Se incarca...

Va rugam asteptati!

ALEGE MASINA

marca:

model:
motorizare:




PRODUSE UNIVERSALE




simering, diferential CORTECO 01034081B(2309970346)


Cod: 01034081B
Producator: CORTECO
Coduri OE: 2309970346
Diametru interior 1 [mm]: 47
Diametru exterior 1 [mm]: 107,3
Diametru exterior 2 [mm]: 126
Înaltime 1 [mm]: 11,2
Înaltime 2 [mm]: 18
Material: ACM (cauciuc poliacrilic)
Protectie antipraf: cu protectie antipraf
Tip turbulenta: rasucire in alternanta

Partea de montare: puntea spate
Vehicul cu aplicatii speciale: pentru vehicule blindate
De la numar serie sasiu: F103001

Se cauta preturi, va rugam asteptati...
Diferentialul , este un mecanism , prevazut cu roti dintate , care permite rotilor motoare , ca in viraje , sa ruleze cu turatii diferite , functie de raza curbei . In viraje , rotile din interorul curbei se invartesc cu o viteza mai mica decat cele din exterior , deoarece , in aceste conditii , se parcurg distante diferite . La puntile nemotoare , nu exista diferential , deoarece rotile , se pot invarti liber una fata de cealalalta , nefiind interconectate . In cazul puntii motoare , rotile primesc cuplul motor simultan de la o sursa comuna , iar in viraje , trebuie sa se roteasca , cu viteze diferite . Automobilele cu tractiune integrala , au in compunere trei diferentiale , fata , spate si central , acesta din urma fiind necesar , deoarece rotile din fata nu se rotesc cu aceeasi viteza , ca cele din spate . Constructiv , exista mai multe tipuri de diferentiale , cel mai raspandit , in cazul automobilelor de serie , fiind , diferentialul deschis , care este si cel mai simplu din punct de vedere constructiv . Acest tip de diferential , are in componenta niste roti dintate ,dupa cum s-a mai precizat si un pinion principal , care primeste cuplul de la motor , transmitandu-l mai departe , planetarelor , prin intermediul unor pinioane mai mici . Rotile dintate din componenta diferentialului , se cupleaza in viraje , determinand o scadere a vitezei rotilor din interiorul curbei si o crestere proportionala a vitezei rotilor din exterior . Acest tip de diferential , prezina niste limite in cazul unor portiuni de drum alunecos , deoarece aplicand acelasi cuplu motor ambelor roti , in mod egal , in cazul in care una dintre roti , patineaza , maximul de cuplu pe care cealalta roata il poate primi este acelasi pe care roata care patineaza , il transmite portiunii de drum . Altfel spus , acest diferential nu va putea transmite mai mult cuplu de rotatie , rotii cu aderenta buna , decat maximul de cuplu , pe care roata cu mai putina aderenta il poate transfera suprafetei de drum , aceasta insemnand ca roata fara aderenta se va roti in gol , iar cealalalta va sta pe loc . Eliminarea acestor inconveniente , poate fi depasit de diferentialul autoblocant . Diferentialul autoblocant determina ambele roti , sa se rotesca cu aceeasi viteza , prin blocarea pinioanelor interne , astfel ca intreg cuplul motor , va fi transferat rotii cu aderenta mai buna , chiar daca cealalalta roata este suspendata . Si la acest tip de diferential autoblocant , ne intilnim cu probleme , deoarece , datorita faptului ca toate rotile au aceeasi viteza chiar si in viraje , iar rotile din interiorul virajelor , se vor invarti , dupa cum s-a aratat , cu acceasi viteza ca cele din exterior , vor derapa , acest fapt contrbuind la uzura lor . Astfel s-a creat diferentialul cu alunecare limitata LSD (Limited Slip Differential) , care este o combinatie intre cele doua tipuri descrise mai sus , diferentialul simplu si diferentialul autoblocant , la care transmiterea cuplului motor , se face la roata cu aderenta mai buna , intr-un raport de regula , de 1:5 , cat si prin rotirea in viraje , a rotilor din exterior cu viteze mai mari fata de rotile din interiorul curbei . Exista si la acest tip de diferential limite , care se refera la situatia in care putem ajunge , cand avem o roata care patineaza intens , aceasta , aflandu-se practic in stare suspendata , cu aderenta 0, la sol. In acest caz chiar daca roata cu aderenta mai buna primeste de cinci ori mai mult cuplu , conform raportului de 1:5 , in cazul particular expus , mai sus , in care cuplul la roata suspendata este 0 , atunci si cuplul la roata cu aderenta mai buna , va fi tot 0 , deoarece 0x5=0. Astfel s-a ajuns la diferentialele de tip Torsen (torque sensitive-sensibil la cuplu) , acesta , reactionand instantaneu la fiecare dezechilibru de cuplu , care intervine intre cele doua roti motoare , canalizand cuplul , inspre roata cu cea mai buna aderenta la sol .
Pentru:

