ALEGE MASINA
marca:
model:
motorizare:
PRODUSE UNIVERSALE
simering, diferential; Simering, ax cu came PAYEN NC048(1004302) pentru AUDI A6 Avant (4B5, C5) 2.4
Cod: NC048
Producator: PAYEN
Coduri OE: 1004302, 1077686, 1904382, 2109970040, 96MM6K292A2A, 96MM6K292A2B
Înaltime [mm]: 6
Material: FPM (cauciuc fluor)
Diametru interior [mm]: 38
Diametru exterior [mm]: 52
Directia de rotatie: rotatie contrar acelor de ceasornic
Grosime [mm]: 6
Material: FPM (cauciuc fluor)
Diametru interior [mm]: 38
Diametru exterior [mm]: 52
Configuratie etansare radiala arbore: 827S RD W
Directia de rotatie: rotatie contrar acelor de ceasornic
Partea de montare: dreapta
Cod motor: ED 10
Numar bucati necesare: 2
Producator: PAYEN
Coduri OE: 1004302, 1077686, 1904382, 2109970040, 96MM6K292A2A, 96MM6K292A2B
Înaltime [mm]: 6
Material: FPM (cauciuc fluor)
Diametru interior [mm]: 38
Diametru exterior [mm]: 52
Directia de rotatie: rotatie contrar acelor de ceasornic
Grosime [mm]: 6
Material: FPM (cauciuc fluor)
Diametru interior [mm]: 38
Diametru exterior [mm]: 52
Configuratie etansare radiala arbore: 827S RD W
Directia de rotatie: rotatie contrar acelor de ceasornic
Partea de montare: dreapta
Cod motor: ED 10
Numar bucati necesare: 2
Se cauta preturi, va rugam asteptati...
Diferentialul , este un mecanism , prevazut cu roti dintate , care permite rotilor motoare , ca in viraje , sa ruleze cu turatii diferite , functie de raza curbei .
In viraje , rotile din interorul curbei se invartesc cu o viteza mai mica decat cele din exterior , deoarece , in aceste conditii , se parcurg distante diferite .
La puntile nemotoare , nu exista diferential , deoarece rotile , se pot invarti liber una fata de cealalalta , nefiind interconectate .
In cazul puntii motoare , rotile primesc cuplul motor simultan de la o sursa comuna , iar in viraje , trebuie sa se roteasca , cu viteze diferite .
Automobilele cu tractiune integrala , au in compunere trei diferentiale , fata , spate si central , acesta din urma fiind necesar , deoarece rotile din fata nu se rotesc cu aceeasi viteza , ca cele din spate .
Constructiv , exista mai multe tipuri de diferentiale , cel mai raspandit , in cazul automobilelor de serie , fiind , diferentialul deschis , care este si cel mai simplu din punct de vedere constructiv .
Acest tip de diferential , are in componenta niste roti dintate ,dupa cum s-a mai precizat si un pinion principal , care primeste cuplul de la motor , transmitandu-l mai departe , planetarelor , prin intermediul unor pinioane mai mici .
Rotile dintate din componenta diferentialului , se cupleaza in viraje , determinand o scadere a vitezei rotilor din interiorul curbei si o crestere proportionala a vitezei rotilor din exterior .
Acest tip de diferential , prezina niste limite in cazul unor portiuni de drum alunecos , deoarece aplicand acelasi cuplu motor ambelor roti , in mod egal , in cazul in care una dintre roti , patineaza , maximul de cuplu pe care cealalta roata il poate primi este acelasi pe care roata care patineaza , il transmite portiunii de drum . Altfel spus , acest diferential nu va putea transmite mai mult cuplu de rotatie , rotii cu aderenta buna , decat maximul de cuplu , pe care roata cu mai putina aderenta il poate transfera suprafetei de drum , aceasta insemnand ca roata fara aderenta se va roti in gol , iar cealalalta va sta pe loc .
Eliminarea acestor inconveniente , poate fi depasit de diferentialul autoblocant .
Diferentialul autoblocant determina ambele roti , sa se rotesca cu aceeasi viteza , prin blocarea pinioanelor interne , astfel ca intreg cuplul motor , va fi transferat rotii cu aderenta mai buna , chiar daca cealalalta roata este suspendata .
Si la acest tip de diferential autoblocant , ne intilnim cu probleme , deoarece , datorita faptului ca toate rotile au aceeasi viteza chiar si in viraje , iar rotile din interiorul virajelor , se vor invarti , dupa cum s-a aratat , cu acceasi viteza ca cele din exterior , vor derapa , acest fapt contrbuind la uzura lor .
