Se incarca...

Va rugam asteptati!

ALEGE MASINA

marca:

model:
motorizare:




PRODUSE UNIVERSALE




simering, diferential CORTECO 01020537B(017525400A)


Cod: 01020537B
Producator: CORTECO
Coduri OE: 017525400A
Diametru interior 1 [mm]: 72
Diametru exterior 1 [mm]: 122
Înaltime 1 [mm]: 10
Înaltime 2 [mm]: 13
Material: ACM (cauciuc poliacrilic)
Protectie antipraf: cu protectie antipraf
Tip turbulenta: rasucire la stanga

Partea de montare: stanga
Varianta osie: AEC, ARS, AZD

Se cauta preturi, va rugam asteptati...
Diferentialul , este un mecanism , prevazut cu roti dintate , care permite rotilor motoare , ca in viraje , sa ruleze cu turatii diferite , functie de raza curbei . In viraje , rotile din interorul curbei se invartesc cu o viteza mai mica decat cele din exterior , deoarece , in aceste conditii , se parcurg distante diferite . La puntile nemotoare , nu exista diferential , deoarece rotile , se pot invarti liber una fata de cealalalta , nefiind interconectate . In cazul puntii motoare , rotile primesc cuplul motor simultan de la o sursa comuna , iar in viraje , trebuie sa se roteasca , cu viteze diferite . Automobilele cu tractiune integrala , au in compunere trei diferentiale , fata , spate si central , acesta din urma fiind necesar , deoarece rotile din fata nu se rotesc cu aceeasi viteza , ca cele din spate . Constructiv , exista mai multe tipuri de diferentiale , cel mai raspandit , in cazul automobilelor de serie , fiind , diferentialul deschis , care este si cel mai simplu din punct de vedere constructiv . Acest tip de diferential , are in componenta niste roti dintate ,dupa cum s-a mai precizat si un pinion principal , care primeste cuplul de la motor , transmitandu-l mai departe , planetarelor , prin intermediul unor pinioane mai mici . Rotile dintate din componenta diferentialului , se cupleaza in viraje , determinand o scadere a vitezei rotilor din interiorul curbei si o crestere proportionala a vitezei rotilor din exterior . Acest tip de diferential , prezina niste limite in cazul unor portiuni de drum alunecos , deoarece aplicand acelasi cuplu motor ambelor roti , in mod egal , in cazul in care una dintre roti , patineaza , maximul de cuplu pe care cealalta roata il poate primi este acelasi pe care roata care patineaza , il transmite portiunii de drum . Altfel spus , acest diferential nu va putea transmite mai mult cuplu de rotatie , rotii cu aderenta buna , decat maximul de cuplu , pe care roata cu mai putina aderenta il poate transfera suprafetei de drum , aceasta insemnand ca roata fara aderenta se va roti in gol , iar cealalalta va sta pe loc . Eliminarea acestor inconveniente , poate fi depasit de diferentialul autoblocant . Diferentialul autoblocant determina ambele roti , sa se rotesca cu aceeasi viteza , prin blocarea pinioanelor interne , astfel ca intreg cuplul motor , va fi transferat rotii cu aderenta mai buna , chiar daca cealalalta roata este suspendata . Si la acest tip de diferential autoblocant , ne intilnim cu probleme , deoarece , datorita faptului ca toate rotile au aceeasi viteza chiar si in viraje , iar rotile din interiorul virajelor , se vor invarti , dupa cum s-a aratat , cu acceasi viteza ca cele din exterior , vor derapa , acest fapt contrbuind la uzura lor . Astfel s-a creat diferentialul cu alunecare limitata LSD (Limited Slip Differential) , care este o combinatie intre cele doua tipuri descrise mai sus , diferentialul simplu si diferentialul autoblocant , la care transmiterea cuplului motor , se face la roata cu aderenta mai buna , intr-un raport de regula , de 1:5 , cat si prin rotirea in viraje , a rotilor din exterior cu viteze mai mari fata de rotile din interiorul curbei . Exista si la acest tip de diferential limite , care se refera la situatia in care putem ajunge , cand avem o roata care patineaza intens , aceasta , aflandu-se practic in stare suspendata , cu aderenta 0, la sol. In acest caz chiar daca roata cu aderenta mai buna primeste de cinci ori mai mult cuplu , conform raportului de 1:5 , in cazul particular expus , mai sus , in care cuplul la roata suspendata este 0 , atunci si cuplul la roata cu aderenta mai buna , va fi tot 0 , deoarece 0x5=0. Astfel s-a ajuns la diferentialele de tip Torsen (torque sensitive-sensibil la cuplu) , acesta , reactionand instantaneu la fiecare dezechilibru de cuplu , care intervine intre cele doua roti motoare , canalizand cuplul , inspre roata cu cea mai buna aderenta la sol .
Pentru:

AUDI 80 (81, 85, B2) 1.8 CC quattro (85Q) 1984-1986 90CP (66 KW) 1781cmc,

AUDI 80 (81, 85, B2) 1.8 GTE quattro (85Q) 1984-1986 112CP (82 KW) 1781cmc,

AUDI 80 (89, 89Q, 8A, B3) 1.8 S quattro 1986-1990 88CP (65 KW) 1781cmc,

AUDI 80 (89, 89Q, 8A, B3) 1.8 S quattro 1986-1991 90CP (66 KW) 1781cmc,

AUDI 80 (89, 89Q, 8A, B3) 1.8 quattro 1986-1990 113CP (83 KW) 1847cmc,

AUDI 80 (89, 89Q, 8A, B3) 2.0 E quattro 1988-1990 113CP (83 KW) 1984cmc,

AUDI 80 (89, 89Q, 8A, B3) 2.0 quattro 1990-1991 115CP (85 KW) 1984cmc,

AUDI 80 (89, 89Q, 8A, B3) 2.0 E 16V quattro 1990-1991 137CP (101 KW) 1984cmc,

AUDI 100 (44, 44Q, C3) 2.3 E 1986-1990 136CP (100 KW) 2309cmc,

AUDI 100 (44, 44Q, C3) 1.8 quattro 1986-1990 88CP (65 KW) 1781cmc,

AUDI 100 (44, 44Q, C3) 1.8 quattro KAT 1985-1990 90CP (66 KW) 1781cmc,

AUDI 100 (44, 44Q, C3) 2.2 quattro 1984-1988 137CP (101 KW) 2226cmc,

AUDI 100 (44, 44Q, C3) 2.2 E Turbo quattro 1986-1990 165CP (121 KW) 2226cmc,

AUDI 100 (44, 44Q, C3) 2.3 E quattro 1986-1990 136CP (100 KW) 2309cmc,

AUDI 100 (44, 44Q, C3) 2.3 quattro 1990 133CP (98 KW) 2309cmc,

AUDI 200 (44, 44Q) 2.1 Turbo quattro 1983-1986 182CP (134 KW) 2144cmc,

AUDI 200 (44, 44Q) 2.2 Turbo quattro 1985-1991 165CP (121 KW) 2226cmc,

AUDI 200 (44, 44Q) 2.2 20V Turbo quattro 1989-1990 220CP (162 KW) 2226cmc,

AUDI COUPE (81, 85) 2.2 quattro 1984-1988 136CP (100 KW) 2226cmc,

AUDI COUPE (89, 8B) 2.3 quattro 1988-1992 136CP (100 KW) 2309cmc,

AUDI COUPE (89, 8B) 2.3 20V quattro 1988-1991 170CP (125 KW) 2309cmc,

AUDI COUPE (89, 8B) S2 quattro 1990-1992 220CP (162 KW) 2226cmc,

AUDI COUPE (89, 8B) S2 quattro 1992-1996 230CP (169 KW) 2226cmc,

AUDI COUPE (89, 8B) 2.3 quattro 1990-1996 134CP (98 KW) 2309cmc,

AUDI COUPE (89, 8B) 2.3 20V quattro 1990-1996 167CP (123 KW) 2309cmc,

AUDI COUPE (89, 8B) 2.6 quattro 1992-1996 150CP (110 KW) 2598cmc,

AUDI COUPE (89, 8B) 2.8 quattro 1991-1996 174CP (128 KW) 2771cmc,

AUDI 100 (4A, C4) S4 Turbo quattro 1991-1994 230CP (169 KW) 2226cmc,

AUDI 100 (4A, C4) 2.3 E quattro 1990-1994 134CP (98 KW) 2309cmc,

AUDI 100 (4A, C4) 2.6 quattro 1992-1994 150CP (110 KW) 2598cmc,

AUDI 100 (4A, C4) 2.8 E quattro 1990-1994 174CP (128 KW) 2771cmc,

AUDI 80 (8C, B4) 2.0 E 16V quattro 1992-1994 140CP (103 KW) 1984cmc,

AUDI 80 (8C, B4) 2.0 E quattro 1991-1994 115CP (85 KW) 1984cmc,