MERCEDES-BENZ SL (R230) 500 (230.475) 2001-2012 306CP (225 KW) 4966cmc,

MERCEDES-BENZ SL (R230) 55 AMG (230.474) 2001-2002 476CP (350 KW) 5439cmc,

MERCEDES-BENZ E-CLASS (W211) E 500 (211.070) 2002-2008 306CP (225 KW) 4966cmc,

MERCEDES-BENZ CLK (C209) 500 (209.375) 2002-2009 306CP (225 KW) 4966cmc,

MERCEDES-BENZ CLK (C209) 55 AMG (209.376) 2002-2009 367CP (270 KW) 5439cmc,

MERCEDES-BENZ E-CLASS (W211) E 55 AMG Kompressor (211.076) 2002-2008 476CP (350 KW) 5439cmc,

MERCEDES-BENZ CLK Cabriolet (A209) CLK 500 (209.475) 2003-2010 306CP (225 KW) 4966cmc,

MERCEDES-BENZ CLK Cabriolet (A209) CLK 55 AMG (209.476) 2003-2010 367CP (270 KW) 5439cmc,

MERCEDES-BENZ SL (R230) 600 (230.476) 2003-2012 500CP (368 KW) 5513cmc,

MERCEDES-BENZ SL (R230) 65 AMG (230.479) 2004-2012 612CP (450 KW) 5980cmc,

MERCEDES-BENZ E-CLASS (W211) E 500 4-matic (211.083) 2003-2008 306CP (225 KW) 4966cmc,

MERCEDES-BENZ E-CLASS T-Model (S211) E 55 T AMG Kompressor (211.276) 2003-2009 476CP (350 KW) 5439cmc,

MERCEDES-BENZ E-CLASS T-Model (S211) E 500 T (211.270) 2003-2009 306CP (225 KW) 4966cmc,

MERCEDES-BENZ E-CLASS T-Model (S211) E 500 T 4-matic (211.283) 2003-2009 306CP (225 KW) 4966cmc,

MERCEDES-BENZ C-CLASS (W203) C 55 AMG (203.076) 2004-2007 367CP (270 KW) 5439cmc,

MERCEDES-BENZ C-CLASS T-Model (S203) C 55 AMG (203.276) 2004-2007 367CP (270 KW) 5439cmc,

MERCEDES-BENZ SLK (R171) 55 AMG (171.473) 2004-2011 360CP (265 KW) 5439cmc,

MERCEDES-BENZ CLS (C219) CLS 500 (219.375) 2004-2010 306CP (225 KW) 4966cmc,

MERCEDES-BENZ CLS (C219) CLS 55 AMG (219.376) 2005-2010 476CP (350 KW) 5439cmc,

MERCEDES-BENZ E-CLASS (W211) E 280 CDI (211.020) 2005-2008 190CP (140 KW) 2987cmc,

MERCEDES-BENZ E-CLASS (W211) E 320 CDI (211.022) 2005-2008 224CP (165 KW) 2987cmc,

MERCEDES-BENZ E-CLASS T-Model (S211) E 320 T CDI (211.222) 2005-2009 224CP (165 KW) 2987cmc,

MERCEDES-BENZ E-CLASS T-Model (S211) E 280 T CDI (211.220) 2005-2009 190CP (140 KW) 2987cmc,

MERCEDES-BENZ E-CLASS (W211) E 280 CDI 4-matic (211.084) 2005-2008 190CP (140 KW) 2987cmc,

