ALEGE MASINA
marca:
model:
motorizare:
PRODUSE UNIVERSALE
Ruptor, distribuitor FACET 1.2534HDVS(017498900)
Cod: 1.2534HDVS
Producator: FACET
Coduri OE: 017498900, 02894488, 059998015, 059998051, 059998051B, 073998051, 08983490, 111998295, 12111243843, 12111267391, 12111267393, 12111354502, 12111359705, 12111359873, 12111360648, 12111361760, 12118730024, 1216011, 13061692, 13644900, 14020050110001, 1612011, 1612385, 17786082020, 1914540010C, 2416642, 243460, 2456642, 311998063, 3119980631, 4033019620, 464163, 592750, 60739126, 61660222300, 700220, 7073052, 7702037711, 77HF12107AA, 7866353, 82305235, A0001582390, A0001582490, A0001584090, NG98104429, RP1212007, VS10858, VS12013
1.2534HDVS
Cod motor: AR 01608 X
Versiune: Bosch
Pana la numar motor: 309582
Producator: FACET
Coduri OE: 017498900, 02894488, 059998015, 059998051, 059998051B, 073998051, 08983490, 111998295, 12111243843, 12111267391, 12111267393, 12111354502, 12111359705, 12111359873, 12111360648, 12111361760, 12118730024, 1216011, 13061692, 13644900, 14020050110001, 1612011, 1612385, 17786082020, 1914540010C, 2416642, 243460, 2456642, 311998063, 3119980631, 4033019620, 464163, 592750, 60739126, 61660222300, 700220, 7073052, 7702037711, 77HF12107AA, 7866353, 82305235, A0001582390, A0001582490, A0001584090, NG98104429, RP1212007, VS10858, VS12013
1.2534HDVS
Cod motor: AR 01608 X
Versiune: Bosch
Pana la numar motor: 309582
Se cauta preturi, va rugam asteptati...
Delcou , este un ansamblu , format din ruptor si distribuitor , in care ruptorul , denumit si platina , intrerupe si stabileste circuitul primar al instalatiei de aprindere , iar distribuitorul , repartizeaza curentul de inalta tensiune , la bujiile de aprindere , in ordinea prestabilita , prin intermediul rotorului .
Recapituland , delcoul , indeplineste deci mai multe functiuni : - distribuie tensiunea inalta , venita de la bobina de inductie , la bujia cilindrului , in momentele necesare , prin rotorul distribuitorului , aflat in miscare de rotatie .
-intrerupe si restabileste legatura cu bobina de inductie , prin intermediul ruptorului , piesa alcatuita dintr-o parte fixa si una mobila , actionata de o cama , avand rolul de a alimenta infasurarea primara a bobinei de inductie , prin intermediul unor contacte , care se ating si se desprind , in timpul miscarii , astfel , in bobina de inductie , se induce un camp magnetic , in infasurarea secundara , a acesteia , rezultand la borne un curent de inalta tensiune .
La pornire , bobina de inductie , este alimentata prin contactul de aprindere , de la bateria de acumulatoare .
De la bornele de iesire ale bobinei de inductie , printr-un cablu , curentul de inalta tensiune este transmis rotorului , care se invarteste in interiorul distribuitorului , pe langa niste contacte , confectionate din platina sau wolfram , cate unul pentru fiecare cilindru si de la care pleaca fisele de bujii . Cand varful rotorului legat la circuitul de inalta tensiune al bobinei de inductie , trece prin dreptul fiecarui contact , primeste un impuls de inalta tensiune , provocand un arc electric , prin care va fi transmis curentul spre bujii . Contactele , din platina sau wolfram , din interiorul distribuitorului , amplasare pe marginea capacului distribuitorului , datorita arcului electric care se produce , sunt supuse uzurii rapide .
Sincronizarea turatiei ruptor-distribuitor , se face prin amplasarea camei de ridicare a partii mobile a ruptorului , pe axul central al distribuitorului , actionat la randul sau , prin actionare mecanica , de arborele cu came . Turatia arborelui distribuitorului , este de 1/2 din turatia motorului , deoarece este nevoie de scanteie , la una din doua rotatii complete ale motorului , conform ciclului de functionare al acestuia .
Sincronizarea scanteilor in ciclul de functionare al unui motor , avand o importanta mare , la generatiile mai noi de autoturisme , nu se mai utilizeaza sistemul descris .
