ALEGE MASINA
marca:
model:
motorizare:
PRODUSE UNIVERSALE
Ruptor, distribuitor FACET 1.3511HDV(0293500200)
Cod: 1.3511HDV
Producator: FACET
Coduri OE: 0293500200, 0419141010, 1914526060, 1914526060000, 1914538011, 1914540010, 1914541010, 1914541020, 1914541030, 1914587203000, 1914587206000, 1914587701, 1914587701000, 3310275110, 3314074010, 3314074010000, 553221203, 6553202203, 6553221203, 8942016440, 9932935902, J1914526060
1.3511HDV
Available contact set only-not plate
Alternative Repair Kit : BT.0097
Cod motor: 2Y
Versiune: Denso
Pana la numar serie sasiu: 7A-LH003 500
Producator: FACET
Coduri OE: 0293500200, 0419141010, 1914526060, 1914526060000, 1914538011, 1914540010, 1914541010, 1914541020, 1914541030, 1914587203000, 1914587206000, 1914587701, 1914587701000, 3310275110, 3314074010, 3314074010000, 553221203, 6553202203, 6553221203, 8942016440, 9932935902, J1914526060
1.3511HDV
Available contact set only-not plate
Alternative Repair Kit : BT.0097
Cod motor: 2Y
Versiune: Denso
Pana la numar serie sasiu: 7A-LH003 500
Componente aprindere FACET FA 1.3511HDV | 23,04 LEI | adauga in cos |
Se cauta preturi, va rugam asteptati...
Delcou , este un ansamblu , format din ruptor si distribuitor , in care ruptorul , denumit si platina , intrerupe si stabileste circuitul primar al instalatiei de aprindere , iar distribuitorul , repartizeaza curentul de inalta tensiune , la bujiile de aprindere , in ordinea prestabilita , prin intermediul rotorului .
Recapituland , delcoul , indeplineste deci mai multe functiuni : - distribuie tensiunea inalta , venita de la bobina de inductie , la bujia cilindrului , in momentele necesare , prin rotorul distribuitorului , aflat in miscare de rotatie .
-intrerupe si restabileste legatura cu bobina de inductie , prin intermediul ruptorului , piesa alcatuita dintr-o parte fixa si una mobila , actionata de o cama , avand rolul de a alimenta infasurarea primara a bobinei de inductie , prin intermediul unor contacte , care se ating si se desprind , in timpul miscarii , astfel , in bobina de inductie , se induce un camp magnetic , in infasurarea secundara , a acesteia , rezultand la borne un curent de inalta tensiune .
La pornire , bobina de inductie , este alimentata prin contactul de aprindere , de la bateria de acumulatoare .
De la bornele de iesire ale bobinei de inductie , printr-un cablu , curentul de inalta tensiune este transmis rotorului , care se invarteste in interiorul distribuitorului , pe langa niste contacte , confectionate din platina sau wolfram , cate unul pentru fiecare cilindru si de la care pleaca fisele de bujii . Cand varful rotorului legat la circuitul de inalta tensiune al bobinei de inductie , trece prin dreptul fiecarui contact , primeste un impuls de inalta tensiune , provocand un arc electric , prin care va fi transmis curentul spre bujii . Contactele , din platina sau wolfram , din interiorul distribuitorului , amplasare pe marginea capacului distribuitorului , datorita arcului electric care se produce , sunt supuse uzurii rapide .
Sincronizarea turatiei ruptor-distribuitor , se face prin amplasarea camei de ridicare a partii mobile a ruptorului , pe axul central al distribuitorului , actionat la randul sau , prin actionare mecanica , de arborele cu came . Turatia arborelui distribuitorului , este de 1/2 din turatia motorului , deoarece este nevoie de scanteie , la una din doua rotatii complete ale motorului , conform ciclului de functionare al acestuia .
Sincronizarea scanteilor in ciclul de functionare al unui motor , avand o importanta mare , la generatiile mai noi de autoturisme , nu se mai utilizeaza sistemul descris .
Un ansamblu de senzori , comunica computerului de bord , pozitia pistoanelor . Computerul , va gestiona , prin intermediul unei unitati de comanda , activarea bobinei de inductie .
Pentru:
VW TARO 1.8 1989-1994 83CP (61 KW) 1812cmc,
DAIHATSU CHARADE III (G100, G101, G102) 1.0 (G100) 1987-1992 52CP (38 KW) 993cmc,
SUZUKI ALTO (SS80) 0.8 (SS80F, SS80G) 1982-1984 39CP (29 KW) 796cmc,
SUZUKI SUPER CARRY Bus (ED) 1.0 1992-1999 42CP (31 KW) 970cmc,
SUZUKI SUPER CARRY Bus (ED) 1.0 (SK) 1985-1999 45CP (33 KW) 970cmc,
SUZUKI SUPER CARRY Bus (ED) 1.0 1994-1999 41CP (30 KW) 970cmc,
VW TARO 2.2 1989-1994 94CP (69 KW) 2237cmc,
CAUTARE DUPA COD
CAUTARE DUPA MOTOR
ULTIMELE MASINI VIZITATE
Pentru a vedea lista cu ultimele 10 masini vizualizate te rugam sa te autentifici.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.