ALEGE MASINA
marca:
model:
motorizare:
PRODUSE UNIVERSALE
capac distribuitor BOUGICORD 160737
Cod: 160737
Producator: BOUGICORD
Coduri OE:
Restrictiile producatorului: DUCELLIER
Producator: BOUGICORD
Coduri OE:
Restrictiile producatorului: DUCELLIER
Se cauta preturi, va rugam asteptati...
Delcou , este un ansamblu , format din ruptor si distribuitor , in care ruptorul , denumit si platina , intrerupe si stabileste circuitul primar al instalatiei de aprindere , iar distribuitorul , repartizeaza curentul de inalta tensiune , la bujiile de aprindere , in ordinea prestabilita , prin intermediul rotorului .
Recapituland , delcoul , indeplineste deci mai multe functiuni : - distribuie tensiunea inalta , venita de la bobina de inductie , la bujia cilindrului , in momentele necesare , prin rotorul distribuitorului , aflat in miscare de rotatie .
-intrerupe si restabileste legatura cu bobina de inductie , prin intermediul ruptorului , piesa alcatuita dintr-o parte fixa si una mobila , actionata de o cama , avand rolul de a alimenta infasurarea primara a bobinei de inductie , prin intermediul unor contacte , care se ating si se desprind , in timpul miscarii , astfel , in bobina de inductie , se induce un camp magnetic , in infasurarea secundara , a acesteia , rezultand la borne un curent de inalta tensiune .
La pornire , bobina de inductie , este alimentata prin contactul de aprindere , de la bateria de acumulatoare .
De la bornele de iesire ale bobinei de inductie , printr-un cablu , curentul de inalta tensiune este transmis rotorului , care se invarteste in interiorul distribuitorului , pe langa niste contacte , confectionate din platina sau wolfram , cate unul pentru fiecare cilindru si de la care pleaca fisele de bujii . Cand varful rotorului legat la circuitul de inalta tensiune al bobinei de inductie , trece prin dreptul fiecarui contact , primeste un impuls de inalta tensiune , provocand un arc electric , prin care va fi transmis curentul spre bujii . Contactele , din platina sau wolfram , din interiorul distribuitorului , amplasare pe marginea capacului distribuitorului , datorita arcului electric care se produce , sunt supuse uzurii rapide .
Sincronizarea turatiei ruptor-distribuitor , se face prin amplasarea camei de ridicare a partii mobile a ruptorului , pe axul central al distribuitorului , actionat la randul sau , prin actionare mecanica , de arborele cu came . Turatia arborelui distribuitorului , este de 1/2 din turatia motorului , deoarece este nevoie de scanteie , la una din doua rotatii complete ale motorului , conform ciclului de functionare al acestuia .
Sincronizarea scanteilor in ciclul de functionare al unui motor , avand o importanta mare , la generatiile mai noi de autoturisme , nu se mai utilizeaza sistemul descris .
Un ansamblu de senzori , comunica computerului de bord , pozitia pistoanelor . Computerul , va gestiona , prin intermediul unei unitati de comanda , activarea bobinei de inductie .
