ALEGE MASINA
marca:
model:
motorizare:
PRODUSE UNIVERSALE
simering, diferential; simering, butuc roata CORTECO 12015885B(0159970147) pentru VW GOLF VI (5K1) 2.0 GTD
Cod: 12015885B
Producator: CORTECO
Coduri OE: 0159970147
Diametru interior 1 [mm]: 62
Diametru exterior 1 [mm]: 80
Înaltime 1 [mm]: 10
Material: NBR (cauciuc nitril butadin)
Protectie antipraf: cu protectie antipraf
Partea de montare: punte fata
Diametru interior 1 [mm]: 62
Diametru exterior 1 [mm]: 80
Înaltime 1 [mm]: 10
Material: NBR (cauciuc nitril butadin)
Protectie antipraf: cu protectie antipraf
Partea de montare: punte fata
Producator: CORTECO
Coduri OE: 0159970147
Diametru interior 1 [mm]: 62
Diametru exterior 1 [mm]: 80
Înaltime 1 [mm]: 10
Material: NBR (cauciuc nitril butadin)
Protectie antipraf: cu protectie antipraf
Partea de montare: punte fata
Diametru interior 1 [mm]: 62
Diametru exterior 1 [mm]: 80
Înaltime 1 [mm]: 10
Material: NBR (cauciuc nitril butadin)
Protectie antipraf: cu protectie antipraf
Partea de montare: punte fata
Se cauta preturi, va rugam asteptati...
Diferentialul , este un mecanism , prevazut cu roti dintate , care permite rotilor motoare , ca in viraje , sa ruleze cu turatii diferite , functie de raza curbei .
In viraje , rotile din interorul curbei se invartesc cu o viteza mai mica decat cele din exterior , deoarece , in aceste conditii , se parcurg distante diferite .
La puntile nemotoare , nu exista diferential , deoarece rotile , se pot invarti liber una fata de cealalalta , nefiind interconectate .
In cazul puntii motoare , rotile primesc cuplul motor simultan de la o sursa comuna , iar in viraje , trebuie sa se roteasca , cu viteze diferite .
Automobilele cu tractiune integrala , au in compunere trei diferentiale , fata , spate si central , acesta din urma fiind necesar , deoarece rotile din fata nu se rotesc cu aceeasi viteza , ca cele din spate .
Constructiv , exista mai multe tipuri de diferentiale , cel mai raspandit , in cazul automobilelor de serie , fiind , diferentialul deschis , care este si cel mai simplu din punct de vedere constructiv .
Acest tip de diferential , are in componenta niste roti dintate ,dupa cum s-a mai precizat si un pinion principal , care primeste cuplul de la motor , transmitandu-l mai departe , planetarelor , prin intermediul unor pinioane mai mici .
Rotile dintate din componenta diferentialului , se cupleaza in viraje , determinand o scadere a vitezei rotilor din interiorul curbei si o crestere proportionala a vitezei rotilor din exterior .
Acest tip de diferential , prezina niste limite in cazul unor portiuni de drum alunecos , deoarece aplicand acelasi cuplu motor ambelor roti , in mod egal , in cazul in care una dintre roti , patineaza , maximul de cuplu pe care cealalta roata il poate primi este acelasi pe care roata care patineaza , il transmite portiunii de drum . Altfel spus , acest diferential nu va putea transmite mai mult cuplu de rotatie , rotii cu aderenta buna , decat maximul de cuplu , pe care roata cu mai putina aderenta il poate transfera suprafetei de drum , aceasta insemnand ca roata fara aderenta se va roti in gol , iar cealalalta va sta pe loc .
Eliminarea acestor inconveniente , poate fi depasit de diferentialul autoblocant .
Diferentialul autoblocant determina ambele roti , sa se rotesca cu aceeasi viteza , prin blocarea pinioanelor interne , astfel ca intreg cuplul motor , va fi transferat rotii cu aderenta mai buna , chiar daca cealalalta roata este suspendata .
Si la acest tip de diferential autoblocant , ne intilnim cu probleme , deoarece , datorita faptului ca toate rotile au aceeasi viteza chiar si in viraje , iar rotile din interiorul virajelor , se vor invarti , dupa cum s-a aratat , cu acceasi viteza ca cele din exterior , vor derapa , acest fapt contrbuind la uzura lor .
Astfel s-a creat diferentialul cu alunecare limitata LSD (Limited Slip Differential) , care este o combinatie intre cele doua tipuri descrise mai sus , diferentialul simplu si diferentialul autoblocant , la care transmiterea cuplului motor , se face la roata cu aderenta mai buna , intr-un raport de regula , de 1:5 , cat si prin rotirea in viraje , a rotilor din exterior cu viteze mai mari fata de rotile din interiorul curbei . Exista si la acest tip de diferential limite , care se refera la situatia in care putem ajunge , cand avem o roata care patineaza intens , aceasta , aflandu-se practic in stare suspendata , cu aderenta 0, la sol. In acest caz chiar daca roata cu aderenta mai buna primeste de cinci ori mai mult cuplu , conform raportului de 1:5 , in cazul particular expus , mai sus , in care cuplul la roata suspendata este 0 , atunci si cuplul la roata cu aderenta mai buna , va fi tot 0 , deoarece 0x5=0.
