ALEGE MASINA
marca:
model:
motorizare:
PRODUSE UNIVERSALE
capac distribuitor FACET 2.7530/18PHT(077905205)
Cod: 2.7530/18PHT
Producator: FACET
Coduri OE: 077905205, 077905207
2.7530/18PHT
without cover
Cod motor: 6A
Calitate: 2
Versiune: Bosch
Producator: FACET
Coduri OE: 077905205, 077905207
2.7530/18PHT
without cover
Cod motor: 6A
Calitate: 2
Versiune: Bosch
Componente aprindere FACET FA 2.7530/18PHT | 182,88 LEI | adauga in cos |
Se cauta preturi, va rugam asteptati...
Delcou , este un ansamblu , format din ruptor si distribuitor , in care ruptorul , denumit si platina , intrerupe si stabileste circuitul primar al instalatiei de aprindere , iar distribuitorul , repartizeaza curentul de inalta tensiune , la bujiile de aprindere , in ordinea prestabilita , prin intermediul rotorului .
Recapituland , delcoul , indeplineste deci mai multe functiuni : - distribuie tensiunea inalta , venita de la bobina de inductie , la bujia cilindrului , in momentele necesare , prin rotorul distribuitorului , aflat in miscare de rotatie .
-intrerupe si restabileste legatura cu bobina de inductie , prin intermediul ruptorului , piesa alcatuita dintr-o parte fixa si una mobila , actionata de o cama , avand rolul de a alimenta infasurarea primara a bobinei de inductie , prin intermediul unor contacte , care se ating si se desprind , in timpul miscarii , astfel , in bobina de inductie , se induce un camp magnetic , in infasurarea secundara , a acesteia , rezultand la borne un curent de inalta tensiune .
La pornire , bobina de inductie , este alimentata prin contactul de aprindere , de la bateria de acumulatoare .
De la bornele de iesire ale bobinei de inductie , printr-un cablu , curentul de inalta tensiune este transmis rotorului , care se invarteste in interiorul distribuitorului , pe langa niste contacte , confectionate din platina sau wolfram , cate unul pentru fiecare cilindru si de la care pleaca fisele de bujii . Cand varful rotorului legat la circuitul de inalta tensiune al bobinei de inductie , trece prin dreptul fiecarui contact , primeste un impuls de inalta tensiune , provocand un arc electric , prin care va fi transmis curentul spre bujii . Contactele , din platina sau wolfram , din interiorul distribuitorului , amplasare pe marginea capacului distribuitorului , datorita arcului electric care se produce , sunt supuse uzurii rapide .
Sincronizarea turatiei ruptor-distribuitor , se face prin amplasarea camei de ridicare a partii mobile a ruptorului , pe axul central al distribuitorului , actionat la randul sau , prin actionare mecanica , de arborele cu came . Turatia arborelui distribuitorului , este de 1/2 din turatia motorului , deoarece este nevoie de scanteie , la una din doua rotatii complete ale motorului , conform ciclului de functionare al acestuia .
Sincronizarea scanteilor in ciclul de functionare al unui motor , avand o importanta mare , la generatiile mai noi de autoturisme , nu se mai utilizeaza sistemul descris .
Un ansamblu de senzori , comunica computerului de bord , pozitia pistoanelor . Computerul , va gestiona , prin intermediul unei unitati de comanda , activarea bobinei de inductie .
Pentru:
AUDI 80 (89, 89Q, 8A, B3) 2.0 E 16V 1990-1991 137CP (101 KW) 1984cmc,
AUDI 80 (89, 89Q, 8A, B3) 2.0 E 16V quattro 1990-1991 137CP (101 KW) 1984cmc,
AUDI V8 (44_, 4C_) 3.6 quattro 1993-1994 245CP (180 KW) 3562cmc,
AUDI V8 (44_, 4C_) 3.6 quattro 1988-1994 250CP (184 KW) 3562cmc,
AUDI V8 (44_, 4C_) 4.2 quattro 1991-1994 280CP (206 KW) 4172cmc,
AUDI COUPE (89, 8B) 2.0 16 V 1992-1996 140CP (103 KW) 1984cmc,
AUDI 80 (8C, B4) 2.0 E 16V 1992-1994 140CP (103 KW) 1984cmc,
AUDI 80 Avant (8C, B4) 2.0 E 16V 1993-1996 140CP (103 KW) 1984cmc,
AUDI A6 (4A, C4) 2.0 16V 1994-1997 140CP (103 KW) 1984cmc,
AUDI A6 Avant (4A, C4) 2.0 16V 1994-1997 140CP (103 KW) 1984cmc,
AUDI A6 (4A, C4) 2.0 16V quattro 1994-1997 140CP (103 KW) 1984cmc,
AUDI A6 (4A, C4) S6 4.2 quattro 1994-1997 290CP (213 KW) 4172cmc,
AUDI A6 Avant (4A, C4) 2.0 16V quattro 1994-1997 140CP (103 KW) 1984cmc,
AUDI A6 Avant (4A, C4) S6 4.2 quattro 1994-1997 290CP (213 KW) 4172cmc,
AUDI CABRIOLET (8G7, B4) 2.0 16V 1995-1996 140CP (103 KW) 1984cmc,
AUDI COUPE (89, 8B) 2.0 16 V 1992 137CP (101 KW) 1984cmc,
AUDI 100 (4A, C4) 2.0 E 16V 1992-1994 140CP (103 KW) 1984cmc,
AUDI 100 (4A, C4) 2.0 E 16V quattro 1992-1994 140CP (103 KW) 1984cmc,
AUDI 100 Avant (4A, C4) 2.0 E 16V 1992-1994 140CP (103 KW) 1984cmc,
AUDI 100 Avant (4A, C4) 2.0 E 16V quattro 1992-1994 140CP (103 KW) 1984cmc,
CAUTARE DUPA COD
CAUTARE DUPA MOTOR
ULTIMELE MASINI VIZITATE
Pentru a vedea lista cu ultimele 10 masini vizualizate te rugam sa te autentifici.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.