Se incarca...

Va rugam asteptati!

ALEGE MASINA

marca:

model:
motorizare:




PRODUSE UNIVERSALE




simering, diferential; Simering, ax cu came PAYEN NC048(1004302) pentru AUDI A6 Avant (4B5, C5) 2.4


Cod: NC048
Producator: PAYEN
Coduri OE: 1004302, 1077686, 1904382, 2109970040, 96MM6K292A2A, 96MM6K292A2B
Înaltime [mm]: 6
Material: FPM (cauciuc fluor)
Diametru interior [mm]: 38
Diametru exterior [mm]: 52
Directia de rotatie: rotatie contrar acelor de ceasornic
Grosime [mm]: 6
Material: FPM (cauciuc fluor)
Diametru interior [mm]: 38
Diametru exterior [mm]: 52
Configuratie etansare radiala arbore: 827S RD W
Directia de rotatie: rotatie contrar acelor de ceasornic

Partea de montare: dreapta
Cod motor: ED 10
Numar bucati necesare: 2

Se cauta preturi, va rugam asteptati...
Diferentialul , este un mecanism , prevazut cu roti dintate , care permite rotilor motoare , ca in viraje , sa ruleze cu turatii diferite , functie de raza curbei . In viraje , rotile din interorul curbei se invartesc cu o viteza mai mica decat cele din exterior , deoarece , in aceste conditii , se parcurg distante diferite . La puntile nemotoare , nu exista diferential , deoarece rotile , se pot invarti liber una fata de cealalalta , nefiind interconectate . In cazul puntii motoare , rotile primesc cuplul motor simultan de la o sursa comuna , iar in viraje , trebuie sa se roteasca , cu viteze diferite . Automobilele cu tractiune integrala , au in compunere trei diferentiale , fata , spate si central , acesta din urma fiind necesar , deoarece rotile din fata nu se rotesc cu aceeasi viteza , ca cele din spate . Constructiv , exista mai multe tipuri de diferentiale , cel mai raspandit , in cazul automobilelor de serie , fiind , diferentialul deschis , care este si cel mai simplu din punct de vedere constructiv . Acest tip de diferential , are in componenta niste roti dintate ,dupa cum s-a mai precizat si un pinion principal , care primeste cuplul de la motor , transmitandu-l mai departe , planetarelor , prin intermediul unor pinioane mai mici . Rotile dintate din componenta diferentialului , se cupleaza in viraje , determinand o scadere a vitezei rotilor din interiorul curbei si o crestere proportionala a vitezei rotilor din exterior . Acest tip de diferential , prezina niste limite in cazul unor portiuni de drum alunecos , deoarece aplicand acelasi cuplu motor ambelor roti , in mod egal , in cazul in care una dintre roti , patineaza , maximul de cuplu pe care cealalta roata il poate primi este acelasi pe care roata care patineaza , il transmite portiunii de drum . Altfel spus , acest diferential nu va putea transmite mai mult cuplu de rotatie , rotii cu aderenta buna , decat maximul de cuplu , pe care roata cu mai putina aderenta il poate transfera suprafetei de drum , aceasta insemnand ca roata fara aderenta se va roti in gol , iar cealalalta va sta pe loc . Eliminarea acestor inconveniente , poate fi depasit de diferentialul autoblocant . Diferentialul autoblocant determina ambele roti , sa se rotesca cu aceeasi viteza , prin blocarea pinioanelor interne , astfel ca intreg cuplul motor , va fi transferat rotii cu aderenta mai buna , chiar daca cealalalta roata este suspendata . Si la acest tip de diferential autoblocant , ne intilnim cu probleme , deoarece , datorita faptului ca toate rotile au aceeasi viteza chiar si in viraje , iar rotile din interiorul virajelor , se vor invarti , dupa cum s-a aratat , cu acceasi viteza ca cele din exterior , vor derapa , acest fapt contrbuind la uzura lor . Astfel s-a creat diferentialul cu alunecare limitata LSD (Limited Slip Differential) , care este o combinatie intre cele doua tipuri descrise mai sus , diferentialul simplu si diferentialul autoblocant , la care transmiterea cuplului motor , se face la roata cu aderenta mai buna , intr-un raport de regula , de 1:5 , cat si prin rotirea in viraje , a rotilor din exterior cu viteze mai mari fata de rotile din interiorul curbei . Exista si la acest tip de diferential limite , care se refera la situatia in care putem ajunge , cand avem o roata care patineaza intens , aceasta , aflandu-se practic in stare suspendata , cu aderenta 0, la sol. In acest caz chiar daca roata cu aderenta mai buna primeste de cinci ori mai mult cuplu , conform raportului de 1:5 , in cazul particular expus , mai sus , in care cuplul la roata suspendata este 0 , atunci si cuplul la roata cu aderenta mai buna , va fi tot 0 , deoarece 0x5=0. Astfel s-a ajuns la diferentialele de tip Torsen (torque sensitive-sensibil la cuplu) , acesta , reactionand instantaneu la fiecare dezechilibru de cuplu , care intervine intre cele doua roti motoare , canalizand cuplul , inspre roata cu cea mai buna aderenta la sol .
Pentru:

