ALEGE MASINA
marca:
model:
motorizare:
PRODUSE UNIVERSALE
capac distribuitor VEMO V32-70-0004(2711002503) pentru TOYOTA COROLLA Compact (_E9_) 1.6 i (AE92)
Cod: V32-70-0004
Producator: VEMO
Coduri OE: 2711002503, 4132265, BP0518V00, F22018V00A, F2G818V00, G60918V00, KK13718V00, MF22018V00A, T46971, XM3412106BA
An fabricatie de la: 04/1989
Producator: VEMO
Coduri OE: 2711002503, 4132265, BP0518V00, F22018V00A, F2G818V00, G60918V00, KK13718V00, MF22018V00A, T46971, XM3412106BA
An fabricatie de la: 04/1989
Se cauta preturi, va rugam asteptati...
Delcou , este un ansamblu , format din ruptor si distribuitor , in care ruptorul , denumit si platina , intrerupe si stabileste circuitul primar al instalatiei de aprindere , iar distribuitorul , repartizeaza curentul de inalta tensiune , la bujiile de aprindere , in ordinea prestabilita , prin intermediul rotorului .
Recapituland , delcoul , indeplineste deci mai multe functiuni : - distribuie tensiunea inalta , venita de la bobina de inductie , la bujia cilindrului , in momentele necesare , prin rotorul distribuitorului , aflat in miscare de rotatie .
-intrerupe si restabileste legatura cu bobina de inductie , prin intermediul ruptorului , piesa alcatuita dintr-o parte fixa si una mobila , actionata de o cama , avand rolul de a alimenta infasurarea primara a bobinei de inductie , prin intermediul unor contacte , care se ating si se desprind , in timpul miscarii , astfel , in bobina de inductie , se induce un camp magnetic , in infasurarea secundara , a acesteia , rezultand la borne un curent de inalta tensiune .
La pornire , bobina de inductie , este alimentata prin contactul de aprindere , de la bateria de acumulatoare .
De la bornele de iesire ale bobinei de inductie , printr-un cablu , curentul de inalta tensiune este transmis rotorului , care se invarteste in interiorul distribuitorului , pe langa niste contacte , confectionate din platina sau wolfram , cate unul pentru fiecare cilindru si de la care pleaca fisele de bujii . Cand varful rotorului legat la circuitul de inalta tensiune al bobinei de inductie , trece prin dreptul fiecarui contact , primeste un impuls de inalta tensiune , provocand un arc electric , prin care va fi transmis curentul spre bujii . Contactele , din platina sau wolfram , din interiorul distribuitorului , amplasare pe marginea capacului distribuitorului , datorita arcului electric care se produce , sunt supuse uzurii rapide .
Sincronizarea turatiei ruptor-distribuitor , se face prin amplasarea camei de ridicare a partii mobile a ruptorului , pe axul central al distribuitorului , actionat la randul sau , prin actionare mecanica , de arborele cu came . Turatia arborelui distribuitorului , este de 1/2 din turatia motorului , deoarece este nevoie de scanteie , la una din doua rotatii complete ale motorului , conform ciclului de functionare al acestuia .
Sincronizarea scanteilor in ciclul de functionare al unui motor , avand o importanta mare , la generatiile mai noi de autoturisme , nu se mai utilizeaza sistemul descris .
Un ansamblu de senzori , comunica computerului de bord , pozitia pistoanelor . Computerul , va gestiona , prin intermediul unei unitati de comanda , activarea bobinei de inductie .
