ALEGE MASINA
marca:
model:
motorizare:
PRODUSE UNIVERSALE
simering, diferential CORTECO 20033804B(3818900Q0A)
Cod: 20033804B
Producator: CORTECO
Coduri OE: 3818900Q0A, 8200183825, 8200621239
Diametru interior 1 [mm]: 33
Diametru exterior 1 [mm]: 55
Înaltime 1 [mm]: 8,5
Înaltime 2 [mm]: 13,5
Material: PTFE (politetraflouretilen)/ACM (cauciuc poliacril)
Tip turbulenta: rasucire la dreapta
Partea de montare: iesire
Tip cutie viteza: JH3-132
Producator: CORTECO
Coduri OE: 3818900Q0A, 8200183825, 8200621239
Diametru interior 1 [mm]: 33
Diametru exterior 1 [mm]: 55
Înaltime 1 [mm]: 8,5
Înaltime 2 [mm]: 13,5
Material: PTFE (politetraflouretilen)/ACM (cauciuc poliacril)
Tip turbulenta: rasucire la dreapta
Partea de montare: iesire
Tip cutie viteza: JH3-132
Se cauta preturi, va rugam asteptati...
Diferentialul , este un mecanism , prevazut cu roti dintate , care permite rotilor motoare , ca in viraje , sa ruleze cu turatii diferite , functie de raza curbei .
In viraje , rotile din interorul curbei se invartesc cu o viteza mai mica decat cele din exterior , deoarece , in aceste conditii , se parcurg distante diferite .
La puntile nemotoare , nu exista diferential , deoarece rotile , se pot invarti liber una fata de cealalalta , nefiind interconectate .
In cazul puntii motoare , rotile primesc cuplul motor simultan de la o sursa comuna , iar in viraje , trebuie sa se roteasca , cu viteze diferite .
Automobilele cu tractiune integrala , au in compunere trei diferentiale , fata , spate si central , acesta din urma fiind necesar , deoarece rotile din fata nu se rotesc cu aceeasi viteza , ca cele din spate .
Constructiv , exista mai multe tipuri de diferentiale , cel mai raspandit , in cazul automobilelor de serie , fiind , diferentialul deschis , care este si cel mai simplu din punct de vedere constructiv .
Acest tip de diferential , are in componenta niste roti dintate ,dupa cum s-a mai precizat si un pinion principal , care primeste cuplul de la motor , transmitandu-l mai departe , planetarelor , prin intermediul unor pinioane mai mici .
Rotile dintate din componenta diferentialului , se cupleaza in viraje , determinand o scadere a vitezei rotilor din interiorul curbei si o crestere proportionala a vitezei rotilor din exterior .
Acest tip de diferential , prezina niste limite in cazul unor portiuni de drum alunecos , deoarece aplicand acelasi cuplu motor ambelor roti , in mod egal , in cazul in care una dintre roti , patineaza , maximul de cuplu pe care cealalta roata il poate primi este acelasi pe care roata care patineaza , il transmite portiunii de drum . Altfel spus , acest diferential nu va putea transmite mai mult cuplu de rotatie , rotii cu aderenta buna , decat maximul de cuplu , pe care roata cu mai putina aderenta il poate transfera suprafetei de drum , aceasta insemnand ca roata fara aderenta se va roti in gol , iar cealalalta va sta pe loc .
Eliminarea acestor inconveniente , poate fi depasit de diferentialul autoblocant .
Diferentialul autoblocant determina ambele roti , sa se rotesca cu aceeasi viteza , prin blocarea pinioanelor interne , astfel ca intreg cuplul motor , va fi transferat rotii cu aderenta mai buna , chiar daca cealalalta roata este suspendata .
Si la acest tip de diferential autoblocant , ne intilnim cu probleme , deoarece , datorita faptului ca toate rotile au aceeasi viteza chiar si in viraje , iar rotile din interiorul virajelor , se vor invarti , dupa cum s-a aratat , cu acceasi viteza ca cele din exterior , vor derapa , acest fapt contrbuind la uzura lor .