Pentru:
AUDI 80 (8C, B4) 2.0 E 1991-1994 115CP (85 KW) 1984cmc,
AUDI 80 (8C, B4) 2.0 E quattro 1991-1994 115CP (85 KW) 1984cmc,
AUDI 80 Avant (8C, B4) 2.0 1992-1996 90CP (66 KW) 1984cmc,
AUDI 80 Avant (8C, B4) 2.0 E 1992-1996 115CP (85 KW) 1984cmc,
AUDI 90 (89, 89Q, 8A, B3) 2.0 1988-1991 115CP (85 KW) 1994cmc,
VW POLO (86C, 80) 1.3 KAT 1989-1991 75CP (55 KW) 1272cmc,
VW GOLF II (19E, 1G1) 1.6 1983-1992 75CP (55 KW) 1595cmc,
VW GOLF II (19E, 1G1) 1.8 GTI G60 Syncro 1988-1991 160CP (118 KW) 1781cmc,
VW GOLF II (19E, 1G1) 1.8 Syncro 1988-1991 98CP (72 KW) 1781cmc,
VW GOLF II (19E, 1G1) 1.8 GTI KAT 1987-1991 107CP (79 KW) 1781cmc,
VW GOLF II (19E, 1G1) 1.8 GTI 1983-1991 112CP (82 KW) 1781cmc,
VW GOLF II (19E, 1G1) 1.8 GTI G60 1990-1991 160CP (118 KW) 1781cmc,
VW JETTA II (19E, 1G2, 165) 1.8 KAT 1987-1991 107CP (79 KW) 1781cmc,
VW JETTA II (19E, 1G2, 165) 1.8 1984-1991 112CP (82 KW) 1781cmc,
VW PASSAT (3A2, 35I) 2.0 1990-1996 115CP (85 KW) 1984cmc,
VW PASSAT (3A2, 35I) 1.8 1988-1996 90CP (66 KW) 1781cmc,
VW TRANSPORTER III Bus 2.1 1985-1992 95CP (70 KW) 2110cmc,
VW TRANSPORTER III Bus 2.1 i 1989-1992 92CP (68 KW) 2110cmc,
VW TRANSPORTER III Bus 2.1 KAT 1989-1992 95CP (70 KW) 2110cmc,
VW TRANSPORTER III caroserie 2.1 1985-1992 95CP (70 KW) 2110cmc,
VW TRANSPORTER III Bus 2.1 Syncro 1985-1992 95CP (70 KW) 2110cmc,
VW TRANSPORTER III caroserie 2.1 Syncro 1985-1992 95CP (70 KW) 2110cmc,
VW GOLF III (1H1) 1.8 1991-1997 75CP (55 KW) 1781cmc,
VW GOLF III (1H1) 1.8 1991-1997 90CP (66 KW) 1781cmc,
VW GOLF III (1H1) 2.0 1991-1997 115CP (85 KW) 1984cmc,
VW GOLF III (1H1) 1.4 1991-1997 60CP (44 KW) 1390cmc,
VW VENTO (1H2) 1.8 1991-1998 75CP (55 KW) 1781cmc,
VW VENTO (1H2) 1.8 1991-1998 90CP (66 KW) 1781cmc,
VW VENTO (1H2) 2.0 1991-1998 115CP (85 KW) 1984cmc,
VW PASSAT Variant (3A5, 35I) 2.0 1990-1997 115CP (85 KW) 1984cmc,
VW PASSAT Variant (3A5, 35I) 1.8 1988-1997 90CP (66 KW) 1781cmc,
VW POLO Coupe (86C, 80) 1.3 G40 1987-1990 115CP (85 KW) 1272cmc,
VW POLO Coupe (86C, 80) 1.3 KAT 1989-1994 75CP (55 KW) 1272cmc,
VW POLO Coupe (86C, 80) 1.3 G40 1990-1994 113CP (83 KW) 1272cmc,
RENAULT 5 (122_) 0.8 (1221, 1391, 1220) 1972-1984 35CP (26 KW) 845cmc,
VW PASSAT (3A2, 35I) 2.0 Syncro 1990-1996 115CP (85 KW) 1984cmc,
VW PASSAT Variant (3A5, 35I) 2.0 Syncro 1990-1997 115CP (85 KW) 1984cmc,
VW TRANSPORTER III platou/sasiu 2.1 1985-1992 95CP (70 KW) 2110cmc,
VW TRANSPORTER III platou/sasiu 2.1 Syncro 1985-1992 95CP (70 KW) 2110cmc,
RENAULT 6 (118_) 1.1 1971-1980 48CP (35 KW) 1108cmc,
VW TRANSPORTER III platou/sasiu 2.1 i 1989-1992 92CP (68 KW) 2110cmc,
VW TRANSPORTER III caroserie 2.1 i 1989-1992 92CP (68 KW) 2110cmc,
VW TRANSPORTER III Bus 2.1 1986-1992 87CP (64 KW) 2109cmc,
VW TRANSPORTER III Bus 2.1 Syncro 1986-1992 87CP (64 KW) 2109cmc,
VW POLO Coupe (86C, 80) 1.3 1991-1994 78CP (57 KW) 1272cmc,
CAUTARE DUPA COD
CAUTARE DUPA MOTOR
ULTIMELE MASINI VIZITATE
Pentru a vedea lista cu ultimele 10 masini vizualizate te rugam sa te autentifici.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.