AUDI 80 (8C, B4) S2 quattro 1993-1994 230CP (169 KW) 2226cmc,

AUDI 80 (8C, B4) 2.3 E quattro 1991-1994 133CP (98 KW) 2309cmc,

AUDI 80 (8C, B4) 2.6 quattro 1992-1994 150CP (110 KW) 2598cmc,

AUDI 80 (8C, B4) 2.8 quattro 1991-1994 174CP (128 KW) 2771cmc,

AUDI 100 Avant (4A, C4) S4 Turbo quattro 1991-1994 230CP (169 KW) 2226cmc,

AUDI 100 Avant (44, 44Q, C3) 2.2 quattro 1984-1988 137CP (101 KW) 2226cmc,

AUDI 100 Avant (44, 44Q, C3) 2.2 Turbo quattro 1986-1990 165CP (121 KW) 2226cmc,

AUDI 100 Avant (44, 44Q, C3) 2.3 E quattro 1986-1990 136CP (100 KW) 2309cmc,

AUDI 100 Avant (44, 44Q, C3) 2.3 quattro 1990 133CP (98 KW) 2309cmc,

AUDI 80 Avant (8C, B4) S2 quattro 1993-1995 230CP (169 KW) 2226cmc,

AUDI 80 Avant (8C, B4) 2.6 quattro 1992-1995 150CP (110 KW) 2598cmc,

AUDI 80 Avant (8C, B4) 2.8 quattro 1992-1995 174CP (128 KW) 2771cmc,

AUDI 100 Avant (4A, C4) 2.3 E quattro 1991-1994 134CP (98 KW) 2309cmc,

AUDI 100 Avant (4A, C4) 2.6 quattro 1992-1994 150CP (110 KW) 2598cmc,

AUDI 100 Avant (4A, C4) 2.8 E quattro 1991-1994 174CP (128 KW) 2771cmc,

AUDI 90 (81, 85, B2) 2.2 E quattro 1984-1987 136CP (100 KW) 2226cmc,

AUDI 90 (89, 89Q, 8A, B3) 2.3 E quattro 1987-1991 136CP (100 KW) 2309cmc,

AUDI 90 (89, 89Q, 8A, B3) 2.3 E 20V quattro 1988-1991 170CP (125 KW) 2309cmc,

AUDI 90 (89, 89Q, 8A, B3) 2.3 E quattro 1987-1991 133CP (98 KW) 2309cmc,

AUDI 90 (89, 89Q, 8A, B3) 2.3 E 20V quattro 1990-1991 167CP (123 KW) 2309cmc,

AUDI 200 Avant (44, 44Q) 2.1 Turbo quattro 1983-1988 182CP (134 KW) 2144cmc,

AUDI 200 Avant (44, 44Q) 2.2 Turbo quattro 1983-1990 165CP (121 KW) 2226cmc,

AUDI 200 Avant (44, 44Q) 2.2 20V Turbo quattro 1989-1990 220CP (162 KW) 2226cmc,

AUDI 80 Avant (8C, B4) RS2 quattro (P1) 1994-1995 315CP (232 KW) 2226cmc,

AUDI 80 Avant (8C, B4) 2.3 E quattro 1991-1994 133CP (98 KW) 2309cmc,

AUDI 100 Avant (4A, C4) S4 V8 quattro 1992-1994 280CP (206 KW) 4172cmc,

AUDI 100 (4A, C4) S4 V8 quattro 1992-1994 280CP (206 KW) 4172cmc,

AUDI COUPE (81, 85) 2.2 quattro 1985-1988 120CP (88 KW) 2226cmc,

AUDI 100 (4A, C4) 2.0 E quattro 1990-1992 115CP (85 KW) 1984cmc,

AUDI 100 Avant (4A, C4) 2.0 E quattro 1990-1992 115CP (85 KW) 1984cmc,

AUDI 100 (44, 44Q, C3) 2.2 E quattro 1985-1986 120CP (88 KW) 2226cmc,

AUDI 100 Avant (44, 44Q, C3) 2.2 E quattro 1985-1986 120CP (88 KW) 2226cmc,