Astfel s-a creat diferentialul cu alunecare limitata LSD (Limited Slip Differential) , care este o combinatie intre cele doua tipuri descrise mai sus , diferentialul simplu si diferentialul autoblocant , la care transmiterea cuplului motor , se face la roata cu aderenta mai buna , intr-un raport de regula , de 1:5 , cat si prin rotirea in viraje , a rotilor din exterior cu viteze mai mari fata de rotile din interiorul curbei . Exista si la acest tip de diferential limite , care se refera la situatia in care putem ajunge , cand avem o roata care patineaza intens , aceasta , aflandu-se practic in stare suspendata , cu aderenta 0, la sol. In acest caz chiar daca roata cu aderenta mai buna primeste de cinci ori mai mult cuplu , conform raportului de 1:5 , in cazul particular expus , mai sus , in care cuplul la roata suspendata este 0 , atunci si cuplul la roata cu aderenta mai buna , va fi tot 0 , deoarece 0x5=0.
Astfel s-a ajuns la diferentialele de tip Torsen (torque sensitive-sensibil la cuplu) , acesta , reactionand instantaneu la fiecare dezechilibru de cuplu , care intervine intre cele doua roti motoare , canalizand cuplul , inspre roata cu cea mai buna aderenta la sol .
Pentru:
RENAULT CLIO II (BB0/1/2_, CB0/1/2_) 1.6 16V (BB01, BB0H, BB0T, BB14, BB1D, BB1R, BB2KL...) 1998-prezent 107CP (79 KW) 1598cmc,
RENAULT CLIO II (BB0/1/2_, CB0/1/2_) 1.4 16V (B/CB0L) 1999-2004 95CP (70 KW) 1390cmc,
RENAULT LAGUNA II (BG0/1_) 1.6 16V (BG0A, BG0L) 2001-prezent 107CP (79 KW) 1598cmc,
RENAULT LAGUNA II (BG0/1_) 1.8 16V (BG0B, BG0C, BG0J, BG0M, BG0V) 2001-prezent 121CP (89 KW) 1783cmc,
RENAULT LAGUNA II (BG0/1_) 1.9 dCi (BG08, BG0G) 2001-prezent 120CP (88 KW) 1870cmc,
RENAULT CLIO II (BB0/1/2_, CB0/1/2_) 1.4 16V (B/CB0P) 2000-prezent 98CP (72 KW) 1390cmc,
RENAULT LAGUNA II (BG0/1_) 2.0 16V IDE (BG0N) 2001-prezent 140CP (103 KW) 1998cmc,
RENAULT CLIO II (BB0/1/2_, CB0/1/2_) 1.2 16V (BB05, BB0W, BB11, BB27, BB2T, BB2U, BB2V, CB05...) 2001-prezent 75CP (55 KW) 1149cmc,
RENAULT LAGUNA II (BG0/1_) 1.8 16V (BG0B, BG0M) 2001-prezent 120CP (88 KW) 1783cmc,
RENAULT LAGUNA II (BG0/1_) 1.8 16V (BG06, BG0J, BG0M) 2001-prezent 116CP (85 KW) 1783cmc,
RENAULT MEGANE II (BM0/1_, CM0/1_) 1.4 16V (BM0B, CM0B) 2002-2008 98CP (72 KW) 1390cmc,
RENAULT MEGANE II (BM0/1_, CM0/1_) 1.6 16V (BM0C, CM0C) 2002-2008 113CP (83 KW) 1598cmc,
