Se incarca...

Va rugam asteptati!

ALEGE MASINA

marca:

model:
motorizare:




PRODUSE UNIVERSALE




simering, diferential CORTECO 01019478B(0179975547) pentru SEAT LEON (1M1) 1.6


Cod: 01019478B
Producator: CORTECO
Coduri OE: 0179975547, 2D0501317
Diametru interior 1 [mm]: 40
Diametru exterior 1 [mm]: 70
Înaltime 1 [mm]: 13
Material: FPM (cauciuc fluor)

Partea de montare: punte fata

Se cauta preturi, va rugam asteptati...
Diferentialul , este un mecanism , prevazut cu roti dintate , care permite rotilor motoare , ca in viraje , sa ruleze cu turatii diferite , functie de raza curbei . In viraje , rotile din interorul curbei se invartesc cu o viteza mai mica decat cele din exterior , deoarece , in aceste conditii , se parcurg distante diferite . La puntile nemotoare , nu exista diferential , deoarece rotile , se pot invarti liber una fata de cealalalta , nefiind interconectate . In cazul puntii motoare , rotile primesc cuplul motor simultan de la o sursa comuna , iar in viraje , trebuie sa se roteasca , cu viteze diferite . Automobilele cu tractiune integrala , au in compunere trei diferentiale , fata , spate si central , acesta din urma fiind necesar , deoarece rotile din fata nu se rotesc cu aceeasi viteza , ca cele din spate . Constructiv , exista mai multe tipuri de diferentiale , cel mai raspandit , in cazul automobilelor de serie , fiind , diferentialul deschis , care este si cel mai simplu din punct de vedere constructiv . Acest tip de diferential , are in componenta niste roti dintate ,dupa cum s-a mai precizat si un pinion principal , care primeste cuplul de la motor , transmitandu-l mai departe , planetarelor , prin intermediul unor pinioane mai mici . Rotile dintate din componenta diferentialului , se cupleaza in viraje , determinand o scadere a vitezei rotilor din interiorul curbei si o crestere proportionala a vitezei rotilor din exterior . Acest tip de diferential , prezina niste limite in cazul unor portiuni de drum alunecos , deoarece aplicand acelasi cuplu motor ambelor roti , in mod egal , in cazul in care una dintre roti , patineaza , maximul de cuplu pe care cealalta roata il poate primi este acelasi pe care roata care patineaza , il transmite portiunii de drum . Altfel spus , acest diferential nu va putea transmite mai mult cuplu de rotatie , rotii cu aderenta buna , decat maximul de cuplu , pe care roata cu mai putina aderenta il poate transfera suprafetei de drum , aceasta insemnand ca roata fara aderenta se va roti in gol , iar cealalalta va sta pe loc . Eliminarea acestor inconveniente , poate fi depasit de diferentialul autoblocant . Diferentialul autoblocant determina ambele roti , sa se rotesca cu aceeasi viteza , prin blocarea pinioanelor interne , astfel ca intreg cuplul motor , va fi transferat rotii cu aderenta mai buna , chiar daca cealalalta roata este suspendata . Si la acest tip de diferential autoblocant , ne intilnim cu probleme , deoarece , datorita faptului ca toate rotile au aceeasi viteza chiar si in viraje , iar rotile din interiorul virajelor , se vor invarti , dupa cum s-a aratat , cu acceasi viteza ca cele din exterior , vor derapa , acest fapt contrbuind la uzura lor . Astfel s-a creat diferentialul cu alunecare limitata LSD (Limited Slip Differential) , care este o combinatie intre cele doua tipuri descrise mai sus , diferentialul simplu si diferentialul autoblocant , la care transmiterea cuplului motor , se face la roata cu aderenta mai buna , intr-un raport de regula , de 1:5 , cat si prin rotirea in viraje , a rotilor din exterior cu viteze mai mari fata de rotile din interiorul curbei . Exista si la acest tip de diferential limite , care se refera la situatia in care putem ajunge , cand avem o roata care patineaza intens , aceasta , aflandu-se practic in stare suspendata , cu aderenta 0, la sol. In acest caz chiar daca roata cu aderenta mai buna primeste de cinci ori mai mult cuplu , conform raportului de 1:5 , in cazul particular expus , mai sus , in care cuplul la roata suspendata este 0 , atunci si cuplul la roata cu aderenta mai buna , va fi tot 0 , deoarece 0x5=0. Astfel s-a ajuns la diferentialele de tip Torsen (torque sensitive-sensibil la cuplu) , acesta , reactionand instantaneu la fiecare dezechilibru de cuplu , care intervine intre cele doua roti motoare , canalizand cuplul , inspre roata cu cea mai buna aderenta la sol .
Pentru:

MERCEDES-BENZ G-CLASS (W460) 230 GE (460,2) 1987-1992 122CP (90 KW) 2298cmc,

MERCEDES-BENZ G-CLASS (W460) 230 GE (460,2) 1982-1992 125CP (92 KW) 2299cmc,

MERCEDES-BENZ G-CLASS (W460) 230 G (460,2) 1979-1993 90CP (66 KW) 2307cmc,

MERCEDES-BENZ G-CLASS (W460) 280 GE (460,2) 1984-1989 150CP (110 KW) 2746cmc,

MERCEDES-BENZ G-CLASS (W460) 280 GE (460,2) 1979-1989 156CP (115 KW) 2746cmc,

MERCEDES-BENZ G-CLASS (W463) 350 Turbo GD (463.320, 463.321) 1991-prezent 136CP (100 KW) 3449cmc,

MERCEDES-BENZ G-CLASS (W460) 240 GD (460,3) 1979-1987 72CP (53 KW) 2399cmc,

MERCEDES-BENZ G-CLASS (W460) 300 GD (460,3) 1979-1991 88CP (65 KW) 2998cmc,

MERCEDES-BENZ G-CLASS (W461) 230 GE (461) 1993-prezent 125CP (92 KW) 2298cmc,

MERCEDES-BENZ G-CLASS (W463) 300 GE (463.227, 463.228) 1990-prezent 174CP (128 KW) 2960cmc,

MERCEDES-BENZ G-CLASS (W461) 290 GD/G 290 D (461.337, 461.338) 1992-prezent 95CP (70 KW) 2874cmc,

MERCEDES-BENZ G-CLASS (W463) 300 GD (463.327, 463.328) 1989-prezent 113CP (83 KW) 2996cmc,

MERCEDES-BENZ G-CLASS (W461) 230 GE (461.238, 461.239) 1993-prezent 122CP (90 KW) 2298cmc,

MERCEDES-BENZ G-CLASS (W463) 230 GE (463.224, 463.225) 1990-1993 126CP (93 KW) 2298cmc,

MERCEDES-BENZ G-CLASS (W463) 300 GE (463.227, 463.228) 1990-prezent 170CP (125 KW) 2960cmc,

MERCEDES-BENZ G-CLASS (W463) G 320 (463.230, 463.231) 1994-1997 211CP (155 KW) 3199cmc,

MERCEDES-BENZ G-CLASS (W463) G 300 TD (463.330, 463.331) 1996-prezent 177CP (130 KW) 2996cmc,

MERCEDES-BENZ G-CLASS (W460) 250 GD (460,3) 1987-1992 84CP (62 KW) 2497cmc,

MERCEDES-BENZ G-CLASS (W460) 250 GD (460,3) 1988-1992 92CP (68 KW) 2497cmc,

MERCEDES-BENZ G-CLASS (W460) 230 G (460,2) 1980-1987 102CP (75 KW) 2277cmc,

MERCEDES-BENZ G-CLASS (W463) 250 GD (463.324, 463.325) 1990-prezent 94CP (69 KW) 2497cmc,

MERCEDES-BENZ G-CLASS (W461) G 290 TD (461.335, 461.336) 1997-prezent 120CP (88 KW) 2874cmc,

VW LT 28-35 II Bus (2DB, 2DE, 2DK) 2.3 1996-2006 143CP (105 KW) 2295cmc,

VW LT 28-35 II Bus (2DB, 2DE, 2DK) 2.5 SDI 1996-2006 75CP (55 KW) 2461cmc,

VW LT 28-35 II Bus (2DB, 2DE, 2DK) 2.5 TDI 1996-1999 102CP (75 KW) 2461cmc,

VW LT 28-46 II caroserie (2DA, 2DD, 2DH) 2.3 1996-2006 143CP (105 KW) 2295cmc,

VW LT 28-46 II platou/sasiu (2DC, 2DF, 2DG, 2DL, 2DM) 2.5 SDI 1996-2006 75CP (55 KW) 2461cmc,

VW LT 28-46 II caroserie (2DA, 2DD, 2DH) 2.5 SDI 1996-2006 75CP (55 KW) 2461cmc,

VW LT 28-46 II caroserie (2DA, 2DD, 2DH) 2.5 TDI 1996-1999 102CP (75 KW) 2461cmc,

VW LT 28-46 II platou/sasiu (2DC, 2DF, 2DG, 2DL, 2DM) 2.8 TDI 1997-2002 125CP (92 KW) 2799cmc,

VW LT 28-46 II caroserie (2DA, 2DD, 2DH) 2.8 TDI 1997-2002 125CP (92 KW) 2799cmc,

VW LT 28-46 II platou/sasiu (2DC, 2DF, 2DG, 2DL, 2DM) 2.3 1996-2006 143CP (105 KW) 2295cmc,

VW LT 28-46 II platou/sasiu (2DC, 2DF, 2DG, 2DL, 2DM) 2.5 TDI 1996-1999 102CP (75 KW) 2461cmc,

MERCEDES-BENZ G-CLASS (W463) G 320 (463.232, 463.233, 463.244, 463.245) 1997-prezent 215CP (158 KW) 3199cmc,

