Se incarca...

Va rugam asteptati!

ALEGE MASINA

marca:

model:
motorizare:




PRODUSE UNIVERSALE




simering, diferential CORTECO 20026878B(312142)


Cod: 20026878B
Producator: CORTECO
Coduri OE: 312142, 7703087210
Diametru interior 1 [mm]: 27,94
Diametru exterior 1 [mm]: 56
Înaltime 1 [mm]: 8
Material: FPM (cauciuc fluor)
Tip turbulenta: rasucire la dreapta
Protectie antipraf: cu protectie antipraf

Partea de montare: iesire

SIMERING BUTUC ROATA CORTECO 20026878B 12,78 LEI adauga in cos
Se cauta preturi, va rugam asteptati...
Diferentialul , este un mecanism , prevazut cu roti dintate , care permite rotilor motoare , ca in viraje , sa ruleze cu turatii diferite , functie de raza curbei . In viraje , rotile din interorul curbei se invartesc cu o viteza mai mica decat cele din exterior , deoarece , in aceste conditii , se parcurg distante diferite . La puntile nemotoare , nu exista diferential , deoarece rotile , se pot invarti liber una fata de cealalalta , nefiind interconectate . In cazul puntii motoare , rotile primesc cuplul motor simultan de la o sursa comuna , iar in viraje , trebuie sa se roteasca , cu viteze diferite . Automobilele cu tractiune integrala , au in compunere trei diferentiale , fata , spate si central , acesta din urma fiind necesar , deoarece rotile din fata nu se rotesc cu aceeasi viteza , ca cele din spate . Constructiv , exista mai multe tipuri de diferentiale , cel mai raspandit , in cazul automobilelor de serie , fiind , diferentialul deschis , care este si cel mai simplu din punct de vedere constructiv . Acest tip de diferential , are in componenta niste roti dintate ,dupa cum s-a mai precizat si un pinion principal , care primeste cuplul de la motor , transmitandu-l mai departe , planetarelor , prin intermediul unor pinioane mai mici . Rotile dintate din componenta diferentialului , se cupleaza in viraje , determinand o scadere a vitezei rotilor din interiorul curbei si o crestere proportionala a vitezei rotilor din exterior . Acest tip de diferential , prezina niste limite in cazul unor portiuni de drum alunecos , deoarece aplicand acelasi cuplu motor ambelor roti , in mod egal , in cazul in care una dintre roti , patineaza , maximul de cuplu pe care cealalta roata il poate primi este acelasi pe care roata care patineaza , il transmite portiunii de drum . Altfel spus , acest diferential nu va putea transmite mai mult cuplu de rotatie , rotii cu aderenta buna , decat maximul de cuplu , pe care roata cu mai putina aderenta il poate transfera suprafetei de drum , aceasta insemnand ca roata fara aderenta se va roti in gol , iar cealalalta va sta pe loc . Eliminarea acestor inconveniente , poate fi depasit de diferentialul autoblocant . Diferentialul autoblocant determina ambele roti , sa se rotesca cu aceeasi viteza , prin blocarea pinioanelor interne , astfel ca intreg cuplul motor , va fi transferat rotii cu aderenta mai buna , chiar daca cealalalta roata este suspendata . Si la acest tip de diferential autoblocant , ne intilnim cu probleme , deoarece , datorita faptului ca toate rotile au aceeasi viteza chiar si in viraje , iar rotile din interiorul virajelor , se vor invarti , dupa cum s-a aratat , cu acceasi viteza ca cele din exterior , vor derapa , acest fapt contrbuind la uzura lor . Astfel s-a creat diferentialul cu alunecare limitata LSD (Limited Slip Differential) , care este o combinatie intre cele doua tipuri descrise mai sus , diferentialul simplu si diferentialul autoblocant , la care transmiterea cuplului motor , se face la roata cu aderenta mai buna , intr-un raport de regula , de 1:5 , cat si prin rotirea in viraje , a rotilor din exterior cu viteze mai mari fata de rotile din interiorul curbei . Exista si la acest tip de diferential limite , care se refera la situatia in care putem ajunge , cand avem o roata care patineaza intens , aceasta , aflandu-se practic in stare suspendata , cu aderenta 0, la sol. In acest caz chiar daca roata cu aderenta mai buna primeste de cinci ori mai mult cuplu , conform raportului de 1:5 , in cazul particular expus , mai sus , in care cuplul la roata suspendata este 0 , atunci si cuplul la roata cu aderenta mai buna , va fi tot 0 , deoarece 0x5=0. Astfel s-a ajuns la diferentialele de tip Torsen (torque sensitive-sensibil la cuplu) , acesta , reactionand instantaneu la fiecare dezechilibru de cuplu , care intervine intre cele doua roti motoare , canalizand cuplul , inspre roata cu cea mai buna aderenta la sol .
Pentru:

