ALEGE MASINA
marca:
model:
motorizare:
PRODUSE UNIVERSALE
simering, diferential; simering, cutie de transfer; simering, butuc roata CORTECO 12015557B(02D525597) pentru CITRO JUMPER caroserie (230L) 1.9 D
Cod: 12015557B
Producator: CORTECO
Coduri OE: 02D525597, 084409189A, 084409189C
Diametru interior 1 [mm]: 57
Diametru exterior 1 [mm]: 71
Înaltime 1 [mm]: 7
Material: ACM (cauciuc poliacrilic)
Protectie antipraf: cu protectie antipraf
Tip turbulenta: rasucire in alternanta
Diametru interior 1 [mm]: 57
Diametru exterior 1 [mm]: 71
Înaltime 1 [mm]: 7
Material: ACM (cauciuc poliacrilic)
Protectie antipraf: cu protectie antipraf
Tip turbulenta: rasucire in alternanta
Diametru interior 1 [mm]: 57
Diametru exterior 1 [mm]: 71
Înaltime 1 [mm]: 7
Material: ACM (cauciuc poliacrilic)
Protectie antipraf: cu protectie antipraf
Tip turbulenta: rasucire in alternanta
Partea de montare: iesire
Versiune: GEARB. GU
Anvelope: cu anvelopa simpla
De la numar serie sasiu: 28G015892 ->
Producator: CORTECO
Coduri OE: 02D525597, 084409189A, 084409189C
Diametru interior 1 [mm]: 57
Diametru exterior 1 [mm]: 71
Înaltime 1 [mm]: 7
Material: ACM (cauciuc poliacrilic)
Protectie antipraf: cu protectie antipraf
Tip turbulenta: rasucire in alternanta
Diametru interior 1 [mm]: 57
Diametru exterior 1 [mm]: 71
Înaltime 1 [mm]: 7
Material: ACM (cauciuc poliacrilic)
Protectie antipraf: cu protectie antipraf
Tip turbulenta: rasucire in alternanta
Diametru interior 1 [mm]: 57
Diametru exterior 1 [mm]: 71
Înaltime 1 [mm]: 7
Material: ACM (cauciuc poliacrilic)
Protectie antipraf: cu protectie antipraf
Tip turbulenta: rasucire in alternanta
Partea de montare: iesire
Versiune: GEARB. GU
Anvelope: cu anvelopa simpla
De la numar serie sasiu: 28G015892 ->
Simering ax-came MAT CORTECO 12015557B | 8,58 LEI | adauga in cos |
Se cauta preturi, va rugam asteptati...
Diferentialul , este un mecanism , prevazut cu roti dintate , care permite rotilor motoare , ca in viraje , sa ruleze cu turatii diferite , functie de raza curbei .
In viraje , rotile din interorul curbei se invartesc cu o viteza mai mica decat cele din exterior , deoarece , in aceste conditii , se parcurg distante diferite .
La puntile nemotoare , nu exista diferential , deoarece rotile , se pot invarti liber una fata de cealalalta , nefiind interconectate .
In cazul puntii motoare , rotile primesc cuplul motor simultan de la o sursa comuna , iar in viraje , trebuie sa se roteasca , cu viteze diferite .
Automobilele cu tractiune integrala , au in compunere trei diferentiale , fata , spate si central , acesta din urma fiind necesar , deoarece rotile din fata nu se rotesc cu aceeasi viteza , ca cele din spate .
Constructiv , exista mai multe tipuri de diferentiale , cel mai raspandit , in cazul automobilelor de serie , fiind , diferentialul deschis , care este si cel mai simplu din punct de vedere constructiv .
Acest tip de diferential , are in componenta niste roti dintate ,dupa cum s-a mai precizat si un pinion principal , care primeste cuplul de la motor , transmitandu-l mai departe , planetarelor , prin intermediul unor pinioane mai mici .
Rotile dintate din componenta diferentialului , se cupleaza in viraje , determinand o scadere a vitezei rotilor din interiorul curbei si o crestere proportionala a vitezei rotilor din exterior .
