Se incarca...

Va rugam asteptati!

ALEGE MASINA

marca:

model:
motorizare:




PRODUSE UNIVERSALE




simering, diferential CORTECO 01020317B(12116763)


Cod: 01020317B
Producator: CORTECO
Coduri OE: 12116763, 33107505602, 33131206111, 33131214100
Diametru interior 1 [mm]: 44
Diametru exterior 1 [mm]: 67
Înaltime 1 [mm]: 10
Material: ACM (cauciuc poliacrilic)
Protectie antipraf: cu protectie antipraf
Tip turbulenta: rasucire in alternanta

Partea de montare: puntea spate

Se cauta preturi, va rugam asteptati...
Diferentialul , este un mecanism , prevazut cu roti dintate , care permite rotilor motoare , ca in viraje , sa ruleze cu turatii diferite , functie de raza curbei . In viraje , rotile din interorul curbei se invartesc cu o viteza mai mica decat cele din exterior , deoarece , in aceste conditii , se parcurg distante diferite . La puntile nemotoare , nu exista diferential , deoarece rotile , se pot invarti liber una fata de cealalalta , nefiind interconectate . In cazul puntii motoare , rotile primesc cuplul motor simultan de la o sursa comuna , iar in viraje , trebuie sa se roteasca , cu viteze diferite . Automobilele cu tractiune integrala , au in compunere trei diferentiale , fata , spate si central , acesta din urma fiind necesar , deoarece rotile din fata nu se rotesc cu aceeasi viteza , ca cele din spate . Constructiv , exista mai multe tipuri de diferentiale , cel mai raspandit , in cazul automobilelor de serie , fiind , diferentialul deschis , care este si cel mai simplu din punct de vedere constructiv . Acest tip de diferential , are in componenta niste roti dintate ,dupa cum s-a mai precizat si un pinion principal , care primeste cuplul de la motor , transmitandu-l mai departe , planetarelor , prin intermediul unor pinioane mai mici . Rotile dintate din componenta diferentialului , se cupleaza in viraje , determinand o scadere a vitezei rotilor din interiorul curbei si o crestere proportionala a vitezei rotilor din exterior . Acest tip de diferential , prezina niste limite in cazul unor portiuni de drum alunecos , deoarece aplicand acelasi cuplu motor ambelor roti , in mod egal , in cazul in care una dintre roti , patineaza , maximul de cuplu pe care cealalta roata il poate primi este acelasi pe care roata care patineaza , il transmite portiunii de drum . Altfel spus , acest diferential nu va putea transmite mai mult cuplu de rotatie , rotii cu aderenta buna , decat maximul de cuplu , pe care roata cu mai putina aderenta il poate transfera suprafetei de drum , aceasta insemnand ca roata fara aderenta se va roti in gol , iar cealalalta va sta pe loc . Eliminarea acestor inconveniente , poate fi depasit de diferentialul autoblocant . Diferentialul autoblocant determina ambele roti , sa se rotesca cu aceeasi viteza , prin blocarea pinioanelor interne , astfel ca intreg cuplul motor , va fi transferat rotii cu aderenta mai buna , chiar daca cealalalta roata este suspendata . Si la acest tip de diferential autoblocant , ne intilnim cu probleme , deoarece , datorita faptului ca toate rotile au aceeasi viteza chiar si in viraje , iar rotile din interiorul virajelor , se vor invarti , dupa cum s-a aratat , cu acceasi viteza ca cele din exterior , vor derapa , acest fapt contrbuind la uzura lor . Astfel s-a creat diferentialul cu alunecare limitata LSD (Limited Slip Differential) , care este o combinatie intre cele doua tipuri descrise mai sus , diferentialul simplu si diferentialul autoblocant , la care transmiterea cuplului motor , se face la roata cu aderenta mai buna , intr-un raport de regula , de 1:5 , cat si prin rotirea in viraje , a rotilor din exterior cu viteze mai mari fata de rotile din interiorul curbei . Exista si la acest tip de diferential limite , care se refera la situatia in care putem ajunge , cand avem o roata care patineaza intens , aceasta , aflandu-se practic in stare suspendata , cu aderenta 0, la sol. In acest caz chiar daca roata cu aderenta mai buna primeste de cinci ori mai mult cuplu , conform raportului de 1:5 , in cazul particular expus , mai sus , in care cuplul la roata suspendata este 0 , atunci si cuplul la roata cu aderenta mai buna , va fi tot 0 , deoarece 0x5=0. Astfel s-a ajuns la diferentialele de tip Torsen (torque sensitive-sensibil la cuplu) , acesta , reactionand instantaneu la fiecare dezechilibru de cuplu , care intervine intre cele doua roti motoare , canalizand cuplul , inspre roata cu cea mai buna aderenta la sol .
Pentru:

