Se incarca...

Va rugam asteptati!

ALEGE MASINA

marca:

model:
motorizare:




PRODUSE UNIVERSALE




simering, diferential CORTECO 12015267B(40004620)


Cod: 12015267B
Producator: CORTECO
Coduri OE: 40004620
Diametru interior 1 [mm]: 36
Diametru exterior 1 [mm]: 56
Înaltime 1 [mm]: 10
Înaltime 2 [mm]: 13,5
Material: ACM (cauciuc poliacrilic)
Tip turbulenta: rasucire la stanga
Protectie antipraf: cu protectie antipraf

Partea de montare: iesire

Simering,arb.cotit MAT CORTECO 12015267B 8,58 LEI adauga in cos
Se cauta preturi, va rugam asteptati...
Diferentialul , este un mecanism , prevazut cu roti dintate , care permite rotilor motoare , ca in viraje , sa ruleze cu turatii diferite , functie de raza curbei . In viraje , rotile din interorul curbei se invartesc cu o viteza mai mica decat cele din exterior , deoarece , in aceste conditii , se parcurg distante diferite . La puntile nemotoare , nu exista diferential , deoarece rotile , se pot invarti liber una fata de cealalalta , nefiind interconectate . In cazul puntii motoare , rotile primesc cuplul motor simultan de la o sursa comuna , iar in viraje , trebuie sa se roteasca , cu viteze diferite . Automobilele cu tractiune integrala , au in compunere trei diferentiale , fata , spate si central , acesta din urma fiind necesar , deoarece rotile din fata nu se rotesc cu aceeasi viteza , ca cele din spate . Constructiv , exista mai multe tipuri de diferentiale , cel mai raspandit , in cazul automobilelor de serie , fiind , diferentialul deschis , care este si cel mai simplu din punct de vedere constructiv . Acest tip de diferential , are in componenta niste roti dintate ,dupa cum s-a mai precizat si un pinion principal , care primeste cuplul de la motor , transmitandu-l mai departe , planetarelor , prin intermediul unor pinioane mai mici . Rotile dintate din componenta diferentialului , se cupleaza in viraje , determinand o scadere a vitezei rotilor din interiorul curbei si o crestere proportionala a vitezei rotilor din exterior . Acest tip de diferential , prezina niste limite in cazul unor portiuni de drum alunecos , deoarece aplicand acelasi cuplu motor ambelor roti , in mod egal , in cazul in care una dintre roti , patineaza , maximul de cuplu pe care cealalta roata il poate primi este acelasi pe care roata care patineaza , il transmite portiunii de drum . Altfel spus , acest diferential nu va putea transmite mai mult cuplu de rotatie , rotii cu aderenta buna , decat maximul de cuplu , pe care roata cu mai putina aderenta il poate transfera suprafetei de drum , aceasta insemnand ca roata fara aderenta se va roti in gol , iar cealalalta va sta pe loc . Eliminarea acestor inconveniente , poate fi depasit de diferentialul autoblocant . Diferentialul autoblocant determina ambele roti , sa se rotesca cu aceeasi viteza , prin blocarea pinioanelor interne , astfel ca intreg cuplul motor , va fi transferat rotii cu aderenta mai buna , chiar daca cealalalta roata este suspendata . Si la acest tip de diferential autoblocant , ne intilnim cu probleme , deoarece , datorita faptului ca toate rotile au aceeasi viteza chiar si in viraje , iar rotile din interiorul virajelor , se vor invarti , dupa cum s-a aratat , cu acceasi viteza ca cele din exterior , vor derapa , acest fapt contrbuind la uzura lor . Astfel s-a creat diferentialul cu alunecare limitata LSD (Limited Slip Differential) , care este o combinatie intre cele doua tipuri descrise mai sus , diferentialul simplu si diferentialul autoblocant , la care transmiterea cuplului motor , se face la roata cu aderenta mai buna , intr-un raport de regula , de 1:5 , cat si prin rotirea in viraje , a rotilor din exterior cu viteze mai mari fata de rotile din interiorul curbei . Exista si la acest tip de diferential limite , care se refera la situatia in care putem ajunge , cand avem o roata care patineaza intens , aceasta , aflandu-se practic in stare suspendata , cu aderenta 0, la sol. In acest caz chiar daca roata cu aderenta mai buna primeste de cinci ori mai mult cuplu , conform raportului de 1:5 , in cazul particular expus , mai sus , in care cuplul la roata suspendata este 0 , atunci si cuplul la roata cu aderenta mai buna , va fi tot 0 , deoarece 0x5=0. Astfel s-a ajuns la diferentialele de tip Torsen (torque sensitive-sensibil la cuplu) , acesta , reactionand instantaneu la fiecare dezechilibru de cuplu , care intervine intre cele doua roti motoare , canalizand cuplul , inspre roata cu cea mai buna aderenta la sol .
Pentru:

