Se incarca...

Va rugam asteptati!

ALEGE MASINA

marca:

model:
motorizare:




PRODUSE UNIVERSALE




simering, diferential; simering, cutie de transfer; simering, butuc roata CORTECO 12015557B(02D525597) pentru CITRO JUMPER caroserie (230L) 1.9 D


Cod: 12015557B
Producator: CORTECO
Coduri OE: 02D525597, 084409189A, 084409189C
Diametru interior 1 [mm]: 57
Diametru exterior 1 [mm]: 71
Înaltime 1 [mm]: 7
Material: ACM (cauciuc poliacrilic)
Protectie antipraf: cu protectie antipraf
Tip turbulenta: rasucire in alternanta
Diametru interior 1 [mm]: 57
Diametru exterior 1 [mm]: 71
Înaltime 1 [mm]: 7
Material: ACM (cauciuc poliacrilic)
Protectie antipraf: cu protectie antipraf
Tip turbulenta: rasucire in alternanta
Diametru interior 1 [mm]: 57
Diametru exterior 1 [mm]: 71
Înaltime 1 [mm]: 7
Material: ACM (cauciuc poliacrilic)
Protectie antipraf: cu protectie antipraf
Tip turbulenta: rasucire in alternanta

Partea de montare: iesire
Versiune: GEARB. GU
Anvelope: cu anvelopa simpla
De la numar serie sasiu: 28G015892 ->

Simering ax-came MAT CORTECO 12015557B 8,58 LEI adauga in cos
Se cauta preturi, va rugam asteptati...
Diferentialul , este un mecanism , prevazut cu roti dintate , care permite rotilor motoare , ca in viraje , sa ruleze cu turatii diferite , functie de raza curbei . In viraje , rotile din interorul curbei se invartesc cu o viteza mai mica decat cele din exterior , deoarece , in aceste conditii , se parcurg distante diferite . La puntile nemotoare , nu exista diferential , deoarece rotile , se pot invarti liber una fata de cealalalta , nefiind interconectate . In cazul puntii motoare , rotile primesc cuplul motor simultan de la o sursa comuna , iar in viraje , trebuie sa se roteasca , cu viteze diferite . Automobilele cu tractiune integrala , au in compunere trei diferentiale , fata , spate si central , acesta din urma fiind necesar , deoarece rotile din fata nu se rotesc cu aceeasi viteza , ca cele din spate . Constructiv , exista mai multe tipuri de diferentiale , cel mai raspandit , in cazul automobilelor de serie , fiind , diferentialul deschis , care este si cel mai simplu din punct de vedere constructiv . Acest tip de diferential , are in componenta niste roti dintate ,dupa cum s-a mai precizat si un pinion principal , care primeste cuplul de la motor , transmitandu-l mai departe , planetarelor , prin intermediul unor pinioane mai mici . Rotile dintate din componenta diferentialului , se cupleaza in viraje , determinand o scadere a vitezei rotilor din interiorul curbei si o crestere proportionala a vitezei rotilor din exterior . Acest tip de diferential , prezina niste limite in cazul unor portiuni de drum alunecos , deoarece aplicand acelasi cuplu motor ambelor roti , in mod egal , in cazul in care una dintre roti , patineaza , maximul de cuplu pe care cealalta roata il poate primi este acelasi pe care roata care patineaza , il transmite portiunii de drum . Altfel spus , acest diferential nu va putea transmite mai mult cuplu de rotatie , rotii cu aderenta buna , decat maximul de cuplu , pe care roata cu mai putina aderenta il poate transfera suprafetei de drum , aceasta insemnand ca roata fara aderenta se va roti in gol , iar cealalalta va sta pe loc . Eliminarea acestor inconveniente , poate fi depasit de diferentialul autoblocant . Diferentialul autoblocant determina ambele roti , sa se rotesca cu aceeasi viteza , prin blocarea pinioanelor interne , astfel ca intreg cuplul motor , va fi transferat rotii cu aderenta mai buna , chiar daca cealalalta roata este suspendata . Si la acest tip de diferential autoblocant , ne intilnim cu probleme , deoarece , datorita faptului ca toate rotile au aceeasi viteza chiar si in viraje , iar rotile din interiorul virajelor , se vor invarti , dupa cum s-a aratat , cu acceasi viteza ca cele din exterior , vor derapa , acest fapt contrbuind la uzura lor . Astfel s-a creat diferentialul cu alunecare limitata LSD (Limited Slip Differential) , care este o combinatie intre cele doua tipuri descrise mai sus , diferentialul simplu si diferentialul autoblocant , la care transmiterea cuplului motor , se face la roata cu aderenta mai buna , intr-un raport de regula , de 1:5 , cat si prin rotirea in viraje , a rotilor din exterior cu viteze mai mari fata de rotile din interiorul curbei . Exista si la acest tip de diferential limite , care se refera la situatia in care putem ajunge , cand avem o roata care patineaza intens , aceasta , aflandu-se practic in stare suspendata , cu aderenta 0, la sol. In acest caz chiar daca roata cu aderenta mai buna primeste de cinci ori mai mult cuplu , conform raportului de 1:5 , in cazul particular expus , mai sus , in care cuplul la roata suspendata este 0 , atunci si cuplul la roata cu aderenta mai buna , va fi tot 0 , deoarece 0x5=0. Astfel s-a ajuns la diferentialele de tip Torsen (torque sensitive-sensibil la cuplu) , acesta , reactionand instantaneu la fiecare dezechilibru de cuplu , care intervine intre cele doua roti motoare , canalizand cuplul , inspre roata cu cea mai buna aderenta la sol .
Pentru:

