ALEGE MASINA
marca:
model:
motorizare:
PRODUSE UNIVERSALE
capac distribuitor LUCAS ELECTRICAL DDB520(027905207A) pentru MAZDA 5 (CR19) 2.0 CD
Cod: DDB520
Producator: LUCAS ELECTRICAL
Coduri OE: 027905207A, 051905207
Restrictiile producatorului: BOSCH
Producator: LUCAS ELECTRICAL
Coduri OE: 027905207A, 051905207
Restrictiile producatorului: BOSCH
Se cauta preturi, va rugam asteptati...
Delcou , este un ansamblu , format din ruptor si distribuitor , in care ruptorul , denumit si platina , intrerupe si stabileste circuitul primar al instalatiei de aprindere , iar distribuitorul , repartizeaza curentul de inalta tensiune , la bujiile de aprindere , in ordinea prestabilita , prin intermediul rotorului .
Recapituland , delcoul , indeplineste deci mai multe functiuni : - distribuie tensiunea inalta , venita de la bobina de inductie , la bujia cilindrului , in momentele necesare , prin rotorul distribuitorului , aflat in miscare de rotatie .
-intrerupe si restabileste legatura cu bobina de inductie , prin intermediul ruptorului , piesa alcatuita dintr-o parte fixa si una mobila , actionata de o cama , avand rolul de a alimenta infasurarea primara a bobinei de inductie , prin intermediul unor contacte , care se ating si se desprind , in timpul miscarii , astfel , in bobina de inductie , se induce un camp magnetic , in infasurarea secundara , a acesteia , rezultand la borne un curent de inalta tensiune .
La pornire , bobina de inductie , este alimentata prin contactul de aprindere , de la bateria de acumulatoare .
De la bornele de iesire ale bobinei de inductie , printr-un cablu , curentul de inalta tensiune este transmis rotorului , care se invarteste in interiorul distribuitorului , pe langa niste contacte , confectionate din platina sau wolfram , cate unul pentru fiecare cilindru si de la care pleaca fisele de bujii . Cand varful rotorului legat la circuitul de inalta tensiune al bobinei de inductie , trece prin dreptul fiecarui contact , primeste un impuls de inalta tensiune , provocand un arc electric , prin care va fi transmis curentul spre bujii . Contactele , din platina sau wolfram , din interiorul distribuitorului , amplasare pe marginea capacului distribuitorului , datorita arcului electric care se produce , sunt supuse uzurii rapide .
Sincronizarea turatiei ruptor-distribuitor , se face prin amplasarea camei de ridicare a partii mobile a ruptorului , pe axul central al distribuitorului , actionat la randul sau , prin actionare mecanica , de arborele cu came . Turatia arborelui distribuitorului , este de 1/2 din turatia motorului , deoarece este nevoie de scanteie , la una din doua rotatii complete ale motorului , conform ciclului de functionare al acestuia .
Sincronizarea scanteilor in ciclul de functionare al unui motor , avand o importanta mare , la generatiile mai noi de autoturisme , nu se mai utilizeaza sistemul descris .
Un ansamblu de senzori , comunica computerului de bord , pozitia pistoanelor . Computerul , va gestiona , prin intermediul unei unitati de comanda , activarea bobinei de inductie .
Pentru:
VW CORRADO (53I) 2.0 i 1993-1995 115CP (85 KW) 1984cmc,
SEAT TOLEDO I (1L) 1.6 i 1996-1999 101CP (74 KW) 1595cmc,
VW GOLF II (19E, 1G1) 1.8 GTI 1985-1987 107CP (79 KW) 1781cmc,
VW POLO CLASSIC (6KV2) 90 1.8 1997-2001 90CP (66 KW) 1781cmc,
VW POLO CLASSIC (6KV2) 75 1.6 1995-1997 75CP (55 KW) 1595cmc,
VW CADDY II caroserie (9K9A) 75 1.6 1995-1997 75CP (55 KW) 1595cmc,
AUDI COUPE (89, 8B) 2.0 1990 112CP (82 KW) 1984cmc,
AUDI COUPE (89, 8B) 2.0 1989-1990 113CP (83 KW) 1984cmc,
VW CADDY II combi (9K9B) 1.6 1995-1997 75CP (55 KW) 1595cmc,
VW GOLF III (1H1) 2.0 GL 1995-1997 107CP (79 KW) 1984cmc,
VW GOLF III Variant (1H5) 2.0 1995-1996 107CP (79 KW) 1984cmc,
CAUTARE DUPA COD
CAUTARE DUPA MOTOR
ULTIMELE MASINI VIZITATE
Pentru a vedea lista cu ultimele 10 masini vizualizate te rugam sa te autentifici.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.