DAIHATSU CUORE II (L80, L81) 0.8 (L80) 1989-1990 39CP (29 KW) 847cmc,

DAIHATSU CUORE III (L201) 0.8 1990-1994 41CP (30 KW) 847cmc,

DAIHATSU CUORE II (L80, L81) 0.8 (L80) 1985-1990 44CP (32 KW) 847cmc,

DAIHATSU CUORE II (L80, L81) 0.8 4WD (L81) 1986-1988 44CP (32 KW) 847cmc,

DAIHATSU CUORE IV (L501) 0.8 1995-1996 43CP (32 KW) 847cmc,

FORD FIESTA IV (JA_, JB_) 1.25 i 16V 1995-2002 75CP (55 KW) 1242cmc,

MAZDA 121 III (JASM, JBSM) 1.25 1996-2003 75CP (55 KW) 1242cmc,

FORD FIESTA IV (JA_, JB_) 1.4 i 16V 1996-2002 90CP (66 KW) 1388cmc,

FORD FIESTA caroserie (J5_, J3_) 1.4 i 1996-1999 90CP (66 KW) 1388cmc,

DAIHATSU MOVE (L6_, L9_) 0.8 1996-2002 42CP (31 KW) 847cmc,

DAIHATSU CUORE IV (L501) 0.8 1996-1998 42CP (31 KW) 847cmc,

FORD PUMA (EC_) 1.7 16V 1997-2002 125CP (92 KW) 1679cmc,

MERCEDES-BENZ E-CLASS (W210) E 280 4-matic (210.081) 1996-2002 204CP (150 KW) 2799cmc,

MERCEDES-BENZ E-CLASS combi (S210) E 280 T 4-matic (210.281) 1996-2003 204CP (150 KW) 2799cmc,

MERCEDES-BENZ E-CLASS combi (S210) E 320 T 4-matic (210.282) 1996-2003 224CP (165 KW) 3199cmc,

MERCEDES-BENZ E-CLASS (W210) E 320 4-matic (210.082) 1997-2002 224CP (165 KW) 3199cmc,

FORD PUMA (EC_) 1.4 16V 1997-2000 90CP (66 KW) 1388cmc,

DAIHATSU SIRION (M1) 1.0 i (M100) 1998-2000 56CP (41 KW) 989cmc,

FORD FOCUS (DAW, DBW) 1.4 16V 1998-2004 75CP (55 KW) 1388cmc,

FORD FOCUS (DAW, DBW) 1.6 16V 1998-2004 100CP (74 KW) 1596cmc,

FORD FOCUS limuzina (DFW) 1.4 16V 1999-2004 75CP (55 KW) 1388cmc,

FORD FOCUS limuzina (DFW) 1.6 16V 1999-2004 100CP (74 KW) 1596cmc,

FORD FOCUS combi (DNW) 1.4 16V 1999-2004 75CP (55 KW) 1388cmc,

FORD FOCUS combi (DNW) 1.6 16V 1999-2004 100CP (74 KW) 1596cmc,

DAIHATSU CUORE V (L7_) 1.0 i (L701) 1998-2003 56CP (41 KW) 989cmc,

DAIHATSU MOVE (L6_, L9_) 1.0 i 1998-2002 55CP (41 KW) 989cmc,

MERCEDES-BENZ E-CLASS (W210) E 430 4-matic (210.083) 1999-2002 279CP (205 KW) 4266cmc,

MERCEDES-BENZ E-CLASS combi (S210) E 430 T 4-matic (210.283) 1999-2003 279CP (205 KW) 4266cmc,

