Se incarca...

Va rugam asteptati!

ALEGE MASINA

marca:

model:
motorizare:




PRODUSE UNIVERSALE




simering, diferential CORTECO 20033804B(3818900Q0A)


Cod: 20033804B
Producator: CORTECO
Coduri OE: 3818900Q0A, 8200183825, 8200621239
Diametru interior 1 [mm]: 33
Diametru exterior 1 [mm]: 55
Înaltime 1 [mm]: 8,5
Înaltime 2 [mm]: 13,5
Material: PTFE (politetraflouretilen)/ACM (cauciuc poliacril)
Tip turbulenta: rasucire la dreapta

Partea de montare: iesire
Tip cutie viteza: JH3-132

Se cauta preturi, va rugam asteptati...
Diferentialul , este un mecanism , prevazut cu roti dintate , care permite rotilor motoare , ca in viraje , sa ruleze cu turatii diferite , functie de raza curbei . In viraje , rotile din interorul curbei se invartesc cu o viteza mai mica decat cele din exterior , deoarece , in aceste conditii , se parcurg distante diferite . La puntile nemotoare , nu exista diferential , deoarece rotile , se pot invarti liber una fata de cealalalta , nefiind interconectate . In cazul puntii motoare , rotile primesc cuplul motor simultan de la o sursa comuna , iar in viraje , trebuie sa se roteasca , cu viteze diferite . Automobilele cu tractiune integrala , au in compunere trei diferentiale , fata , spate si central , acesta din urma fiind necesar , deoarece rotile din fata nu se rotesc cu aceeasi viteza , ca cele din spate . Constructiv , exista mai multe tipuri de diferentiale , cel mai raspandit , in cazul automobilelor de serie , fiind , diferentialul deschis , care este si cel mai simplu din punct de vedere constructiv . Acest tip de diferential , are in componenta niste roti dintate ,dupa cum s-a mai precizat si un pinion principal , care primeste cuplul de la motor , transmitandu-l mai departe , planetarelor , prin intermediul unor pinioane mai mici . Rotile dintate din componenta diferentialului , se cupleaza in viraje , determinand o scadere a vitezei rotilor din interiorul curbei si o crestere proportionala a vitezei rotilor din exterior . Acest tip de diferential , prezina niste limite in cazul unor portiuni de drum alunecos , deoarece aplicand acelasi cuplu motor ambelor roti , in mod egal , in cazul in care una dintre roti , patineaza , maximul de cuplu pe care cealalta roata il poate primi este acelasi pe care roata care patineaza , il transmite portiunii de drum . Altfel spus , acest diferential nu va putea transmite mai mult cuplu de rotatie , rotii cu aderenta buna , decat maximul de cuplu , pe care roata cu mai putina aderenta il poate transfera suprafetei de drum , aceasta insemnand ca roata fara aderenta se va roti in gol , iar cealalalta va sta pe loc . Eliminarea acestor inconveniente , poate fi depasit de diferentialul autoblocant . Diferentialul autoblocant determina ambele roti , sa se rotesca cu aceeasi viteza , prin blocarea pinioanelor interne , astfel ca intreg cuplul motor , va fi transferat rotii cu aderenta mai buna , chiar daca cealalalta roata este suspendata . Si la acest tip de diferential autoblocant , ne intilnim cu probleme , deoarece , datorita faptului ca toate rotile au aceeasi viteza chiar si in viraje , iar rotile din interiorul virajelor , se vor invarti , dupa cum s-a aratat , cu acceasi viteza ca cele din exterior , vor derapa , acest fapt contrbuind la uzura lor . Astfel s-a creat diferentialul cu alunecare limitata LSD (Limited Slip Differential) , care este o combinatie intre cele doua tipuri descrise mai sus , diferentialul simplu si diferentialul autoblocant , la care transmiterea cuplului motor , se face la roata cu aderenta mai buna , intr-un raport de regula , de 1:5 , cat si prin rotirea in viraje , a rotilor din exterior cu viteze mai mari fata de rotile din interiorul curbei . Exista si la acest tip de diferential limite , care se refera la situatia in care putem ajunge , cand avem o roata care patineaza intens , aceasta , aflandu-se practic in stare suspendata , cu aderenta 0, la sol. In acest caz chiar daca roata cu aderenta mai buna primeste de cinci ori mai mult cuplu , conform raportului de 1:5 , in cazul particular expus , mai sus , in care cuplul la roata suspendata este 0 , atunci si cuplul la roata cu aderenta mai buna , va fi tot 0 , deoarece 0x5=0. Astfel s-a ajuns la diferentialele de tip Torsen (torque sensitive-sensibil la cuplu) , acesta , reactionand instantaneu la fiecare dezechilibru de cuplu , care intervine intre cele doua roti motoare , canalizand cuplul , inspre roata cu cea mai buna aderenta la sol .
Pentru:

