Se incarca...

Va rugam asteptati!

ALEGE MASINA

marca:

model:
motorizare:




PRODUSE UNIVERSALE




simering, diferential CORTECO 19026735B(6822EN) pentru HYUNDAI GETZ (TB) 1.6


Cod: 19026735B
Producator: CORTECO
Coduri OE: 6822EN, 9031134016, 9031134023, 9031134033, 90311W0003
Diametru interior 1 [mm]: 34
Diametru exterior 1 [mm]: 54
Înaltime 1 [mm]: 9
Înaltime 2 [mm]: 15,5
Material: ACM (cauciuc poliacrilic)
Protectie antipraf: cu protectie antipraf

Partea de montare: iesire

Se cauta preturi, va rugam asteptati...
Diferentialul , este un mecanism , prevazut cu roti dintate , care permite rotilor motoare , ca in viraje , sa ruleze cu turatii diferite , functie de raza curbei . In viraje , rotile din interorul curbei se invartesc cu o viteza mai mica decat cele din exterior , deoarece , in aceste conditii , se parcurg distante diferite . La puntile nemotoare , nu exista diferential , deoarece rotile , se pot invarti liber una fata de cealalalta , nefiind interconectate . In cazul puntii motoare , rotile primesc cuplul motor simultan de la o sursa comuna , iar in viraje , trebuie sa se roteasca , cu viteze diferite . Automobilele cu tractiune integrala , au in compunere trei diferentiale , fata , spate si central , acesta din urma fiind necesar , deoarece rotile din fata nu se rotesc cu aceeasi viteza , ca cele din spate . Constructiv , exista mai multe tipuri de diferentiale , cel mai raspandit , in cazul automobilelor de serie , fiind , diferentialul deschis , care este si cel mai simplu din punct de vedere constructiv . Acest tip de diferential , are in componenta niste roti dintate ,dupa cum s-a mai precizat si un pinion principal , care primeste cuplul de la motor , transmitandu-l mai departe , planetarelor , prin intermediul unor pinioane mai mici . Rotile dintate din componenta diferentialului , se cupleaza in viraje , determinand o scadere a vitezei rotilor din interiorul curbei si o crestere proportionala a vitezei rotilor din exterior . Acest tip de diferential , prezina niste limite in cazul unor portiuni de drum alunecos , deoarece aplicand acelasi cuplu motor ambelor roti , in mod egal , in cazul in care una dintre roti , patineaza , maximul de cuplu pe care cealalta roata il poate primi este acelasi pe care roata care patineaza , il transmite portiunii de drum . Altfel spus , acest diferential nu va putea transmite mai mult cuplu de rotatie , rotii cu aderenta buna , decat maximul de cuplu , pe care roata cu mai putina aderenta il poate transfera suprafetei de drum , aceasta insemnand ca roata fara aderenta se va roti in gol , iar cealalalta va sta pe loc . Eliminarea acestor inconveniente , poate fi depasit de diferentialul autoblocant . Diferentialul autoblocant determina ambele roti , sa se rotesca cu aceeasi viteza , prin blocarea pinioanelor interne , astfel ca intreg cuplul motor , va fi transferat rotii cu aderenta mai buna , chiar daca cealalalta roata este suspendata . Si la acest tip de diferential autoblocant , ne intilnim cu probleme , deoarece , datorita faptului ca toate rotile au aceeasi viteza chiar si in viraje , iar rotile din interiorul virajelor , se vor invarti , dupa cum s-a aratat , cu acceasi viteza ca cele din exterior , vor derapa , acest fapt contrbuind la uzura lor . Astfel s-a creat diferentialul cu alunecare limitata LSD (Limited Slip Differential) , care este o combinatie intre cele doua tipuri descrise mai sus , diferentialul simplu si diferentialul autoblocant , la care transmiterea cuplului motor , se face la roata cu aderenta mai buna , intr-un raport de regula , de 1:5 , cat si prin rotirea in viraje , a rotilor din exterior cu viteze mai mari fata de rotile din interiorul curbei . Exista si la acest tip de diferential limite , care se refera la situatia in care putem ajunge , cand avem o roata care patineaza intens , aceasta , aflandu-se practic in stare suspendata , cu aderenta 0, la sol. In acest caz chiar daca roata cu aderenta mai buna primeste de cinci ori mai mult cuplu , conform raportului de 1:5 , in cazul particular expus , mai sus , in care cuplul la roata suspendata este 0 , atunci si cuplul la roata cu aderenta mai buna , va fi tot 0 , deoarece 0x5=0. Astfel s-a ajuns la diferentialele de tip Torsen (torque sensitive-sensibil la cuplu) , acesta , reactionand instantaneu la fiecare dezechilibru de cuplu , care intervine intre cele doua roti motoare , canalizand cuplul , inspre roata cu cea mai buna aderenta la sol .
Pentru:

