Se incarca...

Va rugam asteptati!

ALEGE MASINA

marca:

model:
motorizare:




PRODUSE UNIVERSALE




Chit reparatie, distribuitor aprindere FACET HT.0542(594047)


Cod: HT.0542
Producator: FACET
Coduri OE: 594047, 95659458, 95659491
HT.0542
With ignition distributor cap : 2.7530/11PHT
Rotor : 3.7556RS

Cod motor: C3A
Versiune: Bosch
An fabricatie pana la: 05/1990
An fabricatie de la: 05/1988
Numar distribuitor aprindere: 0237009623

Se cauta preturi, va rugam asteptati...
Delcou , este un ansamblu , format din ruptor si distribuitor , in care ruptorul , denumit si platina , intrerupe si stabileste circuitul primar al instalatiei de aprindere , iar distribuitorul , repartizeaza curentul de inalta tensiune , la bujiile de aprindere , in ordinea prestabilita , prin intermediul rotorului . Recapituland , delcoul , indeplineste deci mai multe functiuni : - distribuie tensiunea inalta , venita de la bobina de inductie , la bujia cilindrului , in momentele necesare , prin rotorul distribuitorului , aflat in miscare de rotatie . -intrerupe si restabileste legatura cu bobina de inductie , prin intermediul ruptorului , piesa alcatuita dintr-o parte fixa si una mobila , actionata de o cama , avand rolul de a alimenta infasurarea primara a bobinei de inductie , prin intermediul unor contacte , care se ating si se desprind , in timpul miscarii , astfel , in bobina de inductie , se induce un camp magnetic , in infasurarea secundara , a acesteia , rezultand la borne un curent de inalta tensiune . La pornire , bobina de inductie , este alimentata prin contactul de aprindere , de la bateria de acumulatoare . De la bornele de iesire ale bobinei de inductie , printr-un cablu , curentul de inalta tensiune este transmis rotorului , care se invarteste in interiorul distribuitorului , pe langa niste contacte , confectionate din platina sau wolfram , cate unul pentru fiecare cilindru si de la care pleaca fisele de bujii . Cand varful rotorului legat la circuitul de inalta tensiune al bobinei de inductie , trece prin dreptul fiecarui contact , primeste un impuls de inalta tensiune , provocand un arc electric , prin care va fi transmis curentul spre bujii . Contactele , din platina sau wolfram , din interiorul distribuitorului , amplasare pe marginea capacului distribuitorului , datorita arcului electric care se produce , sunt supuse uzurii rapide . Sincronizarea turatiei ruptor-distribuitor , se face prin amplasarea camei de ridicare a partii mobile a ruptorului , pe axul central al distribuitorului , actionat la randul sau , prin actionare mecanica , de arborele cu came . Turatia arborelui distribuitorului , este de 1/2 din turatia motorului , deoarece este nevoie de scanteie , la una din doua rotatii complete ale motorului , conform ciclului de functionare al acestuia . Sincronizarea scanteilor in ciclul de functionare al unui motor , avand o importanta mare , la generatiile mai noi de autoturisme , nu se mai utilizeaza sistemul descris . Un ansamblu de senzori , comunica computerului de bord , pozitia pistoanelor . Computerul , va gestiona , prin intermediul unei unitati de comanda , activarea bobinei de inductie .
Pentru:

