Se incarca...

Va rugam asteptati!

ALEGE MASINA

marca:

model:
motorizare:




PRODUSE UNIVERSALE




Distribuitor ERA Benelux ID6882(050905205AH)


Cod: ID6882
Producator: ERA Benelux
Coduri OE: 050905205AH, 050905237CX
Restrictiile producatorului: Bosch / Ducellier


Se cauta preturi, va rugam asteptati...
Delcou , este un ansamblu , format din ruptor si distribuitor , in care ruptorul , denumit si platina , intrerupe si stabileste circuitul primar al instalatiei de aprindere , iar distribuitorul , repartizeaza curentul de inalta tensiune , la bujiile de aprindere , in ordinea prestabilita , prin intermediul rotorului . Recapituland , delcoul , indeplineste deci mai multe functiuni : - distribuie tensiunea inalta , venita de la bobina de inductie , la bujia cilindrului , in momentele necesare , prin rotorul distribuitorului , aflat in miscare de rotatie . -intrerupe si restabileste legatura cu bobina de inductie , prin intermediul ruptorului , piesa alcatuita dintr-o parte fixa si una mobila , actionata de o cama , avand rolul de a alimenta infasurarea primara a bobinei de inductie , prin intermediul unor contacte , care se ating si se desprind , in timpul miscarii , astfel , in bobina de inductie , se induce un camp magnetic , in infasurarea secundara , a acesteia , rezultand la borne un curent de inalta tensiune . La pornire , bobina de inductie , este alimentata prin contactul de aprindere , de la bateria de acumulatoare . De la bornele de iesire ale bobinei de inductie , printr-un cablu , curentul de inalta tensiune este transmis rotorului , care se invarteste in interiorul distribuitorului , pe langa niste contacte , confectionate din platina sau wolfram , cate unul pentru fiecare cilindru si de la care pleaca fisele de bujii . Cand varful rotorului legat la circuitul de inalta tensiune al bobinei de inductie , trece prin dreptul fiecarui contact , primeste un impuls de inalta tensiune , provocand un arc electric , prin care va fi transmis curentul spre bujii . Contactele , din platina sau wolfram , din interiorul distribuitorului , amplasare pe marginea capacului distribuitorului , datorita arcului electric care se produce , sunt supuse uzurii rapide . Sincronizarea turatiei ruptor-distribuitor , se face prin amplasarea camei de ridicare a partii mobile a ruptorului , pe axul central al distribuitorului , actionat la randul sau , prin actionare mecanica , de arborele cu came . Turatia arborelui distribuitorului , este de 1/2 din turatia motorului , deoarece este nevoie de scanteie , la una din doua rotatii complete ale motorului , conform ciclului de functionare al acestuia . Sincronizarea scanteilor in ciclul de functionare al unui motor , avand o importanta mare , la generatiile mai noi de autoturisme , nu se mai utilizeaza sistemul descris . Un ansamblu de senzori , comunica computerului de bord , pozitia pistoanelor . Computerul , va gestiona , prin intermediul unei unitati de comanda , activarea bobinei de inductie .
Pentru:

