Se incarca...

Va rugam asteptati!

ALEGE MASINA

marca:

model:
motorizare:




PRODUSE UNIVERSALE




simering, diferential CORTECO 01035180B(02X409400A) pentru CHEVROLET REZZO 1.6


Cod: 01035180B
Producator: CORTECO
Coduri OE: 02X409400A, 0B2409400
Diametru interior 1 [mm]: 40
Diametru exterior 1 [mm]: 52
Înaltime 1 [mm]: 7
Înaltime 2 [mm]: 11
Material: ACM (cauciuc poliacrilic)
Protectie antipraf: cu protectie antipraf
Tip turbulenta: rasucire la dreapta

Partea de montare: iesire
Cod motor: CHVA
Versiune: GEARB. GJV

Se cauta preturi, va rugam asteptati...
Diferentialul , este un mecanism , prevazut cu roti dintate , care permite rotilor motoare , ca in viraje , sa ruleze cu turatii diferite , functie de raza curbei . In viraje , rotile din interorul curbei se invartesc cu o viteza mai mica decat cele din exterior , deoarece , in aceste conditii , se parcurg distante diferite . La puntile nemotoare , nu exista diferential , deoarece rotile , se pot invarti liber una fata de cealalalta , nefiind interconectate . In cazul puntii motoare , rotile primesc cuplul motor simultan de la o sursa comuna , iar in viraje , trebuie sa se roteasca , cu viteze diferite . Automobilele cu tractiune integrala , au in compunere trei diferentiale , fata , spate si central , acesta din urma fiind necesar , deoarece rotile din fata nu se rotesc cu aceeasi viteza , ca cele din spate . Constructiv , exista mai multe tipuri de diferentiale , cel mai raspandit , in cazul automobilelor de serie , fiind , diferentialul deschis , care este si cel mai simplu din punct de vedere constructiv . Acest tip de diferential , are in componenta niste roti dintate ,dupa cum s-a mai precizat si un pinion principal , care primeste cuplul de la motor , transmitandu-l mai departe , planetarelor , prin intermediul unor pinioane mai mici . Rotile dintate din componenta diferentialului , se cupleaza in viraje , determinand o scadere a vitezei rotilor din interiorul curbei si o crestere proportionala a vitezei rotilor din exterior . Acest tip de diferential , prezina niste limite in cazul unor portiuni de drum alunecos , deoarece aplicand acelasi cuplu motor ambelor roti , in mod egal , in cazul in care una dintre roti , patineaza , maximul de cuplu pe care cealalta roata il poate primi este acelasi pe care roata care patineaza , il transmite portiunii de drum . Altfel spus , acest diferential nu va putea transmite mai mult cuplu de rotatie , rotii cu aderenta buna , decat maximul de cuplu , pe care roata cu mai putina aderenta il poate transfera suprafetei de drum , aceasta insemnand ca roata fara aderenta se va roti in gol , iar cealalalta va sta pe loc . Eliminarea acestor inconveniente , poate fi depasit de diferentialul autoblocant . Diferentialul autoblocant determina ambele roti , sa se rotesca cu aceeasi viteza , prin blocarea pinioanelor interne , astfel ca intreg cuplul motor , va fi transferat rotii cu aderenta mai buna , chiar daca cealalalta roata este suspendata . Si la acest tip de diferential autoblocant , ne intilnim cu probleme , deoarece , datorita faptului ca toate rotile au aceeasi viteza chiar si in viraje , iar rotile din interiorul virajelor , se vor invarti , dupa cum s-a aratat , cu acceasi viteza ca cele din exterior , vor derapa , acest fapt contrbuind la uzura lor . Astfel s-a creat diferentialul cu alunecare limitata LSD (Limited Slip Differential) , care este o combinatie intre cele doua tipuri descrise mai sus , diferentialul simplu si diferentialul autoblocant , la care transmiterea cuplului motor , se face la roata cu aderenta mai buna , intr-un raport de regula , de 1:5 , cat si prin rotirea in viraje , a rotilor din exterior cu viteze mai mari fata de rotile din interiorul curbei . Exista si la acest tip de diferential limite , care se refera la situatia in care putem ajunge , cand avem o roata care patineaza intens , aceasta , aflandu-se practic in stare suspendata , cu aderenta 0, la sol. In acest caz chiar daca roata cu aderenta mai buna primeste de cinci ori mai mult cuplu , conform raportului de 1:5 , in cazul particular expus , mai sus , in care cuplul la roata suspendata este 0 , atunci si cuplul la roata cu aderenta mai buna , va fi tot 0 , deoarece 0x5=0. Astfel s-a ajuns la diferentialele de tip Torsen (torque sensitive-sensibil la cuplu) , acesta , reactionand instantaneu la fiecare dezechilibru de cuplu , care intervine intre cele doua roti motoare , canalizand cuplul , inspre roata cu cea mai buna aderenta la sol .
Pentru:

