ALEGE MASINA
marca:
model:
motorizare:
PRODUSE UNIVERSALE
simering, diferential CORTECO 12015267B(40004620)
Cod: 12015267B
Producator: CORTECO
Coduri OE: 40004620
Diametru interior 1 [mm]: 36
Diametru exterior 1 [mm]: 56
Înaltime 1 [mm]: 10
Înaltime 2 [mm]: 13,5
Material: ACM (cauciuc poliacrilic)
Tip turbulenta: rasucire la stanga
Protectie antipraf: cu protectie antipraf
Partea de montare: iesire
Producator: CORTECO
Coduri OE: 40004620
Diametru interior 1 [mm]: 36
Diametru exterior 1 [mm]: 56
Înaltime 1 [mm]: 10
Înaltime 2 [mm]: 13,5
Material: ACM (cauciuc poliacrilic)
Tip turbulenta: rasucire la stanga
Protectie antipraf: cu protectie antipraf
Partea de montare: iesire
Simering,arb.cotit MAT CORTECO 12015267B | 8,58 LEI | adauga in cos |
Se cauta preturi, va rugam asteptati...
Diferentialul , este un mecanism , prevazut cu roti dintate , care permite rotilor motoare , ca in viraje , sa ruleze cu turatii diferite , functie de raza curbei .
In viraje , rotile din interorul curbei se invartesc cu o viteza mai mica decat cele din exterior , deoarece , in aceste conditii , se parcurg distante diferite .
La puntile nemotoare , nu exista diferential , deoarece rotile , se pot invarti liber una fata de cealalalta , nefiind interconectate .
In cazul puntii motoare , rotile primesc cuplul motor simultan de la o sursa comuna , iar in viraje , trebuie sa se roteasca , cu viteze diferite .
Automobilele cu tractiune integrala , au in compunere trei diferentiale , fata , spate si central , acesta din urma fiind necesar , deoarece rotile din fata nu se rotesc cu aceeasi viteza , ca cele din spate .
Constructiv , exista mai multe tipuri de diferentiale , cel mai raspandit , in cazul automobilelor de serie , fiind , diferentialul deschis , care este si cel mai simplu din punct de vedere constructiv .
Acest tip de diferential , are in componenta niste roti dintate ,dupa cum s-a mai precizat si un pinion principal , care primeste cuplul de la motor , transmitandu-l mai departe , planetarelor , prin intermediul unor pinioane mai mici .
Rotile dintate din componenta diferentialului , se cupleaza in viraje , determinand o scadere a vitezei rotilor din interiorul curbei si o crestere proportionala a vitezei rotilor din exterior .
Acest tip de diferential , prezina niste limite in cazul unor portiuni de drum alunecos , deoarece aplicand acelasi cuplu motor ambelor roti , in mod egal , in cazul in care una dintre roti , patineaza , maximul de cuplu pe care cealalta roata il poate primi este acelasi pe care roata care patineaza , il transmite portiunii de drum . Altfel spus , acest diferential nu va putea transmite mai mult cuplu de rotatie , rotii cu aderenta buna , decat maximul de cuplu , pe care roata cu mai putina aderenta il poate transfera suprafetei de drum , aceasta insemnand ca roata fara aderenta se va roti in gol , iar cealalalta va sta pe loc .
Eliminarea acestor inconveniente , poate fi depasit de diferentialul autoblocant .
Diferentialul autoblocant determina ambele roti , sa se rotesca cu aceeasi viteza , prin blocarea pinioanelor interne , astfel ca intreg cuplul motor , va fi transferat rotii cu aderenta mai buna , chiar daca cealalalta roata este suspendata .
Si la acest tip de diferential autoblocant , ne intilnim cu probleme , deoarece , datorita faptului ca toate rotile au aceeasi viteza chiar si in viraje , iar rotile din interiorul virajelor , se vor invarti , dupa cum s-a aratat , cu acceasi viteza ca cele din exterior , vor derapa , acest fapt contrbuind la uzura lor .
Astfel s-a creat diferentialul cu alunecare limitata LSD (Limited Slip Differential) , care este o combinatie intre cele doua tipuri descrise mai sus , diferentialul simplu si diferentialul autoblocant , la care transmiterea cuplului motor , se face la roata cu aderenta mai buna , intr-un raport de regula , de 1:5 , cat si prin rotirea in viraje , a rotilor din exterior cu viteze mai mari fata de rotile din interiorul curbei . Exista si la acest tip de diferential limite , care se refera la situatia in care putem ajunge , cand avem o roata care patineaza intens , aceasta , aflandu-se practic in stare suspendata , cu aderenta 0, la sol. In acest caz chiar daca roata cu aderenta mai buna primeste de cinci ori mai mult cuplu , conform raportului de 1:5 , in cazul particular expus , mai sus , in care cuplul la roata suspendata este 0 , atunci si cuplul la roata cu aderenta mai buna , va fi tot 0 , deoarece 0x5=0.
