ALEGE MASINA
marca:
model:
motorizare:
PRODUSE UNIVERSALE
simering, diferential CORTECO 19026317B(24277560915) pentru CITRO ZX (N2) 1.9 DT
Cod: 19026317B
Producator: CORTECO
Coduri OE: 24277560915, 7701062425, 77363290, 77364448
Diametru interior 1 [mm]: 40
Diametru exterior 1 [mm]: 63
Înaltime 1 [mm]: 8,5
Material: FPM (cauciuc fluor)
Protectie antipraf: cu protectie antipraf
Tip turbulenta: rasucire in alternanta
Partea de montare: iesire
Tip cutie viteza: pentru cutie automata
Producator: CORTECO
Coduri OE: 24277560915, 7701062425, 77363290, 77364448
Diametru interior 1 [mm]: 40
Diametru exterior 1 [mm]: 63
Înaltime 1 [mm]: 8,5
Material: FPM (cauciuc fluor)
Protectie antipraf: cu protectie antipraf
Tip turbulenta: rasucire in alternanta
Partea de montare: iesire
Tip cutie viteza: pentru cutie automata
Se cauta preturi, va rugam asteptati...
Diferentialul , este un mecanism , prevazut cu roti dintate , care permite rotilor motoare , ca in viraje , sa ruleze cu turatii diferite , functie de raza curbei .
In viraje , rotile din interorul curbei se invartesc cu o viteza mai mica decat cele din exterior , deoarece , in aceste conditii , se parcurg distante diferite .
La puntile nemotoare , nu exista diferential , deoarece rotile , se pot invarti liber una fata de cealalalta , nefiind interconectate .
In cazul puntii motoare , rotile primesc cuplul motor simultan de la o sursa comuna , iar in viraje , trebuie sa se roteasca , cu viteze diferite .
Automobilele cu tractiune integrala , au in compunere trei diferentiale , fata , spate si central , acesta din urma fiind necesar , deoarece rotile din fata nu se rotesc cu aceeasi viteza , ca cele din spate .
Constructiv , exista mai multe tipuri de diferentiale , cel mai raspandit , in cazul automobilelor de serie , fiind , diferentialul deschis , care este si cel mai simplu din punct de vedere constructiv .
Acest tip de diferential , are in componenta niste roti dintate ,dupa cum s-a mai precizat si un pinion principal , care primeste cuplul de la motor , transmitandu-l mai departe , planetarelor , prin intermediul unor pinioane mai mici .
Rotile dintate din componenta diferentialului , se cupleaza in viraje , determinand o scadere a vitezei rotilor din interiorul curbei si o crestere proportionala a vitezei rotilor din exterior .
Acest tip de diferential , prezina niste limite in cazul unor portiuni de drum alunecos , deoarece aplicand acelasi cuplu motor ambelor roti , in mod egal , in cazul in care una dintre roti , patineaza , maximul de cuplu pe care cealalta roata il poate primi este acelasi pe care roata care patineaza , il transmite portiunii de drum . Altfel spus , acest diferential nu va putea transmite mai mult cuplu de rotatie , rotii cu aderenta buna , decat maximul de cuplu , pe care roata cu mai putina aderenta il poate transfera suprafetei de drum , aceasta insemnand ca roata fara aderenta se va roti in gol , iar cealalalta va sta pe loc .
Eliminarea acestor inconveniente , poate fi depasit de diferentialul autoblocant .
Diferentialul autoblocant determina ambele roti , sa se rotesca cu aceeasi viteza , prin blocarea pinioanelor interne , astfel ca intreg cuplul motor , va fi transferat rotii cu aderenta mai buna , chiar daca cealalalta roata este suspendata .
Si la acest tip de diferential autoblocant , ne intilnim cu probleme , deoarece , datorita faptului ca toate rotile au aceeasi viteza chiar si in viraje , iar rotile din interiorul virajelor , se vor invarti , dupa cum s-a aratat , cu acceasi viteza ca cele din exterior , vor derapa , acest fapt contrbuind la uzura lor .