CITROEN ZX (N2) 1.4 i 1991-1997 75CP (55 KW) 1360cmc,

CITROEN ZX Break (N2) 1.4 i 1993-1997 75CP (55 KW) 1360cmc,

CITROEN XSARA (N1) 1.4 i 1997-2005 75CP (55 KW) 1360cmc,

CITROEN XSARA (N1) 1.6 i 1997-2000 88CP (65 KW) 1587cmc,

CITROEN XSARA Break (N2) 1.4 i 1997-2005 75CP (55 KW) 1360cmc,

CITROEN XSARA Break (N2) 1.6 i 1997-2000 88CP (65 KW) 1587cmc,

RENAULT CLIO II (BB0/1/2_, CB0/1/2_) 1.6 16V (BB01, BB0H, BB0T, BB14, BB1D, BB1R, BB2KL...) 1998-prezent 107CP (79 KW) 1598cmc,

RENAULT CLIO II (BB0/1/2_, CB0/1/2_) 1.4 16V (B/CB0L) 1999-2004 95CP (70 KW) 1390cmc,

RENAULT SC 2.0 16V RX4 2000-2003 139CP (102 KW) 1998cmc,

RENAULT SC 1.9 dCi RX4 2000-2003 102CP (75 KW) 1870cmc,

CITROEN EVASION (22, U6) 2.0 16V 2000-2002 136CP (100 KW) 1997cmc,

CITROEN JUMPY caroserie (BS_, BT_, BY_, BZ_) 2.0 i 16V 2000-prezent 138CP (102 KW) 1997cmc,

CITROEN XSARA Coupe (N0) 1.4 i 1998-2005 75CP (55 KW) 1360cmc,

RENAULT LAGUNA II (BG0/1_) 1.6 16V (BG0A, BG0L) 2001-prezent 107CP (79 KW) 1598cmc,

RENAULT LAGUNA II (BG0/1_) 1.8 16V (BG0B, BG0C, BG0J, BG0M, BG0V) 2001-prezent 121CP (89 KW) 1783cmc,

RENAULT CLIO II (BB0/1/2_, CB0/1/2_) 1.4 16V (B/CB0P) 2000-prezent 98CP (72 KW) 1390cmc,

CITROEN XSARA (N1) 1.6 16V 2000-2005 109CP (80 KW) 1587cmc,

CITROEN XSARA (N1) 2.0 16V 2000-2005 136CP (100 KW) 1997cmc,

CITROEN XSARA Break (N2) 1.6 16V 2000-2005 109CP (80 KW) 1587cmc,

CITROEN XSARA Break (N2) 2.0 16V 2000-2005 136CP (100 KW) 1997cmc,

CITROEN XSARA Coupe (N0) 1.6 16V 2000-2005 109CP (80 KW) 1587cmc,

CITROEN XSARA Coupe (N0) 2.0 16V 2000-2005 136CP (100 KW) 1997cmc,

CITROEN C5 I (DC_) 1.8 16V (DC6FZB, DC6FZE) 2001-2004 115CP (85 KW) 1749cmc,

RENAULT LAGUNA II (BG0/1_) 2.0 16V IDE (BG0N) 2001-prezent 140CP (103 KW) 1998cmc,