AUDI 80 (89, 89Q, 8A, B3) 1.8 1986-1988 113CP (83 KW) 1847cmc,

AUDI 80 (89, 89Q, 8A, B3) 1.8 S quattro 1986-1991 90CP (66 KW) 1781cmc,

AUDI 80 (89, 89Q, 8A, B3) 1.8 quattro 1986-1990 113CP (83 KW) 1847cmc,

AUDI COUPE (81, 85) 1.8 GT 1986-1987 107CP (79 KW) 1781cmc,

VW PASSAT (3A2, 35I) 1.8 1990-1996 75CP (55 KW) 1781cmc,

VW PASSAT (3A2, 35I) 1.8 1988-1996 90CP (66 KW) 1781cmc,

VW GOLF III (1H1) 1.8 1991-1997 75CP (55 KW) 1781cmc,

VW GOLF III (1H1) 1.8 1991-1997 90CP (66 KW) 1781cmc,

VW GOLF III (1H1) 1.8 Syncro (1HX1) 1993-1997 90CP (66 KW) 1781cmc,

VW VENTO (1H2) 1.8 1991-1998 75CP (55 KW) 1781cmc,

VW VENTO (1H2) 1.8 1991-1998 90CP (66 KW) 1781cmc,

VW GOLF III Variant (1H5) 1.8 1993-1999 75CP (55 KW) 1781cmc,

VW GOLF III Variant (1H5) 1.8 1993-1999 90CP (66 KW) 1781cmc,

VW GOLF III Cabriolet (1E7) 1.8 1993-1998 75CP (55 KW) 1781cmc,

VW GOLF III Cabriolet (1E7) 1.8 1993-1998 90CP (66 KW) 1781cmc,

VW PASSAT Variant (3A5, 35I) 1.8 1990-1997 75CP (55 KW) 1781cmc,

VW PASSAT Variant (3A5, 35I) 1.8 1988-1997 90CP (66 KW) 1781cmc,

SEAT TOLEDO I (1L) 1.6 i 1991-1999 73CP (54 KW) 1595cmc,

SEAT TOLEDO I (1L) 1.6 i 1991-1993 71CP (52 KW) 1595cmc,

SEAT TOLEDO I (1L) 1.8 i 1991-1996 88CP (65 KW) 1781cmc,

SEAT IBIZA II (6K1) 1.8 i 1993-1999 90CP (66 KW) 1781cmc,

SEAT CORDOBA (6K1, 6K2) 1.8 i 1993-1999 90CP (66 KW) 1781cmc,

SEAT TOLEDO I (1L) 1.6 i 1993-1999 75CP (55 KW) 1595cmc,

SEAT TOLEDO I (1L) 1.8 i 1993-1996 90CP (66 KW) 1781cmc,

AUDI 80 (81, 85, B2) 1.8 GTE quattro (85Q) 1985-1986 110CP (81 KW) 1781cmc,

SEAT INCA (6K9) 1.6 i 1995-1998 75CP (55 KW) 1595cmc,

AUDI 80 (81, 85, B2) 1.8 GTE 1985-1986 110CP (81 KW) 1781cmc,

VW GOLF III Variant (1H5) 1.8 Syncro 1994-1999 90CP (66 KW) 1781cmc,

VW GOLF II (19E, 1G1) 1.8 GTI 1985-1987 107CP (79 KW) 1781cmc,

VW JETTA II (19E, 1G2, 165) 1.8 1985-1987 107CP (79 KW) 1781cmc,

VW GOLF IV Cabriolet (1E7) 1.8 1998-2002 75CP (55 KW) 1781cmc,

VW GOLF IV Cabriolet (1E7) 1.8 1998-2002 90CP (66 KW) 1781cmc,

SEAT CORDOBA (6K1, 6K2) 1.6 i 1994-1999 75CP (55 KW) 1595cmc,

VW POLO CLASSIC (6KV2) 75 1.6 1995-1997 75CP (55 KW) 1595cmc,

SEAT IBIZA II (6K1) 1.6 i 1994-1999 75CP (55 KW) 1595cmc,

CAUTARE DUPA COD

cod produs:



CAUTARE DUPA MOTOR

cod motor:



ULTIMELE MASINI VIZITATE

Pentru a vedea lista cu ultimele 10 masini vizualizate te rugam sa te autentifici.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.

NEWSLETTER

aboneaza-te la newsletter:


Piese auto. Magazin piese auto online. Piese auto ieftine. Piese auto originale si aftermarket. Ulei de motor. Ulei Castrol, Mobil, Motul, BMW, Ford, GM. Filtre Mann ieftine. Acumulatori auto VARTA, BOSCH, ROMBAT.
Prima pagina | Coduri piese | ANPC | Termeni si conditii | Contact | Despre | GDPR
©2024 piese-masina.ro - toate drepturile rezervate
By GT3