ALEGE MASINA
marca:
model:
motorizare:
PRODUSE UNIVERSALE
Chit reparatie, distribuitor aprindere FACET HT.0515 pentru VW PASSAT limuzina (32B) 1.8
Cod: HT.0515
Producator: FACET
Coduri OE:
HT.0515
With ignition distributor cap : 2.7479PHT
Rotor : 3.7573/21RS
Cod motor: AR 30755
Versiune: Bosch
Pana la numar motor: 025000
Pana la numar serie sasiu: 86-E-150000
Producator: FACET
Coduri OE:
HT.0515
With ignition distributor cap : 2.7479PHT
Rotor : 3.7573/21RS
Cod motor: AR 30755
Versiune: Bosch
Pana la numar motor: 025000
Pana la numar serie sasiu: 86-E-150000
Se cauta preturi, va rugam asteptati...
Delcou , este un ansamblu , format din ruptor si distribuitor , in care ruptorul , denumit si platina , intrerupe si stabileste circuitul primar al instalatiei de aprindere , iar distribuitorul , repartizeaza curentul de inalta tensiune , la bujiile de aprindere , in ordinea prestabilita , prin intermediul rotorului .
Recapituland , delcoul , indeplineste deci mai multe functiuni : - distribuie tensiunea inalta , venita de la bobina de inductie , la bujia cilindrului , in momentele necesare , prin rotorul distribuitorului , aflat in miscare de rotatie .
-intrerupe si restabileste legatura cu bobina de inductie , prin intermediul ruptorului , piesa alcatuita dintr-o parte fixa si una mobila , actionata de o cama , avand rolul de a alimenta infasurarea primara a bobinei de inductie , prin intermediul unor contacte , care se ating si se desprind , in timpul miscarii , astfel , in bobina de inductie , se induce un camp magnetic , in infasurarea secundara , a acesteia , rezultand la borne un curent de inalta tensiune .
La pornire , bobina de inductie , este alimentata prin contactul de aprindere , de la bateria de acumulatoare .
De la bornele de iesire ale bobinei de inductie , printr-un cablu , curentul de inalta tensiune este transmis rotorului , care se invarteste in interiorul distribuitorului , pe langa niste contacte , confectionate din platina sau wolfram , cate unul pentru fiecare cilindru si de la care pleaca fisele de bujii . Cand varful rotorului legat la circuitul de inalta tensiune al bobinei de inductie , trece prin dreptul fiecarui contact , primeste un impuls de inalta tensiune , provocand un arc electric , prin care va fi transmis curentul spre bujii . Contactele , din platina sau wolfram , din interiorul distribuitorului , amplasare pe marginea capacului distribuitorului , datorita arcului electric care se produce , sunt supuse uzurii rapide .
Sincronizarea turatiei ruptor-distribuitor , se face prin amplasarea camei de ridicare a partii mobile a ruptorului , pe axul central al distribuitorului , actionat la randul sau , prin actionare mecanica , de arborele cu came . Turatia arborelui distribuitorului , este de 1/2 din turatia motorului , deoarece este nevoie de scanteie , la una din doua rotatii complete ale motorului , conform ciclului de functionare al acestuia .
Sincronizarea scanteilor in ciclul de functionare al unui motor , avand o importanta mare , la generatiile mai noi de autoturisme , nu se mai utilizeaza sistemul descris .
Un ansamblu de senzori , comunica computerului de bord , pozitia pistoanelor . Computerul , va gestiona , prin intermediul unei unitati de comanda , activarea bobinei de inductie .
Pentru:
ALFA ROMEO 33 (907A_) 1.4 i.e. (907.A3A, 907.A3B) 1991-1994 88CP (65 KW) 1351cmc,
ALFA ROMEO 33 (907A_) 1.4 i.e. (907.A3A, 907.A3B) 1991-1994 90CP (66 KW) 1351cmc,
ALFA ROMEO 33 (907A_) 1.7 i.e. (907.A1A) 1990-1994 107CP (79 KW) 1712cmc,