AUDI A4 (8E2, B6) 3.0 quattro 2000-2004 220CP (162 KW) 2976cmc,

AUDI A4 (8E2, B6) 2.5 TDI quattro 2000-2004 180CP (132 KW) 2496cmc,

AUDI A4 Avant (8E5, B6) 2.5 TDI quattro 2001-2004 180CP (132 KW) 2496cmc,

AUDI A4 Avant (8E5, B6) 3.0 quattro 2001-2004 220CP (162 KW) 2976cmc,

AUDI A4 (8E2, B6) 1.9 TDI quattro 2001-2004 130CP (96 KW) 1896cmc,

AUDI A4 Avant (8E5, B6) 1.9 TDI quattro 2001-2004 130CP (96 KW) 1896cmc,

AUDI A4 (8E2, B6) 1.8 T quattro 2002-2004 163CP (120 KW) 1781cmc,

AUDI A4 Avant (8E5, B6) 1.8 T quattro 2002-2004 163CP (120 KW) 1781cmc,

AUDI A4 (8E2, B6) S4 quattro 2003-2004 344CP (253 KW) 4163cmc,

AUDI A4 (8E2, B6) 1.8 T 2002-2004 190CP (140 KW) 1781cmc,

AUDI A4 Avant (8E5, B6) S4 quattro 2003-2004 344CP (253 KW) 4163cmc,

AUDI A4 Cabriolet (8H7, B6, 8HE, B7) 1.8 T quattro 2003-2009 163CP (120 KW) 1781cmc,

AUDI A4 Cabriolet (8H7, B6, 8HE, B7) 3.0 quattro 2003-2005 220CP (162 KW) 2976cmc,

AUDI A4 Cabriolet (8H7, B6, 8HE, B7) S4 quattro 2004-2009 344CP (253 KW) 4163cmc,

