ALEGE MASINA
marca:
model:
motorizare:
PRODUSE UNIVERSALE
simering, diferential CORTECO 01020317B(12116763)
Cod: 01020317B
Producator: CORTECO
Coduri OE: 12116763, 33107505602, 33131206111, 33131214100
Diametru interior 1 [mm]: 44
Diametru exterior 1 [mm]: 67
Înaltime 1 [mm]: 10
Material: ACM (cauciuc poliacrilic)
Protectie antipraf: cu protectie antipraf
Tip turbulenta: rasucire in alternanta
Partea de montare: puntea spate
Producator: CORTECO
Coduri OE: 12116763, 33107505602, 33131206111, 33131214100
Diametru interior 1 [mm]: 44
Diametru exterior 1 [mm]: 67
Înaltime 1 [mm]: 10
Material: ACM (cauciuc poliacrilic)
Protectie antipraf: cu protectie antipraf
Tip turbulenta: rasucire in alternanta
Partea de montare: puntea spate
Se cauta preturi, va rugam asteptati...
Diferentialul , este un mecanism , prevazut cu roti dintate , care permite rotilor motoare , ca in viraje , sa ruleze cu turatii diferite , functie de raza curbei .
In viraje , rotile din interorul curbei se invartesc cu o viteza mai mica decat cele din exterior , deoarece , in aceste conditii , se parcurg distante diferite .
La puntile nemotoare , nu exista diferential , deoarece rotile , se pot invarti liber una fata de cealalalta , nefiind interconectate .
In cazul puntii motoare , rotile primesc cuplul motor simultan de la o sursa comuna , iar in viraje , trebuie sa se roteasca , cu viteze diferite .
Automobilele cu tractiune integrala , au in compunere trei diferentiale , fata , spate si central , acesta din urma fiind necesar , deoarece rotile din fata nu se rotesc cu aceeasi viteza , ca cele din spate .
Constructiv , exista mai multe tipuri de diferentiale , cel mai raspandit , in cazul automobilelor de serie , fiind , diferentialul deschis , care este si cel mai simplu din punct de vedere constructiv .
Acest tip de diferential , are in componenta niste roti dintate ,dupa cum s-a mai precizat si un pinion principal , care primeste cuplul de la motor , transmitandu-l mai departe , planetarelor , prin intermediul unor pinioane mai mici .
Rotile dintate din componenta diferentialului , se cupleaza in viraje , determinand o scadere a vitezei rotilor din interiorul curbei si o crestere proportionala a vitezei rotilor din exterior .
Acest tip de diferential , prezina niste limite in cazul unor portiuni de drum alunecos , deoarece aplicand acelasi cuplu motor ambelor roti , in mod egal , in cazul in care una dintre roti , patineaza , maximul de cuplu pe care cealalta roata il poate primi este acelasi pe care roata care patineaza , il transmite portiunii de drum . Altfel spus , acest diferential nu va putea transmite mai mult cuplu de rotatie , rotii cu aderenta buna , decat maximul de cuplu , pe care roata cu mai putina aderenta il poate transfera suprafetei de drum , aceasta insemnand ca roata fara aderenta se va roti in gol , iar cealalalta va sta pe loc .
Eliminarea acestor inconveniente , poate fi depasit de diferentialul autoblocant .
Diferentialul autoblocant determina ambele roti , sa se rotesca cu aceeasi viteza , prin blocarea pinioanelor interne , astfel ca intreg cuplul motor , va fi transferat rotii cu aderenta mai buna , chiar daca cealalalta roata este suspendata .
Si la acest tip de diferential autoblocant , ne intilnim cu probleme , deoarece , datorita faptului ca toate rotile au aceeasi viteza chiar si in viraje , iar rotile din interiorul virajelor , se vor invarti , dupa cum s-a aratat , cu acceasi viteza ca cele din exterior , vor derapa , acest fapt contrbuind la uzura lor .
Astfel s-a creat diferentialul cu alunecare limitata LSD (Limited Slip Differential) , care este o combinatie intre cele doua tipuri descrise mai sus , diferentialul simplu si diferentialul autoblocant , la care transmiterea cuplului motor , se face la roata cu aderenta mai buna , intr-un raport de regula , de 1:5 , cat si prin rotirea in viraje , a rotilor din exterior cu viteze mai mari fata de rotile din interiorul curbei . Exista si la acest tip de diferential limite , care se refera la situatia in care putem ajunge , cand avem o roata care patineaza intens , aceasta , aflandu-se practic in stare suspendata , cu aderenta 0, la sol. In acest caz chiar daca roata cu aderenta mai buna primeste de cinci ori mai mult cuplu , conform raportului de 1:5 , in cazul particular expus , mai sus , in care cuplul la roata suspendata este 0 , atunci si cuplul la roata cu aderenta mai buna , va fi tot 0 , deoarece 0x5=0.
Astfel s-a ajuns la diferentialele de tip Torsen (torque sensitive-sensibil la cuplu) , acesta , reactionand instantaneu la fiecare dezechilibru de cuplu , care intervine intre cele doua roti motoare , canalizand cuplul , inspre roata cu cea mai buna aderenta la sol .