ALFA ROMEO 33 Sportwagon (907B_) 1.4 i.e. 1991-1994 88CP (65 KW) 1351cmc,
ALFA ROMEO 33 Sportwagon (907B_) 1.4 i.e. 1991-1994 90CP (66 KW) 1351cmc,
ALFA ROMEO 33 Sportwagon (907B_) 1.7 i.e. (907.B1A) 1990-1992 107CP (79 KW) 1712cmc,
ALFA ROMEO 33 Sportwagon (907B_) 1.7 i.e. (907.B1A) 1992-1994 105CP (77 KW) 1712cmc,
ALFA ROMEO 75 (162B_) 1.8 Turbo (162.B1C, 162.B1D, 162.B1G) 1986-1992 150CP (110 KW) 1779cmc,
FORD ESCORT IV (GAF, AWF, ABFT) 1.4 1986-1990 73CP (54 KW) 1392cmc,
FORD ESCORT IV (GAF, AWF, ABFT) 1.6 XR3i 1986-1989 105CP (77 KW) 1597cmc,
FORD ESCORT IV (GAF, AWF, ABFT) 1.6 Turbo RS 1986-1990 132CP (97 KW) 1597cmc,
FORD ORION II (AFF) 1.4 KAT 1987-1990 73CP (54 KW) 1392cmc,
FORD SIERRA hatchback 2.0 1987-1993 105CP (77 KW) 1993cmc,
FORD SIERRA (GBG, GB4) 2.0 1987-1993 105CP (77 KW) 1993cmc,
FORD SCORPIO I (GAE, GGE) 1.8 1985-1992 90CP (66 KW) 1796cmc,
FORD SCORPIO I (GAE, GGE) 2.0 i 1985-1992 115CP (85 KW) 1993cmc,
FORD SCORPIO I (GAE, GGE) 2.0 i 1992-1994 115CP (85 KW) 1993cmc,
FORD SCORPIO I limuzina (GGE) 2.0 i 1992-1994 115CP (85 KW) 1998cmc,
FORD SCORPIO I limuzina (GGE) 2.0 i 1989-1994 120CP (88 KW) 1998cmc,
FORD SCORPIO I (GAE, GGE) 2.0 i 1989-1994 120CP (88 KW) 1998cmc,
FORD FIESTA III (GFJ) 1.4 1989-1995 71CP (52 KW) 1391cmc,
FORD ESCORT IV Cabriolet (ALF) 1.4 1987-1990 73CP (54 KW) 1392cmc,
FORD ESCORT IV Cabriolet (ALF) 1.6 XR3i 1986-1990 105CP (77 KW) 1597cmc,
FORD ESCORT IV combi (AWF, AVF) 1.4 1986-1990 73CP (54 KW) 1392cmc,
FORD SIERRA hatchback 2.0 i 1985-1986 115CP (85 KW) 1993cmc,
FORD SIERRA combi (BNG) 2.0 1987-1993 105CP (77 KW) 1993cmc,
FORD SCORPIO I combi (GGE) 2.0 i 1991-1994 115CP (85 KW) 1998cmc,
FORD SCORPIO I combi (GGE) 2.0 i 1991-1994 120CP (88 KW) 1998cmc,
VW GOLF II (19E, 1G1) 1.8 GTI 1983-1991 112CP (82 KW) 1781cmc,
VW JETTA II (19E, 1G2, 165) 1.8 1984-1991 112CP (82 KW) 1781cmc,
VW SCIROCCO (53) 1.1 1974-1979 50CP (37 KW) 1093cmc,
VW GOLF I Cabriolet (155) 1.8 1982-1989 112CP (82 KW) 1781cmc,
ALFA ROMEO 33 Sportwagon (907B_) 1.7 i.e. 4x4 (907.B1E) 1990-1992 107CP (79 KW) 1712cmc,
VOLVO 340-360 (343, 345) 2.0 1988-1989 109CP (80 KW) 1986cmc,
SEAT IBIZA I (021A) 1.5 i 1986-1993 100CP (74 KW) 1461cmc,
SEAT IBIZA I (021A) 1.2 i 1989-1993 71CP (52 KW) 1193cmc,
SEAT MALAGA (023A) 1.5 i 1987-1993 100CP (74 KW) 1461cmc,
SEAT CORDOBA (6K1, 6K2) 1.6 i 1993-1999 75CP (55 KW) 1598cmc,
FORD ORION II (AFF) 1.6 i 1986-1990 105CP (77 KW) 1597cmc,
VW POLO Coupe (86C, 80) 1.3 1982-1989 75CP (55 KW) 1272cmc,
VW POLO (86C, 80) 1.3 1982-1989 75CP (55 KW) 1272cmc,
ALFA ROMEO 33 (907A_) 1.5 i.e 1990-1994 97CP (71 KW) 1490cmc,
ALFA ROMEO 90 (162_) 2.0 i.e. 1984-1987 132CP (97 KW) 1997cmc,
SEAT CORDOBA Vario (6K5) 1.6 i 1996-1999 75CP (55 KW) 1598cmc,
FORD TRANSIT Bus (T_ _) 2.0 (TBS, TCL, TCS) KAT 1985-1992 78CP (57 KW) 1993cmc,
ALFA ROMEO 33 (907A_) 1.7 i.e. 4x4 1990-1992 107CP (79 KW) 1712cmc,
ALFA ROMEO 33 (907A_) 1.5 i.e. (907A2A) 1990-1991 101CP (74 KW) 1490cmc,
ALFA ROMEO 33 Sportwagon (907B_) 1.4 i.e. 4x4 1990-1994 90CP (66 KW) 1351cmc,
ALFA ROMEO 33 Sportwagon (907B_) 1.5 i.e 1990-1994 97CP (71 KW) 1490cmc,
FORD TRANSIT platou/sasiu (T_ _) 2.0 (TUL) KAT 1985-1992 78CP (57 KW) 1993cmc,
FORD ESCORT '86 Express (AVF) 1.4 i 1986-1990 73CP (54 KW) 1392cmc,
SEAT CORDOBA (6K2) 1.6 1999-2002 75CP (55 KW) 1598cmc,
SEAT CORDOBA Vario (6K5) 1.6 1999-2002 75CP (55 KW) 1598cmc,
CAUTARE DUPA COD
CAUTARE DUPA MOTOR
ULTIMELE MASINI VIZITATE
Pentru a vedea lista cu ultimele 10 masini vizualizate te rugam sa te autentifici.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.