ALEGE MASINA
marca:
model:
motorizare:
PRODUSE UNIVERSALE
Bujii VEMO V99-75-0051(0021597203)
Cod: V99-75-0051
Producator: VEMO
Coduri OE: 0021597203
Distanta dintre electrozi [mm]: 0,7
Dimensiune filet: M14x1,25
Deschidere cheie: 21
Moment strangere [Nm]: 25
Bujie: 1-Electrod masa
Lungime filet [mm]: 12,7
Cod motor: 800-710
An fabricatie pana la: 01/1990
Producator: VEMO
Coduri OE: 0021597203
Distanta dintre electrozi [mm]: 0,7
Dimensiune filet: M14x1,25
Deschidere cheie: 21
Moment strangere [Nm]: 25
Bujie: 1-Electrod masa
Lungime filet [mm]: 12,7
Cod motor: 800-710
An fabricatie pana la: 01/1990
Se cauta preturi, va rugam asteptati...
La motoarele cu alimentare pe benzina , bujia , reprezinta elementul sistemului de aprindere , care are rolul de a produce scanteie , intre electrozii acesteia , care sa aprinda amestecul carburant din camera de ardere .
O bujie , se compune dintr-un electrod pozitiv , amplasat central , alimentat de bobina de inductie , unul lateral , negativ , legat la corpul bujiei , corpul metalic exterior , care se insurubeaza in chiulasa , izolator ceramic , care izoleaza electrodul central , garnituri de etansare din praf de caolin presat , amplasate in zona de contact dintre corpul metalic al bujiei si izolatorul ceramic si piulita de contact , prin care se alimenteaza bujia .
Bujia , indeplineste un rol esential , in functionarea motorului , alegandu-se functie de caracteristicile acestuia .
Daca o bujie este prost aleasa , incalzirea izolatorului la temperaturi de peste 900 de grade celsius , poate duce la aprinderi secundare ale amestecului carburant , cauzand motorului pierderi de putere si o functionare cu batai .
Bujia este dimensionata sa respecte mai multe cerinte : - valoarea termica , care reflecta capacitatea bujiei de a transmite caldura din camera de ardere , inspre mediul ambiant , ea fiind supusa , in timpul functionarii , unor solicitari termice extreme , datorate diferentelor de temperatura dintre partea care intra in camera de ardere si partea expusa mediului exterior .
-rezistenta mare la solicitari electrice , aprox 5000 de volti in timpul functionarii normale ,putand ajunge , pana la 12000 de volti , la pornirea de la rece .
-solicitari mecanice , care intervin in cilindri , datorita variatiei presiunii gazelor , dar si a trepidatiilor , care apar in timpul functionarii .
Se deosebesc doua tipuri de bujii , calde si reci ., cele calde avand valori termice mai mari .
Durata de viata a unui set de bujii este de aproximativ 60.000 de kilometri .
La motoarele noi , generarea scanteii la fiecare bujie , este controlata de catre calculatorul de injectie .
-
Pentru:
RENAULT 4 (112_) 0.8 (1123) 1962-1983 26CP (19 KW) 845cmc,
RENAULT 4 (112_) 0.8 (1123) 1983-1988 29CP (21 KW) 845cmc,
RENAULT 4 (112_) 0.8 (1123) 1971-1988 34CP (25 KW) 845cmc,
RENAULT 4 (112_) 1.1 (1128, S128) 1978-1990 34CP (25 KW) 1108cmc,
RENAULT 4 caroserie (R21_, R23_) 0.8 (2391) 1983-1989 29CP (21 KW) 845cmc,
RENAULT 4 caroserie (R21_, R23_) 1.1 (2370, 210B) 1976-1989 34CP (25 KW) 1108cmc,
