Se incarca...

Va rugam asteptati!

ALEGE MASINA

marca:

model:
motorizare:




PRODUSE UNIVERSALE




Bujii SCT Germany AR21C


Cod: AR21C
Producator: SCT Germany
Coduri OE:
Dimensiune filet: 14 x 1.25
Deschidere cheie: 21
Bujie: cu rezistenta
Bujie: 1-Electrod masa
Adancime montaj [mm]: 19

distanta electrozi de reglat [mm]: 0,7

Se cauta preturi, va rugam asteptati...
La motoarele cu alimentare pe benzina , bujia , reprezinta elementul sistemului de aprindere , care are rolul de a produce scanteie , intre electrozii acesteia , care sa aprinda amestecul carburant din camera de ardere . O bujie , se compune dintr-un electrod pozitiv , amplasat central , alimentat de bobina de inductie , unul lateral , negativ , legat la corpul bujiei , corpul metalic exterior , care se insurubeaza in chiulasa , izolator ceramic , care izoleaza electrodul central , garnituri de etansare din praf de caolin presat , amplasate in zona de contact dintre corpul metalic al bujiei si izolatorul ceramic si piulita de contact , prin care se alimenteaza bujia . Bujia , indeplineste un rol esential , in functionarea motorului , alegandu-se functie de caracteristicile acestuia . Daca o bujie este prost aleasa , incalzirea izolatorului la temperaturi de peste 900 de grade celsius , poate duce la aprinderi secundare ale amestecului carburant , cauzand motorului pierderi de putere si o functionare cu batai . Bujia este dimensionata sa respecte mai multe cerinte : - valoarea termica , care reflecta capacitatea bujiei de a transmite caldura din camera de ardere , inspre mediul ambiant , ea fiind supusa , in timpul functionarii , unor solicitari termice extreme , datorate diferentelor de temperatura dintre partea care intra in camera de ardere si partea expusa mediului exterior . -rezistenta mare la solicitari electrice , aprox 5000 de volti in timpul functionarii normale ,putand ajunge , pana la 12000 de volti , la pornirea de la rece . -solicitari mecanice , care intervin in cilindri , datorita variatiei presiunii gazelor , dar si a trepidatiilor , care apar in timpul functionarii . Se deosebesc doua tipuri de bujii , calde si reci ., cele calde avand valori termice mai mari . Durata de viata a unui set de bujii este de aproximativ 60.000 de kilometri . La motoarele noi , generarea scanteii la fiecare bujie , este controlata de catre calculatorul de injectie . -
Pentru:

ALFA ROMEO GTV (116_) 2.0 (116.36 E) 1985 128CP (94 KW) 1962cmc,

ALFA ROMEO 33 (905_) 1.2 (905.A) 1983-1989 68CP (50 KW) 1186cmc,

ALFA ROMEO 33 (905_) 1.7 i.e. (905.A3D) 1988-1989 105CP (77 KW) 1712cmc,

ALFA ROMEO 33 Sportwagon (905A_) 1.7 i.e. 4x4 1988-1989 105CP (77 KW) 1712cmc,

ALFA ROMEO 75 (162B_) 1.6 (162.B2B, 162.B2C) 1985-1989 110CP (81 KW) 1567cmc,

ALFA ROMEO 75 (162B_) 1.8 (162.B1A, 162.B1B) 1985-1989 116CP (85 KW) 1779cmc,

ALFA ROMEO 75 (162B_) 2.0 (162.BA) 1985-1988 128CP (94 KW) 1962cmc,

ALFA ROMEO 155 (167_) 2.5 V6 (167.A1) 1992-1996 165CP (121 KW) 2492cmc,

ALFA ROMEO 164 (164_) 2.0 V6 Turbo (164.K3) 1992-1998 201CP (148 KW) 1996cmc,

ALFA ROMEO 164 (164_) 2.0 V6 Turbo (164.A2G, 164.A2F) 1991-1992 204CP (150 KW) 1996cmc,

