ALEGE MASINA
marca:
model:
motorizare:
PRODUSE UNIVERSALE
Bujii SCT Germany AOR7LS
Cod: AOR7LS
Producator: SCT Germany
Coduri OE:
Dimensiune filet: 14 x 1.25
Deschidere cheie: 21
Bujie: cu rezistenta
Bujie: Timpi-suprafata
Adancime montaj [mm]: 19
Producator: SCT Germany
Coduri OE:
Dimensiune filet: 14 x 1.25
Deschidere cheie: 21
Bujie: cu rezistenta
Bujie: Timpi-suprafata
Adancime montaj [mm]: 19
Se cauta preturi, va rugam asteptati...
La motoarele cu alimentare pe benzina , bujia , reprezinta elementul sistemului de aprindere , care are rolul de a produce scanteie , intre electrozii acesteia , care sa aprinda amestecul carburant din camera de ardere .
O bujie , se compune dintr-un electrod pozitiv , amplasat central , alimentat de bobina de inductie , unul lateral , negativ , legat la corpul bujiei , corpul metalic exterior , care se insurubeaza in chiulasa , izolator ceramic , care izoleaza electrodul central , garnituri de etansare din praf de caolin presat , amplasate in zona de contact dintre corpul metalic al bujiei si izolatorul ceramic si piulita de contact , prin care se alimenteaza bujia .
Bujia , indeplineste un rol esential , in functionarea motorului , alegandu-se functie de caracteristicile acestuia .
Daca o bujie este prost aleasa , incalzirea izolatorului la temperaturi de peste 900 de grade celsius , poate duce la aprinderi secundare ale amestecului carburant , cauzand motorului pierderi de putere si o functionare cu batai .
Bujia este dimensionata sa respecte mai multe cerinte : - valoarea termica , care reflecta capacitatea bujiei de a transmite caldura din camera de ardere , inspre mediul ambiant , ea fiind supusa , in timpul functionarii , unor solicitari termice extreme , datorate diferentelor de temperatura dintre partea care intra in camera de ardere si partea expusa mediului exterior .
-rezistenta mare la solicitari electrice , aprox 5000 de volti in timpul functionarii normale ,putand ajunge , pana la 12000 de volti , la pornirea de la rece .
-solicitari mecanice , care intervin in cilindri , datorita variatiei presiunii gazelor , dar si a trepidatiilor , care apar in timpul functionarii .
Se deosebesc doua tipuri de bujii , calde si reci ., cele calde avand valori termice mai mari .
Durata de viata a unui set de bujii este de aproximativ 60.000 de kilometri .
La motoarele noi , generarea scanteii la fiecare bujie , este controlata de catre calculatorul de injectie .
-
Pentru:
AUDI 80 (8C, B4) 1.6 1991-1994 71CP (52 KW) 1595cmc,
AUDI CABRIOLET (8G7, B4) 2.3 E 1991-1994 133CP (98 KW) 2309cmc,
VW GOLF III (1H1) 1.4 1991-1997 55CP (40 KW) 1390cmc,
VW GOLF III (1H1) 1.6 1992-1997 75CP (55 KW) 1598cmc,
VW GOLF III (1H1) 1.8 1991-1997 75CP (55 KW) 1781cmc,
VW GOLF III Variant (1H5) 1.4 1993-1999 55CP (40 KW) 1390cmc,
VW GOLF III Variant (1H5) 1.8 1993-1999 75CP (55 KW) 1781cmc,
RENAULT 19 II Chamade (L53_) 1.4 (532) 1992-1995 58CP (43 KW) 1397cmc,
RENAULT 19 II (B/C53_) 1.4 (B/C532) 1992-1995 58CP (43 KW) 1397cmc,
RENAULT TWINGO I (C06_) 1.2 (C063, C064) 1993-1996 55CP (40 KW) 1239cmc,
SEAT TOLEDO I (1L) 1.6 i 1991-1999 73CP (54 KW) 1595cmc,
SEAT TOLEDO I (1L) 1.6 i 1991-1993 71CP (52 KW) 1595cmc,
SEAT IBIZA II (6K1) 1.0 1993-1996 45CP (33 KW) 1043cmc,
SEAT IBIZA II (6K1) 1.6 i 1993-1999 75CP (55 KW) 1598cmc,
RENAULT CLIO I (B/C57_, 5/357_) 1.8 Rsi (B/C57H) 1995-1998 107CP (79 KW) 1783cmc,
SEAT CORDOBA (6K1, 6K2) 1.6 i 1993-1999 75CP (55 KW) 1598cmc,
SEAT TOLEDO I (1L) 1.6 i 1993-1999 75CP (55 KW) 1595cmc,
MITSUBISHI PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 3.0 V6 24V (V43W, V23W) 1994-1997 181CP (133 KW) 2972cmc,
MITSUBISHI PAJERO II Canvas Top (V2_W, V4_W) 3.0 V6 24V (V23W, V23C) 1994-2000 181CP (133 KW) 2972cmc,
SUZUKI SAMURAI (SJ) 1.3 Allrad (SJ 413) 1988-2004 70CP (51 KW) 1298cmc,
SUZUKI SUPER CARRY Bus (ED) 1.0 1992-1999 42CP (31 KW) 970cmc,
SUZUKI SUPER CARRY Bus (ED) 1.0 1994-1999 41CP (30 KW) 970cmc,
SUZUKI ALTO (HA11) 1.0 1994-1998 53CP (39 KW) 993cmc,
DAEWOO TICO (KLY3) 0.8 1995-2000 48CP (35 KW) 796cmc,
TOYOTA HIACE IV Bus (LH1_) 2.4 (RCH12_, RCH22_) 1995-1998 115CP (85 KW) 2438cmc,
SEAT INCA (6K9) 1.6 i 1995-1998 75CP (55 KW) 1595cmc,
KIA SEPHIA limuzina (FA) 1.5 i 1996-1997 80CP (59 KW) 1498cmc,
KIA SEPHIA (FA) 1.5 i 1996-1997 80CP (59 KW) 1498cmc,
SEAT CORDOBA Vario (6K5) 1.6 i 1996-1999 75CP (55 KW) 1598cmc,
TOYOTA HIACE IV caroserie (LXH1_, RZH1_, LH1_) 2.4 (RCH12_, RCH22_) 1995-2005 116CP (85 KW) 2438cmc,
HYUNDAI SANTA F 2.4 16V 2001-2006 136CP (100 KW) 2351cmc,
HYUNDAI SANTA F 2.4 16V 2001-2006 146CP (107 KW) 2351cmc,
HYUNDAI SANTA F 2.4 16V 4x4 2001-2006 146CP (107 KW) 2351cmc,
KIA RIO combi (DC) 1.3 2000-2005 75CP (55 KW) 1343cmc,
CAUTARE DUPA COD
CAUTARE DUPA MOTOR
ULTIMELE MASINI VIZITATE
Pentru a vedea lista cu ultimele 10 masini vizualizate te rugam sa te autentifici.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.