ALEGE MASINA
marca:
model:
motorizare:
PRODUSE UNIVERSALE
Distribuitor BUGIAD BSP22181(030905205AB)
Cod: BSP22181
Producator: BUGIAD
Coduri OE: 030905205AB, 030905205AE, 030905237G, 030905237GX, 034905205S
Producator: BUGIAD
Coduri OE: 030905205AB, 030905205AE, 030905237G, 030905237GX, 034905205S
Se cauta preturi, va rugam asteptati...
Delcou , este un ansamblu , format din ruptor si distribuitor , in care ruptorul , denumit si platina , intrerupe si stabileste circuitul primar al instalatiei de aprindere , iar distribuitorul , repartizeaza curentul de inalta tensiune , la bujiile de aprindere , in ordinea prestabilita , prin intermediul rotorului .
Recapituland , delcoul , indeplineste deci mai multe functiuni : - distribuie tensiunea inalta , venita de la bobina de inductie , la bujia cilindrului , in momentele necesare , prin rotorul distribuitorului , aflat in miscare de rotatie .
-intrerupe si restabileste legatura cu bobina de inductie , prin intermediul ruptorului , piesa alcatuita dintr-o parte fixa si una mobila , actionata de o cama , avand rolul de a alimenta infasurarea primara a bobinei de inductie , prin intermediul unor contacte , care se ating si se desprind , in timpul miscarii , astfel , in bobina de inductie , se induce un camp magnetic , in infasurarea secundara , a acesteia , rezultand la borne un curent de inalta tensiune .
La pornire , bobina de inductie , este alimentata prin contactul de aprindere , de la bateria de acumulatoare .
De la bornele de iesire ale bobinei de inductie , printr-un cablu , curentul de inalta tensiune este transmis rotorului , care se invarteste in interiorul distribuitorului , pe langa niste contacte , confectionate din platina sau wolfram , cate unul pentru fiecare cilindru si de la care pleaca fisele de bujii . Cand varful rotorului legat la circuitul de inalta tensiune al bobinei de inductie , trece prin dreptul fiecarui contact , primeste un impuls de inalta tensiune , provocand un arc electric , prin care va fi transmis curentul spre bujii . Contactele , din platina sau wolfram , din interiorul distribuitorului , amplasare pe marginea capacului distribuitorului , datorita arcului electric care se produce , sunt supuse uzurii rapide .
Sincronizarea turatiei ruptor-distribuitor , se face prin amplasarea camei de ridicare a partii mobile a ruptorului , pe axul central al distribuitorului , actionat la randul sau , prin actionare mecanica , de arborele cu came . Turatia arborelui distribuitorului , este de 1/2 din turatia motorului , deoarece este nevoie de scanteie , la una din doua rotatii complete ale motorului , conform ciclului de functionare al acestuia .
Sincronizarea scanteilor in ciclul de functionare al unui motor , avand o importanta mare , la generatiile mai noi de autoturisme , nu se mai utilizeaza sistemul descris .
Un ansamblu de senzori , comunica computerului de bord , pozitia pistoanelor . Computerul , va gestiona , prin intermediul unei unitati de comanda , activarea bobinei de inductie .
Pentru:
VW GOLF III (1H1) 1.6 1992-1997 75CP (55 KW) 1598cmc,
VW VENTO (1H2) 1.4 1991-1998 60CP (44 KW) 1390cmc,
VW VENTO (1H2) 1.6 1992-1998 75CP (55 KW) 1598cmc,
VW GOLF III Variant (1H5) 1.4 1993-1999 60CP (44 KW) 1390cmc,
SEAT IBIZA II (6K1) 1.6 i 1993-1999 75CP (55 KW) 1598cmc,
VW POLO (6N1) 55 1.3 1994-1995 55CP (40 KW) 1296cmc,
VW POLO (6N1) 75 1.6 1994-1999 75CP (55 KW) 1598cmc,
SEAT CORDOBA (6K1, 6K2) 1.4 i 1994-1999 60CP (44 KW) 1390cmc,
SEAT CORDOBA (6K1, 6K2) 1.6 i 1993-1999 75CP (55 KW) 1598cmc,
SEAT IBIZA II (6K1) 1.4 i 1993-1999 60CP (44 KW) 1390cmc,
SKODA FELICIA I (6U1) 1.6 LX 1995-1998 75CP (55 KW) 1598cmc,
SKODA FELICIA I combi (6U5) 1.6 GLX 1995-1998 75CP (55 KW) 1598cmc,
VW POLO (6N1) 60 1.4 1995-1999 60CP (44 KW) 1390cmc,
VW POLO (6N1) 100 1.4 16V 1996-1999 100CP (74 KW) 1390cmc,
VW POLO CLASSIC (6KV2) 75 1.6 1995-2001 75CP (55 KW) 1598cmc,
VW POLO CLASSIC (6KV2) 60 1.4 1995-2001 60CP (44 KW) 1390cmc,
VW CADDY II caroserie (9K9A) 60 1.4 1995-2004 60CP (44 KW) 1390cmc,
VW CADDY II caroserie (9K9A) 75 1.6 1995-2000 75CP (55 KW) 1598cmc,
SEAT INCA (6K9) 1.4 i 1995-2003 60CP (44 KW) 1390cmc,
VW POLO (6N1) 50 1.0 1996-1999 50CP (37 KW) 999cmc,
SEAT AROSA (6H) 1.0 1997-2004 50CP (37 KW) 999cmc,
SEAT AROSA (6H) 1.4 1997-2004 60CP (44 KW) 1390cmc,
SEAT IBIZA II (6K1) 1.4 i 16V 1997-1999 101CP (74 KW) 1390cmc,
SEAT CORDOBA (6K1, 6K2) 1.4 i 16V 1996-1999 101CP (74 KW) 1390cmc,
SKODA OCTAVIA (1U2) 1.6 1996-2004 75CP (55 KW) 1598cmc,
SEAT IBIZA II (6K1) 1.0 i 1996-1999 50CP (37 KW) 999cmc,
SEAT CORDOBA (6K1, 6K2) 1.0 i 1996-1999 50CP (37 KW) 999cmc,
SKODA FELICIA I Fun (797) 1.6 1997-2002 75CP (55 KW) 1598cmc,
VW LUPO (6X1, 6E1) 1.0 1998-2005 50CP (37 KW) 999cmc,
VW POLO Variant (6KV5) 1.4 1997-2001 60CP (44 KW) 1390cmc,
VW POLO Variant (6KV5) 1.6 1997-2001 75CP (55 KW) 1598cmc,
VW CADDY II Pick-up (9U7) 1.6 1996-2000 75CP (55 KW) 1598cmc,
SKODA FELICIA II (6U1) 1.6 1998-2001 75CP (55 KW) 1598cmc,
SKODA FELICIA II combi (6U5) 1.6 1998-2001 75CP (55 KW) 1598cmc,
SKODA OCTAVIA Combi (1U5) 1.6 1998-2004 75CP (55 KW) 1598cmc,
SEAT CORDOBA (6K2) 1.6 1999-2002 75CP (55 KW) 1598cmc,
SEAT IBIZA III (6K1) 1.6 1999-2002 75CP (55 KW) 1598cmc,
SEAT IBIZA III (6K1) 1.4 16V 1999-2002 100CP (74 KW) 1390cmc,
VW POLO caroserie (6NF) 1.4 1998-1999 60CP (44 KW) 1390cmc,
CAUTARE DUPA COD
CAUTARE DUPA MOTOR
ULTIMELE MASINI VIZITATE
Pentru a vedea lista cu ultimele 10 masini vizualizate te rugam sa te autentifici.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.