ALFA ROMEO 164 (164_) 3.0 V6 (164.A) 1987-1992 192CP (141 KW) 2959cmc,

ALFA ROMEO ARNA (920_) 1.2 (920.AB, 920.AC) 1985-1986 68CP (50 KW) 1186cmc,

ALFA ROMEO ARNA (920_) 1.3 TI (920.A1B) 1983-1986 86CP (63 KW) 1351cmc,

ALFA ROMEO SPIDER (105_) 1600 1966-1968 109CP (80 KW) 1570cmc,

ALFA ROMEO SPIDER (115_) 1600 1976-1990 103CP (76 KW) 1570cmc,

ALFA ROMEO SPIDER (115_) 1600 1971-1979 109CP (80 KW) 1570cmc,

ALFA ROMEO SPIDER (115_) 1600 1990-1993 107CP (79 KW) 1570cmc,

ALFA ROMEO 33 (905_) 1.5 4x4 (905.A2F) 1985-1986 90CP (66 KW) 1490cmc,

AUDI 80 (81, 85, B2) 1.6 GLE 1978-1982 110CP (81 KW) 1588cmc,

AUDI COUPE (81, 85) 1.9 1980-1983 115CP (85 KW) 1921cmc,

VW GOLF I (17) 1.6 GTI 1976-1982 110CP (81 KW) 1588cmc,

VW JETTA I (16) 1.6 GLI 1978-1982 110CP (81 KW) 1588cmc,

VW PASSAT (32B) 1.9 1981-1983 115CP (85 KW) 1921cmc,

VW SCIROCCO (53) 1.6 1976-1980 110CP (81 KW) 1588cmc,

VW SCIROCCO (53B) 1.6 1980-1982 110CP (81 KW) 1588cmc,

VW PASSAT Variant (32B) 1.9 1981-1983 115CP (85 KW) 1921cmc,

ALFA ROMEO 33 (905_) 1.5 (905.A2G) 1983-1986 90CP (66 KW) 1490cmc,

ALFA ROMEO 33 Sportwagon (905A_) 1.5 1984-1986 90CP (66 KW) 1490cmc,

ALFA ROMEO 33 Sportwagon (905A_) 1.7 i.e. 1988-1989 105CP (77 KW) 1712cmc,

ABARTH RITMO (138A) 130 TC 2.0 1983-1987 130CP (96 KW) 1995cmc,

PORSCHE 944 3.0 S2 1988-1991 211CP (155 KW) 2990cmc,

PORSCHE 944 Cabriolet 3.0 S2 1988-1991 211CP (155 KW) 2990cmc,

MITSUBISHI GALANT III (E1_A) 2.0 GLS (E15A) 1984-1990 102CP (75 KW) 1997cmc,

LANCIA KAPPA (838_) 3.0 24V (838AD1AA, 838AD11A, 838XD1AA, 838ZD1AA) 1994-2001 204CP (150 KW) 2959cmc,

SUBARU XT Coupe (XT) 1.8 Turbo 4WD 1988-1990 120CP (88 KW) 1782cmc,

AUDI 80 (81, 85, B2) 1.9 CD-5S 1981-1983 115CP (85 KW) 1921cmc,

LANCIA KAPPA SW (838_) 3.0 24V (838BD11A) 1996-2001 204CP (150 KW) 2959cmc,

LANCIA KAPPA Coupe (838_) 3.0 24V (838CD, 838CD11A) 1996-2001 204CP (150 KW) 2959cmc,

ALFA ROMEO 166 (936_) 2.0 V6 (936A3___) 1998-2000 205CP (151 KW) 1996cmc,

CAUTARE DUPA COD

cod produs:



CAUTARE DUPA MOTOR

cod motor:



ULTIMELE MASINI VIZITATE

Pentru a vedea lista cu ultimele 10 masini vizualizate te rugam sa te autentifici.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.

NEWSLETTER

aboneaza-te la newsletter:


Piese auto. Magazin piese auto online. Piese auto ieftine. Piese auto originale si aftermarket. Ulei de motor. Ulei Castrol, Mobil, Motul, BMW, Ford, GM. Filtre Mann ieftine. Acumulatori auto VARTA, BOSCH, ROMBAT.
Prima pagina | Coduri piese | ANPC | Termeni si conditii | Contact | Despre | GDPR
©2024 piese-masina.ro - toate drepturile rezervate
By GT3