FORD FIESTA IV (JA_, JB_) 1.6 16V Sport 2000-2002 103CP (76 KW) 1596cmc,

DAIHATSU SIRION (M1) 1.0 i 4WD 1999-2000 56CP (41 KW) 989cmc,

DAIHATSU SIRION (M1) 1.0 i 2000-2005 58CP (43 KW) 989cmc,

DAIHATSU SIRION (M1) 1.0 i 4WD 2000-2005 58CP (43 KW) 989cmc,

FORD PUMA (EC_) 1.6 16V 2000-2002 103CP (76 KW) 1596cmc,

FORD FIESTA V (JH_, JD_) 1.4 16V 2001-2008 80CP (59 KW) 1388cmc,

KIA CARNIVAL II (GQ) 2.9 CRDi 2001-prezent 144CP (106 KW) 2902cmc,

FORD FIESTA V (JH_, JD_) 1.6 16V 2001-2008 100CP (74 KW) 1596cmc,

FORD FUSION (JU_) 1.4 2002-2012 80CP (59 KW) 1388cmc,

FORD FUSION (JU_) 1.6 2002-2008 100CP (74 KW) 1596cmc,

DAIHATSU YRV (M2) 1.0 2001-prezent 58CP (43 KW) 989cmc,

MERCEDES-BENZ C-CLASS (W203) C 240 4-matic (203.081) 2002-2007 170CP (125 KW) 2597cmc,

MERCEDES-BENZ C-CLASS T-Model (S203) C 240 4-matic (203.281) 2002-2007 170CP (125 KW) 2597cmc,

MERCEDES-BENZ E-CLASS (W211) E 240 4-matic (211.080) 2003-2008 177CP (130 KW) 2597cmc,

MERCEDES-BENZ E-CLASS (W211) E 320 4-matic (211.082) 2003-2008 224CP (165 KW) 3199cmc,

MERCEDES-BENZ S-CLASS (W220) S 430 4-matic (220.083, 220.183) 2002-2005 279CP (205 KW) 4266cmc,

MERCEDES-BENZ S-CLASS (W220) S 500 4-matic (220.084, 220.184) 2002-2005 306CP (225 KW) 4966cmc,

MAZDA 2 (DY) 1.4 2003-prezent 80CP (59 KW) 1388cmc,

MAZDA 2 (DY) 1.6 2003-prezent 100CP (74 KW) 1596cmc,

MAZDA 2 (DY) 1.25 2003-prezent 75CP (55 KW) 1242cmc,

DAIHATSU CUORE VI (L251, L250_, L260_) 1.0 2003-prezent 58CP (43 KW) 989cmc,

MERCEDES-BENZ E-CLASS (W211) E 500 4-matic (211.083) 2003-2008 306CP (225 KW) 4966cmc,

HYUNDAI TERRACAN (HP) 2.9 CRDi 4WD 2001-2006 150CP (110 KW) 2902cmc,

DAIHATSU CHARADE IV (G200, G202) 1.0 1994-1996 52CP (38 KW) 993cmc,

MERCEDES-BENZ S-CLASS (W220) S 350 4-matic (220.087, 220.187) 2003-2005 245CP (180 KW) 3724cmc,

MERCEDES-BENZ E-CLASS T-Model (S211) E 240 T 4-matic (211.280) 2003-2009 177CP (130 KW) 2597cmc,

MERCEDES-BENZ E-CLASS T-Model (S211) E 320 T 4-matic (211.282) 2003-2009 224CP (165 KW) 3199cmc,

MERCEDES-BENZ E-CLASS T-Model (S211) E 500 T 4-matic (211.283) 2003-2009 306CP (225 KW) 4966cmc,

MAZDA 3 (BK) 1.4 2004-2009 80CP (59 KW) 1388cmc,

FORD FIESTA V (JH_, JD_) 1.25 16V 2003-2008 70CP (51 KW) 1242cmc,

FORD FIESTA V (JH_, JD_) 1.25 16V 2002-2008 75CP (55 KW) 1242cmc,

FORD FOCUS C-MAX 1.6 2003-2007 100CP (74 KW) 1596cmc,

HYUNDAI TERRACAN (HP) 2.9 CRDi 4WD 2003-2006 163CP (120 KW) 2902cmc,

FORD FOCUS II (DA_) 1.6 2004-2012 100CP (74 KW) 1596cmc,

FORD FOCUS II (DA_) 1.4 2004-2012 80CP (59 KW) 1388cmc,

FORD FOCUS II combi (DA_) 1.4 2004-2012 80CP (59 KW) 1388cmc,

FORD FOCUS II combi (DA_) 1.6 2004-2011 100CP (74 KW) 1596cmc,

VOLVO S40 II (MS) 1.6 2005-prezent 101CP (74 KW) 1596cmc,

VOLVO V50 (MW) 1.6 2005-prezent 101CP (74 KW) 1596cmc,

FORD FUSION (JU_) 1.25 2004-2012 75CP (55 KW) 1242cmc,

MERCEDES-BENZ C-CLASS (W203) C 280 4-matic (203.092) 2005-2007 231CP (170 KW) 2996cmc,

MERCEDES-BENZ C-CLASS (W203) C 350 4-matic (203.087) 2005-2007 272CP (200 KW) 3498cmc,