Acest tip de diferential , prezina niste limite in cazul unor portiuni de drum alunecos , deoarece aplicand acelasi cuplu motor ambelor roti , in mod egal , in cazul in care una dintre roti , patineaza , maximul de cuplu pe care cealalta roata il poate primi este acelasi pe care roata care patineaza , il transmite portiunii de drum . Altfel spus , acest diferential nu va putea transmite mai mult cuplu de rotatie , rotii cu aderenta buna , decat maximul de cuplu , pe care roata cu mai putina aderenta il poate transfera suprafetei de drum , aceasta insemnand ca roata fara aderenta se va roti in gol , iar cealalalta va sta pe loc .
Eliminarea acestor inconveniente , poate fi depasit de diferentialul autoblocant .
Diferentialul autoblocant determina ambele roti , sa se rotesca cu aceeasi viteza , prin blocarea pinioanelor interne , astfel ca intreg cuplul motor , va fi transferat rotii cu aderenta mai buna , chiar daca cealalalta roata este suspendata .
Si la acest tip de diferential autoblocant , ne intilnim cu probleme , deoarece , datorita faptului ca toate rotile au aceeasi viteza chiar si in viraje , iar rotile din interiorul virajelor , se vor invarti , dupa cum s-a aratat , cu acceasi viteza ca cele din exterior , vor derapa , acest fapt contrbuind la uzura lor .
Astfel s-a creat diferentialul cu alunecare limitata LSD (Limited Slip Differential) , care este o combinatie intre cele doua tipuri descrise mai sus , diferentialul simplu si diferentialul autoblocant , la care transmiterea cuplului motor , se face la roata cu aderenta mai buna , intr-un raport de regula , de 1:5 , cat si prin rotirea in viraje , a rotilor din exterior cu viteze mai mari fata de rotile din interiorul curbei . Exista si la acest tip de diferential limite , care se refera la situatia in care putem ajunge , cand avem o roata care patineaza intens , aceasta , aflandu-se practic in stare suspendata , cu aderenta 0, la sol. In acest caz chiar daca roata cu aderenta mai buna primeste de cinci ori mai mult cuplu , conform raportului de 1:5 , in cazul particular expus , mai sus , in care cuplul la roata suspendata este 0 , atunci si cuplul la roata cu aderenta mai buna , va fi tot 0 , deoarece 0x5=0.
Astfel s-a ajuns la diferentialele de tip Torsen (torque sensitive-sensibil la cuplu) , acesta , reactionand instantaneu la fiecare dezechilibru de cuplu , care intervine intre cele doua roti motoare , canalizand cuplul , inspre roata cu cea mai buna aderenta la sol .
Pentru:
VW GOLF I (17) 1.3 1979-1983 60CP (44 KW) 1272cmc,
VW JETTA I (16) 1.3 1979-1984 60CP (44 KW) 1272cmc,