VW GOLF I (17) 1.3 1979-1983 60CP (44 KW) 1272cmc,

VW JETTA I (16) 1.3 1979-1984 60CP (44 KW) 1272cmc,

VW GOLF II (19E, 1G1) 1.3 1983-1987 55CP (40 KW) 1272cmc,

VW JETTA II (19E, 1G2, 165) 1.3 1984-1987 55CP (40 KW) 1272cmc,

VW GOLF III (1H1) 1.4 1991-1997 55CP (40 KW) 1390cmc,

VW GOLF III (1H1) 1.6 1992-1997 75CP (55 KW) 1598cmc,

VW GOLF III (1H1) 1.4 1991-1997 60CP (44 KW) 1390cmc,

VW VENTO (1H2) 1.4 1991-1998 55CP (40 KW) 1390cmc,

VW VENTO (1H2) 1.4 1991-1998 60CP (44 KW) 1390cmc,

VW VENTO (1H2) 1.6 1992-1998 75CP (55 KW) 1598cmc,

VW LT 28-35 I Bus (281-363) 2.4 D 1979-1992 75CP (55 KW) 2383cmc,

VW LT 28-35 I Bus (281-363) 2.4 TD 1989-1992 92CP (68 KW) 2383cmc,

VW LT 28-35 I Bus (281-363) 2.0 1975-1983 75CP (55 KW) 1984cmc,

VW LT 28-35 I Bus (281-363) 2.4 1982-1992 90CP (66 KW) 2383cmc,

VW LT 28-35 I Bus (281-363) 2.4 TD 1982-1989 102CP (75 KW) 2383cmc,

VW LT 28-35 I Bus (281-363) 2.4 D 1989-1996 70CP (51 KW) 2383cmc,

VW GOLF III Variant (1H5) 1.4 1993-1999 55CP (40 KW) 1390cmc,

VW GOLF III Variant (1H5) 1.4 1993-1999 60CP (44 KW) 1390cmc,

SEAT IBIZA II (6K1) 1.0 1993-1996 45CP (33 KW) 1043cmc,

SEAT IBIZA II (6K1) 1.6 i 1993-1999 75CP (55 KW) 1598cmc,

VW POLO (6N1) 55 1.3 1994-1995 55CP (40 KW) 1296cmc,

VW POLO (6N1) 75 1.6 1994-1999 75CP (55 KW) 1598cmc,

VW POLO (6N1) 45 1.0 1994-1996 45CP (33 KW) 1043cmc,

SEAT CORDOBA (6K1, 6K2) 1.4 i 1994-1999 60CP (44 KW) 1390cmc,

SEAT CORDOBA (6K1, 6K2) 1.6 i 1993-1999 75CP (55 KW) 1598cmc,

SEAT IBIZA II (6K1) 1.4 i 1993-1999 60CP (44 KW) 1390cmc,

VW POLO (6N1) 64 1.9 D 1994-1999 64CP (47 KW) 1896cmc,

VW LT 28-35 I Bus (281-363) 2.4 TD 1992-1996 95CP (70 KW) 2383cmc,

VW POLO (6N1) 55 1.4 1995-1999 55CP (40 KW) 1390cmc,

VW POLO (6N1) 60 1.4 1995-1999 60CP (44 KW) 1390cmc,

VW POLO (6N1) 100 1.4 16V 1996-1999 100CP (74 KW) 1390cmc,

VW POLO CLASSIC (6KV2) 75 1.6 1995-2001 75CP (55 KW) 1598cmc,

VW POLO CLASSIC (6KV2) 60 1.4 1995-2001 60CP (44 KW) 1390cmc,

VW CADDY II caroserie (9K9A) 60 1.4 1995-2004 60CP (44 KW) 1390cmc,

VW CADDY II caroserie (9K9A) 75 1.6 1995-2000 75CP (55 KW) 1598cmc,

