ALEGE MASINA
marca:
model:
motorizare:
PRODUSE UNIVERSALE
simering, diferential CORTECO 19026206B(91206PX5003)
Cod: 19026206B
Producator: CORTECO
Coduri OE: 91206PX5003, 91206PX5005
Diametru interior 1 [mm]: 40
Diametru exterior 1 [mm]: 58
Înaltime 1 [mm]: 8
Înaltime 2 [mm]: 11,5
Material: ACM (cauciuc poliacrilic)
Protectie antipraf: cu protectie antipraf
Partea de montare: iesire
Producator: CORTECO
Coduri OE: 91206PX5003, 91206PX5005
Diametru interior 1 [mm]: 40
Diametru exterior 1 [mm]: 58
Înaltime 1 [mm]: 8
Înaltime 2 [mm]: 11,5
Material: ACM (cauciuc poliacrilic)
Protectie antipraf: cu protectie antipraf
Partea de montare: iesire
Se cauta preturi, va rugam asteptati...
Diferentialul , este un mecanism , prevazut cu roti dintate , care permite rotilor motoare , ca in viraje , sa ruleze cu turatii diferite , functie de raza curbei .
In viraje , rotile din interorul curbei se invartesc cu o viteza mai mica decat cele din exterior , deoarece , in aceste conditii , se parcurg distante diferite .
La puntile nemotoare , nu exista diferential , deoarece rotile , se pot invarti liber una fata de cealalalta , nefiind interconectate .
In cazul puntii motoare , rotile primesc cuplul motor simultan de la o sursa comuna , iar in viraje , trebuie sa se roteasca , cu viteze diferite .
Automobilele cu tractiune integrala , au in compunere trei diferentiale , fata , spate si central , acesta din urma fiind necesar , deoarece rotile din fata nu se rotesc cu aceeasi viteza , ca cele din spate .
Constructiv , exista mai multe tipuri de diferentiale , cel mai raspandit , in cazul automobilelor de serie , fiind , diferentialul deschis , care este si cel mai simplu din punct de vedere constructiv .
Acest tip de diferential , are in componenta niste roti dintate ,dupa cum s-a mai precizat si un pinion principal , care primeste cuplul de la motor , transmitandu-l mai departe , planetarelor , prin intermediul unor pinioane mai mici .
Rotile dintate din componenta diferentialului , se cupleaza in viraje , determinand o scadere a vitezei rotilor din interiorul curbei si o crestere proportionala a vitezei rotilor din exterior .
Acest tip de diferential , prezina niste limite in cazul unor portiuni de drum alunecos , deoarece aplicand acelasi cuplu motor ambelor roti , in mod egal , in cazul in care una dintre roti , patineaza , maximul de cuplu pe care cealalta roata il poate primi este acelasi pe care roata care patineaza , il transmite portiunii de drum . Altfel spus , acest diferential nu va putea transmite mai mult cuplu de rotatie , rotii cu aderenta buna , decat maximul de cuplu , pe care roata cu mai putina aderenta il poate transfera suprafetei de drum , aceasta insemnand ca roata fara aderenta se va roti in gol , iar cealalalta va sta pe loc .
Eliminarea acestor inconveniente , poate fi depasit de diferentialul autoblocant .
Diferentialul autoblocant determina ambele roti , sa se rotesca cu aceeasi viteza , prin blocarea pinioanelor interne , astfel ca intreg cuplul motor , va fi transferat rotii cu aderenta mai buna , chiar daca cealalalta roata este suspendata .
Si la acest tip de diferential autoblocant , ne intilnim cu probleme , deoarece , datorita faptului ca toate rotile au aceeasi viteza chiar si in viraje , iar rotile din interiorul virajelor , se vor invarti , dupa cum s-a aratat , cu acceasi viteza ca cele din exterior , vor derapa , acest fapt contrbuind la uzura lor .
Astfel s-a creat diferentialul cu alunecare limitata LSD (Limited Slip Differential) , care este o combinatie intre cele doua tipuri descrise mai sus , diferentialul simplu si diferentialul autoblocant , la care transmiterea cuplului motor , se face la roata cu aderenta mai buna , intr-un raport de regula , de 1:5 , cat si prin rotirea in viraje , a rotilor din exterior cu viteze mai mari fata de rotile din interiorul curbei . Exista si la acest tip de diferential limite , care se refera la situatia in care putem ajunge , cand avem o roata care patineaza intens , aceasta , aflandu-se practic in stare suspendata , cu aderenta 0, la sol. In acest caz chiar daca roata cu aderenta mai buna primeste de cinci ori mai mult cuplu , conform raportului de 1:5 , in cazul particular expus , mai sus , in care cuplul la roata suspendata este 0 , atunci si cuplul la roata cu aderenta mai buna , va fi tot 0 , deoarece 0x5=0.