VW GOLF II (19E, 1G1) 1.3 1983-1987 55CP (40 KW) 1272cmc,
VW JETTA II (19E, 1G2, 165) 1.3 1984-1987 55CP (40 KW) 1272cmc,
VW GOLF III (1H1) 1.4 1991-1997 55CP (40 KW) 1390cmc,
VW GOLF III (1H1) 1.6 1992-1997 75CP (55 KW) 1598cmc,
VW GOLF III (1H1) 1.4 1991-1997 60CP (44 KW) 1390cmc,
VW VENTO (1H2) 1.4 1991-1998 55CP (40 KW) 1390cmc,
VW VENTO (1H2) 1.4 1991-1998 60CP (44 KW) 1390cmc,
VW VENTO (1H2) 1.6 1992-1998 75CP (55 KW) 1598cmc,
VW LT 28-35 I Bus (281-363) 2.4 D 1979-1992 75CP (55 KW) 2383cmc,
VW LT 28-35 I Bus (281-363) 2.4 TD 1989-1992 92CP (68 KW) 2383cmc,
VW LT 28-35 I Bus (281-363) 2.0 1975-1983 75CP (55 KW) 1984cmc,
VW LT 28-35 I Bus (281-363) 2.4 1982-1992 90CP (66 KW) 2383cmc,
VW LT 28-35 I Bus (281-363) 2.4 TD 1982-1989 102CP (75 KW) 2383cmc,
VW LT 28-35 I Bus (281-363) 2.4 D 1989-1996 70CP (51 KW) 2383cmc,
VW GOLF III Variant (1H5) 1.4 1993-1999 55CP (40 KW) 1390cmc,
VW GOLF III Variant (1H5) 1.4 1993-1999 60CP (44 KW) 1390cmc,
SEAT IBIZA II (6K1) 1.0 1993-1996 45CP (33 KW) 1043cmc,
SEAT IBIZA II (6K1) 1.6 i 1993-1999 75CP (55 KW) 1598cmc,
VW POLO (6N1) 55 1.3 1994-1995 55CP (40 KW) 1296cmc,
VW POLO (6N1) 75 1.6 1994-1999 75CP (55 KW) 1598cmc,
VW POLO (6N1) 45 1.0 1994-1996 45CP (33 KW) 1043cmc,
SEAT CORDOBA (6K1, 6K2) 1.4 i 1994-1999 60CP (44 KW) 1390cmc,
SEAT CORDOBA (6K1, 6K2) 1.6 i 1993-1999 75CP (55 KW) 1598cmc,
SEAT IBIZA II (6K1) 1.4 i 1993-1999 60CP (44 KW) 1390cmc,
VW POLO (6N1) 64 1.9 D 1994-1999 64CP (47 KW) 1896cmc,
VW LT 28-35 I Bus (281-363) 2.4 TD 1992-1996 95CP (70 KW) 2383cmc,
VW POLO (6N1) 55 1.4 1995-1999 55CP (40 KW) 1390cmc,
VW POLO (6N1) 60 1.4 1995-1999 60CP (44 KW) 1390cmc,
VW POLO (6N1) 100 1.4 16V 1996-1999 100CP (74 KW) 1390cmc,
VW POLO CLASSIC (6KV2) 75 1.6 1995-2001 75CP (55 KW) 1598cmc,
VW POLO CLASSIC (6KV2) 60 1.4 1995-2001 60CP (44 KW) 1390cmc,
VW CADDY II caroserie (9K9A) 60 1.4 1995-2004 60CP (44 KW) 1390cmc,
VW CADDY II caroserie (9K9A) 75 1.6 1995-2000 75CP (55 KW) 1598cmc,
SEAT INCA (6K9) 1.4 i 1995-2003 60CP (44 KW) 1390cmc,
VW POLO (6N1) 50 1.0 1996-1999 50CP (37 KW) 999cmc,
VW LT 28-35 I Bus (281-363) 2.4 i 1989-1996 94CP (69 KW) 2383cmc,
VW LT 28-35 I caroserie (281-363) 2.0 1975-1983 75CP (55 KW) 1984cmc,
VW LT 28-35 I caroserie (281-363) 2.4 1982-1992 90CP (66 KW) 2383cmc,
VW LT 28-35 I caroserie (281-363) 2.4 D 1979-1992 75CP (55 KW) 2383cmc,
VW LT 28-35 I caroserie (281-363) 2.4 TD 1988-1992 92CP (68 KW) 2383cmc,
VW LT 28-35 I caroserie (281-363) 2.4 TD 1992-1996 95CP (70 KW) 2383cmc,
VW LT 28-35 I caroserie (281-363) 2.4 TD 1986-1992 102CP (75 KW) 2383cmc,
VW LT 28-35 I caroserie (281-363) 2.4 D 1990-1996 69CP (51 KW) 2383cmc,