FIAT UNO (146_) 50 i.e. 1.1 1992-1993 49CP (36 KW) 1116cmc,

FIAT UNO (146_) 70 i.e. 1.4 1989-1993 70CP (51 KW) 1372cmc,

FIAT UNO (146_) 75 i.e. 1.5 1985-1993 75CP (55 KW) 1499cmc,

FIAT PUNTO (176_) 55 1.1 1993-1999 54CP (40 KW) 1108cmc,

FIAT PUNTO (176_) 60 1.2 1994-1999 58CP (43 KW) 1242cmc,

FIAT PUNTO (176_) 75 1.2 1993-1999 73CP (54 KW) 1242cmc,

FIAT PUNTO (176_) 60 1.2 1994-1999 60CP (44 KW) 1242cmc,

FIAT PUNTO Cabriolet (176_) 60 1.2 1994-2000 58CP (43 KW) 1242cmc,

FIAT PUNTO Cabriolet (176_) 90 1.6 1994-1997 88CP (65 KW) 1581cmc,

FIAT PUNTO (176_) 1.6 1994-1997 88CP (65 KW) 1581cmc,

FIAT CINQUECENTO (170_) 1.1 Sporting (170AH) 1994-1998 54CP (40 KW) 1108cmc,

FIAT PUNTO Cabriolet (176_) 60 1.2 1995-2000 60CP (44 KW) 1242cmc,

FIAT BRAVA (182_) 1.4 (182.BG) 1995-2001 75CP (55 KW) 1370cmc,

FIAT BRAVO I (182_) 1.4 (182.AG) 1995-2001 75CP (55 KW) 1370cmc,

LANCIA Y (840_) 1.2 (840AA, 840AF1A) 1996-2003 60CP (44 KW) 1242cmc,

LANCIA Y (840_) 1.4 12V (840AC) 1996-2003 75CP (55 KW) 1370cmc,

FIAT BRAVA (182_) 1.4 12 V (182.BA) 1995-1998 80CP (59 KW) 1370cmc,

FIAT BRAVO I (182_) 1.4 (182.AA) 1995-2001 80CP (59 KW) 1370cmc,

FIAT MAREA (185_) 1.4 80 12V 1996-2002 80CP (59 KW) 1370cmc,

FIAT MAREA Weekend (185_) 1.4 80 12V 1996-2002 80CP (59 KW) 1370cmc,

LANCIA Y (840_) 1.4 12V (840AB) 1996-2003 80CP (59 KW) 1370cmc,

FIAT PALIO (178BX) 1.6 16V 1996-prezent 100CP (74 KW) 1581cmc,

FIAT PALIO Weekend (178_) 1.2 (178DX.G1A) 1996-2001 73CP (54 KW) 1242cmc,

FIAT UNO (146_) 50 1.1 1990-1993 50CP (37 KW) 1108cmc,

FIAT PUNTO (176_) 1.2 16V 1997-1999 86CP (63 KW) 1242cmc,

FIAT PUNTO Cabriolet (176_) 85 16V 1.2 1997-2000 86CP (63 KW) 1242cmc,

FIAT SEICENTO / 600 (187_) 1.1 (187AXB, 187AXB1A) 1998-2010 54CP (40 KW) 1108cmc,

LANCIA Y (840_) 1.1 (840AE) 1995-2003 54CP (40 KW) 1108cmc,

LANCIA Y (840_) 1.2 16V (840AD) 1997-2003 86CP (63 KW) 1242cmc,

FIAT UNO (146_) 45 i.e. 1.0 1984-1995 45CP (33 KW) 999cmc,

FIAT BRAVA (182_) 1.2 16V 80 1998-2002 82CP (60 KW) 1242cmc,

FIAT BRAVO I (182_) 1.2 16V 80 1998-2000 82CP (60 KW) 1242cmc,

FIAT PUNTO (176_) 1.7 D 1994-1997 57CP (42 KW) 1698cmc,

FIAT STRADA Pick-up (178_) 1.7 TD 1999-prezent 69CP (51 KW) 1698cmc,

FIAT PUNTO (188_) 1.2 60 (188.030, .050, .130, .150, .230, .250) 1999-prezent 60CP (44 KW) 1242cmc,

FIAT PUNTO (188_) 1.2 16V 80 (188.233, .235, .253, .255, .333, .353, .639...) 1999-prezent 80CP (59 KW) 1242cmc,

FIAT SIENA (178_) 1.2 1998-2009 73CP (54 KW) 1242cmc,

FIAT SIENA (178_) 1.6 16V 1998-2009 106CP (78 KW) 1581cmc,

FIAT BRAVA (182_) 1.2 16V 80 2000-2001 80CP (59 KW) 1242cmc,

FIAT BRAVO I (182_) 1.2 16V 80 2000-2001 80CP (59 KW) 1242cmc,

LANCIA Y (840_) 1.2 16V (840AG1A) 2000-2003 80CP (59 KW) 1242cmc,

FIAT MAREA (185_) 1.2 16V 1998-2002 82CP (60 KW) 1242cmc,

FIAT MAREA Weekend (185_) 1.2 16V 1998-2002 82CP (60 KW) 1242cmc,

FIAT STILO (192_) 1.2 16V (192_XA1B) 2002-2006 80CP (59 KW) 1242cmc,

FIAT STILO (192_) 1.6 16V (192_XB1A) 2001-2006 103CP (76 KW) 1596cmc,

FIAT PALIO Weekend (178_) 1.2 (178DYA1A) 2001-prezent 60CP (44 KW) 1242cmc,

FIAT PALIO Weekend (178_) 1.6 16V (178DYC1A06) 2001-prezent 103CP (76 KW) 1596cmc,