Pentru:
BMW 3 (E30) 318 i 1982-1987 105CP (77 KW) 1766cmc,
BMW 3 (E30) 318 i 1987-1991 115CP (85 KW) 1796cmc,
BMW 3 (E30) 318 i 1987-1991 113CP (83 KW) 1796cmc,
BMW 3 (E30) 318 is 1989-1991 136CP (100 KW) 1796cmc,
BMW 3 (E30) 320 i 1985-1991 129CP (95 KW) 1991cmc,
BMW 3 (E30) 320 i 1982-1985 125CP (92 KW) 1990cmc,
BMW 3 (E30) M3 2.3 1986-1991 195CP (143 KW) 2303cmc,
BMW 3 (E30) M3 2.3 1987-1989 200CP (147 KW) 2303cmc,
BMW 3 (E30) 323 i 1982-1983 139CP (102 KW) 2316cmc,
BMW 3 (E30) 323 i 1983-1986 150CP (110 KW) 2316cmc,
BMW 3 (E30) M3 2.3 1989-1991 215CP (158 KW) 2303cmc,
BMW 3 (E30) 325 i X 1986-1991 170CP (125 KW) 2494cmc,
BMW 3 (E30) 325 i 1986-1991 170CP (125 KW) 2494cmc,
BMW 3 (E30) 325 i X 1986-1987 171CP (126 KW) 2494cmc,
BMW 3 (E30) 325 e 2.7 1983-1988 122CP (90 KW) 2693cmc,
BMW 3 (E30) 325 e 2.7 1985-1987 129CP (95 KW) 2693cmc,
BMW 3 (E30) 324 d 1985-1991 86CP (63 KW) 2443cmc,
BMW 3 (E30) 324 td 1987-1991 115CP (85 KW) 2443cmc,
BMW 3 (E36) 316 i 1990-1993 100CP (73 KW) 1596cmc,
BMW 3 (E36) 316 i 1993-1998 102CP (75 KW) 1596cmc,
BMW 3 (E36) 318 i 1990-1993 113CP (83 KW) 1796cmc,
BMW 3 (E36) 318 is 1993-1998 140CP (103 KW) 1796cmc,
BMW 3 (E36) 320 i 1990-1998 150CP (110 KW) 1991cmc,
BMW 3 (E36) 325 i 1990-1995 192CP (141 KW) 2494cmc,
BMW 3 (E36) 325 td 1991-1998 115CP (85 KW) 2497cmc,
BMW 3 (E36) 325 tds 1993-1998 143CP (105 KW) 2503cmc,
BMW 5 (E28) 518 1981-1984 90CP (66 KW) 1766cmc,
BMW 5 (E28) 518 i 1983-1987 105CP (77 KW) 1766cmc,
BMW 5 (E28) 520 i 1981-1987 125CP (92 KW) 1990cmc,
BMW 5 (E28) 520 i 1985-1987 129CP (95 KW) 1990cmc,
BMW 5 (E28) 524 d 1986-1987 86CP (63 KW) 2443cmc,
BMW 5 (E28) 524 td 1983-1987 115CP (85 KW) 2443cmc,
BMW 5 (E28) 525 i 1981-1987 150CP (110 KW) 2495cmc,
BMW 5 (E28) 525 e 1981-1987 122CP (90 KW) 2693cmc,
BMW 5 (E28) 525 e 1983-1987 125CP (92 KW) 2693cmc,
BMW 5 (E28) 525 e 1984-1987 129CP (95 KW) 2693cmc,
BMW 5 (E28) 528 i 1981-1987 184CP (135 KW) 2788cmc,
BMW 5 (E28) 535 i, M 535 i 1985-1987 185CP (136 KW) 3430cmc,
BMW 5 (E28) 535 i, M 535 i 1985-1987 192CP (141 KW) 3430cmc,
BMW 5 (E28) 535 i, M 535 i 1985-1987 218CP (160 KW) 3430cmc,
BMW 5 (E34) 520 i 1988-1991 129CP (95 KW) 1990cmc,
BMW 5 (E34) 520 i 24V 1989-1995 150CP (110 KW) 1991cmc,
BMW 5 (E34) 524 td 1988-1995 115CP (85 KW) 2443cmc,
BMW 5 (E34) 525 i 1988-1991 170CP (125 KW) 2494cmc,
BMW 5 (E34) 525 i 24V 1989-1995 192CP (141 KW) 2494cmc,
BMW 5 (E34) 525 tds 1991-1995 143CP (105 KW) 2503cmc,
BMW 5 (E34) 530 i 1988-1991 188CP (138 KW) 2986cmc,
BMW 5 (E34) 530 i V8 1992-1995 218CP (160 KW) 2997cmc,
BMW 5 (E34) 535 i 1988-1995 211CP (155 KW) 3430cmc,
BMW 5 Touring (E34) 520 i 1991-1997 150CP (110 KW) 1991cmc,
BMW 5 Touring (E34) 525 i 1991-1997 192CP (141 KW) 2494cmc,