MERCEDES-BENZ E-CLASS T-Model (S211) E 280 T CDI 4-matic (211.284) 2005-2009 190CP (140 KW) 2987cmc,

MERCEDES-BENZ CLK (C209) 320 CDI (209.320) 2005-2009 224CP (165 KW) 2987cmc,

MERCEDES-BENZ C-CLASS (W203) C 320 CDI (203.020) 2005-2007 224CP (165 KW) 2987cmc,

MERCEDES-BENZ S-CLASS (W221) S 500 (221.071, 221.171) 2005-2013 388CP (285 KW) 5461cmc,

MERCEDES-BENZ CLS (C219) CLS 320 CDI (219.322) 2005-2010 224CP (165 KW) 2987cmc,

MERCEDES-BENZ C-CLASS T-Model (S203) C 320 CDI (203.220) 2005-2007 224CP (165 KW) 2987cmc,

MERCEDES-BENZ E-CLASS (W211) E 420 CDI (211.029) 2006-2008 314CP (231 KW) 3996cmc,

MERCEDES-BENZ E-CLASS T-Model (S211) E 320 T CDI 4-matic (211.289) 2005-2009 224CP (165 KW) 2987cmc,

MERCEDES-BENZ S-CLASS (W221) S 320 CDI (221.022, 221.122) 2005-2009 235CP (173 KW) 2987cmc,

MERCEDES-BENZ S-CLASS (W221) S 450 (221.070, 221.170) 2005-2013 340CP (250 KW) 4663cmc,

MERCEDES-BENZ CLS (C219) CLS 500 (219.372) 2006-2010 388CP (285 KW) 5461cmc,

MERCEDES-BENZ CLS (C219) CLS 63 AMG (219.377) 2006-2010 514CP (378 KW) 6208cmc,

MERCEDES-BENZ S-CLASS (W221) S 420 CDI / S 450 CDI (221.028, 221.128) 2006-2013 320CP (235 KW) 3996cmc,

MERCEDES-BENZ E-CLASS (W211) E 500 4-matic (211.090) 2006-2008 388CP (285 KW) 5461cmc,

MERCEDES-BENZ E-CLASS (W211) E 63 AMG (211.077) 2006-2008 514CP (378 KW) 6208cmc,

MERCEDES-BENZ E-CLASS (W211) E 500 (211.072) 2006-2008 388CP (285 KW) 5461cmc,

MERCEDES-BENZ E-CLASS T-Model (S211) E 500 T (211.272) 2006-2009 388CP (285 KW) 5461cmc,

MERCEDES-BENZ E-CLASS T-Model (S211) E 500 T 4-matic (211.290) 2006-2009 388CP (285 KW) 5461cmc,

MERCEDES-BENZ E-CLASS T-Model (S211) E 63 AMG (211.277) 2006-2009 514CP (378 KW) 6208cmc,

MERCEDES-BENZ CLK (C209) 500 (209.372) 2006-2009 388CP (285 KW) 5461cmc,

MERCEDES-BENZ CLK (C209) 63 AMG (209.377) 2006-2009 481CP (354 KW) 6208cmc,

MERCEDES-BENZ CLK Cabriolet (A209) CLK 500 (209.472) 2006-2010 388CP (285 KW) 5461cmc,

MERCEDES-BENZ CLK Cabriolet (A209) CLK 63 AMG (209.477) 2006-2010 481CP (354 KW) 6208cmc,

MERCEDES-BENZ CLK Cabriolet (A209) CLK 320 CDI (209.420) 2005-2010 224CP (165 KW) 2987cmc,