TOYOTA COROLLA Liftback (_E8_) 1.3 (EE80) 1985-1987 75CP (55 KW) 1296cmc,

TOYOTA COROLLA (_E8_) 1.3 (AE80/EE80) 1984-1987 75CP (55 KW) 1295cmc,

TOYOTA COROLLA (_E9_) 1.6 (AE92) 1987-1989 90CP (66 KW) 1587cmc,

TOYOTA COROLLA Liftback (_E9_) 1.6 (AE92) 1987-1992 90CP (66 KW) 1587cmc,

TOYOTA COROLLA Compact (_E9_) 1.6 (AE92) 1987-1992 90CP (66 KW) 1587cmc,

TOYOTA COROLLA Liftback (_E9_) 1.3 i (EE90) 1987-1992 75CP (55 KW) 1296cmc,

TOYOTA COROLLA (_E9_) 1.3 i (EE90) 1987-1992 75CP (55 KW) 1296cmc,

TOYOTA COROLLA Compact (_E9_) 1.6 i (AE92) 1989-1992 105CP (77 KW) 1587cmc,

TOYOTA COROLLA Liftback (_E9_) 1.6 (AE92) 1989-1992 105CP (77 KW) 1587cmc,

TOYOTA CARINA II limuzina (_T17_) 1.6 (AT171) 1987-1990 90CP (66 KW) 1587cmc,

TOYOTA CARINA II (_T17_) 1.6 (AT171) 1987-1989 90CP (66 KW) 1587cmc,

TOYOTA CARINA II limuzina (_T17_) 1.6 (AT171) 1987-1992 102CP (75 KW) 1587cmc,

TOYOTA CARINA II (_T17_) 1.6 (AT171) 1987-1992 102CP (75 KW) 1587cmc,

TOYOTA CARINA II limuzina (_T17_) 1.6 (AT171) 1987-1992 98CP (72 KW) 1587cmc,

TOYOTA CARINA II (_T17_) 1.6 (AT171) 1987-1992 98CP (72 KW) 1587cmc,

TOYOTA CARINA II Station Wagon (_T17_) 1.6 (AT171) 1987-1989 90CP (66 KW) 1587cmc,

TOYOTA CARINA II Station Wagon (_T17_) 1.6 (AT171) 1987-1992 102CP (75 KW) 1587cmc,

TOYOTA CARINA II Station Wagon (_T17_) 1.6 (AT171) 1987-1992 98CP (72 KW) 1587cmc,

TOYOTA CELICA Cabriolet (ST16_, AT16_) 2.0 GT (ST162) 1985-1989 140CP (103 KW) 1998cmc,

TOYOTA CELICA Cabriolet (ST16_, AT16_) 2.0 GT (ST162) 1986-1989 150CP (110 KW) 1998cmc,

TOYOTA MR 2 I (AW1_) 1.6 16V (AW11) 1984-1990 116CP (85 KW) 1587cmc,

TOYOTA MR 2 I (AW1_) 1.6 16V (AW11) 1984-1990 124CP (91 KW) 1587cmc,

TOYOTA CELICA Coupe (AT18_, ST18_) 1.6 STI (AT180) 1989-1993 105CP (77 KW) 1587cmc,