CITROEN AX (ZA-_) 10 E 1986-1988 41CP (30 KW) 954cmc,

CITROEN AX (ZA-_) 11 1986-1994 54CP (40 KW) 1124cmc,

CITROEN AX (ZA-_) 11 1986-1997 60CP (44 KW) 1124cmc,

CITROEN BX (XB-_) 14 E 1982-1988 61CP (45 KW) 1360cmc,

CITROEN BX (XB-_) 16 1985-1993 87CP (64 KW) 1580cmc,

CITROEN BX (XB-_) 16 1982-1988 90CP (66 KW) 1580cmc,

CITROEN BX (XB-_) 19 1986-1989 95CP (70 KW) 1905cmc,

CITROEN BX (XB-_) 19 1986-1989 102CP (75 KW) 1905cmc,

CITROEN BX (XB-_) 19 GTi 1988-1993 120CP (88 KW) 1905cmc,

CITROEN BX (XB-_) 19 GTi 1986-1993 122CP (90 KW) 1905cmc,

CITROEN BX (XB-_) 19 E 4x4 1989-1993 109CP (80 KW) 1905cmc,

CITROEN BX (XB-_) 19 GTi 4x4 1988-1993 120CP (88 KW) 1905cmc,

CITROEN BX Break (XB-_) 16 1985-1994 87CP (64 KW) 1580cmc,

CITROEN BX Break (XB-_) 19 1986-1994 102CP (75 KW) 1905cmc,

CITROEN BX Break (XB-_) 19 1988-1994 120CP (88 KW) 1905cmc,

CITROEN C15 (VD-_) 1.4 1987-1996 67CP (49 KW) 1360cmc,

CITROEN C15 (VD-_) 1.1 i 1988-1996 60CP (44 KW) 1124cmc,

CITROEN C15 (VD-_) 1.4 i 1991-1996 75CP (55 KW) 1360cmc,

PEUGEOT 205 II (20A/C) 1.1 1987-1990 54CP (40 KW) 1124cmc,

PEUGEOT 205 I Cabriolet (741B, 20D) 1.4 CJ 1989-1994 67CP (49 KW) 1360cmc,

PEUGEOT 205 II (20A/C) 1.4 1987-1990 67CP (49 KW) 1360cmc,

PEUGEOT 205 II (20A/C) 1.4 1987-1989 84CP (62 KW) 1360cmc,

PEUGEOT 205 I (741A/C) 1.9 GTI 1986-1987 128CP (94 KW) 1905cmc,

PEUGEOT 205 II (20A/C) 1.9 GTI 1987-1998 128CP (94 KW) 1905cmc,

PEUGEOT 205 II (20A/C) 1.0 1987-1998 45CP (33 KW) 954cmc,

PEUGEOT 205 I Cabriolet (741B, 20D) 1.1 CJ 1989-1994 60CP (44 KW) 1124cmc,

PEUGEOT 205 II (20A/C) 1.4 KAT 1987-1993 60CP (44 KW) 1360cmc,

PEUGEOT 309 I (10C, 10A) 1.4 1989 67CP (49 KW) 1360cmc,

PEUGEOT 309 I (10C, 10A) 1.9 GTI 1986-1989 128CP (94 KW) 1905cmc,

CITROEN ZX Break (N2) 1.4 i 1993-1997 75CP (55 KW) 1360cmc,

CITROEN AX (ZA-_) 11 KAT 1988-1989 54CP (40 KW) 1124cmc,

CITROEN BX Break (XB-_) 19 1987-1989 95CP (70 KW) 1905cmc,

PEUGEOT 205 I Cabriolet (741B, 20D) 1.4 CJ KAT 1989-1993 60CP (44 KW) 1361cmc,

PEUGEOT 405 I (15B) 1.6 1987-1992 94CP (69 KW) 1580cmc,

PEUGEOT 405 I (15B) 1.9 1987-1993 126CP (93 KW) 1905cmc,

CITROEN BX Break (XB-_) 14 1986-1993 72CP (53 KW) 1360cmc,

CITROEN BX Break (XB-_) 19 KAT 1986-1994 102CP (75 KW) 1905cmc,

CITROEN BX Break (XB-_) 16 1988-1994 75CP (55 KW) 1580cmc,

CITROEN BX (XB-_) 16 1988-1993 75CP (55 KW) 1580cmc,

CITROEN C15 (VD-_) 1.4 E 1987-1996 55CP (40 KW) 1360cmc,

PEUGEOT 405 I (15B) 1.4 1987-1992 64CP (47 KW) 1360cmc,

CITROEN ZX (N2) 1.1 1991-1997 60CP (44 KW) 1124cmc,

CITROEN BX Break (XB-_) 16 1985-1988 90CP (66 KW) 1580cmc,

CITROEN C15 (VD-_) 1.0 1984-1997 45CP (33 KW) 954cmc,

CITROEN BX (XB-_) 19 1986-1989 105CP (77 KW) 1905cmc,

CITROEN AX (ZA-_) 11 4x4 1991-1992 54CP (40 KW) 1124cmc,

CITROEN ZX (N2) 1,1 1991-1993 54CP (40 KW) 1124cmc,

CITROEN AX (ZA-_) 10 1986-1992 44CP (32 KW) 954cmc,

PEUGEOT 405 I Break (15E) 1.4 1988-1992 64CP (47 KW) 1360cmc,

CITROEN BX Break (XB-_) 1.4 1987-1992 71CP (52 KW) 1360cmc,

CAUTARE DUPA COD

cod produs:



CAUTARE DUPA MOTOR

cod motor:



ULTIMELE MASINI VIZITATE

Pentru a vedea lista cu ultimele 10 masini vizualizate te rugam sa te autentifici.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.

NEWSLETTER

aboneaza-te la newsletter:


Piese auto. Magazin piese auto online. Piese auto ieftine. Piese auto originale si aftermarket. Ulei de motor. Ulei Castrol, Mobil, Motul, BMW, Ford, GM. Filtre Mann ieftine. Acumulatori auto VARTA, BOSCH, ROMBAT.
Prima pagina | Coduri piese | ANPC | Termeni si conditii | Contact | Despre | GDPR
©2024 piese-masina.ro - toate drepturile rezervate
By GT3