PEUGEOT 307 (3A/C) 1.6 16V 2000-prezent 109CP (80 KW) 1587cmc,

PEUGEOT 307 (3A/C) 2.0 16V 2000-prezent 136CP (100 KW) 1997cmc,

CITROEN C5 I (DC_) 2.0 16V (DCRFNC, DCRFNF) 2001-2004 136CP (100 KW) 1997cmc,

CITROEN C5 I (DC_) 2.0 HDi (DCRHZB, DCRHZE) 2001-2004 109CP (80 KW) 1997cmc,

CITROEN C5 I Break (DE_) 2.0 16V (DERFNF, DERFNC, RERFNC) 2001-2004 136CP (100 KW) 1997cmc,

RENAULT CLIO II (BB0/1/2_, CB0/1/2_) 1.2 16V (BB05, BB0W, BB11, BB27, BB2T, BB2U, BB2V, CB05...) 2001-prezent 75CP (55 KW) 1149cmc,

RENAULT CLIO II (BB0/1/2_, CB0/1/2_) 1.5 dCi (B/CB07) 2001-prezent 65CP (48 KW) 1461cmc,

RENAULT CLIO II (BB0/1/2_, CB0/1/2_) 1.5 dCi (B/CB08) 2001-prezent 82CP (60 KW) 1461cmc,

RENAULT LAGUNA II (BG0/1_) 1.8 16V (BG0B, BG0M) 2001-prezent 120CP (88 KW) 1783cmc,

RENAULT LAGUNA II (BG0/1_) 1.8 16V (BG06, BG0J, BG0M) 2001-prezent 116CP (85 KW) 1783cmc,

RENAULT SC 1.8 16V (JA12, JA1R, JA1M, JA1A) 2001-2003 115CP (85 KW) 1783cmc,

CITROEN C5 I Break (DE_) 1.8 16V (DE6FZB, DE6FZE) 2001-2004 115CP (85 KW) 1749cmc,

CITROEN XSARA (N1) 2.0 HDi 109 2001-2005 109CP (80 KW) 1997cmc,

CITROEN XSARA Coupe (N0) 2.0 HDi 109 2001-2005 109CP (80 KW) 1997cmc,

CITROEN XSARA Break (N2) 2.0 HDi 109 2001-2005 109CP (80 KW) 1997cmc,

CITROEN C3 I (FC_) 1.6 16V 2002-prezent 109CP (80 KW) 1587cmc,

RENAULT KANGOO Express (FC0/1_) 1.6 16V 4x4 (FC0L, FC0P, FC0S) 2001-prezent 95CP (70 KW) 1598cmc,

RENAULT KANGOO Express (FC0/1_) 1.9 dCi 4x4 (FC0V) 2001-prezent 80CP (59 KW) 1870cmc,

RENAULT KANGOO Express (FC0/1_) 1.2 16V (FC05) 2001-prezent 75CP (55 KW) 1149cmc,

RENAULT KANGOO Express (FC0/1_) 1.6 16V 2001-prezent 95CP (70 KW) 1598cmc,

RENAULT THALIA I (LB0/1/2_) 1.4 2000-prezent 75CP (55 KW) 1390cmc,

RENAULT THALIA I (LB0/1/2_) 1.4 16V 2000-prezent 98CP (72 KW) 1390cmc,

RENAULT KANGOO Express (FC0/1_) 1.5 dCi (FC07, FC1R) 2001-prezent 65CP (48 KW) 1461cmc,