MERCEDES-BENZ C-CLASS T-Model (S203) C 350 4-matic (203.287) 2005-2007 272CP (200 KW) 3498cmc,

MERCEDES-BENZ C-CLASS T-Model (S203) C 280 4-matic (203.292) 2005-2007 231CP (170 KW) 2996cmc,

MERCEDES-BENZ E-CLASS T-Model (S211) E 280 T 4-matic (211.292) 2005-2009 231CP (170 KW) 2996cmc,

FORD FOCUS II limuzina (DA_) 1.4 2005-2012 80CP (59 KW) 1388cmc,

FORD FOCUS II limuzina (DA_) 1.6 2005-2012 100CP (74 KW) 1596cmc,

MERCEDES-BENZ E-CLASS (W211) E 280 4-matic (211.092) 2006-2008 231CP (170 KW) 2996cmc,

MERCEDES-BENZ E-CLASS (W211) E 350 4-matic (211.087) 2005-2008 272CP (200 KW) 3498cmc,

MERCEDES-BENZ E-CLASS T-Model (S211) E 350 T 4-matic (211.287) 2005-2009 272CP (200 KW) 3498cmc,

FORD FOCUS II Cabriolet 1.6 2006-2011 100CP (74 KW) 1596cmc,

MERCEDES-BENZ E-CLASS (W211) E 500 4-matic (211.090) 2006-2008 388CP (285 KW) 5461cmc,

MERCEDES-BENZ E-CLASS T-Model (S211) E 500 T 4-matic (211.290) 2006-2009 388CP (285 KW) 5461cmc,

KIA CARNIVAL II (GQ) 2.9 TD 1999-prezent 126CP (93 KW) 2903cmc,

VOLVO C30 1.6 2006-2012 100CP (74 KW) 1596cmc,

DAIHATSU CHARADE (L2_) 1.0 (L251S) 2003-prezent 58CP (43 KW) 989cmc,

MAZDA 2 (DY) 1.2 2003-prezent 75CP (55 KW) 1242cmc,

MAZDA 2 (DY) 1.4 2003-prezent 80CP (59 KW) 1388cmc,

MAZDA 2 (DY) 1.6 2003-prezent 101CP (74 KW) 1596cmc,

DAIHATSU TREVIS 1.0 2006-prezent 58CP (43 KW) 989cmc,

FORD C-MAX (DM2) 1.6 2007-2010 100CP (74 KW) 1596cmc,

DAIHATSU SIRION (M1) 1.0 1998-2000 54CP (40 KW) 989cmc,

DAIHATSU CUORE V (L7_) 1.0 1998-2000 54CP (40 KW) 989cmc,

FORD FOCUS combi (DNW) 1.6 16V Flexifuel 2002-2004 102CP (75 KW) 1596cmc,

FORD FOCUS (DAW, DBW) 1.6 16V Flexifuel 2002-2004 102CP (75 KW) 1596cmc,

HYUNDAI TERRACAN (HP) 2.9 CRDi 2001-2003 150CP (110 KW) 2902cmc,

FORD FIESTA VI 1.25 2008-prezent 60CP (44 KW) 1242cmc,

FORD FIESTA VI 1.25 2008-prezent 82CP (60 KW) 1242cmc,

FORD FIESTA VI 1.4 2008-prezent 97CP (71 KW) 1388cmc,

FORD FIESTA VI Van 1.25 2009-prezent 82CP (60 KW) 1242cmc,

FORD FIESTA VI 1.4 LPG 2009-prezent 97CP (71 KW) 1388cmc,

FORD FUSION (JU_) 1.4 LPG 2010-2012 80CP (59 KW) 1388cmc,

FORD FIESTA VI 1.4 LPG 2009-prezent 92CP (68 KW) 1388cmc,

FORD FIESTA limuzina 1.25 2012-prezent 60CP (44 KW) 1242cmc,

CAUTARE DUPA COD

cod produs:



CAUTARE DUPA MOTOR

cod motor:



ULTIMELE MASINI VIZITATE

Pentru a vedea lista cu ultimele 10 masini vizualizate te rugam sa te autentifici.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.

NEWSLETTER

aboneaza-te la newsletter:


Piese auto. Magazin piese auto online. Piese auto ieftine. Piese auto originale si aftermarket. Ulei de motor. Ulei Castrol, Mobil, Motul, BMW, Ford, GM. Filtre Mann ieftine. Acumulatori auto VARTA, BOSCH, ROMBAT.
Prima pagina | Coduri piese | ANPC | Termeni si conditii | Contact | Despre | GDPR
©2024 piese-masina.ro - toate drepturile rezervate
By GT3