MERCEDES-BENZ S-CLASS (W221) S 63 AMG (221.077, 221.177) 2006-2013 525CP (386 KW) 6208cmc,

MERCEDES-BENZ C-CLASS (W204) C 220 CDI (204.008) 2007-2008 170CP (125 KW) 2148cmc,

MERCEDES-BENZ C-CLASS (W204) C 320 CDI (204.022) 2007-2014 224CP (165 KW) 2987cmc,

MERCEDES-BENZ C-CLASS T-Model (S204) C 63 AMG (204.277) 2008-2014 457CP (336 KW) 6208cmc,

MERCEDES-BENZ C-CLASS T-Model (S204) C 220 CDI (204.208) 2007-2008 170CP (125 KW) 2148cmc,

MERCEDES-BENZ C-CLASS T-Model (S204) C 320 CDI (204.222) 2007-2014 224CP (165 KW) 2987cmc,

MERCEDES-BENZ C-CLASS (W204) C 63 AMG (204.077) 2008-2014 457CP (336 KW) 6208cmc,

MERCEDES-BENZ CLK (C209) 63 AMG Black Series (209.377) 2007-2009 507CP (373 KW) 6208cmc,

MERCEDES-BENZ E-CLASS (W212) E 350 BlueTEC (212.024) 2009-prezent 211CP (155 KW) 2987cmc,

MERCEDES-BENZ E-CLASS (W212) E 350 CDI (212.025) 2009-prezent 231CP (170 KW) 2987cmc,

MERCEDES-BENZ E-CLASS (W212) E 500 (212.072) 2009-prezent 388CP (285 KW) 5461cmc,

MERCEDES-BENZ E-CLASS Coupe (C207) E 350 CDI (207.322) 2009-prezent 231CP (170 KW) 2987cmc,

MERCEDES-BENZ E-CLASS Coupe (C207) E 500 (207.372) 2009-prezent 388CP (285 KW) 5461cmc,

MERCEDES-BENZ CLS (C219) CLS 350 CDI (219.322) 2009-2010 224CP (165 KW) 2987cmc,

MERCEDES-BENZ E-CLASS T-Model (S212) E 350 CDI (212.225) 2009-prezent 231CP (170 KW) 2987cmc,

MERCEDES-BENZ E-CLASS T-Model (S212) E 500 (212.272) 2009-prezent 388CP (285 KW) 5461cmc,

MERCEDES-BENZ E-CLASS (W212) E 63 AMG (212.077) 2009-prezent 525CP (386 KW) 6208cmc,

MERCEDES-BENZ C-CLASS (W204) C 350 CDI (204.022) 2009-2014 224CP (165 KW) 2987cmc,

MERCEDES-BENZ C-CLASS T-Model (S204) C 350 CDI (204.225) 2009-2014 231CP (170 KW) 2987cmc,

MERCEDES-BENZ E-CLASS T-Model (S212) E 63 AMG (212.277) 2009-prezent 525CP (386 KW) 6208cmc,

MERCEDES-BENZ E-CLASS Cabriolet (A207) E 500 (207.472) 2010-prezent 388CP (285 KW) 5461cmc,

MERCEDES-BENZ E-CLASS Cabriolet (A207) E 350 CDI (207.422) 2010-prezent 231CP (170 KW) 2987cmc,

MERCEDES-BENZ C-CLASS T-Model (S204) C 63 AMG (204.277) 2012-2014 487CP (358 KW) 6208cmc,

MERCEDES-BENZ C-CLASS (W204) C 63 AMG (204.077) 2008-2014 487CP (358 KW) 6208cmc,

MERCEDES-BENZ E-CLASS T-Model (S212) E 350 BlueTEC (212.224) 2009-prezent 211CP (155 KW) 2987cmc,

MERCEDES-BENZ E-CLASS T-Model (S212) E 300 CDI / BlueTEC (212.221, 212.227) 2009-prezent 231CP (170 KW) 2987cmc,

MERCEDES-BENZ E-CLASS T-Model (S212) E 350 CDI (212.223) 2011-prezent 265CP (195 KW) 2987cmc,

MERCEDES-BENZ E-CLASS (W212) E 350 CDI (212.023) 2011-prezent 265CP (195 KW) 2987cmc,