SEAT INCA (6K9) 1.4 i 1995-2003 60CP (44 KW) 1390cmc,

VW POLO (6N1) 50 1.0 1996-1999 50CP (37 KW) 999cmc,

VW LT 28-35 I Bus (281-363) 2.4 i 1989-1996 94CP (69 KW) 2383cmc,

VW LT 28-35 I caroserie (281-363) 2.0 1975-1983 75CP (55 KW) 1984cmc,

VW LT 28-35 I caroserie (281-363) 2.4 1982-1992 90CP (66 KW) 2383cmc,

VW LT 28-35 I caroserie (281-363) 2.4 D 1979-1992 75CP (55 KW) 2383cmc,

VW LT 28-35 I caroserie (281-363) 2.4 TD 1988-1992 92CP (68 KW) 2383cmc,

VW LT 28-35 I caroserie (281-363) 2.4 TD 1992-1996 95CP (70 KW) 2383cmc,

VW LT 28-35 I caroserie (281-363) 2.4 TD 1986-1992 102CP (75 KW) 2383cmc,

VW LT 28-35 I caroserie (281-363) 2.4 D 1990-1996 69CP (51 KW) 2383cmc,

VW LT 28-35 I platou/sasiu (281-363) 2.0 1975-1983 75CP (55 KW) 1984cmc,

VW LT 28-35 I platou/sasiu (281-363) 2.4 TD 1990-1992 92CP (68 KW) 2383cmc,

VW LT 28-35 I platou/sasiu (281-363) 2.4 D 1990-1996 69CP (51 KW) 2383cmc,

SEAT AROSA (6H) 1.0 1997-2004 50CP (37 KW) 999cmc,

SEAT AROSA (6H) 1.4 1997-2004 60CP (44 KW) 1390cmc,

SEAT IBIZA II (6K1) 1.4 i 16V 1997-1999 101CP (74 KW) 1390cmc,

SEAT CORDOBA (6K1, 6K2) 1.4 i 16V 1996-1999 101CP (74 KW) 1390cmc,

VW GOLF II (19E, 1G1) 1.3 KAT 1986-1992 55CP (40 KW) 1272cmc,

VW JETTA II (19E, 1G2, 165) 1.3 KAT 1987-1991 55CP (40 KW) 1272cmc,

SEAT CORDOBA Vario (6K5) 1.4 i 1996-1999 60CP (44 KW) 1390cmc,

VW POLO (6N1) 60 1.7 SDI 1997-1999 60CP (44 KW) 1716cmc,

SEAT CORDOBA Vario (6K5) 1.6 i 1996-1999 75CP (55 KW) 1598cmc,

SEAT IBIZA II (6K1) 1.0 i 1996-1999 50CP (37 KW) 999cmc,

SEAT CORDOBA (6K1, 6K2) 1.0 i 1996-1999 50CP (37 KW) 999cmc,

VW GOLF II (19E, 1G1) 1.3 1985-1987 50CP (37 KW) 1272cmc,

VW GOLF II (19E, 1G1) 1.3 1983-1986 58CP (43 KW) 1272cmc,

VW GOLF II (19E, 1G1) 1.0 1983-1985 45CP (33 KW) 1043cmc,

SEAT AROSA (6H) 1.7 SDI 1997-2004 60CP (44 KW) 1716cmc,

VW LUPO (6X1, 6E1) 1.0 1998-2005 50CP (37 KW) 999cmc,

VW LUPO (6X1, 6E1) 1.4 16V 1998-2005 75CP (55 KW) 1390cmc,

VW LUPO (6X1, 6E1) 1.7 SDI 1998-2005 60CP (44 KW) 1716cmc,

VW POLO (6N1) 120 1.6 16V GTI 1998-1999 120CP (88 KW) 1598cmc,

VW LUPO (6X1, 6E1) 1.2 TDI 3L 1999-2005 61CP (45 KW) 1191cmc,