BMW 5 Touring (E34) 525 ix 1992-1997 192CP (141 KW) 2494cmc,
BMW 5 Touring (E34) 525 tds 1991-1997 143CP (105 KW) 2503cmc,
BMW 5 Touring (E34) 530 i V8 1992-1997 218CP (160 KW) 2997cmc,
BMW 6 (E24) 635 CSi 1987-1989 211CP (155 KW) 3430cmc,
BMW 7 (E32) 730 i,iL 1986-1994 197CP (145 KW) 2986cmc,
BMW 7 (E32) 730 i,iL 1986-1994 188CP (138 KW) 2986cmc,
BMW 7 (E32) 730 i,iL V8 1992-1994 218CP (160 KW) 2997cmc,
BMW 7 (E32) 735 i,iL 1986-1992 211CP (155 KW) 3430cmc,
BMW 7 (E32) 735 i,iL 1986-1987 220CP (162 KW) 3430cmc,
BMW Z1 (E30) 2.5 1988-1991 170CP (125 KW) 2494cmc,
BMW 3 Compact (E36) 316 i 1994-2000 102CP (75 KW) 1596cmc,
BMW 7 (E38) 730 i, iL 1994-2001 211CP (155 KW) 2997cmc,
BMW 7 (E38) 730 i, iL 1994-2001 218CP (160 KW) 2997cmc,
BMW 3 (E36) 318 tds 1995-1998 90CP (66 KW) 1665cmc,
BMW 3 Compact (E36) 318 ti 1994-1995 140CP (103 KW) 1796cmc,
BMW 3 (E36) 328 i 1995-1998 193CP (142 KW) 2793cmc,
BMW 3 (E36) 323 i 2.5 1995-1998 170CP (125 KW) 2494cmc,
BMW 5 (E34) 518 i 1989-1995 115CP (85 KW) 1796cmc,
BMW 5 (E34) 518 i 1989-1995 113CP (83 KW) 1796cmc,
BMW 5 Touring (E34) 525 td 1993-1997 115CP (85 KW) 2497cmc,
BMW 5 Touring (E34) 518 i 1993-1994 113CP (83 KW) 1796cmc,
BMW 3 (E36) 318 i 1993-1998 115CP (85 KW) 1796cmc,
BMW 3 (E30) 316 i 1988-1991 102CP (75 KW) 1596cmc,
BMW 6 (E24) 635 CSi 1985-1989 185CP (136 KW) 3430cmc,
BMW 3 (E36) 318 is 1995-1998 140CP (103 KW) 1895cmc,
BMW 3 Compact (E36) 318 ti 1995-2000 140CP (103 KW) 1895cmc,
BMW Z3 (E36) 1.9 1995-1999 140CP (103 KW) 1895cmc,
BMW Z3 (E36) 1.8 1995-1998 116CP (85 KW) 1796cmc,
BMW 3 (E30) 316 i 1987-1988 102CP (75 KW) 1766cmc,
BMW 5 (E34) 525 td 1993-1995 115CP (85 KW) 2497cmc,
BMW Z3 (E36) 2.8 1997-2000 192CP (141 KW) 2793cmc,
BMW Z3 (E36) M 3.2 1997-2001 321CP (236 KW) 3201cmc,
BMW 3 Compact (E36) 323 ti 1997-2000 170CP (125 KW) 2494cmc,
BMW Z3 Coupe (E36) 2.8 1997-2000 192CP (141 KW) 2793cmc,
BMW 3 Compact (E36) 316 g 1994-2000 102CP (75 KW) 1596cmc,
BMW Z3 Coupe (E36) M 1998-2001 321CP (236 KW) 3201cmc,
BMW 3 (E36) 316 i 1990-1993 102CP (75 KW) 1596cmc,
BMW Z3 (E36) 1.9 1998-2003 118CP (87 KW) 1895cmc,
BMW Z3 (E36) 2.0 1999-2003 150CP (110 KW) 1991cmc,
BMW 3 (E36) M3 3.0 1994-1995 286CP (210 KW) 2990cmc,
BMW Z3 (E36) 3.0 2000-2003 231CP (170 KW) 2979cmc,
BMW Z3 Coupe (E36) 3.0 2000-2003 231CP (170 KW) 2979cmc,
BMW Z3 (E36) 2.2 2000-2003 170CP (125 KW) 2171cmc,
BMW 5 Touring (E34) 518 i 1994-1997 115CP (85 KW) 1796cmc,
BMW Z3 Coupe (E36) M 2001-2003 325CP (239 KW) 3246cmc,
BMW 5 (E28) 518 i 1981-1984 102CP (75 KW) 1776cmc,
BMW 3 (E30) 320 is 1988-1990 192CP (141 KW) 1990cmc,
CAUTARE DUPA COD
CAUTARE DUPA MOTOR
ULTIMELE MASINI VIZITATE
Pentru a vedea lista cu ultimele 10 masini vizualizate te rugam sa te autentifici.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.