TOYOTA COROLLA Liftback (_E10_) 1.6 GLI (AE101_) 1992-1997 114CP (84 KW) 1587cmc,

TOYOTA CELICA (ST20_, AT20_) 1.8 i 16V (AT200/ST) 1993-1999 116CP (85 KW) 1762cmc,

DAIHATSU APPLAUSE I (A101, A111) 1.6 16V (A101) 1989-1997 105CP (77 KW) 1590cmc,

DAIHATSU APPLAUSE I (A101, A111) 1.6 16V 4WD (A111) 1989-1997 105CP (77 KW) 1590cmc,

TOYOTA CARINA E limuzina (_T19_) 1.8 i 16V (AT191) 1995-1997 107CP (79 KW) 1762cmc,

TOYOTA CARINA E (_T19_) 1.8 (AT191) 1995-1997 107CP (79 KW) 1762cmc,

TOYOTA CARINA E Sportswagon (_T19_) 1.6 i (AT190_) 1995-1997 99CP (73 KW) 1587cmc,

TOYOTA CARINA E Sportswagon (_T19_) 1.8 i (AT191_) 1995-1997 107CP (79 KW) 1762cmc,

TOYOTA COROLLA Wagon (_E10_) 1.6 Si (AE101_) 1992-1997 114CP (84 KW) 1587cmc,

TOYOTA COROLLA (_E10_) 1.6 Si (AE101_) 1995-1997 114CP (84 KW) 1587cmc,

TOYOTA PASEO Coupe (EL54) 1.5 16V 1995-1999 90CP (66 KW) 1497cmc,

TOYOTA COROLLA Liftback (_E9_) 1.6 GTI 1987-1993 125CP (92 KW) 1587cmc,

TOYOTA COROLLA Wagon (__E11_) 1.4 (EE111_) 1997-2000 86CP (63 KW) 1332cmc,

TOYOTA COROLLA Wagon (__E11_) 1.6 (AE111_) 1997-2000 110CP (81 KW) 1587cmc,

TOYOTA COROLLA Wagon (__E11_) 1.6 Aut. (AE111_) 1997-2000 107CP (79 KW) 1587cmc,

TOYOTA COROLLA (_E11_) 1.4 (EE111_) 1997-2000 86CP (63 KW) 1332cmc,

TOYOTA COROLLA (_E11_) 1.6 Aut. (AE111_) 1997-2000 107CP (79 KW) 1587cmc,

TOYOTA COROLLA Liftback (_E11_) 1.6 (AE111_) 1997-2000 110CP (81 KW) 1587cmc,

TOYOTA COROLLA Liftback (_E11_) 1.4 (EE111_) 1997-2000 86CP (63 KW) 1332cmc,

TOYOTA COROLLA Liftback (_E11_) 1.6 Aut. (AE111_) 1997-2000 107CP (79 KW) 1587cmc,

DAIHATSU APPLAUSE I (A101, A111) 1.6 16V (A101) 1989-1997 90CP (66 KW) 1590cmc,

TOYOTA AVENSIS (_T22_) 1.6 (AT220_) 1997-2000 101CP (74 KW) 1587cmc,

TOYOTA AVENSIS (_T22_) 1.6 (AT220_) 1997-2000 110CP (81 KW) 1587cmc,

TOYOTA AVENSIS (_T22_) 1.8 (AT221_) 1997-2000 110CP (81 KW) 1762cmc,

TOYOTA AVENSIS Liftback (_T22_) 1.6 (AT220_) 1997-2000 101CP (74 KW) 1587cmc,

TOYOTA AVENSIS Liftback (_T22_) 1.6 (AT220_) 1997-2000 110CP (81 KW) 1587cmc,

TOYOTA AVENSIS Liftback (_T22_) 1.8 (AT221_) 1997-2000 110CP (81 KW) 1762cmc,

TOYOTA AVENSIS Station Wagon (_T22_) 1.6 (AT220_) 1997-2000 101CP (74 KW) 1587cmc,

