ALEGE MASINA
marca:
model:
motorizare:
PRODUSE UNIVERSALE
Chit reparatie, distribuitor aprindere FACET HT.0547
Cod: HT.0547
Producator: FACET
Coduri OE:
HT.0547
With ignition distributor cap : 2.7530/8PHT
Rotor : 3.7573/19RS
Cod motor: M20 B20 (206KA)
Calitate: 2
Versiune: Bosch
An fabricatie de la: 01/1985
Producator: FACET
Coduri OE:
HT.0547
With ignition distributor cap : 2.7530/8PHT
Rotor : 3.7573/19RS
Cod motor: M20 B20 (206KA)
Calitate: 2
Versiune: Bosch
An fabricatie de la: 01/1985
Se cauta preturi, va rugam asteptati...
Delcou , este un ansamblu , format din ruptor si distribuitor , in care ruptorul , denumit si platina , intrerupe si stabileste circuitul primar al instalatiei de aprindere , iar distribuitorul , repartizeaza curentul de inalta tensiune , la bujiile de aprindere , in ordinea prestabilita , prin intermediul rotorului .
Recapituland , delcoul , indeplineste deci mai multe functiuni : - distribuie tensiunea inalta , venita de la bobina de inductie , la bujia cilindrului , in momentele necesare , prin rotorul distribuitorului , aflat in miscare de rotatie .
-intrerupe si restabileste legatura cu bobina de inductie , prin intermediul ruptorului , piesa alcatuita dintr-o parte fixa si una mobila , actionata de o cama , avand rolul de a alimenta infasurarea primara a bobinei de inductie , prin intermediul unor contacte , care se ating si se desprind , in timpul miscarii , astfel , in bobina de inductie , se induce un camp magnetic , in infasurarea secundara , a acesteia , rezultand la borne un curent de inalta tensiune .
La pornire , bobina de inductie , este alimentata prin contactul de aprindere , de la bateria de acumulatoare .
De la bornele de iesire ale bobinei de inductie , printr-un cablu , curentul de inalta tensiune este transmis rotorului , care se invarteste in interiorul distribuitorului , pe langa niste contacte , confectionate din platina sau wolfram , cate unul pentru fiecare cilindru si de la care pleaca fisele de bujii . Cand varful rotorului legat la circuitul de inalta tensiune al bobinei de inductie , trece prin dreptul fiecarui contact , primeste un impuls de inalta tensiune , provocand un arc electric , prin care va fi transmis curentul spre bujii . Contactele , din platina sau wolfram , din interiorul distribuitorului , amplasare pe marginea capacului distribuitorului , datorita arcului electric care se produce , sunt supuse uzurii rapide .
Sincronizarea turatiei ruptor-distribuitor , se face prin amplasarea camei de ridicare a partii mobile a ruptorului , pe axul central al distribuitorului , actionat la randul sau , prin actionare mecanica , de arborele cu came . Turatia arborelui distribuitorului , este de 1/2 din turatia motorului , deoarece este nevoie de scanteie , la una din doua rotatii complete ale motorului , conform ciclului de functionare al acestuia .
Sincronizarea scanteilor in ciclul de functionare al unui motor , avand o importanta mare , la generatiile mai noi de autoturisme , nu se mai utilizeaza sistemul descris .
Un ansamblu de senzori , comunica computerului de bord , pozitia pistoanelor . Computerul , va gestiona , prin intermediul unei unitati de comanda , activarea bobinei de inductie .
Pentru:
BMW 3 (E30) 320 i 1985-1991 129CP (95 KW) 1991cmc,
BMW 3 (E30) 320 i 1982-1985 125CP (92 KW) 1990cmc,
BMW 3 (E30) 325 i X 1986-1991 170CP (125 KW) 2494cmc,
BMW 3 (E30) 325 i 1986-1991 170CP (125 KW) 2494cmc,
BMW 3 (E30) 325 i X 1986-1987 171CP (126 KW) 2494cmc,
BMW 3 (E30) 325 i 1983-1989 171CP (126 KW) 2494cmc,
BMW 3 (E30) 325 e 2.7 1983-1988 122CP (90 KW) 2693cmc,
BMW 3 (E30) 325 e 2.7 1985-1987 129CP (95 KW) 2693cmc,
BMW 3 Touring (E30) 320 i 1988-1991 129CP (95 KW) 1991cmc,
BMW 3 Touring (E30) 325 i 1987-1993 170CP (125 KW) 2494cmc,
BMW 3 Touring (E30) 325 i X 1988-1993 170CP (125 KW) 2494cmc,
BMW 5 (E28) 525 e 1981-1987 122CP (90 KW) 2693cmc,
BMW 5 (E28) 525 e 1983-1987 125CP (92 KW) 2693cmc,
BMW 5 (E28) 525 e 1984-1987 129CP (95 KW) 2693cmc,
BMW 5 (E28) 535 i, M 535 i 1985-1987 185CP (136 KW) 3430cmc,
BMW 5 (E28) 535 i, M 535 i 1985-1987 192CP (141 KW) 3430cmc,
BMW 5 (E28) 535 i, M 535 i 1985-1987 218CP (160 KW) 3430cmc,
BMW 5 (E34) 520 i 1988-1991 129CP (95 KW) 1990cmc,
BMW 5 (E34) 525 i 1988-1991 170CP (125 KW) 2494cmc,
BMW 5 (E34) 535 i 1988-1995 211CP (155 KW) 3430cmc,
BMW 7 (E32) 730 i,iL 1986-1994 197CP (145 KW) 2986cmc,
BMW 7 (E32) 730 i,iL 1986-1994 188CP (138 KW) 2986cmc,
BMW 7 (E32) 735 i,iL 1986-1992 211CP (155 KW) 3430cmc,
BMW 7 (E32) 735 i,iL 1986-1987 220CP (162 KW) 3430cmc,
BMW 7 (E32) 750 i,iL V12 1987-1994 300CP (220 KW) 4988cmc,
BMW 8 (E31) 850 i,Ci 1990-1994 300CP (220 KW) 4988cmc,
BMW Z1 (E30) 2.5 1988-1991 170CP (125 KW) 2494cmc,
BMW 3 Cabriolet (E30) 320 i 1986-1993 129CP (95 KW) 1990cmc,
BMW 3 Cabriolet (E30) 325 i 1987-1993 170CP (125 KW) 2494cmc,
BMW 3 Cabriolet (E30) 325 i 1985-1987 171CP (126 KW) 2494cmc,
BMW 7 (E38) 750 i,iL 1994-2001 326CP (240 KW) 5379cmc,
BMW 8 (E31) 850 CSi 1993-1996 380CP (280 KW) 5576cmc,
BMW 5 (E28) M5 1985-1987 286CP (211 KW) 3453cmc,
BMW 7 (E23) 735 i 1985-1986 192CP (141 KW) 3430cmc,
BMW 3 Cabriolet (E30) 320 i 1986-1993 126CP (93 KW) 1990cmc,
CAUTARE DUPA COD
CAUTARE DUPA MOTOR
ULTIMELE MASINI VIZITATE
Pentru a vedea lista cu ultimele 10 masini vizualizate te rugam sa te autentifici.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.