ALEGE MASINA
marca:
model:
motorizare:
PRODUSE UNIVERSALE
simering, diferential CORTECO 19035975B(9640792780)
Cod: 19035975B
Producator: CORTECO
Coduri OE: 9640792780
Diametru interior 1 [mm]: 41
Diametru exterior 1 [mm]: 59
Înaltime 1 [mm]: 8
Material: FPM (cauciuc fluor)
Protectie antipraf: cu protectie antipraf
Tip turbulenta: rasucire la dreapta
Partea de montare: iesire
Separarea blocurilor:
De la numar serie sasiu: 6144102
Tip cutie viteza: pentru cutie manuala
Încarcare pe osie (kg): 1800
Producator: CORTECO
Coduri OE: 9640792780
Diametru interior 1 [mm]: 41
Diametru exterior 1 [mm]: 59
Înaltime 1 [mm]: 8
Material: FPM (cauciuc fluor)
Protectie antipraf: cu protectie antipraf
Tip turbulenta: rasucire la dreapta
Partea de montare: iesire
Separarea blocurilor:
De la numar serie sasiu: 6144102
Tip cutie viteza: pentru cutie manuala
Încarcare pe osie (kg): 1800
Se cauta preturi, va rugam asteptati...
Diferentialul , este un mecanism , prevazut cu roti dintate , care permite rotilor motoare , ca in viraje , sa ruleze cu turatii diferite , functie de raza curbei .
In viraje , rotile din interorul curbei se invartesc cu o viteza mai mica decat cele din exterior , deoarece , in aceste conditii , se parcurg distante diferite .
La puntile nemotoare , nu exista diferential , deoarece rotile , se pot invarti liber una fata de cealalalta , nefiind interconectate .
In cazul puntii motoare , rotile primesc cuplul motor simultan de la o sursa comuna , iar in viraje , trebuie sa se roteasca , cu viteze diferite .
Automobilele cu tractiune integrala , au in compunere trei diferentiale , fata , spate si central , acesta din urma fiind necesar , deoarece rotile din fata nu se rotesc cu aceeasi viteza , ca cele din spate .
Constructiv , exista mai multe tipuri de diferentiale , cel mai raspandit , in cazul automobilelor de serie , fiind , diferentialul deschis , care este si cel mai simplu din punct de vedere constructiv .
Acest tip de diferential , are in componenta niste roti dintate ,dupa cum s-a mai precizat si un pinion principal , care primeste cuplul de la motor , transmitandu-l mai departe , planetarelor , prin intermediul unor pinioane mai mici .
Rotile dintate din componenta diferentialului , se cupleaza in viraje , determinand o scadere a vitezei rotilor din interiorul curbei si o crestere proportionala a vitezei rotilor din exterior .
Acest tip de diferential , prezina niste limite in cazul unor portiuni de drum alunecos , deoarece aplicand acelasi cuplu motor ambelor roti , in mod egal , in cazul in care una dintre roti , patineaza , maximul de cuplu pe care cealalta roata il poate primi este acelasi pe care roata care patineaza , il transmite portiunii de drum . Altfel spus , acest diferential nu va putea transmite mai mult cuplu de rotatie , rotii cu aderenta buna , decat maximul de cuplu , pe care roata cu mai putina aderenta il poate transfera suprafetei de drum , aceasta insemnand ca roata fara aderenta se va roti in gol , iar cealalalta va sta pe loc .
Eliminarea acestor inconveniente , poate fi depasit de diferentialul autoblocant .
Diferentialul autoblocant determina ambele roti , sa se rotesca cu aceeasi viteza , prin blocarea pinioanelor interne , astfel ca intreg cuplul motor , va fi transferat rotii cu aderenta mai buna , chiar daca cealalalta roata este suspendata .
Si la acest tip de diferential autoblocant , ne intilnim cu probleme , deoarece , datorita faptului ca toate rotile au aceeasi viteza chiar si in viraje , iar rotile din interiorul virajelor , se vor invarti , dupa cum s-a aratat , cu acceasi viteza ca cele din exterior , vor derapa , acest fapt contrbuind la uzura lor .