Astfel s-a ajuns la diferentialele de tip Torsen (torque sensitive-sensibil la cuplu) , acesta , reactionand instantaneu la fiecare dezechilibru de cuplu , care intervine intre cele doua roti motoare , canalizand cuplul , inspre roata cu cea mai buna aderenta la sol .
Pentru:
FIAT UNO (146_) 50 i.e. 1.1 1992-1993 49CP (36 KW) 1116cmc,
FIAT UNO (146_) 70 i.e. 1.4 1989-1993 70CP (51 KW) 1372cmc,
FIAT UNO (146_) 75 i.e. 1.5 1985-1993 75CP (55 KW) 1499cmc,
FIAT PUNTO (176_) 55 1.1 1993-1999 54CP (40 KW) 1108cmc,
FIAT PUNTO (176_) 60 1.2 1994-1999 58CP (43 KW) 1242cmc,
FIAT PUNTO (176_) 75 1.2 1993-1999 73CP (54 KW) 1242cmc,
FIAT PUNTO (176_) 60 1.2 1994-1999 60CP (44 KW) 1242cmc,
FIAT PUNTO Cabriolet (176_) 60 1.2 1994-2000 58CP (43 KW) 1242cmc,
FIAT PUNTO Cabriolet (176_) 90 1.6 1994-1997 88CP (65 KW) 1581cmc,
FIAT PUNTO (176_) 1.6 1994-1997 88CP (65 KW) 1581cmc,
FIAT CINQUECENTO (170_) 1.1 Sporting (170AH) 1994-1998 54CP (40 KW) 1108cmc,
FIAT PUNTO Cabriolet (176_) 60 1.2 1995-2000 60CP (44 KW) 1242cmc,
FIAT BRAVA (182_) 1.4 (182.BG) 1995-2001 75CP (55 KW) 1370cmc,
FIAT BRAVO I (182_) 1.4 (182.AG) 1995-2001 75CP (55 KW) 1370cmc,
LANCIA Y (840_) 1.2 (840AA, 840AF1A) 1996-2003 60CP (44 KW) 1242cmc,
LANCIA Y (840_) 1.4 12V (840AC) 1996-2003 75CP (55 KW) 1370cmc,
FIAT BRAVA (182_) 1.4 12 V (182.BA) 1995-1998 80CP (59 KW) 1370cmc,
FIAT BRAVO I (182_) 1.4 (182.AA) 1995-2001 80CP (59 KW) 1370cmc,
FIAT MAREA (185_) 1.4 80 12V 1996-2002 80CP (59 KW) 1370cmc,
FIAT MAREA Weekend (185_) 1.4 80 12V 1996-2002 80CP (59 KW) 1370cmc,
LANCIA Y (840_) 1.4 12V (840AB) 1996-2003 80CP (59 KW) 1370cmc,
FIAT PALIO (178BX) 1.6 16V 1996-prezent 100CP (74 KW) 1581cmc,
FIAT PALIO Weekend (178_) 1.2 (178DX.G1A) 1996-2001 73CP (54 KW) 1242cmc,
FIAT UNO (146_) 50 1.1 1990-1993 50CP (37 KW) 1108cmc,
FIAT PUNTO (176_) 1.2 16V 1997-1999 86CP (63 KW) 1242cmc,
FIAT PUNTO Cabriolet (176_) 85 16V 1.2 1997-2000 86CP (63 KW) 1242cmc,
FIAT SEICENTO / 600 (187_) 1.1 (187AXB, 187AXB1A) 1998-2010 54CP (40 KW) 1108cmc,
LANCIA Y (840_) 1.1 (840AE) 1995-2003 54CP (40 KW) 1108cmc,
LANCIA Y (840_) 1.2 16V (840AD) 1997-2003 86CP (63 KW) 1242cmc,
FIAT UNO (146_) 45 i.e. 1.0 1984-1995 45CP (33 KW) 999cmc,
FIAT BRAVA (182_) 1.2 16V 80 1998-2002 82CP (60 KW) 1242cmc,
FIAT BRAVO I (182_) 1.2 16V 80 1998-2000 82CP (60 KW) 1242cmc,
FIAT PUNTO (176_) 1.7 D 1994-1997 57CP (42 KW) 1698cmc,
FIAT STRADA Pick-up (178_) 1.7 TD 1999-prezent 69CP (51 KW) 1698cmc,
FIAT PUNTO (188_) 1.2 60 (188.030, .050, .130, .150, .230, .250) 1999-prezent 60CP (44 KW) 1242cmc,
FIAT PUNTO (188_) 1.2 16V 80 (188.233, .235, .253, .255, .333, .353, .639...) 1999-prezent 80CP (59 KW) 1242cmc,
FIAT SIENA (178_) 1.2 1998-2009 73CP (54 KW) 1242cmc,
FIAT SIENA (178_) 1.6 16V 1998-2009 106CP (78 KW) 1581cmc,
FIAT BRAVA (182_) 1.2 16V 80 2000-2001 80CP (59 KW) 1242cmc,
FIAT BRAVO I (182_) 1.2 16V 80 2000-2001 80CP (59 KW) 1242cmc,