BMW 3 (E30) 318 i 1982-1987 105CP (77 KW) 1766cmc,

BMW 3 (E30) 318 i 1987-1991 115CP (85 KW) 1796cmc,

BMW 3 (E30) 318 i 1987-1991 113CP (83 KW) 1796cmc,

BMW 3 (E30) 318 is 1989-1991 136CP (100 KW) 1796cmc,

BMW 3 (E30) 320 i 1985-1991 129CP (95 KW) 1991cmc,

BMW 3 (E30) 320 i 1982-1985 125CP (92 KW) 1990cmc,

BMW 3 (E30) M3 2.3 1986-1991 195CP (143 KW) 2303cmc,

BMW 3 (E30) M3 2.3 1987-1989 200CP (147 KW) 2303cmc,

BMW 3 (E30) 323 i 1982-1983 139CP (102 KW) 2316cmc,

BMW 3 (E30) 323 i 1983-1986 150CP (110 KW) 2316cmc,

BMW 3 (E30) M3 2.3 1989-1991 215CP (158 KW) 2303cmc,

BMW 3 (E30) 325 i X 1986-1991 170CP (125 KW) 2494cmc,

BMW 3 (E30) 325 i 1986-1991 170CP (125 KW) 2494cmc,

BMW 3 (E30) 325 i X 1986-1987 171CP (126 KW) 2494cmc,

BMW 3 (E30) 325 e 2.7 1983-1988 122CP (90 KW) 2693cmc,

BMW 3 (E30) 325 e 2.7 1985-1987 129CP (95 KW) 2693cmc,

BMW 3 (E30) 324 d 1985-1991 86CP (63 KW) 2443cmc,

BMW 3 (E30) 324 td 1987-1991 115CP (85 KW) 2443cmc,

BMW 3 (E36) 316 i 1990-1993 100CP (73 KW) 1596cmc,

BMW 3 (E36) 316 i 1993-1998 102CP (75 KW) 1596cmc,

BMW 3 (E36) 318 i 1990-1993 113CP (83 KW) 1796cmc,

BMW 3 (E36) 318 is 1993-1998 140CP (103 KW) 1796cmc,

BMW 3 (E36) 320 i 1990-1998 150CP (110 KW) 1991cmc,

BMW 3 (E36) 325 i 1990-1995 192CP (141 KW) 2494cmc,

BMW 3 (E36) 325 td 1991-1998 115CP (85 KW) 2497cmc,

BMW 3 (E36) 325 tds 1993-1998 143CP (105 KW) 2503cmc,

BMW 5 (E28) 518 1981-1984 90CP (66 KW) 1766cmc,

BMW 5 (E28) 518 i 1983-1987 105CP (77 KW) 1766cmc,

BMW 5 (E28) 520 i 1981-1987 125CP (92 KW) 1990cmc,

BMW 5 (E28) 520 i 1985-1987 129CP (95 KW) 1990cmc,

BMW 5 (E28) 524 d 1986-1987 86CP (63 KW) 2443cmc,

BMW 5 (E28) 524 td 1983-1987 115CP (85 KW) 2443cmc,

BMW 5 (E28) 525 i 1981-1987 150CP (110 KW) 2495cmc,

BMW 5 (E28) 525 e 1981-1987 122CP (90 KW) 2693cmc,

BMW 5 (E28) 525 e 1983-1987 125CP (92 KW) 2693cmc,

BMW 5 (E28) 525 e 1984-1987 129CP (95 KW) 2693cmc,

BMW 5 (E28) 528 i 1981-1987 184CP (135 KW) 2788cmc,

BMW 5 (E28) 535 i, M 535 i 1985-1987 185CP (136 KW) 3430cmc,

BMW 5 (E28) 535 i, M 535 i 1985-1987 192CP (141 KW) 3430cmc,

BMW 5 (E28) 535 i, M 535 i 1985-1987 218CP (160 KW) 3430cmc,

BMW 5 (E34) 520 i 1988-1991 129CP (95 KW) 1990cmc,

BMW 5 (E34) 520 i 24V 1989-1995 150CP (110 KW) 1991cmc,

BMW 5 (E34) 524 td 1988-1995 115CP (85 KW) 2443cmc,

BMW 5 (E34) 525 i 1988-1991 170CP (125 KW) 2494cmc,

BMW 5 (E34) 525 i 24V 1989-1995 192CP (141 KW) 2494cmc,

BMW 5 (E34) 525 tds 1991-1995 143CP (105 KW) 2503cmc,

BMW 5 (E34) 530 i 1988-1991 188CP (138 KW) 2986cmc,

BMW 5 (E34) 530 i V8 1992-1995 218CP (160 KW) 2997cmc,

BMW 5 (E34) 535 i 1988-1995 211CP (155 KW) 3430cmc,

BMW 5 Touring (E34) 520 i 1991-1997 150CP (110 KW) 1991cmc,

BMW 5 Touring (E34) 525 i 1991-1997 192CP (141 KW) 2494cmc,

BMW 5 Touring (E34) 525 ix 1992-1997 192CP (141 KW) 2494cmc,

BMW 5 Touring (E34) 525 tds 1991-1997 143CP (105 KW) 2503cmc,

BMW 5 Touring (E34) 530 i V8 1992-1997 218CP (160 KW) 2997cmc,

BMW 6 (E24) 635 CSi 1987-1989 211CP (155 KW) 3430cmc,