VW LT 28-35 I platou/sasiu (281-363) 2.0 1975-1983 75CP (55 KW) 1984cmc,
VW LT 28-35 I platou/sasiu (281-363) 2.4 TD 1990-1992 92CP (68 KW) 2383cmc,
VW LT 28-35 I platou/sasiu (281-363) 2.4 D 1990-1996 69CP (51 KW) 2383cmc,
SEAT AROSA (6H) 1.0 1997-2004 50CP (37 KW) 999cmc,
SEAT AROSA (6H) 1.4 1997-2004 60CP (44 KW) 1390cmc,
SEAT IBIZA II (6K1) 1.4 i 16V 1997-1999 101CP (74 KW) 1390cmc,
SEAT CORDOBA (6K1, 6K2) 1.4 i 16V 1996-1999 101CP (74 KW) 1390cmc,
VW GOLF II (19E, 1G1) 1.3 KAT 1986-1992 55CP (40 KW) 1272cmc,
VW JETTA II (19E, 1G2, 165) 1.3 KAT 1987-1991 55CP (40 KW) 1272cmc,
SEAT CORDOBA Vario (6K5) 1.4 i 1996-1999 60CP (44 KW) 1390cmc,
VW POLO (6N1) 60 1.7 SDI 1997-1999 60CP (44 KW) 1716cmc,
SEAT CORDOBA Vario (6K5) 1.6 i 1996-1999 75CP (55 KW) 1598cmc,
SEAT IBIZA II (6K1) 1.0 i 1996-1999 50CP (37 KW) 999cmc,
SEAT CORDOBA (6K1, 6K2) 1.0 i 1996-1999 50CP (37 KW) 999cmc,
VW GOLF II (19E, 1G1) 1.3 1985-1987 50CP (37 KW) 1272cmc,
VW GOLF II (19E, 1G1) 1.3 1983-1986 58CP (43 KW) 1272cmc,
VW GOLF II (19E, 1G1) 1.0 1983-1985 45CP (33 KW) 1043cmc,
SEAT AROSA (6H) 1.7 SDI 1997-2004 60CP (44 KW) 1716cmc,
VW LUPO (6X1, 6E1) 1.0 1998-2005 50CP (37 KW) 999cmc,
VW LUPO (6X1, 6E1) 1.4 16V 1998-2005 75CP (55 KW) 1390cmc,
VW LUPO (6X1, 6E1) 1.7 SDI 1998-2005 60CP (44 KW) 1716cmc,
VW POLO (6N1) 120 1.6 16V GTI 1998-1999 120CP (88 KW) 1598cmc,
VW LUPO (6X1, 6E1) 1.2 TDI 3L 1999-2005 61CP (45 KW) 1191cmc,
VW LUPO (6X1, 6E1) 1.4 16V 1999-2005 100CP (74 KW) 1390cmc,
VW LT 28-35 I platou/sasiu (281-363) 2.4 D 1978-1991 75CP (55 KW) 2383cmc,
VW LT 28-35 I platou/sasiu (281-363) 2.4 TD 1992-1996 95CP (70 KW) 2383cmc,
VW LT 28-35 I platou/sasiu (281-363) 2.4 1982-1992 90CP (66 KW) 2383cmc,
VW LT 28-35 I platou/sasiu (281-363) 2.4 TD 1982-1993 102CP (75 KW) 2383cmc,
VW LT 28-35 I caroserie (281-363) 2.4 i 1994-1996 94CP (69 KW) 2383cmc,
VW LT 28-35 I platou/sasiu (281-363) 2.4 i 1994-1996 94CP (69 KW) 2383cmc,
VW NEW BEETLE (9C1, 1C1) 1.6 1999-2000 100CP (74 KW) 1595cmc,
SEAT CORDOBA (6K2) 1.4 1999-2002 60CP (44 KW) 1390cmc,
SEAT CORDOBA (6K2) 1.6 1999-2002 75CP (55 KW) 1598cmc,
SEAT CORDOBA Vario (6K5) 1.6 1999-2002 75CP (55 KW) 1598cmc,
VW JETTA II (19E, 1G2, 165) 1.3 1984-1986 58CP (43 KW) 1272cmc,
SEAT CORDOBA Vario (6K5) 1.4 1999-2002 60CP (44 KW) 1390cmc,
SEAT IBIZA III (6K1) 1.4 1999-2002 60CP (44 KW) 1390cmc,
SEAT IBIZA III (6K1) 1.4 16V 2000-2002 75CP (55 KW) 1390cmc,
SEAT CORDOBA (6K2) 1.4 16V 2000-2002 75CP (55 KW) 1390cmc,
SEAT CORDOBA Vario (6K5) 1.4 16V 1999-2002 75CP (55 KW) 1390cmc,
VW POLO (6N2) 1.4 16V 1999-2001 75CP (55 KW) 1390cmc,