Pentru:
MITSUBISHI COLT IV (CA_A) 1.8 GTi 16V (CA5A) 1992-1996 140CP (103 KW) 1834cmc,
MAZDA 121 I (DA) 1.1 1987-1990 57CP (42 KW) 1139cmc,
MAZDA 323 III Station Wagon (BW) 1.6 1986-1995 86CP (63 KW) 1598cmc,
MAZDA 323 S IV (BG) 1.3 1989-1991 67CP (49 KW) 1324cmc,
MAZDA 323 S IV (BG) 1.3 16V 1991-1994 73CP (54 KW) 1324cmc,
MAZDA 323 S IV (BG) 1.8 16V 1989-1994 103CP (76 KW) 1840cmc,
MAZDA 323 C IV (BG) 1.3 1989-1994 67CP (49 KW) 1324cmc,
MAZDA 323 C IV (BG) 1.6 1989-1991 84CP (62 KW) 1598cmc,
MAZDA 323 C IV (BG) 1.6 16V 1991-1994 88CP (65 KW) 1598cmc,
MAZDA 323 C IV (BG) 1.8 16V GT 1989-1993 128CP (94 KW) 1840cmc,
MAZDA 323 F IV (BG) 1.6 1989-1991 84CP (62 KW) 1598cmc,
MAZDA 323 F IV (BG) 1.6 16V 1991-1994 88CP (65 KW) 1598cmc,
MAZDA 323 F IV (BG) 1.8 16V 1989-1994 103CP (76 KW) 1840cmc,
MAZDA 323 F IV (BG) 1.8 16V GT 1989-1994 128CP (94 KW) 1840cmc,
MAZDA MX-3 (EC) 1.6 i 1991-1997 88CP (65 KW) 1598cmc,
KIA SEPHIA limuzina (FA) 1.6 i 1993-1997 80CP (59 KW) 1598cmc,
KIA SEPHIA (FA) 1.6 i 1995-1997 80CP (59 KW) 1598cmc,
MAZDA 323 C IV (BG) 1.8 16V Turbo 4WD 1993-1994 185CP (136 KW) 1840cmc,
KIA PRIDE (DA) 1.3 16V 1990-prezent 72CP (53 KW) 1324cmc,
KIA CLARUS (K9A) 1.8 i 16V 1996-prezent 116CP (85 KW) 1793cmc,
KIA CLARUS (K9A) 2.0 i 16V 1996-prezent 133CP (98 KW) 1998cmc,
KIA SEPHIA limuzina (FA) 1.5 i 1996-1997 80CP (59 KW) 1498cmc,
KIA SEPHIA (FA) 1.5 i 1996-1997 80CP (59 KW) 1498cmc,
MAZDA 626 III Station Wagon (GV) 2.2 12V 4WD 1991-1992 116CP (85 KW) 2184cmc,
MAZDA 323 C IV (BG) 1.8 16V 4WD 1991-1993 103CP (76 KW) 1840cmc,
MAZDA 323 C IV (BG) 1.8 16V Turbo 4WD 1990-1992 163CP (120 KW) 1840cmc,
MAZDA 323 S IV (BG) 1.8 16V Turbo 4WD 1991-1994 163CP (120 KW) 1840cmc,
MAZDA 323 F IV (BG) 1.8 4WD 1991-1994 103CP (76 KW) 1840cmc,
KIA PRIDE (DA) 1.3 16V 1996-prezent 64CP (47 KW) 1324cmc,
KIA SEPHIA limuzina (FA) 1.8 i 16V 1995-1997 112CP (82 KW) 1793cmc,
KIA SEPHIA (FA) 1.8 i 16V 1995-1997 112CP (82 KW) 1793cmc,
MAZDA 323 C IV (BG) 1.3 16V 1989-1994 73CP (54 KW) 1324cmc,
MAZDA 323 S IV (BG) 1.8 16V 4WD 1991-1994 103CP (76 KW) 1840cmc,
KIA CLARUS combi (GC) 1.8 i 16V 1998-prezent 116CP (85 KW) 1793cmc,
KIA CLARUS combi (GC) 2.0 i 16V 1998-prezent 133CP (98 KW) 1998cmc,
MAZDA 323 S IV (BG) 1.8 16V GT 1989-1994 128CP (94 KW) 1840cmc,
KIA PRIDE (DA) 1.1 i 1991-prezent 52CP (38 KW) 1138cmc,
KIA PRIDE combi 1.3 1999-prezent 64CP (47 KW) 1324cmc,
MAZDA 323 C IV (BG) 1.8 16V 1989-1993 140CP (103 KW) 1840cmc,
MAZDA 323 F IV (BG) 1.8 16V 1989-1993 140CP (103 KW) 1840cmc,
MAZDA 121 II (DB) 1.1 1990-1993 54CP (40 KW) 1138cmc,
CAUTARE DUPA COD
CAUTARE DUPA MOTOR
ULTIMELE MASINI VIZITATE
Pentru a vedea lista cu ultimele 10 masini vizualizate te rugam sa te autentifici.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.