RENAULT CLIO II (BB0/1/2_, CB0/1/2_) 1.6 16V (BB01, BB0H, BB0T, BB14, BB1D, BB1R, BB2KL...) 1998-prezent 107CP (79 KW) 1598cmc,

RENAULT CLIO II (BB0/1/2_, CB0/1/2_) 1.4 16V (B/CB0L) 1999-2004 95CP (70 KW) 1390cmc,

RENAULT LAGUNA II (BG0/1_) 1.6 16V (BG0A, BG0L) 2001-prezent 107CP (79 KW) 1598cmc,

RENAULT LAGUNA II (BG0/1_) 1.8 16V (BG0B, BG0C, BG0J, BG0M, BG0V) 2001-prezent 121CP (89 KW) 1783cmc,

RENAULT LAGUNA II (BG0/1_) 1.9 dCi (BG08, BG0G) 2001-prezent 120CP (88 KW) 1870cmc,

RENAULT CLIO II (BB0/1/2_, CB0/1/2_) 1.4 16V (B/CB0P) 2000-prezent 98CP (72 KW) 1390cmc,

RENAULT LAGUNA II (BG0/1_) 2.0 16V IDE (BG0N) 2001-prezent 140CP (103 KW) 1998cmc,

RENAULT CLIO II (BB0/1/2_, CB0/1/2_) 1.2 16V (BB05, BB0W, BB11, BB27, BB2T, BB2U, BB2V, CB05...) 2001-prezent 75CP (55 KW) 1149cmc,

RENAULT LAGUNA II (BG0/1_) 1.8 16V (BG0B, BG0M) 2001-prezent 120CP (88 KW) 1783cmc,

RENAULT LAGUNA II (BG0/1_) 1.8 16V (BG06, BG0J, BG0M) 2001-prezent 116CP (85 KW) 1783cmc,

RENAULT MEGANE II (BM0/1_, CM0/1_) 1.4 16V (BM0B, CM0B) 2002-2008 98CP (72 KW) 1390cmc,

RENAULT MEGANE II (BM0/1_, CM0/1_) 1.6 16V (BM0C, CM0C) 2002-2008 113CP (83 KW) 1598cmc,

RENAULT MEGANE II (BM0/1_, CM0/1_) 1.5 dCi (BM0F, CM0F) 2002-2008 82CP (60 KW) 1461cmc,

NISSAN MICRA III (K12) 1.5 dCi 2003-2010 65CP (48 KW) 1461cmc,

RENAULT LAGUNA II (BG0/1_) 2.0 16V (BG00, BG0K, BG0P, BG0W) 2002-prezent 135CP (99 KW) 1998cmc,