AUDI A6 (4F2, C6) 3.2 FSI quattro 2004-2008 255CP (188 KW) 3123cmc,

AUDI A6 (4F2, C6) 3.0 TDI quattro 2004-2006 225CP (165 KW) 2967cmc,

AUDI A6 (4F2, C6) 3.0 TDI quattro 2004-2011 211CP (155 KW) 2967cmc,

AUDI A4 (8EC, B7) 1.8 T quattro 2004-2008 163CP (120 KW) 1781cmc,

AUDI A4 (8EC, B7) 2.0 TFSI quattro 2004-2008 200CP (147 KW) 1984cmc,

AUDI A4 (8EC, B7) 3.2 FSI 2005-2008 255CP (188 KW) 3123cmc,

AUDI A4 (8EC, B7) 3.2 FSI quattro 2005-2008 255CP (188 KW) 3123cmc,

AUDI A4 (8EC, B7) 3.0 TDI quattro 2004-2008 204CP (150 KW) 2967cmc,

AUDI A4 Avant (8ED, B7) 1.8 T quattro 2004-2008 163CP (120 KW) 1781cmc,

AUDI A4 Avant (8ED, B7) 2.0 TFSI quattro 2004-2008 200CP (147 KW) 1984cmc,

AUDI A4 Avant (8ED, B7) 3.0 TDI quattro 2004-2008 204CP (150 KW) 2967cmc,

AUDI A4 Avant (8ED, B7) 3.2 FSI quattro 2005-2008 255CP (188 KW) 3123cmc,

AUDI A4 (8EC, B7) S4 quattro 2004-2008 344CP (253 KW) 4163cmc,

AUDI A4 Avant (8ED, B7) S4 quattro 2004-2008 344CP (253 KW) 4163cmc,

AUDI A6 Avant (4F5, C6) 3.0 TDI quattro 2005-2006 225CP (165 KW) 2967cmc,

AUDI A6 Avant (4F5, C6) 3.2 FSI quattro 2005-2008 255CP (188 KW) 3123cmc,

AUDI A6 (4F2, C6) 2.4 quattro 2005-2008 177CP (130 KW) 2393cmc,

AUDI A6 Avant (4F5, C6) 2.4 quattro 2005-2008 177CP (130 KW) 2393cmc,

AUDI A4 (8E2, B6) 3.0 quattro 2001-2004 218CP (160 KW) 2976cmc,

AUDI A4 Avant (8E5, B6) 3.0 quattro 2001-2004 218CP (160 KW) 2976cmc,

AUDI A6 Avant (4F5, C6) 3.0 TDI quattro 2005-2011 211CP (155 KW) 2967cmc,

AUDI A4 (8EC, B7) 2.0 TFSI quattro 2005-2008 220CP (162 KW) 1984cmc,

AUDI A4 Cabriolet (8H7, B6, 8HE, B7) 3.2 FSI quattro 2006-2009 255CP (188 KW) 3123cmc,

AUDI A4 Cabriolet (8H7, B6, 8HE, B7) 3.0 TDI quattro 2006-2009 233CP (171 KW) 2967cmc,

AUDI A6 (4F2, C6) 3.0 TDI quattro 2006-2008 233CP (171 KW) 2967cmc,

AUDI A6 Allroad (4FH, C6) 3.0 TDI quattro 2006-2008 233CP (171 KW) 2967cmc,

AUDI A6 Allroad (4FH, C6) 3.2 FSI quattro 2006-2008 255CP (188 KW) 3123cmc,

AUDI A6 Avant (4F5, C6) 3.0 TDI quattro 2006-2008 233CP (171 KW) 2967cmc,

AUDI A4 Avant (8ED, B7) 2.0 TDI quattro 2006-2008 140CP (103 KW) 1968cmc,

AUDI A4 (8EC, B7) 2.0 TDI quattro 2006-2008 163CP (120 KW) 1968cmc,

AUDI A4 Avant (8ED, B7) 2.0 TDI quattro 2006-2008 163CP (120 KW) 1968cmc,

AUDI A4 (8EC, B7) 2.0 TDI quattro 2006-2008 170CP (125 KW) 1968cmc,

AUDI A4 Avant (8ED, B7) 2.0 TDI quattro 2006-2008 170CP (125 KW) 1968cmc,

AUDI A4 Cabriolet (8H7, B6, 8HE, B7) 3.0 TDI quattro 2006-2009 204CP (150 KW) 2967cmc,

AUDI A4 Avant (8ED, B7) 3.0 TDI quattro 2006-2008 233CP (171 KW) 2967cmc,

AUDI A4 (8EC, B7) 3.0 TDI quattro 2006-2008 233CP (171 KW) 2967cmc,

AUDI A4 Avant (8ED, B7) 2.0 TFSI quattro 2005-2008 220CP (162 KW) 1984cmc,

AUDI A4 Avant (8ED, B7) RS4 quattro 2005-2008 420CP (309 KW) 4163cmc,

AUDI A4 Cabriolet (8H7, B6, 8HE, B7) RS4 quattro 2006-2009 420CP (309 KW) 4163cmc,