Astfel s-a creat diferentialul cu alunecare limitata LSD (Limited Slip Differential) , care este o combinatie intre cele doua tipuri descrise mai sus , diferentialul simplu si diferentialul autoblocant , la care transmiterea cuplului motor , se face la roata cu aderenta mai buna , intr-un raport de regula , de 1:5 , cat si prin rotirea in viraje , a rotilor din exterior cu viteze mai mari fata de rotile din interiorul curbei . Exista si la acest tip de diferential limite , care se refera la situatia in care putem ajunge , cand avem o roata care patineaza intens , aceasta , aflandu-se practic in stare suspendata , cu aderenta 0, la sol. In acest caz chiar daca roata cu aderenta mai buna primeste de cinci ori mai mult cuplu , conform raportului de 1:5 , in cazul particular expus , mai sus , in care cuplul la roata suspendata este 0 , atunci si cuplul la roata cu aderenta mai buna , va fi tot 0 , deoarece 0x5=0.
Astfel s-a ajuns la diferentialele de tip Torsen (torque sensitive-sensibil la cuplu) , acesta , reactionand instantaneu la fiecare dezechilibru de cuplu , care intervine intre cele doua roti motoare , canalizand cuplul , inspre roata cu cea mai buna aderenta la sol .
Pentru:
RENAULT LAGUNA II (BG0/1_) 3.0 V6 24V (BG01, BG02, BG0D, BG0Y) 2001-prezent 207CP (152 KW) 2946cmc,
RENAULT LAGUNA II (BG0/1_) 2.2 dCi (BG0F) 2001-prezent 150CP (110 KW) 2188cmc,
RENAULT AVANTIME (DE0_) 3.0 V6 (DE04, DE0T) 2001-2003 207CP (152 KW) 2946cmc,
RENAULT VEL SATIS (BJ0_) 2.0 16V Turbo (BJ0K) 2002-prezent 163CP (120 KW) 1998cmc,
RENAULT VEL SATIS (BJ0_) 3.5 V6 (BJ0R, BJ0V, BJ0U) 2002-prezent 241CP (177 KW) 3498cmc,
RENAULT VEL SATIS (BJ0_) 3.0 dCi (BJ0J, BJ0N) 2002-prezent 177CP (130 KW) 2958cmc,
MINI MINI (R50, R53) Cooper S 2002-2006 163CP (120 KW) 1598cmc,
RENAULT ESPACE IV (JK0/1_) 2.0 Turbo (JK0A, JK0B, JK0N) 2002-prezent 163CP (120 KW) 1998cmc,
RENAULT ESPACE IV (JK0/1_) 2.2 dCi (JK0H) 2002-prezent 150CP (110 KW) 2188cmc,
RENAULT ESPACE IV (JK0/1_) 3.5 V6 (JK00, JK0F, JK0P, JK0S, JK0W) 2002-prezent 241CP (177 KW) 3498cmc,
RENAULT ESPACE IV (JK0/1_) 3.0 dCi (JK0J, JK0V) 2002-prezent 177CP (130 KW) 2958cmc,
RENAULT LAGUNA II (BG0/1_) 2.0 16V Turbo (BG0S, BG0Z, BG1L, BG1M) 2003-prezent 163CP (120 KW) 1998cmc,
LANCIA THESIS (841_) 3.2 V6 2003-2009 230CP (169 KW) 3179cmc,
ALFA ROMEO 166 (936_) 2.4 JTD 2003-2007 175CP (129 KW) 2387cmc,
MINI MINI Cabriolet (R52) Cooper S 2004-2007 170CP (125 KW) 1598cmc,
MINI MINI (R50, R53) Cooper S 2004-2006 170CP (125 KW) 1598cmc,
MINI MINI (R56) Cooper S 2006-2011 174CP (128 KW) 1598cmc,
CAUTARE DUPA COD
CAUTARE DUPA MOTOR
ULTIMELE MASINI VIZITATE
Pentru a vedea lista cu ultimele 10 masini vizualizate te rugam sa te autentifici.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.