ALEGE MASINA
marca:
model:
motorizare:
PRODUSE UNIVERSALE
Kit de modificare, ambreiaj NATIONAL CK10050F pentru MAZDA 626 III Station Wagon (GV) 2.2 12V 4WD
Cod: CK10050F
Producator: NATIONAL
Coduri OE:
Tip cutie viteza: cv. manuala
Numar dinti: 21
Restrictiile producatorului: Always Check EngCode
Diametru [mm]: 228
Diametru 2 [mm]: 228
Ambreiaj: Convertare de la volant cu masa dubla la masa simpla
Echipament ambreiaj: 3 Piece
Tip cutie viteza: cv. manuala
Numar dinti: 21
Restrictiile producatorului: Always Check EngCode
Diametru [mm]: 228
Diametru 2 [mm]: 228
Ambreiaj: Convertare de la volant cu masa dubla la masa simpla
Echipament ambreiaj: 3 Piece
Cod motor: F9Q 750
An fabricatie pana la: 02/2005
Producator: NATIONAL
Coduri OE:
Tip cutie viteza: cv. manuala
Numar dinti: 21
Restrictiile producatorului: Always Check EngCode
Diametru [mm]: 228
Diametru 2 [mm]: 228
Ambreiaj: Convertare de la volant cu masa dubla la masa simpla
Echipament ambreiaj: 3 Piece
Tip cutie viteza: cv. manuala
Numar dinti: 21
Restrictiile producatorului: Always Check EngCode
Diametru [mm]: 228
Diametru 2 [mm]: 228
Ambreiaj: Convertare de la volant cu masa dubla la masa simpla
Echipament ambreiaj: 3 Piece
Cod motor: F9Q 750
An fabricatie pana la: 02/2005
Se cauta preturi, va rugam asteptati...
Ambreiajul este un organ de mașină care prin cuplare transmite un moment de putere a unei mișcări de rotație, sau întrerupe această mișcare de rotație prin decuplare. Ambreiajele sunt folosite în mecanismele care au 2 axe, în general unul dintre ele este antrenat de un motor, iar celălalt antrenează cealaltă parte a mecanismului , in cazul nostru , arborele principal al cutiei de viteze . Dezactivarea transmiterii cuplului de rotație, lasă cele două axe să se miște independent. Activarea ambreiajului se poate face atât în timp ce acesta se rotește sau în timp ce stă neînvârtit.
Defecţiuni:
- ambreiajul patinează (în priză directă, la accelerare, motorul se turează, dar vehiculul îşi măreşte viteza foarte greu)
cauze: pătrunderea de lubrifiant la ferodouri (garniturile discului de frecare), uzura mare a ferodourilor, cursa liberă a pedalei de ambreiaj prea mică sau inexistentă, slăbirea sau ruperea arcurilor de presiune.
- ambreiajul nu cuplează (la schimbarea vitezelor se aud zgomote de pinioane, este imposibilă schimbarea treptelor)
cauze: cursa liberă a pedalei de ambreiaj prea mare, deformarea discului de ambreiaj, ruperea pârghiilor de debraiere, ruperea cablului de acţionare a ambreiajului.
- ambreiajul cuplează cu şocuri – spargerea sau fisurarea discului de ambreiaj.
Rulmentul de presiune se uzează repede dacă şoferul rămâne cu piciorul pe pedala de ambreiaj, după acţionarea acesteia
Pentru:
RENAULT LAGUNA II (BG0/1_) 1.9 dCi (BG08, BG0G) 2001-prezent 120CP (88 KW) 1870cmc,
RENAULT LAGUNA II Grandtour (KG0/1_) 1.9 dCi (KG0G) 2001-prezent 120CP (88 KW) 1870cmc,
RENAULT LAGUNA II (BG0/1_) 1.9 dCi (BG0R) 2001-prezent 100CP (74 KW) 1870cmc,
RENAULT ESPACE IV (JK0/1_) 1.9 dCi (JK0U, JK0G) 2002-prezent 120CP (88 KW) 1870cmc,
RENAULT LAGUNA II Grandtour (KG0/1_) 1.9 dCi (KG05) 2004-prezent 92CP (68 KW) 1870cmc,
RENAULT ESPACE IV (JK0/1_) 1.9 dCi (JK0U) 2003-2005 116CP (85 KW) 1870cmc,
RENAULT LAGUNA II (BG0/1_) 1.9 dCi 2001-prezent 107CP (79 KW) 1870cmc,
RENAULT LAGUNA II Grandtour (KG0/1_) 1.9 dCi 2001-prezent 107CP (79 KW) 1870cmc,
CAUTARE DUPA COD
CAUTARE DUPA MOTOR
ULTIMELE MASINI VIZITATE
Pentru a vedea lista cu ultimele 10 masini vizualizate te rugam sa te autentifici.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.