AUDI A4 (8EC, B7) 2.0 TDI quattro 2006-2008 140CP (103 KW) 1968cmc,

AUDI R8 (422, 423) 4.2 FSI quattro 2007-2010 420CP (309 KW) 4163cmc,

AUDI A5 (8T3) 3.0 TDI quattro 2007-prezent 240CP (176 KW) 2967cmc,

AUDI A5 (8T3) 3.2 FSI quattro 2007-prezent 265CP (195 KW) 3197cmc,

AUDI A4 (8K2, B8) 3.0 TDI quattro 2007-2012 240CP (176 KW) 2967cmc,

AUDI A4 (8K2, B8) 3.2 FSI quattro 2007-2012 265CP (195 KW) 3197cmc,

AUDI A4 (8EC, B7) 3.0 quattro 2004-2006 218CP (160 KW) 2976cmc,

AUDI A4 Avant (8ED, B7) 3.0 quattro 2004-2006 218CP (160 KW) 2976cmc,

AUDI A4 Avant (8K5, B8) 3.2 FSI quattro 2008-2012 265CP (195 KW) 3197cmc,

AUDI A4 Avant (8K5, B8) 3.0 TDI quattro 2008-2012 240CP (176 KW) 2967cmc,

AUDI A4 (8K2, B8) 2.0 TFSI quattro 2008-2015 211CP (155 KW) 1984cmc,

AUDI A4 Avant (8K5, B8) 2.0 TFSI quattro 2008-2015 211CP (155 KW) 1984cmc,

AUDI A4 (8K2, B8) 2.0 TDI quattro 2008-2012 170CP (125 KW) 1968cmc,

AUDI A4 (8K2, B8) 1.8 TFSI quattro 2008-2012 160CP (118 KW) 1798cmc,

AUDI A4 Avant (8K5, B8) 2.0 TDI quattro 2008-2012 170CP (125 KW) 1968cmc,

AUDI A4 Avant (8K5, B8) 1.8 TFSI quattro 2008-2012 160CP (118 KW) 1798cmc,

AUDI A5 (8T3) 2.0 TDI quattro 2008-prezent 170CP (125 KW) 1968cmc,

AUDI A5 (8T3) 2.0 TFSI quattro 2008-prezent 211CP (155 KW) 1984cmc,

AUDI Q5 (8R) 2.0 TDI quattro 2008-prezent 170CP (125 KW) 1968cmc,

AUDI Q5 (8R) 3.0 TDI quattro 2008-prezent 240CP (176 KW) 2967cmc,

AUDI A6 (4F2, C6) 3.0 TDI quattro 2008-2011 240CP (176 KW) 2967cmc,

AUDI A6 Avant (4F5, C6) 3.0 TDI quattro 2008-2011 240CP (176 KW) 2967cmc,

AUDI A6 Allroad (4FH, C6) 3.0 TDI quattro 2008-2011 240CP (176 KW) 2967cmc,

AUDI A6 Avant (4F5, C6) 2.8 FSI quattro 2008-2011 190CP (140 KW) 2773cmc,

AUDI A6 (4F2, C6) 2.8 FSI quattro 2008-2011 190CP (140 KW) 2773cmc,

AUDI A4 (8K2, B8) 2.0 TDI quattro 2008-2015 143CP (105 KW) 1968cmc,

AUDI A4 Avant (8K5, B8) 2.0 TDI quattro 2008-2015 143CP (105 KW) 1968cmc,

AUDI Q5 (8R) 3.0 TDI quattro 2008-prezent 211CP (155 KW) 2967cmc,

AUDI Q5 (8R) 3.2 FSI quattro 2008-prezent 270CP (199 KW) 3197cmc,

AUDI Q5 (8R) 2.0 TDI quattro 2008-prezent 163CP (120 KW) 1968cmc,

AUDI A5 Cabriolet (8F7) 3.0 TDI quattro 2009-prezent 240CP (176 KW) 2967cmc,

AUDI A5 Cabriolet (8F7) 2.0 TFSI quattro 2009-prezent 211CP (155 KW) 1984cmc,

AUDI A5 Cabriolet (8F7) 3.2 FSI quattro 2009-prezent 265CP (195 KW) 3197cmc,

AUDI A5 Cabriolet (8F7) S5 quattro 2009-prezent 333CP (245 KW) 2995cmc,

AUDI A4 Allroad (8KH, B8) 2.0 TDI quattro 2009-prezent 170CP (125 KW) 1968cmc,

AUDI A4 Allroad (8KH, B8) 3.0 TDI quattro 2009-prezent 240CP (176 KW) 2967cmc,

AUDI A4 Allroad (8KH, B8) 2.0 TFSI quattro 2009-prezent 211CP (155 KW) 1984cmc,

AUDI A4 Allroad (8KH, B8) 2.0 TDI quattro 2009-prezent 163CP (120 KW) 1968cmc,

AUDI A4 Allroad (8KH, B8) 2.0 TDI quattro 2009-prezent 143CP (105 KW) 1968cmc,

AUDI A5 Sportback (8TA) 2.0 TFSI quattro 2009-prezent 211CP (155 KW) 1984cmc,

AUDI A5 Sportback (8TA) 3.2 FSI quattro 2009-prezent 265CP (195 KW) 3197cmc,

AUDI A5 Sportback (8TA) 2.0 TDI quattro 2009-prezent 170CP (125 KW) 1968cmc,

AUDI A5 Sportback (8TA) 3.0 TDI quattro 2009-prezent 240CP (176 KW) 2967cmc,

AUDI Q5 (8R) 2.0 TFSI quattro 2009-prezent 180CP (132 KW) 1984cmc,

AUDI Q5 (8R) 2.0 TDI quattro 2009-prezent 143CP (105 KW) 1968cmc,

AUDI A4 Allroad (8KH, B8) 2.0 TDI quattro 2009-prezent 136CP (100 KW) 1968cmc,

AUDI Q5 (8R) 2.0 TDI quattro 2009-prezent 136CP (100 KW) 1968cmc,

AUDI R8 Spyder (427, 429) 5.2 FSI quattro 2010-2015 525CP (386 KW) 5204cmc,

AUDI R8 (422, 423) 5.2 FSI quattro 2009-2015 525CP (386 KW) 5204cmc,

AUDI A4 (8K2, B8) 2.0 TFSI flexible fuel quattro 2009-2015 180CP (132 KW) 1984cmc,