VW POLO (6N2) 1.6 16V GTI 1999-2001 125CP (92 KW) 1598cmc,
VW LT 40-55 I caroserie (291-512) 2.4 TD 1988-1992 92CP (68 KW) 2383cmc,
VW LT 40-55 I caroserie (291-512) 2.4 D 1979-1992 75CP (55 KW) 2383cmc,
VW LT 40-55 I caroserie (291-512) 2.4 TD 1986-1992 102CP (75 KW) 2383cmc,
VW LT 40-55 I caroserie (291-512) 2.4 i 1993-1996 94CP (69 KW) 2383cmc,
VW LT 40-55 I caroserie (291-512) 2.0 1975-1983 75CP (55 KW) 1984cmc,
VW LT 40-55 I caroserie (291-512) 2.4 D 1990-1996 69CP (51 KW) 2383cmc,
VW LT 40-55 I caroserie (291-512) 2.4 TD 1992-1996 95CP (70 KW) 2383cmc,
VW LT 40-55 I platou/sasiu (293-909) 2.0 1975-1983 75CP (55 KW) 1984cmc,
VW LT 40-55 I platou/sasiu (293-909) 2.4 D 1990-1996 69CP (51 KW) 2383cmc,
VW LT 40-55 I platou/sasiu (293-909) 2.4 D 1978-1991 75CP (55 KW) 2383cmc,
VW LT 40-55 I platou/sasiu (293-909) 2.4 TD 1992-1996 95CP (70 KW) 2383cmc,
VW LT 40-55 I platou/sasiu (293-909) 2.4 TD 1982-1993 102CP (75 KW) 2383cmc,
VW LT 40-55 I platou/sasiu (293-909) 2.4 i 1994-1996 94CP (69 KW) 2383cmc,
VW LT 40-55 I caroserie (291-512) 2.4 1982-1992 90CP (66 KW) 2383cmc,
VW POLO CLASSIC (6KV2) 75 1.4 16V 1999-2001 75CP (55 KW) 1390cmc,
VW POLO (6N2) 1.0 1999-2001 50CP (37 KW) 999cmc,
VW POLO (6N2) 1.4 16V 1999-2001 101CP (74 KW) 1390cmc,
VW POLO (6N2) 1.7 SDI 1999-2001 60CP (44 KW) 1716cmc,
VW POLO (6N2) 1.9 D 1999-2001 64CP (47 KW) 1896cmc,
AUDI A2 (8Z0) 1.2 TDI 2001-2005 61CP (45 KW) 1191cmc,
VW POLO (6N2) 1.4 1999-2001 60CP (44 KW) 1390cmc,
SEAT AROSA (6H) 1.4 16V 2000-2004 100CP (74 KW) 1390cmc,
SEAT IBIZA III (6K1) 1.6 1999-2002 75CP (55 KW) 1598cmc,
SEAT IBIZA III (6K1) 1.4 16V 1999-2002 100CP (74 KW) 1390cmc,
VW POLO (6N2) 1.4 1999-2001 54CP (40 KW) 1390cmc,
VW LUPO (6X1, 6E1) 1.6 GTI 2000-2005 125CP (92 KW) 1598cmc,
VW POLO (6N1) 64 1.9 SDI 1996-1999 64CP (47 KW) 1896cmc,
VW POLO (6N2) 1.9 SDI 1999-2001 64CP (47 KW) 1896cmc,
VW LUPO (6X1, 6E1) 1.4 FSI 2001-2005 105CP (77 KW) 1390cmc,
VW LUPO (6X1, 6E1) 1.4 2000-2005 60CP (44 KW) 1390cmc,
SEAT IBIZA III (6K1) 1.0 1999-2002 50CP (37 KW) 999cmc,
SEAT INCA (6K9) 1.4 16V 2000-2003 75CP (55 KW) 1390cmc,
VW CADDY II caroserie (9K9A) 1.4 2000-2004 75CP (55 KW) 1390cmc,
SEAT IBIZA III (6K1) 1.0 16V 1999-2002 69CP (51 KW) 999cmc,
SEAT CORDOBA (6K2) 1.0 1999-2002 50CP (37 KW) 999cmc,
SEAT CORDOBA (6K2) 1.4 16V 2000-2002 100CP (74 KW) 1390cmc,
SEAT INCA (6K9) 1.6 i 1997-2000 75CP (55 KW) 1598cmc,
CAUTARE DUPA COD
CAUTARE DUPA MOTOR
ULTIMELE MASINI VIZITATE
Pentru a vedea lista cu ultimele 10 masini vizualizate te rugam sa te autentifici.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.