MERCEDES-BENZ G-CLASS (W463) G 500 (463.247, 463.248, 463.249, 463.240, 463.241) 1998-prezent 296CP (218 KW) 4966cmc,

MERCEDES-BENZ G-CLASS (W461) 250 GD (461) 1990-prezent 92CP (68 KW) 2497cmc,

MERCEDES-BENZ G-CLASS (W463) G 500 E (463.228) 1993-prezent 241CP (177 KW) 4973cmc,

MERCEDES-BENZ G-CLASS (W463) G 55 AMG (463.243, 463.246) 1999-prezent 354CP (260 KW) 5439cmc,

MERCEDES-BENZ G-CLASS (W463) G 36 AMG (463.230) 1995-prezent 272CP (200 KW) 3606cmc,

VW LT 28-35 II Bus (2DB, 2DE, 2DK) 2.5 TDI 1999-2006 90CP (66 KW) 2461cmc,

VW LT 28-35 II Bus (2DB, 2DE, 2DK) 2.5 TDI 1999-2006 109CP (80 KW) 2461cmc,

VW LT 28-46 II caroserie (2DA, 2DD, 2DH) 2.5 TDI 1999-2006 90CP (66 KW) 2461cmc,

VW LT 28-46 II caroserie (2DA, 2DD, 2DH) 2.5 TDI 1999-2006 109CP (80 KW) 2461cmc,

VW LT 28-46 II caroserie (2DA, 2DD, 2DH) 2.8 TDI 1999-2006 130CP (96 KW) 2799cmc,

VW LT 28-46 II platou/sasiu (2DC, 2DF, 2DG, 2DL, 2DM) 2.5 TDI 1999-2006 90CP (66 KW) 2461cmc,

VW LT 28-46 II platou/sasiu (2DC, 2DF, 2DG, 2DL, 2DM) 2.5 TDI 1999-2006 109CP (80 KW) 2461cmc,

VW LT 28-46 II platou/sasiu (2DC, 2DF, 2DG, 2DL, 2DM) 2.8 TDI 1999-2006 130CP (96 KW) 2799cmc,

MERCEDES-BENZ G-CLASS (W463) G 400 CDI (463.332, 463.333) 2000-prezent 250CP (184 KW) 3996cmc,

VW LT 28-35 II Bus (2DB, 2DE, 2DK) 2.5 TDI 2001-2006 83CP (61 KW) 2461cmc,

VW LT 28-35 II Bus (2DB, 2DE, 2DK) 2.5 TDI 2001-2006 95CP (70 KW) 2461cmc,

VW LT 28-46 II caroserie (2DA, 2DD, 2DH) 2.5 TDI 2001-2006 83CP (61 KW) 2461cmc,

VW LT 28-46 II caroserie (2DA, 2DD, 2DH) 2.5 TDI 2001-2006 95CP (70 KW) 2461cmc,

VW LT 28-46 II platou/sasiu (2DC, 2DF, 2DG, 2DL, 2DM) 2.5 TDI 2001-2006 83CP (61 KW) 2461cmc,

VW LT 28-46 II platou/sasiu (2DC, 2DF, 2DG, 2DL, 2DM) 2.5 TDI 2001-2006 95CP (70 KW) 2461cmc,

MERCEDES-BENZ G-CLASS (W463) G 270 CDI (463.322, 463.323) 2001-prezent 156CP (115 KW) 2685cmc,

VW LT 28-46 II caroserie (2DA, 2DD, 2DH) 2.8 TDI 2002-2006 158CP (116 KW) 2799cmc,

VW LT 28-46 II platou/sasiu (2DC, 2DF, 2DG, 2DL, 2DM) 2.8 TDI 2002-2006 158CP (116 KW) 2799cmc,

VW LT 28-35 II Bus (2DB, 2DE, 2DK) 2.8 TDi 2001-2006 158CP (116 KW) 2799cmc,

VW LT 28-35 II Bus (2DB, 2DE, 2DK) 2.8 TDi 1999-2002 131CP (96 KW) 2798cmc,

VW LT 28-35 II Bus (2DB, 2DE, 2DK) 2.8 TDI 1997-2003 125CP (92 KW) 2798cmc,

CAUTARE DUPA COD

cod produs:



CAUTARE DUPA MOTOR

cod motor:



ULTIMELE MASINI VIZITATE

Pentru a vedea lista cu ultimele 10 masini vizualizate te rugam sa te autentifici.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.

NEWSLETTER

aboneaza-te la newsletter:


Piese auto. Magazin piese auto online. Piese auto ieftine. Piese auto originale si aftermarket. Ulei de motor. Ulei Castrol, Mobil, Motul, BMW, Ford, GM. Filtre Mann ieftine. Acumulatori auto VARTA, BOSCH, ROMBAT.
Prima pagina | Coduri piese | ANPC | Termeni si conditii | Contact | Despre | GDPR
©2024 piese-masina.ro - toate drepturile rezervate
By GT3