Un ansamblu de senzori , comunica computerului de bord , pozitia pistoanelor . Computerul , va gestiona , prin intermediul unei unitati de comanda , activarea bobinei de inductie .
Pentru:
OPEL CORSA A TR (91_, 92_, 96_, 97_) 1.0 1982-1992 45CP (33 KW) 993cmc,
OPEL CORSA A hatchback 1.0 1982-1993 45CP (33 KW) 993cmc,
OPEL CORSA A TR (91_, 92_, 96_, 97_) 1.2 N 1985-1987 45CP (33 KW) 1196cmc,
OPEL CORSA A hatchback 1.2 1982-1990 45CP (33 KW) 1196cmc,
OPEL KADETT E hatchback 1.2 1984-1986 55CP (40 KW) 1196cmc,
OPEL KADETT E (39_, 49_) 1.2 1984-1986 55CP (40 KW) 1196cmc,
OPEL KADETT E combi (35_, 36_, 45_, 46_) 1.2 1984-1986 55CP (40 KW) 1196cmc,
OPEL ASCONA C (81_, 86_, 87_, 88_) 1.3 N 1981-1986 60CP (44 KW) 1297cmc,
OPEL ASCONA C hatchback 1.3 N 1981-1986 60CP (44 KW) 1297cmc,
MERCEDES-BENZ G-CLASS (W460) 230 G (460,2) 1979-1993 90CP (66 KW) 2307cmc,
MERCEDES-BENZ G-CLASS (W460) 280 GE (460,2) 1984-1989 150CP (110 KW) 2746cmc,
MERCEDES-BENZ G-CLASS (W460) 280 GE (460,2) 1979-1989 156CP (115 KW) 2746cmc,
OPEL MANTA B (58_, 59_) 1.3 N 1979-1980 60CP (44 KW) 1297cmc,
VW GOLF II (19E, 1G1) 1.6 1983-1992 75CP (55 KW) 1595cmc,
VW JETTA II (19E, 1G2, 165) 1.6 1984-1992 75CP (55 KW) 1595cmc,
VW SCIROCCO (53) 1.1 1974-1979 50CP (37 KW) 1093cmc,
VW SCIROCCO (53) 1.5 1977-1980 70CP (51 KW) 1457cmc,
VW SCIROCCO (53B) 1.6 1980-1984 85CP (63 KW) 1588cmc,
VW LT 28-35 I Bus (281-363) 2.4 1982-1992 90CP (66 KW) 2383cmc,
VW CADDY I (14) 1.5 1982-1983 70CP (51 KW) 1457cmc,
VW CADDY I (14) 1.6 1983-1992 75CP (55 KW) 1595cmc,
VW LT 28-35 I Bus (281-363) 2.4 i 1989-1996 94CP (69 KW) 2383cmc,
VW LT 28-35 I caroserie (281-363) 2.4 1982-1992 90CP (66 KW) 2383cmc,
OPEL CORSA A caroserie 1.0 1986-1989 45CP (33 KW) 993cmc,
OPEL CORSA A caroserie 1.2 1986-1989 45CP (33 KW) 1196cmc,
MERCEDES-BENZ G-CLASS (W460) 230 G (460,2) 1980-1987 102CP (75 KW) 2277cmc,
VW LT 28-35 I platou/sasiu (281-363) 2.4 1982-1992 90CP (66 KW) 2383cmc,
OPEL KADETT E caroserie (37_, 47_) 1.2 1984-1986 55CP (40 KW) 1196cmc,
VW LT 28-35 I caroserie (281-363) 2.4 i 1994-1996 94CP (69 KW) 2383cmc,
VW LT 28-35 I platou/sasiu (281-363) 2.4 i 1994-1996 94CP (69 KW) 2383cmc,
VW LT 40-55 I caroserie (291-512) 2.4 i 1993-1996 94CP (69 KW) 2383cmc,
VW LT 40-55 I platou/sasiu (293-909) 2.4 i 1994-1996 94CP (69 KW) 2383cmc,
VW LT 40-55 I caroserie (291-512) 2.4 1982-1992 90CP (66 KW) 2383cmc,
VW LT 40-55 I caroserie (291-512) 2.4 4WD 1982-1992 90CP (66 KW) 2383cmc,
CAUTARE DUPA COD
CAUTARE DUPA MOTOR
ULTIMELE MASINI VIZITATE
Pentru a vedea lista cu ultimele 10 masini vizualizate te rugam sa te autentifici.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.