Astfel s-a creat diferentialul cu alunecare limitata LSD (Limited Slip Differential) , care este o combinatie intre cele doua tipuri descrise mai sus , diferentialul simplu si diferentialul autoblocant , la care transmiterea cuplului motor , se face la roata cu aderenta mai buna , intr-un raport de regula , de 1:5 , cat si prin rotirea in viraje , a rotilor din exterior cu viteze mai mari fata de rotile din interiorul curbei . Exista si la acest tip de diferential limite , care se refera la situatia in care putem ajunge , cand avem o roata care patineaza intens , aceasta , aflandu-se practic in stare suspendata , cu aderenta 0, la sol. In acest caz chiar daca roata cu aderenta mai buna primeste de cinci ori mai mult cuplu , conform raportului de 1:5 , in cazul particular expus , mai sus , in care cuplul la roata suspendata este 0 , atunci si cuplul la roata cu aderenta mai buna , va fi tot 0 , deoarece 0x5=0.
Astfel s-a ajuns la diferentialele de tip Torsen (torque sensitive-sensibil la cuplu) , acesta , reactionand instantaneu la fiecare dezechilibru de cuplu , care intervine intre cele doua roti motoare , canalizand cuplul , inspre roata cu cea mai buna aderenta la sol .
Pentru:
DAIHATSU CUORE II (L80, L81) 0.8 (L80) 1989-1990 39CP (29 KW) 847cmc,
DAIHATSU CUORE III (L201) 0.8 1990-1994 41CP (30 KW) 847cmc,
DAIHATSU CUORE II (L80, L81) 0.8 (L80) 1985-1990 44CP (32 KW) 847cmc,
DAIHATSU CUORE II (L80, L81) 0.8 4WD (L81) 1986-1988 44CP (32 KW) 847cmc,
DAIHATSU CUORE IV (L501) 0.8 1995-1996 43CP (32 KW) 847cmc,
FORD FIESTA IV (JA_, JB_) 1.25 i 16V 1995-2002 75CP (55 KW) 1242cmc,
MAZDA 121 III (JASM, JBSM) 1.25 1996-2003 75CP (55 KW) 1242cmc,
FORD FIESTA IV (JA_, JB_) 1.4 i 16V 1996-2002 90CP (66 KW) 1388cmc,
FORD FIESTA caroserie (J5_, J3_) 1.4 i 1996-1999 90CP (66 KW) 1388cmc,
DAIHATSU MOVE (L6_, L9_) 0.8 1996-2002 42CP (31 KW) 847cmc,
DAIHATSU CUORE IV (L501) 0.8 1996-1998 42CP (31 KW) 847cmc,
FORD PUMA (EC_) 1.7 16V 1997-2002 125CP (92 KW) 1679cmc,
MERCEDES-BENZ E-CLASS (W210) E 280 4-matic (210.081) 1996-2002 204CP (150 KW) 2799cmc,
MERCEDES-BENZ E-CLASS combi (S210) E 280 T 4-matic (210.281) 1996-2003 204CP (150 KW) 2799cmc,
MERCEDES-BENZ E-CLASS combi (S210) E 320 T 4-matic (210.282) 1996-2003 224CP (165 KW) 3199cmc,
MERCEDES-BENZ E-CLASS (W210) E 320 4-matic (210.082) 1997-2002 224CP (165 KW) 3199cmc,
FORD PUMA (EC_) 1.4 16V 1997-2000 90CP (66 KW) 1388cmc,
DAIHATSU SIRION (M1) 1.0 i (M100) 1998-2000 56CP (41 KW) 989cmc,
FORD FOCUS (DAW, DBW) 1.4 16V 1998-2004 75CP (55 KW) 1388cmc,
FORD FOCUS (DAW, DBW) 1.6 16V 1998-2004 100CP (74 KW) 1596cmc,
FORD FOCUS limuzina (DFW) 1.4 16V 1999-2004 75CP (55 KW) 1388cmc,
FORD FOCUS limuzina (DFW) 1.6 16V 1999-2004 100CP (74 KW) 1596cmc,
FORD FOCUS combi (DNW) 1.4 16V 1999-2004 75CP (55 KW) 1388cmc,
FORD FOCUS combi (DNW) 1.6 16V 1999-2004 100CP (74 KW) 1596cmc,