MERCEDES-BENZ E-CLASS (W212) E 300 CDI / BlueTEC (212.020, 212.021, 212.027) 2011-prezent 231CP (170 KW) 2987cmc,

MERCEDES-BENZ E-CLASS (W212) E 350 CDI 4-matic (212.093) 2011-prezent 265CP (195 KW) 2987cmc,

MERCEDES-BENZ CLS (C218) CLS 250 CDI (218.303) 2011-prezent 204CP (150 KW) 2143cmc,

MERCEDES-BENZ CLS (C218) CLS 350 CDI (218.323) 2011-prezent 265CP (195 KW) 2987cmc,

MERCEDES-BENZ C-CLASS Coupe (C204) C 63 AMG (204.377) 2011-prezent 457CP (336 KW) 6208cmc,

MERCEDES-BENZ C-CLASS (W204) C 350 CDI (204.023) 2011-2014 265CP (195 KW) 2987cmc,

MERCEDES-BENZ C-CLASS T-Model (S204) C 350 CDI (204.223) 2011-2014 265CP (195 KW) 2987cmc,

MERCEDES-BENZ E-CLASS (W212) E 63 AMG (212.074) 2011-prezent 525CP (386 KW) 5461cmc,

MERCEDES-BENZ E-CLASS T-Model (S212) E 63 AMG (212.274) 2011-prezent 525CP (386 KW) 5461cmc,

MERCEDES-BENZ CLS (C218) CLS 500 (218.373) 2011-prezent 408CP (300 KW) 4663cmc,

MERCEDES-BENZ CLS (C218) CLS 63 AMG (218.374) 2011-prezent 525CP (386 KW) 5461cmc,

MERCEDES-BENZ E-CLASS Coupe (C207) E 550 CGI (207.373) 2011-prezent 408CP (300 KW) 4663cmc,

MERCEDES-BENZ E-CLASS (W212) E 500 (212.073) 2011-prezent 408CP (300 KW) 4663cmc,

MERCEDES-BENZ E-CLASS T-Model (S212) E 500 (212.273) 2011-prezent 408CP (300 KW) 4663cmc,

MERCEDES-BENZ CLS (C218) CLS 350 CDI 4-matic (218.393) 2011-prezent 265CP (195 KW) 2987cmc,

MERCEDES-BENZ CLS (C218) CLS 63 AMG (218.374) 2011-prezent 558CP (410 KW) 5461cmc,

MERCEDES-BENZ CLS Shooting Brake (X218) CLS 63 AMG (218.974) 2012-prezent 525CP (386 KW) 5461cmc,

MERCEDES-BENZ CLS Shooting Brake (X218) CLS 250 CDI (218.903) 2012-prezent 204CP (150 KW) 2143cmc,

MERCEDES-BENZ CLS Shooting Brake (X218) CLS 350 CDI (218.923) 2012-prezent 265CP (195 KW) 2987cmc,

MERCEDES-BENZ CLS Shooting Brake (X218) CLS 500 (218.973) 2012-prezent 408CP (300 KW) 4663cmc,

MERCEDES-BENZ CLS Shooting Brake (X218) CLS 350 CDI 4-matic (218.993) 2012-prezent 265CP (195 KW) 2987cmc,

CAUTARE DUPA COD

cod produs:



CAUTARE DUPA MOTOR

cod motor:



ULTIMELE MASINI VIZITATE

Pentru a vedea lista cu ultimele 10 masini vizualizate te rugam sa te autentifici.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.

NEWSLETTER

aboneaza-te la newsletter:


Piese auto. Magazin piese auto online. Piese auto ieftine. Piese auto originale si aftermarket. Ulei de motor. Ulei Castrol, Mobil, Motul, BMW, Ford, GM. Filtre Mann ieftine. Acumulatori auto VARTA, BOSCH, ROMBAT.
Prima pagina | Coduri piese | ANPC | Termeni si conditii | Contact | Despre | GDPR
©2024 piese-masina.ro - toate drepturile rezervate
By GT3