CITROEN XSARA Coupe (N0) 1.6 i 1998-2000 88CP (65 KW) 1587cmc,

PEUGEOT 307 SW (3H) 2.0 16V 2002-prezent 136CP (100 KW) 1997cmc,

PEUGEOT 807 (EA_, EB_) 2.0 2002-prezent 136CP (100 KW) 1997cmc,

PEUGEOT 807 (EA_, EB_) 2.0 HDi 2002-prezent 107CP (79 KW) 1997cmc,

CITROEN C8 (EA_, EB_) 2.0 HDi 2002-prezent 107CP (79 KW) 1997cmc,

RENAULT THALIA I (LB0/1/2_) 1.5 dCi 2002-prezent 65CP (48 KW) 1461cmc,

RENAULT THALIA I (LB0/1/2_) 1.6 16V 2002-prezent 107CP (79 KW) 1598cmc,

RENAULT MEGANE II (BM0/1_, CM0/1_) 1.4 16V (BM0B, CM0B) 2002-2008 98CP (72 KW) 1390cmc,

RENAULT MEGANE II (BM0/1_, CM0/1_) 1.6 16V (BM0C, CM0C) 2002-2008 113CP (83 KW) 1598cmc,

RENAULT MEGANE II (BM0/1_, CM0/1_) 2.0 16V (BM0U, CM0U) 2002-2008 135CP (99 KW) 1998cmc,

RENAULT MEGANE II (BM0/1_, CM0/1_) 1.5 dCi (BM0F, CM0F) 2002-2008 82CP (60 KW) 1461cmc,

RENAULT MEGANE II (BM0/1_, CM0/1_) 1.9 dCi (BM0G, CM0G) 2002-2008 120CP (88 KW) 1870cmc,

RENAULT LAGUNA II (BG0/1_) 2.0 16V (BG00, BG0K, BG0P, BG0W) 2002-prezent 135CP (99 KW) 1998cmc,

PEUGEOT EXPERT caroserie (222) 2.0 HDI 2000-prezent 109CP (80 KW) 1997cmc,

PEUGEOT 307 CC (3B) 2.0 16V 2003-prezent 136CP (100 KW) 1997cmc,

RENAULT SC 1.5 dCi (JM0F) 2003-prezent 82CP (60 KW) 1461cmc,

FIAT ULYSSE (179_) 2.0 JTD 2003-2006 107CP (79 KW) 1997cmc,

CITROEN XSARA PICASSO (N68) 2.0 16V 2003-prezent 136CP (100 KW) 1997cmc,

PEUGEOT 407 (6D_) 2.0 2004-prezent 136CP (100 KW) 1997cmc,

RENAULT CLIO II (BB0/1/2_, CB0/1/2_) 1.5 dCi 2004-prezent 100CP (74 KW) 1461cmc,

PEUGEOT 307 Break (3E) 1.6 16V 2002-prezent 109CP (80 KW) 1587cmc,

PEUGEOT 307 Break (3E) 2.0 2002-prezent 136CP (100 KW) 1997cmc,

PEUGEOT 407 SW (6E_) 2.0 2004-prezent 136CP (100 KW) 1997cmc,

RENAULT GRAND SC 1.6 2004-prezent 113CP (83 KW) 1598cmc,

RENAULT GRAND SC 2.0 2004-prezent 135CP (99 KW) 1998cmc,

RENAULT GRAND SC 1.5 dCi (JM02, JM13) 2004-prezent 101CP (74 KW) 1461cmc,

RENAULT GRAND SC 2.0 2004-prezent 163CP (120 KW) 1998cmc,

RENAULT MODUS / GRAND MODUS (F/JP0_) 1.2 (JP0C, JP0K, FP0C, FP0K, FP0P, JP0P, JP0T) 2004-prezent 75CP (55 KW) 1149cmc,

RENAULT MODUS / GRAND MODUS (F/JP0_) 1.6 (JP03, JP0B, JP0U, JP0Y, JP1G) 2004-prezent 112CP (82 KW) 1598cmc,

RENAULT MODUS / GRAND MODUS (F/JP0_) 1.5 dCi (FP0G, JP0G) 2004-prezent 68CP (50 KW) 1461cmc,

RENAULT MODUS / GRAND MODUS (F/JP0_) 1.5 dCi (FP0F, JP0F) 2004-prezent 86CP (63 KW) 1461cmc,

CITROEN C4 I (LC_) 1.6 16V 2004-2011 109CP (80 KW) 1587cmc,

CITROEN C4 I (LC_) 2.0 16V 2004-2011 140CP (103 KW) 1997cmc,

CITROEN C4 Coupe (LA_) 1.6 16V 2004-2011 109CP (80 KW) 1587cmc,

RENAULT SC 2.0 16V Turbo (JM0W) 2004-prezent 163CP (120 KW) 1998cmc,

CITROEN C5 II (RC_) 2.0 16V (RCRFJB, RCRFJC) 2004-prezent 140CP (103 KW) 1997cmc,

