Se incarca...

Va rugam asteptati!

ALEGE MASINA

marca:

model:
motorizare:




PRODUSE UNIVERSALE




Rotor distribuitor VEMO V95-70-0010(1346787)


Cod: V95-70-0010
Producator: VEMO
Coduri OE: 1346787, 13467873
Rezistenta electrica [Ohm]: 1

Tip caroserie: combi
Cod motor: B 230 FB
Versiune: Bosch
An fabricatie pana la: 07/1990
An fabricatie de la: 08/1988
De la numar serie sasiu: 176800
Pana la numar serie sasiu: 176799

Se cauta preturi, va rugam asteptati...
Delcou , este un ansamblu , format din ruptor si distribuitor , in care ruptorul , denumit si platina , intrerupe si stabileste circuitul primar al instalatiei de aprindere , iar distribuitorul , repartizeaza curentul de inalta tensiune , la bujiile de aprindere , in ordinea prestabilita , prin intermediul rotorului . Recapituland , delcoul , indeplineste deci mai multe functiuni : - distribuie tensiunea inalta , venita de la bobina de inductie , la bujia cilindrului , in momentele necesare , prin rotorul distribuitorului , aflat in miscare de rotatie . -intrerupe si restabileste legatura cu bobina de inductie , prin intermediul ruptorului , piesa alcatuita dintr-o parte fixa si una mobila , actionata de o cama , avand rolul de a alimenta infasurarea primara a bobinei de inductie , prin intermediul unor contacte , care se ating si se desprind , in timpul miscarii , astfel , in bobina de inductie , se induce un camp magnetic , in infasurarea secundara , a acesteia , rezultand la borne un curent de inalta tensiune . La pornire , bobina de inductie , este alimentata prin contactul de aprindere , de la bateria de acumulatoare . De la bornele de iesire ale bobinei de inductie , printr-un cablu , curentul de inalta tensiune este transmis rotorului , care se invarteste in interiorul distribuitorului , pe langa niste contacte , confectionate din platina sau wolfram , cate unul pentru fiecare cilindru si de la care pleaca fisele de bujii . Cand varful rotorului legat la circuitul de inalta tensiune al bobinei de inductie , trece prin dreptul fiecarui contact , primeste un impuls de inalta tensiune , provocand un arc electric , prin care va fi transmis curentul spre bujii . Contactele , din platina sau wolfram , din interiorul distribuitorului , amplasare pe marginea capacului distribuitorului , datorita arcului electric care se produce , sunt supuse uzurii rapide . Sincronizarea turatiei ruptor-distribuitor , se face prin amplasarea camei de ridicare a partii mobile a ruptorului , pe axul central al distribuitorului , actionat la randul sau , prin actionare mecanica , de arborele cu came . Turatia arborelui distribuitorului , este de 1/2 din turatia motorului , deoarece este nevoie de scanteie , la una din doua rotatii complete ale motorului , conform ciclului de functionare al acestuia . Sincronizarea scanteilor in ciclul de functionare al unui motor , avand o importanta mare , la generatiile mai noi de autoturisme , nu se mai utilizeaza sistemul descris . Un ansamblu de senzori , comunica computerului de bord , pozitia pistoanelor . Computerul , va gestiona , prin intermediul unei unitati de comanda , activarea bobinei de inductie .
Pentru:

