ALEGE MASINA
marca:
model:
motorizare:
PRODUSE UNIVERSALE
Rotor distribuitor FACET 3.8331/7(2711532500)
Cod: 3.8331/7
Producator: FACET
Coduri OE: 2711532500, 2713132810, MD611151, T16571
3.8331/7
Cod motor: 4G15
Versiune: Mitsubishi
An fabricatie pana la: 05/1990
Ax cu came: SOHC/OHC
Producator: FACET
Coduri OE: 2711532500, 2713132810, MD611151, T16571
3.8331/7
Cod motor: 4G15
Versiune: Mitsubishi
An fabricatie pana la: 05/1990
Ax cu came: SOHC/OHC
Componente aprindere FACET FA 3.8331/7 | 15,84 LEI | adauga in cos |
Se cauta preturi, va rugam asteptati...
Delcou , este un ansamblu , format din ruptor si distribuitor , in care ruptorul , denumit si platina , intrerupe si stabileste circuitul primar al instalatiei de aprindere , iar distribuitorul , repartizeaza curentul de inalta tensiune , la bujiile de aprindere , in ordinea prestabilita , prin intermediul rotorului .
Recapituland , delcoul , indeplineste deci mai multe functiuni : - distribuie tensiunea inalta , venita de la bobina de inductie , la bujia cilindrului , in momentele necesare , prin rotorul distribuitorului , aflat in miscare de rotatie .
-intrerupe si restabileste legatura cu bobina de inductie , prin intermediul ruptorului , piesa alcatuita dintr-o parte fixa si una mobila , actionata de o cama , avand rolul de a alimenta infasurarea primara a bobinei de inductie , prin intermediul unor contacte , care se ating si se desprind , in timpul miscarii , astfel , in bobina de inductie , se induce un camp magnetic , in infasurarea secundara , a acesteia , rezultand la borne un curent de inalta tensiune .
La pornire , bobina de inductie , este alimentata prin contactul de aprindere , de la bateria de acumulatoare .
De la bornele de iesire ale bobinei de inductie , printr-un cablu , curentul de inalta tensiune este transmis rotorului , care se invarteste in interiorul distribuitorului , pe langa niste contacte , confectionate din platina sau wolfram , cate unul pentru fiecare cilindru si de la care pleaca fisele de bujii . Cand varful rotorului legat la circuitul de inalta tensiune al bobinei de inductie , trece prin dreptul fiecarui contact , primeste un impuls de inalta tensiune , provocand un arc electric , prin care va fi transmis curentul spre bujii . Contactele , din platina sau wolfram , din interiorul distribuitorului , amplasare pe marginea capacului distribuitorului , datorita arcului electric care se produce , sunt supuse uzurii rapide .
Sincronizarea turatiei ruptor-distribuitor , se face prin amplasarea camei de ridicare a partii mobile a ruptorului , pe axul central al distribuitorului , actionat la randul sau , prin actionare mecanica , de arborele cu came . Turatia arborelui distribuitorului , este de 1/2 din turatia motorului , deoarece este nevoie de scanteie , la una din doua rotatii complete ale motorului , conform ciclului de functionare al acestuia .
Sincronizarea scanteilor in ciclul de functionare al unui motor , avand o importanta mare , la generatiile mai noi de autoturisme , nu se mai utilizeaza sistemul descris .
Un ansamblu de senzori , comunica computerului de bord , pozitia pistoanelor . Computerul , va gestiona , prin intermediul unei unitati de comanda , activarea bobinei de inductie .
Pentru:
MITSUBISHI COLT III (C5_A) 1.5 GLXi (C52A) 1988-1992 84CP (62 KW) 1468cmc,
MITSUBISHI LANCER IV limuzina (C6_A) 1.5 12V (C62A) 1989-1992 90CP (66 KW) 1468cmc,
MITSUBISHI LANCER IV (C6_A, C7_A) 1.5 12V (C62A) 1989-1992 90CP (66 KW) 1468cmc,
MITSUBISHI LANCER IV (C6_A, C7_A) 1.8 4WD (C77A) 1989-1992 97CP (71 KW) 1755cmc,
MITSUBISHI GALANT IV limuzina (E3_A) 2.0 4WD (E39A, E38A, E33A) 1988-1992 109CP (80 KW) 1997cmc,
MITSUBISHI GALANT IV (E3_A) 2.0 4WD (E33A, E38A, E39A) 1989-1992 109CP (80 KW) 1997cmc,
MITSUBISHI GALANT IV limuzina (E3_A) 2.0 (E39A, E38A, E33A) 1987-1992 109CP (80 KW) 1997cmc,
MITSUBISHI GALANT IV (E3_A) 2.0 (E39A, E38A, E33A) 1989-1992 109CP (80 KW) 1997cmc,
HYUNDAI LANTRA I (J-1) 1.5 i.e. 1990-1995 86CP (63 KW) 1468cmc,
HYUNDAI PONY (X-2) 1.5 i 1989-1995 83CP (61 KW) 1468cmc,
HYUNDAI PONY (X-2) 1.5 i 1989-1995 84CP (62 KW) 1468cmc,
HYUNDAI PONY / EXCEL limuzina (X-2) 1.5 i 1990-1995 83CP (61 KW) 1468cmc,
HYUNDAI S COUPE (SLC) 1.5 i 1990-1996 84CP (62 KW) 1468cmc,
HYUNDAI SONATA III (Y-3) 2.0 i 1994-1996 105CP (77 KW) 1997cmc,
HYUNDAI PONY / EXCEL limuzina (X-2) 1.5 i 1990-1995 84CP (62 KW) 1468cmc,
MITSUBISHI PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) 2.4 (V21W, V21C) 1991-1999 112CP (82 KW) 2351cmc,
MITSUBISHI PAJERO II Canvas Top (V2_W, V4_W) 2.4 (V41W, V21W, V21C) 1991-2000 112CP (82 KW) 2351cmc,
HYUNDAI H100 Bus (P) 2.4 1997-2000 114CP (84 KW) 2351cmc,
HYUNDAI H-1 / STAREX 2.4 1997-2004 112CP (82 KW) 2351cmc,
HYUNDAI H-1 / STAREX 2.4 4WD 1998-2004 112CP (82 KW) 2351cmc,
HYUNDAI SONATA III (Y-3) 1.8 i 1993-1998 98CP (72 KW) 1796cmc,
HYUNDAI SONATA II (Y-2) 2.4 i 1988-1991 113CP (83 KW) 2351cmc,
HYUNDAI H100 Bus (P) 2.4 1993-2000 122CP (90 KW) 2351cmc,
HYUNDAI SONATA III (Y-3) 2.0 i 1996-1998 95CP (70 KW) 1997cmc,
HYUNDAI H-1 caroserie 2.4 2000-2004 112CP (82 KW) 2351cmc,
HYUNDAI SANTAMO 2.0 16V 1999-prezent 139CP (102 KW) 1997cmc,
HYUNDAI SANTAMO 2.0 16V 4x4 1999-prezent 139CP (102 KW) 1997cmc,
HYUNDAI SONATA III (Y-3) 1.8 GLS 1996-1998 86CP (63 KW) 1795cmc,
MITSUBISHI LANCER IV limuzina (C6_A) 1.5 GLS 1989-1992 86CP (63 KW) 1468cmc,
HYUNDAI H100 platou/sasiu 2.4 1996-1997 114CP (84 KW) 2351cmc,
CAUTARE DUPA COD
CAUTARE DUPA MOTOR
ULTIMELE MASINI VIZITATE
Pentru a vedea lista cu ultimele 10 masini vizualizate te rugam sa te autentifici.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.