Astfel s-a creat diferentialul cu alunecare limitata LSD (Limited Slip Differential) , care este o combinatie intre cele doua tipuri descrise mai sus , diferentialul simplu si diferentialul autoblocant , la care transmiterea cuplului motor , se face la roata cu aderenta mai buna , intr-un raport de regula , de 1:5 , cat si prin rotirea in viraje , a rotilor din exterior cu viteze mai mari fata de rotile din interiorul curbei . Exista si la acest tip de diferential limite , care se refera la situatia in care putem ajunge , cand avem o roata care patineaza intens , aceasta , aflandu-se practic in stare suspendata , cu aderenta 0, la sol. In acest caz chiar daca roata cu aderenta mai buna primeste de cinci ori mai mult cuplu , conform raportului de 1:5 , in cazul particular expus , mai sus , in care cuplul la roata suspendata este 0 , atunci si cuplul la roata cu aderenta mai buna , va fi tot 0 , deoarece 0x5=0.
Astfel s-a ajuns la diferentialele de tip Torsen (torque sensitive-sensibil la cuplu) , acesta , reactionand instantaneu la fiecare dezechilibru de cuplu , care intervine intre cele doua roti motoare , canalizand cuplul , inspre roata cu cea mai buna aderenta la sol .
Pentru:
FIAT DUCATO Bus (230_) 2.0 Panorama/Combinato 1994-2002 109CP (80 KW) 1998cmc,
FIAT DUCATO caroserie (230_) 2.0 1994-2002 109CP (80 KW) 1998cmc,
FIAT DUCATO Bus (230_) 2.8 TDI 1997-2002 122CP (90 KW) 2800cmc,
FIAT DUCATO caroserie (230_) 2.8 TDI 1997-2002 122CP (90 KW) 2800cmc,
FIAT DUCATO platou/sasiu (230_) 2.8 TDI 1998-2002 122CP (90 KW) 2800cmc,
FIAT DUCATO platou/sasiu (230_) 2.0 1994-2002 109CP (80 KW) 1998cmc,
FIAT DUCATO caroserie (230_) 2.8 TDI 4x4 1999-2002 122CP (90 KW) 2800cmc,
FIAT DUCATO Bus (230_) 2.8 TDI 4x4 1999-2002 122CP (90 KW) 2800cmc,
FIAT DUCATO Bus (230_) 2.8 JTD 2000-2002 128CP (94 KW) 2798cmc,
FIAT DUCATO Bus (230_) 2.8 JTD 4x4 2000-2002 128CP (94 KW) 2798cmc,
FIAT DUCATO caroserie (230_) 2.8 JTD 2000-2002 128CP (94 KW) 2798cmc,
FIAT DUCATO caroserie (230_) 2.8 JTD 4x4 2000-2002 128CP (94 KW) 2798cmc,
FIAT DUCATO platou/sasiu (230_) 2.8 JTD 2000-2002 128CP (94 KW) 2798cmc,
FIAT DUCATO caroserie (244_) 2.0 2002-prezent 110CP (81 KW) 1998cmc,
FIAT DUCATO caroserie (244_) 2.3 JTD 2002-prezent 110CP (81 KW) 2286cmc,
FIAT DUCATO caroserie (244_) 2.8 JTD 2002-prezent 128CP (94 KW) 2798cmc,
FIAT DUCATO Bus (244_) 2.0 2002-prezent 110CP (81 KW) 1998cmc,
FIAT DUCATO Bus (244_) 2.3 JTD 2002-prezent 110CP (81 KW) 2286cmc,
FIAT DUCATO Bus (244_) 2.8 JTD 2002-prezent 128CP (94 KW) 2798cmc,
FIAT DUCATO platou/sasiu (244_) 2.3 JTD 2002-2006 110CP (81 KW) 2286cmc,