AUDI 200 (44, 44Q) 2.2 Turbo quattro 1988-1990 200CP (147 KW) 2226cmc,

AUDI 200 Avant (44, 44Q) 2.2 Turbo quattro 1988-1991 200CP (147 KW) 2226cmc,

AUDI 80 (89, 89Q, 8A, B3) 1.8 E quattro 1986-1991 112CP (82 KW) 1781cmc,

AUDI 80 (81, 85, B2) 1.8 GTE quattro (85Q) 1985-1986 110CP (81 KW) 1781cmc,

AUDI 80 (89, 89Q, 8A, B3) 2.0 quattro 1988-1990 112CP (82 KW) 1984cmc,

AUDI 90 (81, 85, B2) 2.2 E quattro 1985-1987 120CP (88 KW) 2226cmc,

AUDI 90 (89, 89Q, 8A, B3) 2.2 E quattro 1987-1991 136CP (100 KW) 2226cmc,

AUDI 80 (81, 85, B2) 1.8 GTE 1985-1986 110CP (81 KW) 1781cmc,

AUDI 80 (81, 85, B2) 1.8 CC quattro (85Q) 1985-1986 93CP (68 KW) 1781cmc,

AUDI 100 Avant (44, 44Q, C3) 1.8 quattro 1986-1990 88CP (65 KW) 1781cmc,

AUDI 100 Avant (44, 44Q, C3) 1.8 quattro KAT 1985-1990 90CP (66 KW) 1781cmc,

AUDI 80 Avant (8C, B4) 2.0 E 16V quattro 1992-1995 140CP (103 KW) 1984cmc,

AUDI COUPE (89, 8B) 2.2 quattro 1988-1991 136CP (100 KW) 2226cmc,

AUDI 100 (44, 44Q, C3) 1.8 quattro 1984-1988 90CP (66 KW) 1781cmc,

AUDI 100 Avant (44, 44Q, C3) 1.8 quattro 1984-1988 90CP (66 KW) 1781cmc,

AUDI 100 (44, 44Q, C3) 2.2 quattro KAT 1989-1990 137CP (101 KW) 2226cmc,

AUDI 100 Avant (44, 44Q, C3) 2.2 quattro KAT 1989-1990 137CP (101 KW) 2226cmc,

AUDI COUPE (81, 85) 2.3 quattro 1987-1988 136CP (100 KW) 2309cmc,

AUDI 100 (4A, C4) 2.0 E 16V quattro 1992-1994 140CP (103 KW) 1984cmc,

AUDI COUPE (89, 8B) 2.0 20 V quattro 1989-1991 160CP (118 KW) 1994cmc,

AUDI 90 (89, 89Q, 8A, B3) 2.0 20 V quattro 1988-1991 160CP (118 KW) 1994cmc,

AUDI 100 Avant (4A, C4) 2.0 E 16V quattro 1992-1994 140CP (103 KW) 1984cmc,

AUDI 100 Avant (4A, C4) 2.6 E quattro 1993-1994 139CP (102 KW) 2598cmc,

CAUTARE DUPA COD

cod produs:



CAUTARE DUPA MOTOR

cod motor:



ULTIMELE MASINI VIZITATE

Pentru a vedea lista cu ultimele 10 masini vizualizate te rugam sa te autentifici.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.

NEWSLETTER

aboneaza-te la newsletter:


Piese auto. Magazin piese auto online. Piese auto ieftine. Piese auto originale si aftermarket. Ulei de motor. Ulei Castrol, Mobil, Motul, BMW, Ford, GM. Filtre Mann ieftine. Acumulatori auto VARTA, BOSCH, ROMBAT.
Prima pagina | Coduri piese | ANPC | Termeni si conditii | Contact | Despre | GDPR
©2024 piese-masina.ro - toate drepturile rezervate
By GT3