TOYOTA AVENSIS Station Wagon (_T22_) 1.6 (AT220_) 1997-2000 110CP (81 KW) 1587cmc,

TOYOTA AVENSIS Station Wagon (_T22_) 1.8 (AT221_) 1997-2000 110CP (81 KW) 1762cmc,

TOYOTA PASEO Cabriolet (EL54) 1.5 1996-1998 90CP (66 KW) 1497cmc,

TOYOTA CARINA E limuzina (_T19_) 1.6 16V (AT190_) 1994-1997 116CP (85 KW) 1587cmc,

TOYOTA CARINA E (_T19_) 1.6 16V 1995-1997 106CP (78 KW) 1587cmc,

TOYOTA YARIS VERSO (_NLP2_, _NCP2_) 1.3 (NCP22) 1999-2002 86CP (63 KW) 1299cmc,

TOYOTA YARIS (SCP1_, NLP1_, NCP1_) 1.3 16V 1999-2005 86CP (63 KW) 1299cmc,

TOYOTA COROLLA Liftback (_E11_) 1.4 (ZZE111_) 2000-2002 97CP (71 KW) 1398cmc,

TOYOTA COROLLA (_E11_) 1.4 16V (ZZE111_) 2000-2001 97CP (71 KW) 1398cmc,

TOYOTA COROLLA Wagon (__E11_) 1.4 16V (ZZE111_) 2000-2001 97CP (71 KW) 1398cmc,

TOYOTA COROLLA Liftback (_E11_) 1.6 (ZZE112_) 2000-2002 110CP (81 KW) 1598cmc,

TOYOTA COROLLA (_E11_) 1.6 16V (ZZE112_) 2000-2001 110CP (81 KW) 1598cmc,

TOYOTA COROLLA Wagon (__E11_) 1.6 16V (ZZE112_) 2000-2001 110CP (81 KW) 1598cmc,

TOYOTA AVENSIS Liftback (_T22_) 1.6 VVT-i 2000-2003 110CP (81 KW) 1598cmc,

TOYOTA AVENSIS (_T22_) 1.6 VVT-i 2000-2003 110CP (81 KW) 1598cmc,

TOYOTA AVENSIS Station Wagon (_T22_) 1.6 VVT-i 2000-2003 110CP (81 KW) 1598cmc,

TOYOTA YARIS VERSO (_NLP2_, _NCP2_) 1.5 (NCP21) 2000-2005 106CP (78 KW) 1497cmc,

TOYOTA COROLLA Liftback (_E10_) 1.3 12V (EE100_) 1992-1995 72CP (53 KW) 1296cmc,

TOYOTA COROLLA Liftback (_E10_) 1.8 GT (AE102_) 1992-1995 117CP (86 KW) 1762cmc,

TOYOTA COROLLA (_E10_) 1.3 12V (EE100_) 1992-1997 72CP (53 KW) 1296cmc,

TOYOTA COROLLA Station Wagon (_E9_) 1.6 (AE92) 1988-1992 90CP (66 KW) 1587cmc,

TOYOTA YARIS (SCP1_, NLP1_, NCP1_) 1.4 D-4D 2001-2005 75CP (55 KW) 1364cmc,

TOYOTA YARIS VERSO (_NLP2_, _NCP2_) 1.4 D-4D (NLP22) 2001-2005 75CP (55 KW) 1364cmc,

TOYOTA COROLLA (CDE12_, ZZE12_, NDE12_, ZDE12_) 1.4 VVT-i 2002-2006 97CP (71 KW) 1398cmc,

TOYOTA COROLLA (CDE12_, ZZE12_, NDE12_, ZDE12_) 1.6 VVT-i 2002-2006 110CP (81 KW) 1598cmc,

TOYOTA COROLLA combi (_E12J_, _E12T_) 1.4 VVT-i 2002-2007 97CP (71 KW) 1398cmc,

TOYOTA COROLLA combi (_E12J_, _E12T_) 1.6 VVT-i 2002-2007 110CP (81 KW) 1598cmc,

TOYOTA COROLLA limuzina (_E12J_, _E12T_) 1.4 VVT-i 2002-2007 97CP (71 KW) 1398cmc,