DAIHATSU CUORE V (L7_) 1.0 i (L701) 1998-2003 56CP (41 KW) 989cmc,
DAIHATSU MOVE (L6_, L9_) 1.0 i 1998-2002 55CP (41 KW) 989cmc,
MERCEDES-BENZ E-CLASS (W210) E 430 4-matic (210.083) 1999-2002 279CP (205 KW) 4266cmc,
MERCEDES-BENZ E-CLASS combi (S210) E 430 T 4-matic (210.283) 1999-2003 279CP (205 KW) 4266cmc,
FORD FIESTA IV (JA_, JB_) 1.6 16V Sport 2000-2002 103CP (76 KW) 1596cmc,
DAIHATSU SIRION (M1) 1.0 i 4WD 1999-2000 56CP (41 KW) 989cmc,
DAIHATSU SIRION (M1) 1.0 i 2000-2005 58CP (43 KW) 989cmc,
DAIHATSU SIRION (M1) 1.0 i 4WD 2000-2005 58CP (43 KW) 989cmc,
FORD PUMA (EC_) 1.6 16V 2000-2002 103CP (76 KW) 1596cmc,
FORD FIESTA V (JH_, JD_) 1.4 16V 2001-2008 80CP (59 KW) 1388cmc,
KIA CARNIVAL II (GQ) 2.9 CRDi 2001-prezent 144CP (106 KW) 2902cmc,
FORD FIESTA V (JH_, JD_) 1.6 16V 2001-2008 100CP (74 KW) 1596cmc,
FORD FUSION (JU_) 1.4 2002-2012 80CP (59 KW) 1388cmc,
FORD FUSION (JU_) 1.6 2002-2008 100CP (74 KW) 1596cmc,
DAIHATSU YRV (M2) 1.0 2001-prezent 58CP (43 KW) 989cmc,
MERCEDES-BENZ C-CLASS (W203) C 240 4-matic (203.081) 2002-2007 170CP (125 KW) 2597cmc,
MERCEDES-BENZ C-CLASS T-Model (S203) C 240 4-matic (203.281) 2002-2007 170CP (125 KW) 2597cmc,
MERCEDES-BENZ E-CLASS (W211) E 240 4-matic (211.080) 2003-2008 177CP (130 KW) 2597cmc,
MERCEDES-BENZ E-CLASS (W211) E 320 4-matic (211.082) 2003-2008 224CP (165 KW) 3199cmc,
MERCEDES-BENZ S-CLASS (W220) S 430 4-matic (220.083, 220.183) 2002-2005 279CP (205 KW) 4266cmc,
MERCEDES-BENZ S-CLASS (W220) S 500 4-matic (220.084, 220.184) 2002-2005 306CP (225 KW) 4966cmc,
MAZDA 2 (DY) 1.4 2003-prezent 80CP (59 KW) 1388cmc,
MAZDA 2 (DY) 1.6 2003-prezent 100CP (74 KW) 1596cmc,
MAZDA 2 (DY) 1.25 2003-prezent 75CP (55 KW) 1242cmc,
DAIHATSU CUORE VI (L251, L250_, L260_) 1.0 2003-prezent 58CP (43 KW) 989cmc,
MERCEDES-BENZ E-CLASS (W211) E 500 4-matic (211.083) 2003-2008 306CP (225 KW) 4966cmc,
HYUNDAI TERRACAN (HP) 2.9 CRDi 4WD 2001-2006 150CP (110 KW) 2902cmc,
DAIHATSU CHARADE IV (G200, G202) 1.0 1994-1996 52CP (38 KW) 993cmc,
MERCEDES-BENZ S-CLASS (W220) S 350 4-matic (220.087, 220.187) 2003-2005 245CP (180 KW) 3724cmc,
MERCEDES-BENZ E-CLASS T-Model (S211) E 240 T 4-matic (211.280) 2003-2009 177CP (130 KW) 2597cmc,
MERCEDES-BENZ E-CLASS T-Model (S211) E 320 T 4-matic (211.282) 2003-2009 224CP (165 KW) 3199cmc,
MERCEDES-BENZ E-CLASS T-Model (S211) E 500 T 4-matic (211.283) 2003-2009 306CP (225 KW) 4966cmc,
MAZDA 3 (BK) 1.4 2004-2009 80CP (59 KW) 1388cmc,
FORD FIESTA V (JH_, JD_) 1.25 16V 2003-2008 70CP (51 KW) 1242cmc,
FORD FIESTA V (JH_, JD_) 1.25 16V 2002-2008 75CP (55 KW) 1242cmc,
FORD FOCUS C-MAX 1.6 2003-2007 100CP (74 KW) 1596cmc,
HYUNDAI TERRACAN (HP) 2.9 CRDi 4WD 2003-2006 163CP (120 KW) 2902cmc,
FORD FOCUS II (DA_) 1.6 2004-2012 100CP (74 KW) 1596cmc,
FORD FOCUS II (DA_) 1.4 2004-2012 80CP (59 KW) 1388cmc,