RENAULT MEGANE II (BM0/1_, CM0/1_) 1.5 dCi (BM0F, CM0F) 2002-2008 82CP (60 KW) 1461cmc,
NISSAN MICRA III (K12) 1.5 dCi 2003-2010 65CP (48 KW) 1461cmc,
RENAULT LAGUNA II (BG0/1_) 2.0 16V (BG00, BG0K, BG0P, BG0W) 2002-prezent 135CP (99 KW) 1998cmc,
RENAULT SC 1.5 dCi (JM0F) 2003-prezent 82CP (60 KW) 1461cmc,
RENAULT SC 1.4 (JM0B, JM0H, JM1A) 2003-prezent 98CP (72 KW) 1390cmc,
RENAULT CLIO II (BB0/1/2_, CB0/1/2_) 1.5 dCi 2004-prezent 100CP (74 KW) 1461cmc,
NISSAN KUBISTAR (X76) 1.5 dCi 2003-2009 65CP (48 KW) 1461cmc,
RENAULT GRAND SC 1.6 2004-prezent 113CP (83 KW) 1598cmc,
RENAULT GRAND SC 1.5 dCi (JM02, JM13) 2004-prezent 101CP (74 KW) 1461cmc,
RENAULT MODUS / GRAND MODUS (F/JP0_) 1.2 (JP0C, JP0K, FP0C, FP0K, FP0P, JP0P, JP0T) 2004-prezent 75CP (55 KW) 1149cmc,
RENAULT MODUS / GRAND MODUS (F/JP0_) 1.6 (JP03, JP0B, JP0U, JP0Y, JP1G) 2004-prezent 112CP (82 KW) 1598cmc,
RENAULT MODUS / GRAND MODUS (F/JP0_) 1.5 dCi (FP0G, JP0G) 2004-prezent 68CP (50 KW) 1461cmc,
RENAULT MODUS / GRAND MODUS (F/JP0_) 1.5 dCi (FP0F, JP0F) 2004-prezent 86CP (63 KW) 1461cmc,
DACIA LOGAN (LS_) 1.4 (LSOA, LSOC, LSOE, LSOG) 2004-prezent 75CP (55 KW) 1390cmc,
DACIA LOGAN (LS_) 1.6 (LSOB, LSOD, LSOF, LSOH) 2004-prezent 87CP (64 KW) 1598cmc,
RENAULT MODUS / GRAND MODUS (F/JP0_) 1.4 (JP01, JP0J) 2004-prezent 98CP (72 KW) 1390cmc,
RENAULT MODUS / GRAND MODUS (F/JP0_) 1.5 dCi (JP0G, JP0H) 2005-prezent 106CP (78 KW) 1461cmc,
RENAULT MODUS / GRAND MODUS (F/JP0_) 1.2 (FP0C, FP0K, FP0P) 2005-prezent 65CP (48 KW) 1149cmc,
DACIA LOGAN (LS_) 1.5 dCi (LS0J, LS0Y) 2005-prezent 65CP (48 KW) 1461cmc,
RENAULT CLIO III (BR0/1, CR0/1) 1.5 dCi (C/BR0G, C/BR1G) 2005-prezent 68CP (50 KW) 1461cmc,
NISSAN QASHQAI / QASHQAI +2 (J10, JJ10) 1.5 dCi 2007-prezent 106CP (78 KW) 1461cmc,
DACIA LOGAN MCV (KS_) 1.6 2007-prezent 87CP (64 KW) 1598cmc,
RENAULT MODUS / GRAND MODUS (F/JP0_) 1.2 16V (JP0W) 2007-prezent 101CP (74 KW) 1149cmc,
RENAULT SC 1.6 16V (JM1R) 2005-prezent 112CP (82 KW) 1598cmc,
NISSAN X-TRAIL (T31) 2.0 2007-2013 141CP (104 KW) 1997cmc,
RENAULT MODUS / GRAND MODUS (F/JP0_) 1.5 dCi (FP0E, JP0E) 2004-prezent 65CP (48 KW) 1461cmc,
CAUTARE DUPA COD
CAUTARE DUPA MOTOR
ULTIMELE MASINI VIZITATE
Pentru a vedea lista cu ultimele 10 masini vizualizate te rugam sa te autentifici.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.