TOYOTA COROLLA limuzina (_E12J_, _E12T_) 1.6 VVT-i 2002-2007 110CP (81 KW) 1598cmc,

TOYOTA COROLLA Verso (ZDE12_, CDE12_) 1.6 VVT-i 2002-2004 110CP (81 KW) 1598cmc,

TOYOTA COROLLA Verso (ZDE12_, CDE12_) 1.8 VVT-i 2002-2004 135CP (99 KW) 1794cmc,

TOYOTA YARIS (SCP1_, NLP1_, NCP1_) 1.3 2002-2005 87CP (64 KW) 1298cmc,

TOYOTA YARIS (SCP1_, NLP1_, NCP1_) 1.5 TS 2003-2005 105CP (77 KW) 1497cmc,

TOYOTA COROLLA Station Wagon (_E9_) 1.6 (AE92) 1987-1992 95CP (70 KW) 1587cmc,

CITROEN C1 I (PM_, PN_) 1.4 HDi 2005-prezent 54CP (40 KW) 1398cmc,

PEUGEOT 107 (PM_, PN_) 1.0 2005-prezent 68CP (50 KW) 998cmc,

PEUGEOT 107 (PM_, PN_) 1.4 HDi 2005-prezent 54CP (40 KW) 1398cmc,

TOYOTA AYGO (KGB1_ WNB1_) 1.0 (KGB10) 2005-prezent 68CP (50 KW) 998cmc,

TOYOTA AVENSIS (T25_) 1.6 VVT-i 2003-2008 110CP (81 KW) 1598cmc,

TOYOTA AVENSIS limuzina (T25) 1.6 VVT-i 2003-2008 110CP (81 KW) 1598cmc,

TOYOTA AVENSIS combi (T25) 1.6 VVT-i 2003-2008 110CP (81 KW) 1598cmc,

TOYOTA AYGO (KGB1_ WNB1_) 1.4 HDi (WNB10) 2005-2010 54CP (40 KW) 1398cmc,

TOYOTA YARIS (SCP9_, NSP9_, KSP9_, NCP9_, ZSP9_) 1.0 VVT-i 2005-prezent 69CP (51 KW) 998cmc,

TOYOTA YARIS (SCP9_, NSP9_, KSP9_, NCP9_, ZSP9_) 1.3 VVT-i 2005-prezent 87CP (64 KW) 1298cmc,

TOYOTA AURIS (ADE15_, NDE15_, NRE15_, ZRE15_, ZWE15_, ZZE15_) 1.6 VVTi 2007-2012 124CP (91 KW) 1598cmc,

TOYOTA AURIS (ADE15_, NDE15_, NRE15_, ZRE15_, ZWE15_, ZZE15_) 1.4 VVTi 2007-2012 97CP (71 KW) 1398cmc,

CAUTARE DUPA COD

cod produs:



CAUTARE DUPA MOTOR

cod motor:



ULTIMELE MASINI VIZITATE

Pentru a vedea lista cu ultimele 10 masini vizualizate te rugam sa te autentifici.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.

NEWSLETTER

aboneaza-te la newsletter:


Piese auto. Magazin piese auto online. Piese auto ieftine. Piese auto originale si aftermarket. Ulei de motor. Ulei Castrol, Mobil, Motul, BMW, Ford, GM. Filtre Mann ieftine. Acumulatori auto VARTA, BOSCH, ROMBAT.
Prima pagina | Coduri piese | ANPC | Termeni si conditii | Contact | Despre | GDPR
©2024 piese-masina.ro - toate drepturile rezervate
By GT3