FORD FOCUS II combi (DA_) 1.4 2004-2012 80CP (59 KW) 1388cmc,
FORD FOCUS II combi (DA_) 1.6 2004-2011 100CP (74 KW) 1596cmc,
VOLVO S40 II (MS) 1.6 2005-prezent 101CP (74 KW) 1596cmc,
VOLVO V50 (MW) 1.6 2005-prezent 101CP (74 KW) 1596cmc,
FORD FUSION (JU_) 1.25 2004-2012 75CP (55 KW) 1242cmc,
MERCEDES-BENZ C-CLASS (W203) C 280 4-matic (203.092) 2005-2007 231CP (170 KW) 2996cmc,
MERCEDES-BENZ C-CLASS (W203) C 350 4-matic (203.087) 2005-2007 272CP (200 KW) 3498cmc,
MERCEDES-BENZ C-CLASS T-Model (S203) C 350 4-matic (203.287) 2005-2007 272CP (200 KW) 3498cmc,
MERCEDES-BENZ C-CLASS T-Model (S203) C 280 4-matic (203.292) 2005-2007 231CP (170 KW) 2996cmc,
MERCEDES-BENZ E-CLASS T-Model (S211) E 280 T 4-matic (211.292) 2005-2009 231CP (170 KW) 2996cmc,
FORD FOCUS II limuzina (DA_) 1.4 2005-2012 80CP (59 KW) 1388cmc,
FORD FOCUS II limuzina (DA_) 1.6 2005-2012 100CP (74 KW) 1596cmc,
MERCEDES-BENZ E-CLASS (W211) E 280 4-matic (211.092) 2006-2008 231CP (170 KW) 2996cmc,
MERCEDES-BENZ E-CLASS (W211) E 350 4-matic (211.087) 2005-2008 272CP (200 KW) 3498cmc,
MERCEDES-BENZ E-CLASS T-Model (S211) E 350 T 4-matic (211.287) 2005-2009 272CP (200 KW) 3498cmc,
FORD FOCUS II Cabriolet 1.6 2006-2011 100CP (74 KW) 1596cmc,
MERCEDES-BENZ E-CLASS (W211) E 500 4-matic (211.090) 2006-2008 388CP (285 KW) 5461cmc,
MERCEDES-BENZ E-CLASS T-Model (S211) E 500 T 4-matic (211.290) 2006-2009 388CP (285 KW) 5461cmc,
KIA CARNIVAL II (GQ) 2.9 TD 1999-prezent 126CP (93 KW) 2903cmc,
VOLVO C30 1.6 2006-2012 100CP (74 KW) 1596cmc,
DAIHATSU CHARADE (L2_) 1.0 (L251S) 2003-prezent 58CP (43 KW) 989cmc,
MAZDA 2 (DY) 1.2 2003-prezent 75CP (55 KW) 1242cmc,
MAZDA 2 (DY) 1.4 2003-prezent 80CP (59 KW) 1388cmc,
MAZDA 2 (DY) 1.6 2003-prezent 101CP (74 KW) 1596cmc,
DAIHATSU TREVIS 1.0 2006-prezent 58CP (43 KW) 989cmc,
FORD C-MAX (DM2) 1.6 2007-2010 100CP (74 KW) 1596cmc,
DAIHATSU SIRION (M1) 1.0 1998-2000 54CP (40 KW) 989cmc,
DAIHATSU CUORE V (L7_) 1.0 1998-2000 54CP (40 KW) 989cmc,
FORD FOCUS combi (DNW) 1.6 16V Flexifuel 2002-2004 102CP (75 KW) 1596cmc,
FORD FOCUS (DAW, DBW) 1.6 16V Flexifuel 2002-2004 102CP (75 KW) 1596cmc,
HYUNDAI TERRACAN (HP) 2.9 CRDi 2001-2003 150CP (110 KW) 2902cmc,
FORD FIESTA VI 1.25 2008-prezent 60CP (44 KW) 1242cmc,
FORD FIESTA VI 1.25 2008-prezent 82CP (60 KW) 1242cmc,
FORD FIESTA VI 1.4 2008-prezent 97CP (71 KW) 1388cmc,
FORD FIESTA VI Van 1.25 2009-prezent 82CP (60 KW) 1242cmc,
FORD FIESTA VI 1.4 LPG 2009-prezent 97CP (71 KW) 1388cmc,
FORD FUSION (JU_) 1.4 LPG 2010-2012 80CP (59 KW) 1388cmc,
FORD FIESTA VI 1.4 LPG 2009-prezent 92CP (68 KW) 1388cmc,
FORD FIESTA limuzina 1.25 2012-prezent 60CP (44 KW) 1242cmc,
CAUTARE DUPA COD
CAUTARE DUPA MOTOR
ULTIMELE MASINI VIZITATE
Pentru a vedea lista cu ultimele 10 masini vizualizate te rugam sa te autentifici.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.