FIAT SIENA (178_) 1.4 1996-2009 69CP (51 KW) 1372cmc,

FIAT SIENA (178_) 1.4 KAT 1996-2009 69CP (51 KW) 1372cmc,

FIAT DOBLO Gro 1.6 16V (223AXD1A) 2001-prezent 103CP (76 KW) 1596cmc,

FIAT DOBLO Cargo (223_) 1.6 16V (223ZXD1A) 2001-prezent 103CP (76 KW) 1596cmc,

FIAT SEICENTO / 600 Van (287_) 1.1 (187CXB/C) 1998-2010 54CP (40 KW) 1108cmc,

FIAT STILO Multi Wagon (192_) 1.6 16V 2003-2008 103CP (76 KW) 1596cmc,

LANCIA YPSILON (843_) 1.2 2003-2011 60CP (44 KW) 1242cmc,

LANCIA YPSILON (843_) 1.2 2003-2011 80CP (59 KW) 1242cmc,

LANCIA YPSILON (843_) 1.4 16V 2003-2011 95CP (70 KW) 1368cmc,

FIAT PANDA (169_) 1.1 2003-prezent 54CP (40 KW) 1108cmc,

FIAT PANDA (169_) 1.2 2003-prezent 60CP (44 KW) 1242cmc,

FIAT PANDA (169_) 1.3 D Multijet 2003-prezent 70CP (51 KW) 1248cmc,

FIAT PUNTO (188_) 1.4 2003-prezent 95CP (70 KW) 1368cmc,

FIAT PUNTO (188_) 1.2 Natural Power 2003-prezent 60CP (44 KW) 1242cmc,

FIAT IDEA (350_) 1.2 16V 2004-prezent 80CP (59 KW) 1242cmc,

FIAT IDEA (350_) 1.4 16V 2004-prezent 95CP (70 KW) 1368cmc,

FIAT STILO (192_) 1.4 16V 2004-2006 95CP (70 KW) 1368cmc,

FIAT PANDA (169_) 1.3 D Multijet 4x4 2004-prezent 70CP (51 KW) 1248cmc,

FIAT PANDA (169_) 1.2 4x4 2004-prezent 60CP (44 KW) 1242cmc,

LANCIA MUSA (350_) 1.4 2004-2012 95CP (70 KW) 1368cmc,

FIAT GRANDE PUNTO (199_) 1.2 2005-prezent 65CP (48 KW) 1242cmc,

FIAT GRANDE PUNTO (199_) 1.4 2005-prezent 77CP (57 KW) 1368cmc,

FIAT STILO (192_) 1.4 16V 2005-2006 90CP (66 KW) 1368cmc,

LANCIA MUSA (350_) 1.4 2005-2012 78CP (57 KW) 1368cmc,

FIAT DOBLO Gro 1.4 2005-prezent 77CP (57 KW) 1368cmc,

FIAT DOBLO Cargo (223_) 1.4 2005-prezent 77CP (57 KW) 1368cmc,

FIAT DOBLO Cargo (223_) 1.6 Natural Power 2002-prezent 103CP (76 KW) 1596cmc,

FIAT IDEA (350_) 1.4 2005-prezent 77CP (57 KW) 1368cmc,

FIAT PANDA (169_) 1.4 2006-prezent 100CP (74 KW) 1368cmc,

FIAT BRAVO II (198_) 1.4 2007-prezent 90CP (66 KW) 1368cmc,

FIAT 500 (312_) 1.2 2007-prezent 69CP (51 KW) 1242cmc,

FIAT 500 (312_) 1.3 D Multijet 2007-prezent 75CP (55 KW) 1248cmc,

FIAT 500 (312_) 1.4 2007-prezent 100CP (74 KW) 1368cmc,

FIAT LINEA (323_) 1.4 2007-prezent 77CP (57 KW) 1368cmc,

ALFA ROMEO MITO (955_) 1.4 2008-prezent 95CP (70 KW) 1368cmc,

ALFA ROMEO MITO (955_) 1.4 2008-prezent 78CP (58 KW) 1368cmc,

CAUTARE DUPA COD

cod produs:



CAUTARE DUPA MOTOR

cod motor:



ULTIMELE MASINI VIZITATE

Pentru a vedea lista cu ultimele 10 masini vizualizate te rugam sa te autentifici.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.

NEWSLETTER

aboneaza-te la newsletter:


Piese auto. Magazin piese auto online. Piese auto ieftine. Piese auto originale si aftermarket. Ulei de motor. Ulei Castrol, Mobil, Motul, BMW, Ford, GM. Filtre Mann ieftine. Acumulatori auto VARTA, BOSCH, ROMBAT.
Prima pagina | Coduri piese | ANPC | Termeni si conditii | Contact | Despre | GDPR
©2024 piese-masina.ro - toate drepturile rezervate
By GT3