RENAULT SC 1.5 dCi (JM0F) 2003-prezent 82CP (60 KW) 1461cmc,

RENAULT SC 1.4 (JM0B, JM0H, JM1A) 2003-prezent 98CP (72 KW) 1390cmc,

RENAULT CLIO II (BB0/1/2_, CB0/1/2_) 1.5 dCi 2004-prezent 100CP (74 KW) 1461cmc,

NISSAN KUBISTAR (X76) 1.5 dCi 2003-2009 65CP (48 KW) 1461cmc,

RENAULT GRAND SC 1.6 2004-prezent 113CP (83 KW) 1598cmc,

RENAULT GRAND SC 1.5 dCi (JM02, JM13) 2004-prezent 101CP (74 KW) 1461cmc,

RENAULT MODUS / GRAND MODUS (F/JP0_) 1.2 (JP0C, JP0K, FP0C, FP0K, FP0P, JP0P, JP0T) 2004-prezent 75CP (55 KW) 1149cmc,

RENAULT MODUS / GRAND MODUS (F/JP0_) 1.6 (JP03, JP0B, JP0U, JP0Y, JP1G) 2004-prezent 112CP (82 KW) 1598cmc,

RENAULT MODUS / GRAND MODUS (F/JP0_) 1.5 dCi (FP0G, JP0G) 2004-prezent 68CP (50 KW) 1461cmc,

RENAULT MODUS / GRAND MODUS (F/JP0_) 1.5 dCi (FP0F, JP0F) 2004-prezent 86CP (63 KW) 1461cmc,

DACIA LOGAN (LS_) 1.4 (LSOA, LSOC, LSOE, LSOG) 2004-prezent 75CP (55 KW) 1390cmc,

DACIA LOGAN (LS_) 1.6 (LSOB, LSOD, LSOF, LSOH) 2004-prezent 87CP (64 KW) 1598cmc,

RENAULT MODUS / GRAND MODUS (F/JP0_) 1.4 (JP01, JP0J) 2004-prezent 98CP (72 KW) 1390cmc,

RENAULT MODUS / GRAND MODUS (F/JP0_) 1.5 dCi (JP0G, JP0H) 2005-prezent 106CP (78 KW) 1461cmc,

RENAULT MODUS / GRAND MODUS (F/JP0_) 1.2 (FP0C, FP0K, FP0P) 2005-prezent 65CP (48 KW) 1149cmc,

DACIA LOGAN (LS_) 1.5 dCi (LS0J, LS0Y) 2005-prezent 65CP (48 KW) 1461cmc,

RENAULT CLIO III (BR0/1, CR0/1) 1.5 dCi (C/BR0G, C/BR1G) 2005-prezent 68CP (50 KW) 1461cmc,

NISSAN QASHQAI / QASHQAI +2 (J10, JJ10) 1.5 dCi 2007-prezent 106CP (78 KW) 1461cmc,

DACIA LOGAN MCV (KS_) 1.6 2007-prezent 87CP (64 KW) 1598cmc,

RENAULT MODUS / GRAND MODUS (F/JP0_) 1.2 16V (JP0W) 2007-prezent 101CP (74 KW) 1149cmc,

RENAULT SC 1.6 16V (JM1R) 2005-prezent 112CP (82 KW) 1598cmc,

NISSAN X-TRAIL (T31) 2.0 2007-2013 141CP (104 KW) 1997cmc,

RENAULT MODUS / GRAND MODUS (F/JP0_) 1.5 dCi (FP0E, JP0E) 2004-prezent 65CP (48 KW) 1461cmc,

CAUTARE DUPA COD

cod produs:



CAUTARE DUPA MOTOR

cod motor:



ULTIMELE MASINI VIZITATE

Pentru a vedea lista cu ultimele 10 masini vizualizate te rugam sa te autentifici.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.

NEWSLETTER

aboneaza-te la newsletter:


Piese auto. Magazin piese auto online. Piese auto ieftine. Piese auto originale si aftermarket. Ulei de motor. Ulei Castrol, Mobil, Motul, BMW, Ford, GM. Filtre Mann ieftine. Acumulatori auto VARTA, BOSCH, ROMBAT.
Prima pagina | Coduri piese | ANPC | Termeni si conditii | Contact | Despre | GDPR
©2024 piese-masina.ro - toate drepturile rezervate
By GT3