CITROEN C5 II Break (RE_) 2.0 16V (RERFJB, RERFJC) 2004-prezent 140CP (103 KW) 1997cmc,

PEUGEOT 307 CC (3B) 1.6 16V 2005-prezent 110CP (80 KW) 1587cmc,

RENAULT MODUS / GRAND MODUS (F/JP0_) 1.4 (JP01, JP0J) 2004-prezent 98CP (72 KW) 1390cmc,

PEUGEOT 307 (3A/C) 2.0 16V 2005-prezent 140CP (103 KW) 1997cmc,

PEUGEOT 307 Break (3E) 2.0 16V 2005-prezent 140CP (103 KW) 1997cmc,

PEUGEOT 307 SW (3H) 2.0 16V 2005-prezent 140CP (103 KW) 1997cmc,

PEUGEOT 307 CC (3B) 2.0 16V 2005-prezent 140CP (103 KW) 1997cmc,

RENAULT MODUS / GRAND MODUS (F/JP0_) 1.5 dCi (JP0G, JP0H) 2005-prezent 106CP (78 KW) 1461cmc,

RENAULT MODUS / GRAND MODUS (F/JP0_) 1.2 (FP0C, FP0K, FP0P) 2005-prezent 65CP (48 KW) 1149cmc,

PEUGEOT 407 SW (6E_) 2.0 16V 2005-prezent 140CP (103 KW) 1997cmc,

PEUGEOT 407 (6D_) 2.0 16V 2005-prezent 140CP (103 KW) 1997cmc,

PEUGEOT 807 (EA_, EB_) 2.0 16V 2005-prezent 140CP (103 KW) 1997cmc,

CITROEN C8 (EA_, EB_) 2.0 16V 2005-prezent 140CP (103 KW) 1997cmc,

CITROEN C4 Picasso I (UD_) 2.0 i 16V 2007-2013 140CP (103 KW) 1997cmc,

CITROEN C4 Grand Picasso I (UA_) 2.0 i 16V 2006-prezent 140CP (103 KW) 1997cmc,

RENAULT MODUS / GRAND MODUS (F/JP0_) 1.2 16V (JP0W) 2007-prezent 101CP (74 KW) 1149cmc,

CITROEN C3 I (FC_) 1.4 i 2002-prezent 73CP (54 KW) 1360cmc,

RENAULT SC 1.6 16V (JM1R) 2005-prezent 112CP (82 KW) 1598cmc,

CITROEN C5 I Break (DE_) 2.0 HDi 2001-2004 109CP (80 KW) 1997cmc,

CITROEN C5 III (RD_) 2.0 16V 2008-prezent 140CP (103 KW) 1997cmc,

CITROEN C5 III Break(RW_) 2.0 16V 2008-prezent 140CP (103 KW) 1997cmc,

RENAULT MODUS / GRAND MODUS (F/JP0_) 1.5 dCi (FP0E, JP0E) 2004-prezent 65CP (48 KW) 1461cmc,

CAUTARE DUPA COD

cod produs:



CAUTARE DUPA MOTOR

cod motor:



ULTIMELE MASINI VIZITATE

Pentru a vedea lista cu ultimele 10 masini vizualizate te rugam sa te autentifici.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.

NEWSLETTER

aboneaza-te la newsletter:


Piese auto. Magazin piese auto online. Piese auto ieftine. Piese auto originale si aftermarket. Ulei de motor. Ulei Castrol, Mobil, Motul, BMW, Ford, GM. Filtre Mann ieftine. Acumulatori auto VARTA, BOSCH, ROMBAT.
Prima pagina | Coduri piese | ANPC | Termeni si conditii | Contact | Despre | GDPR
©2024 piese-masina.ro - toate drepturile rezervate
By GT3