AUDI A4 Avant (8K5, B8) 2.0 TFSI flexible fuel quattro 2009-2015 180CP (132 KW) 1984cmc,

AUDI R8 Spyder (427, 429) 4.2 FSI quattro 2010-2015 430CP (316 KW) 4163cmc,

AUDI R8 (422, 423) 4.2 FSI quattro 2010-2015 430CP (316 KW) 4163cmc,

AUDI A7 Sportback (4GA, 4GF) 2.8 FSI quattro 2010-prezent 204CP (150 KW) 2773cmc,

AUDI A7 Sportback (4GA, 4GF) 3.0 TFSI quattro 2010-prezent 300CP (220 KW) 2995cmc,

AUDI A7 Sportback (4GA, 4GF) 3.0 TDI quattro 2010-prezent 245CP (180 KW) 2967cmc,

AUDI A5 Sportback (8TA) S5 quattro 2010-prezent 333CP (245 KW) 2995cmc,

AUDI A7 Sportback (4GA, 4GF) 3.0 TDI quattro 2010-prezent 204CP (150 KW) 2967cmc,

AUDI A6 (4G2, C7, 4GC) 2.8 FSI quattro 2010-2015 204CP (150 KW) 2773cmc,

AUDI A6 (4G2, C7, 4GC) 3.0 TFSI quattro 2010-2012 300CP (220 KW) 2995cmc,

AUDI A6 (4G2, C7, 4GC) 3.0 TDI quattro 2011-prezent 204CP (150 KW) 2967cmc,

AUDI A6 (4G2, C7, 4GC) 3.0 TDI quattro 2011-prezent 245CP (180 KW) 2967cmc,

AUDI A5 (8T3) RS 5 quattro 2010-prezent 450CP (331 KW) 4163cmc,

AUDI A6 Avant (4G5, C7, 4GD) 2.8 FSI quattro 2011-2015 204CP (150 KW) 2773cmc,

AUDI A6 Avant (4G5, C7, 4GD) 3.0 TFSI quattro 2011-2012 300CP (220 KW) 2995cmc,

AUDI A6 Avant (4G5, C7, 4GD) 3.0 TDI quattro 2011-prezent 204CP (150 KW) 2967cmc,

AUDI A6 Avant (4G5, C7, 4GD) 3.0 TDI quattro 2011-prezent 245CP (180 KW) 2967cmc,

AUDI A7 Sportback (4GA, 4GF) 3.0 TFSI quattro 2011-prezent 310CP (228 KW) 2995cmc,