BMW 7 (E32) 730 i,iL 1986-1994 197CP (145 KW) 2986cmc,

BMW 7 (E32) 730 i,iL 1986-1994 188CP (138 KW) 2986cmc,

BMW 7 (E32) 730 i,iL V8 1992-1994 218CP (160 KW) 2997cmc,

BMW 7 (E32) 735 i,iL 1986-1992 211CP (155 KW) 3430cmc,

BMW 7 (E32) 735 i,iL 1986-1987 220CP (162 KW) 3430cmc,

BMW Z1 (E30) 2.5 1988-1991 170CP (125 KW) 2494cmc,

BMW 3 Compact (E36) 316 i 1994-2000 102CP (75 KW) 1596cmc,

BMW 7 (E38) 730 i, iL 1994-2001 211CP (155 KW) 2997cmc,

BMW 7 (E38) 730 i, iL 1994-2001 218CP (160 KW) 2997cmc,

BMW 3 (E36) 318 tds 1995-1998 90CP (66 KW) 1665cmc,

BMW 3 Compact (E36) 318 ti 1994-1995 140CP (103 KW) 1796cmc,

BMW 3 (E36) 328 i 1995-1998 193CP (142 KW) 2793cmc,

BMW 3 (E36) 323 i 2.5 1995-1998 170CP (125 KW) 2494cmc,

BMW 5 (E34) 518 i 1989-1995 115CP (85 KW) 1796cmc,

BMW 5 (E34) 518 i 1989-1995 113CP (83 KW) 1796cmc,

BMW 5 Touring (E34) 525 td 1993-1997 115CP (85 KW) 2497cmc,

BMW 5 Touring (E34) 518 i 1993-1994 113CP (83 KW) 1796cmc,

BMW 3 (E36) 318 i 1993-1998 115CP (85 KW) 1796cmc,

BMW 3 (E30) 316 i 1988-1991 102CP (75 KW) 1596cmc,

BMW 6 (E24) 635 CSi 1985-1989 185CP (136 KW) 3430cmc,

BMW 3 (E36) 318 is 1995-1998 140CP (103 KW) 1895cmc,

BMW 3 Compact (E36) 318 ti 1995-2000 140CP (103 KW) 1895cmc,

BMW Z3 (E36) 1.9 1995-1999 140CP (103 KW) 1895cmc,

BMW Z3 (E36) 1.8 1995-1998 116CP (85 KW) 1796cmc,

BMW 3 (E30) 316 i 1987-1988 102CP (75 KW) 1766cmc,

BMW 5 (E34) 525 td 1993-1995 115CP (85 KW) 2497cmc,

BMW Z3 (E36) 2.8 1997-2000 192CP (141 KW) 2793cmc,

BMW Z3 (E36) M 3.2 1997-2001 321CP (236 KW) 3201cmc,

BMW 3 Compact (E36) 323 ti 1997-2000 170CP (125 KW) 2494cmc,

BMW Z3 Coupe (E36) 2.8 1997-2000 192CP (141 KW) 2793cmc,

BMW 3 Compact (E36) 316 g 1994-2000 102CP (75 KW) 1596cmc,

BMW Z3 Coupe (E36) M 1998-2001 321CP (236 KW) 3201cmc,

BMW 3 (E36) 316 i 1990-1993 102CP (75 KW) 1596cmc,

BMW Z3 (E36) 1.9 1998-2003 118CP (87 KW) 1895cmc,

BMW Z3 (E36) 2.0 1999-2003 150CP (110 KW) 1991cmc,

BMW 3 (E36) M3 3.0 1994-1995 286CP (210 KW) 2990cmc,

BMW Z3 (E36) 3.0 2000-2003 231CP (170 KW) 2979cmc,

BMW Z3 Coupe (E36) 3.0 2000-2003 231CP (170 KW) 2979cmc,

BMW Z3 (E36) 2.2 2000-2003 170CP (125 KW) 2171cmc,

BMW 5 Touring (E34) 518 i 1994-1997 115CP (85 KW) 1796cmc,

BMW Z3 Coupe (E36) M 2001-2003 325CP (239 KW) 3246cmc,

BMW 5 (E28) 518 i 1981-1984 102CP (75 KW) 1776cmc,

BMW 3 (E30) 320 is 1988-1990 192CP (141 KW) 1990cmc,

CAUTARE DUPA COD

cod produs:



CAUTARE DUPA MOTOR

cod motor:



ULTIMELE MASINI VIZITATE

Pentru a vedea lista cu ultimele 10 masini vizualizate te rugam sa te autentifici.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.

NEWSLETTER

aboneaza-te la newsletter:


Piese auto. Magazin piese auto online. Piese auto ieftine. Piese auto originale si aftermarket. Ulei de motor. Ulei Castrol, Mobil, Motul, BMW, Ford, GM. Filtre Mann ieftine. Acumulatori auto VARTA, BOSCH, ROMBAT.
Prima pagina | Coduri piese | ANPC | Termeni si conditii | Contact | Despre | GDPR
©2024 piese-masina.ro - toate drepturile rezervate
By GT3