LANCIA Y (840_) 1.2 16V (840AG1A) 2000-2003 80CP (59 KW) 1242cmc,
FIAT MAREA (185_) 1.2 16V 1998-2002 82CP (60 KW) 1242cmc,
FIAT MAREA Weekend (185_) 1.2 16V 1998-2002 82CP (60 KW) 1242cmc,
FIAT STILO (192_) 1.2 16V (192_XA1B) 2002-2006 80CP (59 KW) 1242cmc,
FIAT STILO (192_) 1.6 16V (192_XB1A) 2001-2006 103CP (76 KW) 1596cmc,
FIAT PALIO Weekend (178_) 1.2 (178DYA1A) 2001-prezent 60CP (44 KW) 1242cmc,
FIAT PALIO Weekend (178_) 1.6 16V (178DYC1A06) 2001-prezent 103CP (76 KW) 1596cmc,
FIAT SIENA (178_) 1.4 1996-2009 69CP (51 KW) 1372cmc,
FIAT SIENA (178_) 1.4 KAT 1996-2009 69CP (51 KW) 1372cmc,
FIAT DOBLO Gro 1.6 16V (223AXD1A) 2001-prezent 103CP (76 KW) 1596cmc,
FIAT DOBLO Cargo (223_) 1.6 16V (223ZXD1A) 2001-prezent 103CP (76 KW) 1596cmc,
FIAT SEICENTO / 600 Van (287_) 1.1 (187CXB/C) 1998-2010 54CP (40 KW) 1108cmc,
FIAT STILO Multi Wagon (192_) 1.6 16V 2003-2008 103CP (76 KW) 1596cmc,
LANCIA YPSILON (843_) 1.2 2003-2011 60CP (44 KW) 1242cmc,
LANCIA YPSILON (843_) 1.2 2003-2011 80CP (59 KW) 1242cmc,
LANCIA YPSILON (843_) 1.4 16V 2003-2011 95CP (70 KW) 1368cmc,
FIAT PANDA (169_) 1.1 2003-prezent 54CP (40 KW) 1108cmc,
FIAT PANDA (169_) 1.2 2003-prezent 60CP (44 KW) 1242cmc,
FIAT PANDA (169_) 1.3 D Multijet 2003-prezent 70CP (51 KW) 1248cmc,
FIAT PUNTO (188_) 1.4 2003-prezent 95CP (70 KW) 1368cmc,
FIAT PUNTO (188_) 1.2 Natural Power 2003-prezent 60CP (44 KW) 1242cmc,
FIAT IDEA (350_) 1.2 16V 2004-prezent 80CP (59 KW) 1242cmc,
FIAT IDEA (350_) 1.4 16V 2004-prezent 95CP (70 KW) 1368cmc,
FIAT STILO (192_) 1.4 16V 2004-2006 95CP (70 KW) 1368cmc,
FIAT PANDA (169_) 1.3 D Multijet 4x4 2004-prezent 70CP (51 KW) 1248cmc,
FIAT PANDA (169_) 1.2 4x4 2004-prezent 60CP (44 KW) 1242cmc,
LANCIA MUSA (350_) 1.4 2004-2012 95CP (70 KW) 1368cmc,
FIAT GRANDE PUNTO (199_) 1.2 2005-prezent 65CP (48 KW) 1242cmc,
FIAT GRANDE PUNTO (199_) 1.4 2005-prezent 77CP (57 KW) 1368cmc,
FIAT STILO (192_) 1.4 16V 2005-2006 90CP (66 KW) 1368cmc,
LANCIA MUSA (350_) 1.4 2005-2012 78CP (57 KW) 1368cmc,
FIAT DOBLO Gro 1.4 2005-prezent 77CP (57 KW) 1368cmc,
FIAT DOBLO Cargo (223_) 1.4 2005-prezent 77CP (57 KW) 1368cmc,
FIAT DOBLO Cargo (223_) 1.6 Natural Power 2002-prezent 103CP (76 KW) 1596cmc,
FIAT IDEA (350_) 1.4 2005-prezent 77CP (57 KW) 1368cmc,
FIAT PANDA (169_) 1.4 2006-prezent 100CP (74 KW) 1368cmc,
FIAT BRAVO II (198_) 1.4 2007-prezent 90CP (66 KW) 1368cmc,
FIAT 500 (312_) 1.2 2007-prezent 69CP (51 KW) 1242cmc,
FIAT 500 (312_) 1.3 D Multijet 2007-prezent 75CP (55 KW) 1248cmc,
FIAT 500 (312_) 1.4 2007-prezent 100CP (74 KW) 1368cmc,
FIAT LINEA (323_) 1.4 2007-prezent 77CP (57 KW) 1368cmc,
ALFA ROMEO MITO (955_) 1.4 2008-prezent 95CP (70 KW) 1368cmc,
ALFA ROMEO MITO (955_) 1.4 2008-prezent 78CP (58 KW) 1368cmc,
CAUTARE DUPA COD
CAUTARE DUPA MOTOR
ULTIMELE MASINI VIZITATE
Pentru a vedea lista cu ultimele 10 masini vizualizate te rugam sa te autentifici.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.