VW LUPO (6X1, 6E1) 1.4 16V 1999-2005 100CP (74 KW) 1390cmc,

VW LT 28-35 I platou/sasiu (281-363) 2.4 D 1978-1991 75CP (55 KW) 2383cmc,

VW LT 28-35 I platou/sasiu (281-363) 2.4 TD 1992-1996 95CP (70 KW) 2383cmc,

VW LT 28-35 I platou/sasiu (281-363) 2.4 1982-1992 90CP (66 KW) 2383cmc,

VW LT 28-35 I platou/sasiu (281-363) 2.4 TD 1982-1993 102CP (75 KW) 2383cmc,

VW LT 28-35 I caroserie (281-363) 2.4 i 1994-1996 94CP (69 KW) 2383cmc,

VW LT 28-35 I platou/sasiu (281-363) 2.4 i 1994-1996 94CP (69 KW) 2383cmc,

VW NEW BEETLE (9C1, 1C1) 1.6 1999-2000 100CP (74 KW) 1595cmc,

SEAT CORDOBA (6K2) 1.4 1999-2002 60CP (44 KW) 1390cmc,

SEAT CORDOBA (6K2) 1.6 1999-2002 75CP (55 KW) 1598cmc,

SEAT CORDOBA Vario (6K5) 1.6 1999-2002 75CP (55 KW) 1598cmc,

VW JETTA II (19E, 1G2, 165) 1.3 1984-1986 58CP (43 KW) 1272cmc,

SEAT CORDOBA Vario (6K5) 1.4 1999-2002 60CP (44 KW) 1390cmc,

SEAT IBIZA III (6K1) 1.4 1999-2002 60CP (44 KW) 1390cmc,

SEAT IBIZA III (6K1) 1.4 16V 2000-2002 75CP (55 KW) 1390cmc,

SEAT CORDOBA (6K2) 1.4 16V 2000-2002 75CP (55 KW) 1390cmc,

SEAT CORDOBA Vario (6K5) 1.4 16V 1999-2002 75CP (55 KW) 1390cmc,

VW POLO (6N2) 1.4 16V 1999-2001 75CP (55 KW) 1390cmc,

VW POLO (6N2) 1.6 16V GTI 1999-2001 125CP (92 KW) 1598cmc,

VW LT 40-55 I caroserie (291-512) 2.4 TD 1988-1992 92CP (68 KW) 2383cmc,

VW LT 40-55 I caroserie (291-512) 2.4 D 1979-1992 75CP (55 KW) 2383cmc,

VW LT 40-55 I caroserie (291-512) 2.4 TD 1986-1992 102CP (75 KW) 2383cmc,

VW LT 40-55 I caroserie (291-512) 2.4 i 1993-1996 94CP (69 KW) 2383cmc,

VW LT 40-55 I caroserie (291-512) 2.0 1975-1983 75CP (55 KW) 1984cmc,

VW LT 40-55 I caroserie (291-512) 2.4 D 1990-1996 69CP (51 KW) 2383cmc,

VW LT 40-55 I caroserie (291-512) 2.4 TD 1992-1996 95CP (70 KW) 2383cmc,

VW LT 40-55 I platou/sasiu (293-909) 2.0 1975-1983 75CP (55 KW) 1984cmc,

VW LT 40-55 I platou/sasiu (293-909) 2.4 D 1990-1996 69CP (51 KW) 2383cmc,

VW LT 40-55 I platou/sasiu (293-909) 2.4 D 1978-1991 75CP (55 KW) 2383cmc,

VW LT 40-55 I platou/sasiu (293-909) 2.4 TD 1992-1996 95CP (70 KW) 2383cmc,

VW LT 40-55 I platou/sasiu (293-909) 2.4 TD 1982-1993 102CP (75 KW) 2383cmc,

