cu rezistenta
Bujie: 1-Electrod masa
Adancime montaj [mm]: 19
distanta electrozi de reglat [mm]: 0,7
Se cauta preturi, va rugam asteptati...
La motoarele cu alimentare pe benzina , bujia , reprezinta elementul sistemului de aprindere , care are rolul de a produce scanteie , intre electrozii acesteia , care sa aprinda amestecul carburant din camera de ardere .
O bujie , se compune dintr-un electrod pozitiv , amplasat central , alimentat de bobina de inductie , unul lateral , negativ , legat la corpul bujiei , corpul metalic exterior , care se insurubeaza in chiulasa , izolator ceramic , care izoleaza electrodul central , garnituri de etansare din praf de caolin presat , amplasate in zona de contact dintre corpul metalic al bujiei si izolatorul ceramic si piulita de contact , prin care se alimenteaza bujia .
Bujia , indeplineste un rol esential , in functionarea motorului , alegandu-se functie de caracteristicile acestuia .
Daca o bujie este prost aleasa , incalzirea izolatorului la temperaturi de peste 900 de grade celsius , poate duce la aprinderi secundare ale amestecului carburant , cauzand motorului pierderi de putere si o functionare cu batai .
Bujia este dimensionata sa respecte mai multe cerinte : - valoarea termica , care reflecta capacitatea bujiei de a transmite caldura din camera de ardere , inspre mediul ambiant , ea fiind supusa , in timpul functionarii , unor solicitari termice extreme , datorate diferentelor de temperatura dintre partea care intra in camera de ardere si partea expusa mediului exterior .
-rezistenta mare la solicitari electrice , aprox 5000 de volti in timpul functionarii normale ,putand ajunge , pana la 12000 de volti , la pornirea de la rece .
-solicitari mecanice , care intervin in cilindri , datorita variatiei presiunii gazelor , dar si a trepidatiilor , care apar in timpul functionarii .
Se deosebesc doua tipuri de bujii , calde si reci ., cele calde avand valori termice mai mari .
Durata de viata a unui set de bujii este de aproximativ 60.000 de kilometri .
La motoarele noi , generarea scanteii la fiecare bujie , este controlata de catre calculatorul de injectie .
-
Pentru:
ALFA ROMEO GTV (116_) 2.0 (116.36 E) 1985 128CP (94 KW) 1962cmc,
ALFA ROMEO 33 (905_) 1.2 (905.A) 1983-1989 68CP (50 KW) 1186cmc,
ALFA ROMEO 33 (905_) 1.7 i.e. (905.A3D) 1988-1989 105CP (77 KW) 1712cmc,
ALFA ROMEO 33 Sportwagon (905A_) 1.7 i.e. 4x4 1988-1989 105CP (77 KW) 1712cmc,
ALFA ROMEO 75 (162B_) 1.6 (162.B2B, 162.B2C) 1985-1989 110CP (81 KW) 1567cmc,
ALFA ROMEO 75 (162B_) 1.8 (162.B1A, 162.B1B) 1985-1989 116CP (85 KW) 1779cmc,
ALFA ROMEO 75 (162B_) 2.0 (162.BA) 1985-1988 128CP (94 KW) 1962cmc,
ALFA ROMEO 155 (167_) 2.5 V6 (167.A1) 1992-1996 165CP (121 KW) 2492cmc,
ALFA ROMEO 164 (164_) 2.0 V6 Turbo (164.K3) 1992-1998 201CP (148 KW) 1996cmc,
ALFA ROMEO 164 (164_) 2.0 V6 Turbo (164.A2G, 164.A2F) 1991-1992 204CP (150 KW) 1996cmc,
ALFA ROMEO 164 (164_) 3.0 V6 (164.A) 1987-1992 192CP (141 KW) 2959cmc,
ALFA ROMEO ARNA (920_) 1.2 (920.AB, 920.AC) 1985-1986 68CP (50 KW) 1186cmc,
ALFA ROMEO ARNA (920_) 1.3 TI (920.A1B) 1983-1986 86CP (63 KW) 1351cmc,
ALFA ROMEO SPIDER (105_) 1600 1966-1968 109CP (80 KW) 1570cmc,
ALFA ROMEO SPIDER (115_) 1600 1976-1990 103CP (76 KW) 1570cmc,
ALFA ROMEO SPIDER (115_) 1600 1971-1979 109CP (80 KW) 1570cmc,
ALFA ROMEO SPIDER (115_) 1600 1990-1993 107CP (79 KW) 1570cmc,
ALFA ROMEO 33 (905_) 1.5 4x4 (905.A2F) 1985-1986 90CP (66 KW) 1490cmc,
AUDI 80 (81, 85, B2) 1.6 GLE 1978-1982 110CP (81 KW) 1588cmc,
AUDI COUPE (81, 85) 1.9 1980-1983 115CP (85 KW) 1921cmc,
VW GOLF I (17) 1.6 GTI 1976-1982 110CP (81 KW) 1588cmc,
VW JETTA I (16) 1.6 GLI 1978-1982 110CP (81 KW) 1588cmc,
VW PASSAT (32B) 1.9 1981-1983 115CP (85 KW) 1921cmc,
VW SCIROCCO (53) 1.6 1976-1980 110CP (81 KW) 1588cmc,
VW SCIROCCO (53B) 1.6 1980-1982 110CP (81 KW) 1588cmc,
VW PASSAT Variant (32B) 1.9 1981-1983 115CP (85 KW) 1921cmc,
ALFA ROMEO 33 (905_) 1.5 (905.A2G) 1983-1986 90CP (66 KW) 1490cmc,
ALFA ROMEO 33 Sportwagon (905A_) 1.5 1984-1986 90CP (66 KW) 1490cmc,
ALFA ROMEO 33 Sportwagon (905A_) 1.7 i.e. 1988-1989 105CP (77 KW) 1712cmc,
ABARTH RITMO (138A) 130 TC 2.0 1983-1987 130CP (96 KW) 1995cmc,
PORSCHE 944 3.0 S2 1988-1991 211CP (155 KW) 2990cmc,
PORSCHE 944 Cabriolet 3.0 S2 1988-1991 211CP (155 KW) 2990cmc,
MITSUBISHI GALANT III (E1_A) 2.0 GLS (E15A) 1984-1990 102CP (75 KW) 1997cmc,
LANCIA KAPPA (838_) 3.0 24V (838AD1AA, 838AD11A, 838XD1AA, 838ZD1AA) 1994-2001 204CP (150 KW) 2959cmc,
SUBARU XT Coupe (XT) 1.8 Turbo 4WD 1988-1990 120CP (88 KW) 1782cmc,
AUDI 80 (81, 85, B2) 1.9 CD-5S 1981-1983 115CP (85 KW) 1921cmc,
LANCIA KAPPA SW (838_) 3.0 24V (838BD11A) 1996-2001 204CP (150 KW) 2959cmc,
LANCIA KAPPA Coupe (838_) 3.0 24V (838CD, 838CD11A) 1996-2001 204CP (150 KW) 2959cmc,
ALFA ROMEO 166 (936_) 2.0 V6 (936A3___) 1998-2000 205CP (151 KW) 1996cmc,
CAUTARE DUPA COD
CAUTARE DUPA MOTOR
ULTIMELE MASINI VIZITATE
Pentru a vedea lista cu ultimele 10 masini vizualizate te rugam sa te autentifici.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.