FIAT DUCATO platou/sasiu (244_) 2.8 JTD 2002-2006 128CP (94 KW) 2798cmc,
FIAT DUCATO caroserie (244_) 2.0 Bipower 2002-prezent 110CP (81 KW) 1998cmc,
FIAT DUCATO Bus (244_) 2.0 Bipower 2002-prezent 110CP (81 KW) 1998cmc,
FIAT DUCATO caroserie (244_) 2.8 JTD Power 2004-prezent 146CP (107 KW) 2800cmc,
FIAT DUCATO platou/sasiu (244_) 2.8 JTD Power 2004-2006 146CP (107 KW) 2800cmc,
FIAT DUCATO Bus (250_, 290_) 100 Multijet 2,2 D 2006-prezent 100CP (74 KW) 2198cmc,
FIAT DUCATO Bus (250_, 290_) 120 Multijet 2,3 D 2006-prezent 120CP (88 KW) 2287cmc,
FIAT DUCATO caroserie (250_, 290_) 100 Multijet 2,2 D 2006-prezent 100CP (74 KW) 2198cmc,
FIAT DUCATO caroserie (250_, 290_) 120 Multijet 2,3 D 2006-prezent 120CP (88 KW) 2287cmc,
FIAT DUCATO platou/sasiu (250_, 290_) 100 Multijet 2,2 D 2006-prezent 100CP (74 KW) 2198cmc,
FIAT DUCATO platou/sasiu (250_, 290_) 120 Multijet 2,3 D 2006-prezent 120CP (88 KW) 2287cmc,
FIAT DUCATO caroserie (230_) 2.8 TD 4x4 1998-2001 122CP (90 KW) 2799cmc,
FIAT DUCATO platou/sasiu (230_) 2.8 iDTD 4x4 1998-2001 122CP (90 KW) 2799cmc,
FIAT DUCATO Bus (244_) 2.8 TD 2003-2006 122CP (90 KW) 2799cmc,
FIAT DUCATO caroserie (250_, 290_) 130 Multijet 2,3 D 2007-prezent 131CP (96 KW) 2287cmc,
FIAT DUCATO platou/sasiu (250_, 290_) 130 Multijet 2,3 D 2007-prezent 131CP (96 KW) 2287cmc,
FIAT DUCATO Bus (250_, 290_) 130 Multijet 2,3 D 2007-prezent 131CP (96 KW) 2287cmc,
FIAT DUCATO platou/sasiu (250_, 290_) 150 Multijet 2,3 D 2011-prezent 148CP (109 KW) 2287cmc,
FIAT DUCATO Bus (250_, 290_) 150 Multijet 2,3 D 2011-prezent 148CP (109 KW) 2287cmc,
FIAT DUCATO caroserie (250_, 290_) 150 Multijet 2,3 D 2011-prezent 148CP (109 KW) 2287cmc,
FIAT DUCATO caroserie (250_, 290_) 120 Multijet 2,3 D 4x4 2010-prezent 120CP (88 KW) 2287cmc,
FIAT DUCATO platou/sasiu (250_, 290_) 120 Multijet 2,3 D 4x4 2010-prezent 120CP (88 KW) 2287cmc,
FIAT DUCATO caroserie (250_, 290_) 110 Multijet 2,3 D 2011-prezent 113CP (83 KW) 2287cmc,
FIAT DUCATO Bus (250_, 290_) 110 Multijet 2,3 D 2011-prezent 113CP (83 KW) 2287cmc,
FIAT DUCATO platou/sasiu (250_, 290_) 110 Multijet 2,3 D 2011-prezent 113CP (83 KW) 2287cmc,
FIAT DUCATO platou/sasiu (230_) 2.8 JTD 4x4 2001-2002 128CP (94 KW) 2799cmc,
FIAT DUCATO platou/sasiu (230_) 2.8 JTD 2001-2002 128CP (94 KW) 2799cmc,
FIAT DUCATO Bus (244_) 2.8 JTD 2004-2006 145CP (107 KW) 2800cmc,
FIAT DUCATO caroserie (250_, 290_) 130 Multijet 2,3 D 2006-prezent 126CP (93 KW) 2287cmc,
CAUTARE DUPA COD
CAUTARE DUPA MOTOR
ULTIMELE MASINI VIZITATE
Pentru a vedea lista cu ultimele 10 masini vizualizate te rugam sa te autentifici.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.