Astfel s-a ajuns la diferentialele de tip Torsen (torque sensitive-sensibil la cuplu) , acesta , reactionand instantaneu la fiecare dezechilibru de cuplu , care intervine intre cele doua roti motoare , canalizand cuplul , inspre roata cu cea mai buna aderenta la sol .
Pentru:
HONDA PRELUDE III (BA) 2.0 i EX 16V (BA4) 1990-1992 140CP (103 KW) 1958cmc,
HONDA PRELUDE IV (BB) 2.0 i 16V (BB3) 1992-1996 133CP (98 KW) 1997cmc,
HONDA PRELUDE IV (BB) 2.3 i 16V (BB2) 1992-1996 160CP (118 KW) 2259cmc,
HONDA ACCORD IV Coupe (CB, CC) 2.0 i 16V (CC1) 1992-1993 133CP (98 KW) 1997cmc,
HONDA ACCORD IV Aerodeck (CB) 2.2 i 16V (CB8) 1991-1993 147CP (108 KW) 2156cmc,
HONDA ACCORD IV Aerodeck (CB) 2.2 i 16V (CB8) 1991-1993 150CP (110 KW) 2156cmc,
HONDA ACCORD V (CC, CD) 2.3 i SR 1993-1996 158CP (116 KW) 2259cmc,
HONDA ACCORD IV Aerodeck (CB) 2.0 i 16V (CC9) 1993 133CP (98 KW) 1997cmc,
HONDA ACCORD V Aerodeck (CE) 2.0 i LS 16V (CE2) 1993-1998 136CP (100 KW) 1997cmc,
HONDA ACCORD V Aerodeck (CE) 2.2 i ES (CE1) 1993-1998 150CP (110 KW) 2156cmc,
HONDA PRELUDE IV (BB) 2.2 i 16V Vtec (BB1) 1993-1996 185CP (136 KW) 2157cmc,
HONDA ACCORD V (CE, CF) 2.0 i LS (CE8) 1996-1998 131CP (96 KW) 1997cmc,
HONDA ACCORD V (CE, CF) 2.2 i VTEC (CE9) 1996-1998 150CP (110 KW) 2156cmc,
HONDA PRELUDE V (BB) 2.2 16V (BB6, BB8) 1996-2000 185CP (136 KW) 2157cmc,
HONDA CR-V I (RD_) 2.0 16V 4WD (RD1, RD3) 1995-2001 128CP (94 KW) 1973cmc,
HONDA ACCORD VI (CG, CK) 1.8 i 1998-2002 136CP (100 KW) 1850cmc,
HONDA ACCORD VI (CG, CK) 2.0 i 1998-2001 147CP (108 KW) 1997cmc,
HONDA ACCORD VI (CG, CK) 2.2 Type-R 1999-2002 212CP (156 KW) 2157cmc,
HONDA ACCORD VI Coupe (CG) 2.0 i 16V 1998-2003 147CP (108 KW) 1997cmc,
HONDA HR-V (GH) 1.6 16V 4WD 1999-prezent 105CP (77 KW) 1590cmc,
HONDA PRELUDE V (BB) 2.2 16V 1996-2000 200CP (147 KW) 2157cmc,
HONDA CR-V I (RD_) 2.0 16V (RD1, RD3) 1999-2002 147CP (108 KW) 1973cmc,
HONDA ACCORD VI Hatchback (CH) 1.8 i (CH6) 1999-2002 136CP (100 KW) 1850cmc,
HONDA HR-V (GH) 1.6 16V 4WD 1999-prezent 124CP (91 KW) 1590cmc,
HONDA HR-V (GH) 1.6 16V 1999-prezent 105CP (77 KW) 1590cmc,
HONDA ACCORD VI (CG, CK) 2.3 (CK2) 2001-2003 154CP (113 KW) 2254cmc,
HONDA FR-V (BE) 1.7 2004-prezent 125CP (92 KW) 1668cmc,
CAUTARE DUPA COD
CAUTARE DUPA MOTOR
ULTIMELE MASINI VIZITATE
Pentru a vedea lista cu ultimele 10 masini vizualizate te rugam sa te autentifici.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.