RENAULT 4 caroserie (R21_, R23_) 1.1 (239B) 1982-1989 35CP (26 KW) 1108cmc,
RENAULT 5 (122_) 0.8 (1221, 1391, 1220) 1972-1984 35CP (26 KW) 845cmc,
RENAULT 5 (122_) 0.8 (1221, 1391) 1982-1984 37CP (27 KW) 845cmc,
RENAULT 5 (122_) 1.0 (1222, 1392) 1972-1985 44CP (32 KW) 956cmc,
RENAULT 5 (122_) 1.1 (1227, 1397) 1980-1985 45CP (33 KW) 1108cmc,
RENAULT 5 (122_) 1.3 (1225) 1976-1979 42CP (31 KW) 1289cmc,
RENAULT 5 (122_) 1.3 Automatik (1225, 1395) 1979-1984 54CP (40 KW) 1289cmc,
RENAULT 5 (122_) 1.3 (1224, 1394) 1975-1984 64CP (47 KW) 1289cmc,
RENAULT 12 1.3 (1170) 1969-1980 54CP (40 KW) 1289cmc,
RENAULT 12 1.3 TS (1177, 1337) 1972-1980 60CP (44 KW) 1289cmc,
RENAULT 12 Variable (117_) 1.3 (1170) 1970-1980 54CP (40 KW) 1289cmc,
CITROEN 2 CV 6 1979-1990 27CP (20 KW) 602cmc,
CITROEN CX II 22 TRS 1985-1992 113CP (83 KW) 2165cmc,
CITROEN CX II 25 GTi 1986-1992 121CP (89 KW) 2500cmc,
CITROEN CX II 25 TRi 1985-1992 136CP (100 KW) 2500cmc,
CITROEN CX II 25 GTi Turbo 2 1986-1992 156CP (115 KW) 2500cmc,
CITROEN CX II 25 GTi Turbo 2 1985-1992 166CP (122 KW) 2500cmc,
CITROEN CX II Break 25 TRI 1985-1992 136CP (100 KW) 2500cmc,
CITROEN CX II Break 25 i 1986-1992 121CP (89 KW) 2500cmc,
VOLVO 440 K (445) 1.8 1995-1996 90CP (66 KW) 1794cmc,
FORD TRANSIT Bus (72E, 73E) 1.5 900 (7200) 1965-1969 60CP (44 KW) 1488cmc,
FORD TRANSIT Bus (72E, 73E) 1.5 900 (7300) 1965-1973 60CP (44 KW) 1488cmc,
FORD TRANSIT Bus (72E, 73E) 1.7 900 (7300) 1971 65CP (48 KW) 1688cmc,
FORD TRANSIT Bus (72E, 73E) 1.5 1000 (72E2A) 1968-1973 60CP (44 KW) 1488cmc,
FORD TRANSIT Bus (72E, 73E) 1.7 1000 (72E2A) 1971-1973 65CP (48 KW) 1688cmc,
FORD TRANSIT Bus (72E, 73E) 1.5 1100 (72000) 1965-1971 60CP (44 KW) 1488cmc,
FORD TRANSIT Bus (72E, 73E) 1.7 (72E3C) 1971-1973 65CP (48 KW) 1688cmc,
FORD TRANSIT caroserie (81E) 1.7 1300 Feuerw. (810000) 1965-1973 65CP (48 KW) 1688cmc,
FORD TRANSIT caroserie (81E) 1.7 1300 (81E4SA) 1967-1973 65CP (48 KW) 1688cmc,
FORD TRANSIT Bus (72E, 73E) 1.7 1300 (820000) 1966-1973 65CP (48 KW) 1688cmc,
RENAULT 12 Variable (117_) 1.3 (1177) 1973-1980 60CP (44 KW) 1289cmc,
RENAULT 12 1.3 (1170) 1975-1980 50CP (37 KW) 1289cmc,
RENAULT 4 caroserie (R21_, R23_) 0.8 (2106) 1966-1988 34CP (25 KW) 845cmc,
RENAULT 4 (112_) 0.8 1981-1982 27CP (20 KW) 782cmc,
RENAULT 4 (112_) 1.0 (112C) 1987-1993 34CP (25 KW) 956cmc,
RENAULT 4 (112_) 1.0 1985-1993 42CP (31 KW) 956cmc,
RENAULT 4 (112_) 1.1 1986-1990 44CP (32 KW) 1108cmc,
RENAULT 6 (118_) 1.1 1970-1987 45CP (33 KW) 1108cmc,
RENAULT 6 (118_) 1.1 1971-1980 48CP (35 KW) 1108cmc,
RENAULT 4 caroserie (R21_, R23_) 0.8 1971-1982 26CP (19 KW) 782cmc,
RENAULT 5 caroserie (238_) 0.8 (2381) 1972-1984 35CP (26 KW) 845cmc,
RENAULT 5 caroserie (238_) 1.0 (2382) 1972-1985 44CP (32 KW) 956cmc,
RENAULT 5 caroserie (238_) 1.1 1980-1985 45CP (33 KW) 1108cmc,
RENAULT 12 caroserie 1.3 1975-1980 50CP (37 KW) 1289cmc,
RENAULT 4 caroserie (R21_, R23_) 1.0 1987-1993 34CP (25 KW) 956cmc,
CAUTARE DUPA COD
CAUTARE DUPA MOTOR
ULTIMELE MASINI VIZITATE
Pentru a vedea lista cu ultimele 10 masini vizualizate te rugam sa te autentifici.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.