Astfel s-a ajuns la diferentialele de tip Torsen (torque sensitive-sensibil la cuplu) , acesta , reactionand instantaneu la fiecare dezechilibru de cuplu , care intervine intre cele doua roti motoare , canalizand cuplul , inspre roata cu cea mai buna aderenta la sol .
Pentru:
MERCEDES-BENZ G-CLASS (W463) 350 Turbo GD (463.320, 463.321) 1991-prezent 136CP (100 KW) 3449cmc,
MERCEDES-BENZ G-CLASS (W463) 300 GE (463.227, 463.228) 1990-prezent 174CP (128 KW) 2960cmc,
MERCEDES-BENZ G-CLASS (W461) 290 GD/G 290 D (461.337, 461.338) 1992-prezent 95CP (70 KW) 2874cmc,
MERCEDES-BENZ G-CLASS (W463) 300 GD (463.327, 463.328) 1989-prezent 113CP (83 KW) 2996cmc,
MERCEDES-BENZ G-CLASS (W463) 230 GE (463.224, 463.225) 1990-1993 126CP (93 KW) 2298cmc,
MERCEDES-BENZ G-CLASS (W463) 300 GE (463.227, 463.228) 1990-prezent 170CP (125 KW) 2960cmc,
MERCEDES-BENZ G-CLASS (W463) G 320 (463.230, 463.231) 1994-1997 211CP (155 KW) 3199cmc,
MERCEDES-BENZ G-CLASS (W463) G 300 TD (463.330, 463.331) 1996-prezent 177CP (130 KW) 2996cmc,
MERCEDES-BENZ G-CLASS (W463) 250 GD (463.324, 463.325) 1990-prezent 94CP (69 KW) 2497cmc,
MERCEDES-BENZ SPRINTER 2-t caroserie (901, 902) 208 D 1995-2000 79CP (58 KW) 2299cmc,
MERCEDES-BENZ SPRINTER 3-t caroserie (903) 308 D 2.3 1995-2000 79CP (58 KW) 2299cmc,
MERCEDES-BENZ SPRINTER 2-t caroserie (901, 902) 214 1995-2006 143CP (105 KW) 2295cmc,
MERCEDES-BENZ G-CLASS (W461) G 290 TD (461.335, 461.336) 1997-prezent 120CP (88 KW) 2874cmc,
MERCEDES-BENZ G-CLASS (W463) G 320 (463.232, 463.233, 463.244, 463.245) 1997-prezent 215CP (158 KW) 3199cmc,
MERCEDES-BENZ G-CLASS (W463) G 500 (463.247, 463.248, 463.249, 463.240, 463.241) 1998-prezent 296CP (218 KW) 4966cmc,
MERCEDES-BENZ G-CLASS (W463) G 500 E (463.228) 1993-prezent 241CP (177 KW) 4973cmc,
MERCEDES-BENZ G-CLASS (W463) G 55 AMG (463.243, 463.246) 1999-prezent 354CP (260 KW) 5439cmc,
MERCEDES-BENZ G-CLASS (W463) G 36 AMG (463.230) 1995-prezent 272CP (200 KW) 3606cmc,
MERCEDES-BENZ SPRINTER 3-t caroserie (903) 308 CDI 2000-2006 82CP (60 KW) 2148cmc,
MERCEDES-BENZ SPRINTER 3-t caroserie (903) 311 CDI 2000-2006 109CP (80 KW) 2148cmc,
MERCEDES-BENZ SPRINTER 3-t caroserie (903) 313 CDI 2000-2006 129CP (95 KW) 2148cmc,
MERCEDES-BENZ SPRINTER 4-t caroserie (904) 414 1996-2006 143CP (105 KW) 2295cmc,
MERCEDES-BENZ SPRINTER 4-t caroserie (904) 408 CDI 2000-2006 82CP (60 KW) 2148cmc,
MERCEDES-BENZ SPRINTER 4-t caroserie (904) 411 CDI 2000-2006 109CP (80 KW) 2148cmc,
MERCEDES-BENZ SPRINTER 4-t caroserie (904) 413 CDI 2000-2006 129CP (95 KW) 2148cmc,
MERCEDES-BENZ SPRINTER 4-t caroserie (904) 408 D 1996-2006 79CP (58 KW) 2299cmc,
MERCEDES-BENZ G-CLASS (W463) G 400 CDI (463.332, 463.333) 2000-prezent 250CP (184 KW) 3996cmc,
MERCEDES-BENZ G-CLASS (W463) G 270 CDI (463.322, 463.323) 2001-prezent 156CP (115 KW) 2685cmc,
CAUTARE DUPA COD
CAUTARE DUPA MOTOR
ULTIMELE MASINI VIZITATE
Pentru a vedea lista cu ultimele 10 masini vizualizate te rugam sa te autentifici.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.