ALEGE MASINA
marca:
model:
motorizare:
PRODUSE UNIVERSALE
Set ambreiaj JAPANPARTS KF-325 pentru HONDA ACCORD V Aerodeck (CE) 2.2 i ES (CE1)
Cod: KF-325
Producator: JAPANPARTS
Coduri OE:
Diametru [mm]: 190
Diametru interior [mm]: 126
Diametru de montaj [mm]: 243
Diametru de centrare [mm]: 22
Numar dinti: 20
Cod motor: B6
Tip model: BW12
An fabricatie de la: 06/1989
Pana la numar serie sasiu: 200000
Producator: JAPANPARTS
Coduri OE:
Diametru [mm]: 190
Diametru interior [mm]: 126
Diametru de montaj [mm]: 243
Diametru de centrare [mm]: 22
Numar dinti: 20
Cod motor: B6
Tip model: BW12
An fabricatie de la: 06/1989
Pana la numar serie sasiu: 200000
Se cauta preturi, va rugam asteptati...
Ambreiajul este un organ de mașină care prin cuplare transmite un moment de putere a unei mișcări de rotație, sau întrerupe această mișcare de rotație prin decuplare. Ambreiajele sunt folosite în mecanismele care au 2 axe, în general unul dintre ele este antrenat de un motor, iar celălalt antrenează cealaltă parte a mecanismului , in cazul nostru , arborele principal al cutiei de viteze . Dezactivarea transmiterii cuplului de rotație, lasă cele două axe să se miște independent. Activarea ambreiajului se poate face atât în timp ce acesta se rotește sau în timp ce stă neînvârtit.
Defecţiuni:
- ambreiajul patinează (în priză directă, la accelerare, motorul se turează, dar vehiculul îşi măreşte viteza foarte greu)
cauze: pătrunderea de lubrifiant la ferodouri (garniturile discului de frecare), uzura mare a ferodourilor, cursa liberă a pedalei de ambreiaj prea mică sau inexistentă, slăbirea sau ruperea arcurilor de presiune.
- ambreiajul nu cuplează (la schimbarea vitezelor se aud zgomote de pinioane, este imposibilă schimbarea treptelor)
cauze: cursa liberă a pedalei de ambreiaj prea mare, deformarea discului de ambreiaj, ruperea pârghiilor de debraiere, ruperea cablului de acţionare a ambreiajului.
- ambreiajul cuplează cu şocuri – spargerea sau fisurarea discului de ambreiaj.
Rulmentul de presiune se uzează repede dacă şoferul rămâne cu piciorul pe pedala de ambreiaj, după acţionarea acesteia
Pentru:
MAZDA 323 III Station Wagon (BW) 1.6 1986-1995 86CP (63 KW) 1598cmc,
MAZDA 323 S IV (BG) 1.6 1989-1991 84CP (62 KW) 1598cmc,
MAZDA 323 S IV (BG) 1.6 16V 1989-1994 88CP (65 KW) 1598cmc,
MAZDA 323 C IV (BG) 1.6 1989-1991 84CP (62 KW) 1598cmc,
MAZDA 323 C IV (BG) 1.6 16V 1991-1994 88CP (65 KW) 1598cmc,
MAZDA 323 F IV (BG) 1.6 1989-1991 84CP (62 KW) 1598cmc,
MAZDA 323 F IV (BG) 1.6 16V 1991-1994 88CP (65 KW) 1598cmc,
MAZDA MX-3 (EC) 1.6 i 1991-1997 88CP (65 KW) 1598cmc,
MAZDA MX-3 (EC) 1.6 i 1994-1997 107CP (79 KW) 1598cmc,
MAZDA DEMIO (DW) 1.3 16V 1998-2003 63CP (46 KW) 1324cmc,
MAZDA DEMIO (DW) 1.3 i 16V 1998-2000 72CP (53 KW) 1324cmc,
MAZDA 323 III Station Wagon (BW) 1.6 1987-1989 73CP (54 KW) 1597cmc,
MAZDA DEMIO (DW) 1.5 16V 2000-2003 75CP (55 KW) 1498cmc,
CAUTARE DUPA COD
CAUTARE DUPA MOTOR
ULTIMELE MASINI VIZITATE
Pentru a vedea lista cu ultimele 10 masini vizualizate te rugam sa te autentifici.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.