ALEGE MASINA
marca:
model:
motorizare:
PRODUSE UNIVERSALE
Rotor distribuitor FACET 3.8331/19(2215755K10) pentru HONDA CIVIC IV Hatchback (EC, ED, EE) 1.6 i 16V Vtec (EE9)
Cod: 3.8331/19
Producator: FACET
Coduri OE: 2215755K10, 22157KA060, 3331070B50, B61V18V05, MD618284, T880T21572
3.8331/19
Cod motor: 4G13 (8V)
Versiune: Mitsubishi
An fabricatie de la: 06/1990
De la numar serie sasiu: JSAE8MS7700141226
Tip combustibil: benzina fara plumb (95)
Producator: FACET
Coduri OE: 2215755K10, 22157KA060, 3331070B50, B61V18V05, MD618284, T880T21572
3.8331/19
Cod motor: 4G13 (8V)
Versiune: Mitsubishi
An fabricatie de la: 06/1990
De la numar serie sasiu: JSAE8MS7700141226
Tip combustibil: benzina fara plumb (95)
Componente aprindere FACET FA 3.8331/19 | 15,84 LEI | adauga in cos |
Se cauta preturi, va rugam asteptati...
Delcou , este un ansamblu , format din ruptor si distribuitor , in care ruptorul , denumit si platina , intrerupe si stabileste circuitul primar al instalatiei de aprindere , iar distribuitorul , repartizeaza curentul de inalta tensiune , la bujiile de aprindere , in ordinea prestabilita , prin intermediul rotorului .
Recapituland , delcoul , indeplineste deci mai multe functiuni : - distribuie tensiunea inalta , venita de la bobina de inductie , la bujia cilindrului , in momentele necesare , prin rotorul distribuitorului , aflat in miscare de rotatie .
-intrerupe si restabileste legatura cu bobina de inductie , prin intermediul ruptorului , piesa alcatuita dintr-o parte fixa si una mobila , actionata de o cama , avand rolul de a alimenta infasurarea primara a bobinei de inductie , prin intermediul unor contacte , care se ating si se desprind , in timpul miscarii , astfel , in bobina de inductie , se induce un camp magnetic , in infasurarea secundara , a acesteia , rezultand la borne un curent de inalta tensiune .
La pornire , bobina de inductie , este alimentata prin contactul de aprindere , de la bateria de acumulatoare .
De la bornele de iesire ale bobinei de inductie , printr-un cablu , curentul de inalta tensiune este transmis rotorului , care se invarteste in interiorul distribuitorului , pe langa niste contacte , confectionate din platina sau wolfram , cate unul pentru fiecare cilindru si de la care pleaca fisele de bujii . Cand varful rotorului legat la circuitul de inalta tensiune al bobinei de inductie , trece prin dreptul fiecarui contact , primeste un impuls de inalta tensiune , provocand un arc electric , prin care va fi transmis curentul spre bujii . Contactele , din platina sau wolfram , din interiorul distribuitorului , amplasare pe marginea capacului distribuitorului , datorita arcului electric care se produce , sunt supuse uzurii rapide .
Sincronizarea turatiei ruptor-distribuitor , se face prin amplasarea camei de ridicare a partii mobile a ruptorului , pe axul central al distribuitorului , actionat la randul sau , prin actionare mecanica , de arborele cu came . Turatia arborelui distribuitorului , este de 1/2 din turatia motorului , deoarece este nevoie de scanteie , la una din doua rotatii complete ale motorului , conform ciclului de functionare al acestuia .
Sincronizarea scanteilor in ciclul de functionare al unui motor , avand o importanta mare , la generatiile mai noi de autoturisme , nu se mai utilizeaza sistemul descris .
Un ansamblu de senzori , comunica computerului de bord , pozitia pistoanelor . Computerul , va gestiona , prin intermediul unei unitati de comanda , activarea bobinei de inductie .
Pentru:
MITSUBISHI COLT III (C5_A) 1.3 GL (C61A) 1988-1990 60CP (44 KW) 1299cmc,
MITSUBISHI COLT III (C5_A) 1.3 12V (C51A) 1988-1992 75CP (55 KW) 1299cmc,
MITSUBISHI LANCER IV limuzina (C6_A) 1.3 (C61A) 1988-1992 70CP (51 KW) 1299cmc,
MITSUBISHI LANCER IV limuzina (C6_A) 1.3 (C61A) 1988-1992 60CP (44 KW) 1299cmc,
MITSUBISHI LANCER IV limuzina (C6_A) 1.5 (C62A) 1988-1992 84CP (62 KW) 1468cmc,
MAZDA 121 I (DA) 1.1 1987-1990 57CP (42 KW) 1139cmc,
MAZDA 121 I (DA) 1.3 1987-1990 60CP (44 KW) 1324cmc,
MAZDA 121 I (DA) 1.3 1989-1990 55CP (40 KW) 1324cmc,
MAZDA 323 S IV (BG) 1.3 1989-1991 67CP (49 KW) 1324cmc,
MAZDA 323 S IV (BG) 1.3 16V 1991-1994 73CP (54 KW) 1324cmc,
MAZDA 323 S IV (BG) 1.6 1989-1991 84CP (62 KW) 1598cmc,
MAZDA 323 S IV (BG) 1.6 16V 1989-1994 88CP (65 KW) 1598cmc,
MAZDA 323 C IV (BG) 1.6 1989-1991 84CP (62 KW) 1598cmc,
MAZDA 323 F IV (BG) 1.6 1989-1991 84CP (62 KW) 1598cmc,
MITSUBISHI COLT V (CJ_, CP_) 1.5 16V (CJ2A) 1999-2003 94CP (69 KW) 1468cmc,
MITSUBISHI LANCER VI (CJ-CP_) 1.5 16V (CK2A) 1999-2003 94CP (69 KW) 1468cmc,
MITSUBISHI LANCER IV (C6_A, C7_A) 1.5 (C62A) 1988-1992 84CP (62 KW) 1468cmc,
MITSUBISHI L 400 caroserie (PD_W, PC_W, PB_V, PA_W, PA_V) 2.0 1996-2001 116CP (85 KW) 1997cmc,
MITSUBISHI L 400 caroserie (PD_W, PC_W, PB_V, PA_W, PA_V) 2.0 (PA3W) 1994-2002 113CP (83 KW) 1997cmc,
MAZDA 121 II (DB) 1.1 1990-1993 54CP (40 KW) 1138cmc,
CAUTARE DUPA COD
CAUTARE DUPA MOTOR
ULTIMELE MASINI VIZITATE
Pentru a vedea lista cu ultimele 10 masini vizualizate te rugam sa te autentifici.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.