VOLVO 740 (744) 2.3 1985-1989 113CP (83 KW) 2315cmc,

VOLVO 740 (744) 2.3 1984-1990 114CP (84 KW) 2316cmc,

VOLVO 740 (744) 2.3 1984-1988 131CP (96 KW) 2316cmc,

VOLVO 740 (744) 2.3 1988-1991 156CP (114 KW) 2316cmc,

VOLVO 740 (744) 2.3 1987-1992 115CP (85 KW) 2316cmc,

VOLVO 740 combi (745) 2.3 1985-1989 113CP (83 KW) 2315cmc,

VOLVO 740 combi (745) 2.3 1985-1990 114CP (84 KW) 2316cmc,

VOLVO 740 combi (745) 2.3 1985-1988 131CP (96 KW) 2316cmc,

VOLVO 740 combi (745) 2.3 Turbo 1986-1989 156CP (115 KW) 2316cmc,

VOLVO 740 combi (745) 2.0 1989-1991 112CP (82 KW) 1986cmc,

VOLVO 740 combi (745) 2.3 1987-1992 115CP (85 KW) 2316cmc,

VOLVO 740 combi (745) 2.3 1988-1990 156CP (114 KW) 2316cmc,

VOLVO 760 (704, 764) 2.3 Turbo (704) 1984-1988 182CP (134 KW) 2316cmc,

VOLVO 740 combi (745) 2.3 Turbo 1989-1990 165CP (121 KW) 2316cmc,

VOLVO 940 (944) 2.0 1992-1994 112CP (82 KW) 1986cmc,

VOLVO 940 (944) 2.3 1990-1994 131CP (96 KW) 2316cmc,

VOLVO 940 combi (945) 2.0 1992-1994 112CP (82 KW) 1986cmc,

VOLVO 940 combi (945) 2.3 1990-1994 131CP (96 KW) 2316cmc,

VOLVO 940 combi (945) 2.3 Turbo 1990-1994 165CP (121 KW) 2316cmc,

VOLVO 940 II (944) 2.3 1994-1998 131CP (96 KW) 2316cmc,

VOLVO 940 II (944) 2.3 1994-1995 116CP (85 KW) 2316cmc,

VOLVO 940 II (944) 2.3 Turbo 1994-1998 165CP (121 KW) 2316cmc,

VOLVO 940 II combi (945) 2.3 1994-1998 131CP (96 KW) 2316cmc,

VOLVO 940 II combi (945) 2.3 1994-1995 116CP (85 KW) 2316cmc,

VOLVO 940 II combi (945) 2.3 Turbo 1994-1998 165CP (121 KW) 2316cmc,

VOLVO 940 combi (945) 2.3 1992-1994 116CP (85 KW) 2316cmc,

VOLVO 940 (944) 2.3 1992-1994 116CP (85 KW) 2316cmc,

VOLVO 940 II combi (945) 2.3 ti 1995-1998 135CP (99 KW) 2316cmc,

VOLVO 940 II (944) 2.3 ti 1995-1998 135CP (99 KW) 2316cmc,

VOLVO 940 (944) 2.3 Turbo 1990-1994 165CP (121 KW) 2316cmc,

VOLVO 940 combi (945) 2.3 1990-1991 155CP (114 KW) 2316cmc,

VOLVO 940 combi (945) 2.4 Turbo Diesel 1990-1994 109CP (80 KW) 2383cmc,

VOLVO 940 (944) 2.3 Turbo 1991-1993 190CP (140 KW) 2316cmc,

VOLVO 940 combi (945) 2.3 Turbo 1991-1993 190CP (140 KW) 2316cmc,

VOLVO 940 II combi (945) 2.3 Turbo 1995-1998 171CP (126 KW) 2316cmc,

VOLVO 740 (744) 2.3 Turbo 1986-1989 156CP (115 KW) 2316cmc,

VOLVO 740 (744) 2.3 1988-1990 136CP (100 KW) 2316cmc,

VOLVO 740 (744) 2.3 1986-1988 117CP (86 KW) 2316cmc,

VOLVO 740 (744) 2.3 1987-1989 159CP (117 KW) 2316cmc,

VOLVO 740 (744) 2.3 Turbo 1989-1990 165CP (121 KW) 2316cmc,

VOLVO 740 (744) 2.3 Turbo 1989-1990 190CP (140 KW) 2316cmc,

VOLVO 740 combi (745) 2.3 1989-1990 136CP (100 KW) 2316cmc,

VOLVO 740 combi (745) 2.3 1987-1989 159CP (117 KW) 2316cmc,

VOLVO 740 combi (745) 2.3 Turbo 1985-1988 182CP (134 KW) 2316cmc,

VOLVO 740 combi (745) 2.3 Turbo 1989-1990 190CP (140 KW) 2316cmc,

VOLVO 740 combi (745) 2.3 1989-1992 151CP (111 KW) 2316cmc,

VOLVO 740 (744) 2.3 1988-1992 151CP (111 KW) 2316cmc,

VOLVO 740 (744) 2.0 1985-1992 121CP (89 KW) 1986cmc,

VOLVO 740 combi (745) 2.0 1985-1992 121CP (89 KW) 1986cmc,

VOLVO 940 combi (945) 2.0 Turbo 1991-1995 155CP (114 KW) 1986cmc,

VOLVO 940 (944) 2.3 1990-1991 156CP (114 KW) 2316cmc,

VOLVO 940 II combi (945) 2.0 Turbo 1996-1998 155CP (114 KW) 1986cmc,

VOLVO 940 II (944) 2.0 Turbo 1996-1998 155CP (114 KW) 1986cmc,

VOLVO 940 (944) 2.0 Turbo 1990-1994 155CP (114 KW) 1986cmc,

VOLVO 960 (964) 2.0 1990-1993 190CP (140 KW) 1986cmc,

VOLVO 960 combi (965) 2.0 1990-1993 190CP (140 KW) 1986cmc,

VOLVO 960 combi (965) 2.0 1990-1993 140CP (103 KW) 1986cmc,

VOLVO 960 (964) 2.0 1990-1993 140CP (103 KW) 1986cmc,

VOLVO 960 (964) 2.3 Turbo 1990-1993 165CP (121 KW) 2316cmc,

VOLVO 960 combi (965) 2.3 Turbo 1990-1993 165CP (121 KW) 2316cmc,

VOLVO 940 II (944) 2.3 Turbo 1995-1998 171CP (126 KW) 2316cmc,

CAUTARE DUPA COD

cod produs:



CAUTARE DUPA MOTOR

cod motor:



ULTIMELE MASINI VIZITATE

Pentru a vedea lista cu ultimele 10 masini vizualizate te rugam sa te autentifici.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.

NEWSLETTER

aboneaza-te la newsletter:


Piese auto. Magazin piese auto online. Piese auto ieftine. Piese auto originale si aftermarket. Ulei de motor. Ulei Castrol, Mobil, Motul, BMW, Ford, GM. Filtre Mann ieftine. Acumulatori auto VARTA, BOSCH, ROMBAT.
Prima pagina | Coduri piese | ANPC | Termeni si conditii | Contact | Despre | GDPR
©2024 piese-masina.ro - toate drepturile rezervate
By GT3