ALEGE MASINA
marca:
model:
motorizare:
PRODUSE UNIVERSALE
Amortizor vibratii, curea transmisie cu caneluri SWAG 20 52 0009(11281247051)
Cod: 20 52 0009
Producator: SWAG
Coduri OE: 11281247051
pentru ac?ionare curea de transmisie în V
Mod de operare: hidraulic
Greutate (în kg): 0,16
Numar bucati necesare: 1
Agregate angrenate: agregat antrenat:generator
Cod motor: M 42
Curent de incarcare generator [A]: 70
Ansamblu/role: agregat antrenat:pompa apa
An fabricatie pana la: 09/1995
Producator: SWAG
Coduri OE: 11281247051
pentru ac?ionare curea de transmisie în V
Mod de operare: hidraulic
Greutate (în kg): 0,16
Numar bucati necesare: 1
Agregate angrenate: agregat antrenat:generator
Cod motor: M 42
Curent de incarcare generator [A]: 70
Ansamblu/role: agregat antrenat:pompa apa
An fabricatie pana la: 09/1995
Se cauta preturi, va rugam asteptati...
Amortizorul de vibratii pentru arbori de compensare dinamică
Tot mai des, la motoarele cu ardere internă, se utilizează arbori de compensare pentru reducerea vibraţiilor şi zgomotelor. Acţionarea acestor arbori de compensare are loc adesea prin mecanisme cu lanţ. În special la motoarele Diesel şi Otto cu turbosuflantă, vibraţiile mecanismelor de distribuţie şi ale arborelui cotit sunt foarte puternice. Aceste oscilaţii duc la zgomote perturbatoare şi la forţe de lanţ sau de curea ridicate, cea ce influenţează negativ durata lor de funcţionare. LuK şi-a propus să înlăture acest neajuns prin dezvoltarea unui amortizor special pentru arborii de compensare .
BSD se poate integra atât pe arborele cotit, în roata de lanţ antrenantă, cât şi în una din roţile antrenate ale arborilor de compensare. Pentru implementarea amortizorului, sunt necesare doar modificări nesemnificative a componentelor limitrofe.
Principial, amotizorul pentru arborii de compensare BSD se compune din roata de lanţ şi butuc, între care se intercalează arcuri curbate cu rigiditate redusă. Această rigiditate redusă este necesară pentru a izola rezonanţele perturbatoare din domeniul de funcţionare al motorului cu ardere internă. Totodată BSD conţine elemente de amortizare ajustate optim la stările de funcţionare ale motorului. Prin aceasta, forţele de lanţ şi cursele întinzătoarelor se reduc semnificativ. Mai mult, comportamentul acustic al sistemului se îmbunătăţeşte simţitor.
Amortizoarele de arbore de compensare îşi îndeplinesc funcţia eficient. Astfel, ele contribuie la optimizarea acustică şi la prelungirea duratei de funcţionare la motoarele cu ardere internă.
Sursa : Schaeffler
Pentru:
BMW 3 (E36) 316 i 1993-1998 102CP (75 KW) 1596cmc,
BMW 3 (E36) 318 is 1993-1998 140CP (103 KW) 1796cmc,
BMW 3 Coupe (E36) 318 is 1992-1995 140CP (103 KW) 1796cmc,
BMW 3 Coupe (E36) 316 i 1993-1999 102CP (75 KW) 1596cmc,
BMW 3 Cabriolet (E36) 318 i 1994-1999 115CP (85 KW) 1796cmc,
BMW 3 Compact (E36) 316 i 1994-2000 102CP (75 KW) 1596cmc,
BMW 3 Compact (E36) 318 ti 1994-1995 140CP (103 KW) 1796cmc,
BMW 5 (E34) 518 i 1989-1995 115CP (85 KW) 1796cmc,
BMW 3 (E36) 318 i 1993-1998 115CP (85 KW) 1796cmc,
BMW 3 Touring (E36) 318 i 1995-1999 116CP (85 KW) 1796cmc,
BMW 3 Compact (E36) 316 g 1994-2000 102CP (75 KW) 1596cmc,
BMW 3 Compact (E36) 316 i 1998-2000 105CP (77 KW) 1895cmc,
BMW 3 Touring (E36) 316 i 1996-1999 102CP (75 KW) 1596cmc,
BMW 5 Touring (E34) 518 i 1994-1997 115CP (85 KW) 1796cmc,
CAUTARE DUPA COD
CAUTARE DUPA MOTOR
ULTIMELE MASINI VIZITATE
Pentru a vedea lista cu ultimele 10 masini vizualizate te rugam sa te autentifici.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.