VW LT 40-55 I platou/sasiu (293-909) 2.4 i 1994-1996 94CP (69 KW) 2383cmc,

VW LT 40-55 I caroserie (291-512) 2.4 1982-1992 90CP (66 KW) 2383cmc,

VW POLO CLASSIC (6KV2) 75 1.4 16V 1999-2001 75CP (55 KW) 1390cmc,

VW POLO (6N2) 1.0 1999-2001 50CP (37 KW) 999cmc,

VW POLO (6N2) 1.4 16V 1999-2001 101CP (74 KW) 1390cmc,

VW POLO (6N2) 1.7 SDI 1999-2001 60CP (44 KW) 1716cmc,

VW POLO (6N2) 1.9 D 1999-2001 64CP (47 KW) 1896cmc,

AUDI A2 (8Z0) 1.2 TDI 2001-2005 61CP (45 KW) 1191cmc,

VW POLO (6N2) 1.4 1999-2001 60CP (44 KW) 1390cmc,

SEAT AROSA (6H) 1.4 16V 2000-2004 100CP (74 KW) 1390cmc,

SEAT IBIZA III (6K1) 1.6 1999-2002 75CP (55 KW) 1598cmc,

SEAT IBIZA III (6K1) 1.4 16V 1999-2002 100CP (74 KW) 1390cmc,

VW POLO (6N2) 1.4 1999-2001 54CP (40 KW) 1390cmc,

VW LUPO (6X1, 6E1) 1.6 GTI 2000-2005 125CP (92 KW) 1598cmc,

VW POLO (6N1) 64 1.9 SDI 1996-1999 64CP (47 KW) 1896cmc,

VW POLO (6N2) 1.9 SDI 1999-2001 64CP (47 KW) 1896cmc,

VW LUPO (6X1, 6E1) 1.4 FSI 2001-2005 105CP (77 KW) 1390cmc,

VW LUPO (6X1, 6E1) 1.4 2000-2005 60CP (44 KW) 1390cmc,

SEAT IBIZA III (6K1) 1.0 1999-2002 50CP (37 KW) 999cmc,

SEAT INCA (6K9) 1.4 16V 2000-2003 75CP (55 KW) 1390cmc,

VW CADDY II caroserie (9K9A) 1.4 2000-2004 75CP (55 KW) 1390cmc,

SEAT IBIZA III (6K1) 1.0 16V 1999-2002 69CP (51 KW) 999cmc,

SEAT CORDOBA (6K2) 1.0 1999-2002 50CP (37 KW) 999cmc,

SEAT CORDOBA (6K2) 1.4 16V 2000-2002 100CP (74 KW) 1390cmc,

SEAT INCA (6K9) 1.6 i 1997-2000 75CP (55 KW) 1598cmc,

CAUTARE DUPA COD

cod produs:



CAUTARE DUPA MOTOR

cod motor:



ULTIMELE MASINI VIZITATE

Pentru a vedea lista cu ultimele 10 masini vizualizate te rugam sa te autentifici.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.

NEWSLETTER

aboneaza-te la newsletter:


Piese auto. Magazin piese auto online. Piese auto ieftine. Piese auto originale si aftermarket. Ulei de motor. Ulei Castrol, Mobil, Motul, BMW, Ford, GM. Filtre Mann ieftine. Acumulatori auto VARTA, BOSCH, ROMBAT.
Prima pagina | Coduri piese | ANPC | Termeni si conditii | Contact | Despre | GDPR
©2024 piese-masina.ro - toate drepturile rezervate
By GT3