AUDI A5 Cabriolet (8F7) 3.0 TDI quattro 2011-prezent 245CP (180 KW) 2967cmc,

AUDI A5 (8T3) 3.0 TDI quattro 2011-prezent 245CP (180 KW) 2967cmc,

AUDI A5 Sportback (8TA) 3.0 TDI quattro 2011-prezent 245CP (180 KW) 2967cmc,

AUDI A5 Cabriolet (8F7) 3.0 TFSI quattro 2011-prezent 272CP (200 KW) 2995cmc,

AUDI A5 Sportback (8TA) 3.0 TFSI quattro 2011-prezent 272CP (200 KW) 2995cmc,

AUDI A5 (8T3) 3.0 TFSI quattro 2011-prezent 272CP (200 KW) 2995cmc,

AUDI A4 Allroad (8KH, B8) 2.0 TDI quattro 2011-prezent 177CP (130 KW) 1968cmc,

AUDI A4 Allroad (8KH, B8) 3.0 TDI quattro 2012-prezent 245CP (180 KW) 2967cmc,

AUDI A5 (8T3) 2.0 TDI quattro 2011-prezent 177CP (130 KW) 1968cmc,

AUDI A5 Sportback (8TA) 2.0 TDI quattro 2011-prezent 177CP (130 KW) 1968cmc,

AUDI A5 (8T3) S5 quattro 2011-prezent 333CP (245 KW) 2995cmc,

AUDI A6 (4G2, C7, 4GC) S6 quattro 2012-prezent 420CP (309 KW) 3993cmc,

AUDI A6 Avant (4G5, C7, 4GD) S6 quattro 2012-prezent 420CP (309 KW) 3993cmc,

AUDI A7 Sportback (4GA, 4GF) S7 quattro 2012-prezent 420CP (309 KW) 3993cmc,

AUDI A4 (8K2, B8) 2.0 TDI quattro 2011-2015 177CP (130 KW) 1968cmc,

AUDI A4 (8K2, B8) 1.8 TFSI quattro 2011-2015 170CP (125 KW) 1798cmc,

AUDI A4 Avant (8K5, B8) 2.0 TDI quattro 2011-2015 177CP (130 KW) 1968cmc,

AUDI A4 Avant (8K5, B8) 1.8 TFSI quattro 2011-2015 170CP (125 KW) 1798cmc,

AUDI A5 Cabriolet (8F7) 2.0 TDI quattro 2012-prezent 177CP (130 KW) 1968cmc,

AUDI A6 (4G2, C7, 4GC) 3.0 TFSI quattro 2011-prezent 310CP (228 KW) 2995cmc,

AUDI A6 Avant (4G5, C7, 4GD) 3.0 TFSI quattro 2011-prezent 310CP (228 KW) 2995cmc,

AUDI A6 Allroad (4GH, 4GJ) 3.0 TFSI quattro 2012-prezent 310CP (228 KW) 2995cmc,

AUDI A6 Allroad (4GH, 4GJ) 3.0 TDI quattro 2012-prezent 204CP (150 KW) 2967cmc,

AUDI A6 Allroad (4GH, 4GJ) 3.0 TDI quattro 2012-prezent 245CP (180 KW) 2967cmc,

AUDI A4 Avant (8K5, B8) RS4 quattro 2012-2015 450CP (331 KW) 4163cmc,

AUDI A5 Cabriolet (8F7) RS 5 quattro 2013-prezent 450CP (331 KW) 4163cmc,

AUDI A4 (8K2, B8) 2.0 TFSI quattro 2013-2015 224CP (165 KW) 1984cmc,

AUDI A4 Avant (8K5, B8) 2.0 TFSI quattro 2013-2015 224CP (165 KW) 1984cmc,

AUDI A4 Allroad (8KH, B8) 2.0 TFSI quattro 2013-prezent 224CP (165 KW) 1984cmc,

AUDI A4 (8K2, B8) 2.0 TDI quattro 2013-2015 150CP (110 KW) 1968cmc,

AUDI A4 Avant (8K5, B8) 2.0 TDI quattro 2013-2015 150CP (110 KW) 1968cmc,

AUDI A4 Allroad (8KH, B8) 2.0 TDI quattro 2013-prezent 150CP (110 KW) 1968cmc,

AUDI A5 Cabriolet (8F7) 2.0 TFSI quattro 2013-prezent 224CP (165 KW) 1984cmc,

AUDI A5 (8T3) 2.0 TFSI quattro 2013-prezent 224CP (165 KW) 1984cmc,

AUDI A5 Sportback (8TA) 2.0 TFSI quattro 2013-prezent 224CP (165 KW) 1984cmc,

AUDI A4 (8K2, B8) 2.0 TDI quattro 2013-2015 190CP (140 KW) 1968cmc,

AUDI A4 Avant (8K5, B8) 2.0 TDI quattro 2013-2015 190CP (140 KW) 1968cmc,

AUDI A4 Allroad (8KH, B8) 2.0 TDI quattro 2013-prezent 190CP (140 KW) 1968cmc,

CAUTARE DUPA COD

cod produs:



CAUTARE DUPA MOTOR

cod motor:



ULTIMELE MASINI VIZITATE

Pentru a vedea lista cu ultimele 10 masini vizualizate te rugam sa te autentifici.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.

NEWSLETTER

aboneaza-te la newsletter:


Piese auto. Magazin piese auto online. Piese auto ieftine. Piese auto originale si aftermarket. Ulei de motor. Ulei Castrol, Mobil, Motul, BMW, Ford, GM. Filtre Mann ieftine. Acumulatori auto VARTA, BOSCH, ROMBAT.
Prima pagina | Coduri piese | ANPC | Termeni si conditii | Contact | Despre | GDPR
©2024 piese-masina.ro - toate drepturile rezervate
By GT3