Se incarca...

Va rugam asteptati!

ALEGE MASINA

marca:

model:
motorizare:




PRODUSE UNIVERSALE




simering, diferential CORTECO 01033477B(01A409400B)


Cod: 01033477B
Producator: CORTECO
Coduri OE: 01A409400B
Diametru interior 1 [mm]: 32
Diametru exterior 1 [mm]: 47
Înaltime 1 [mm]: 8
Material: ACM (cauciuc poliacrilic)
Tip turbulenta: rasucire la dreapta
Protectie antipraf: cu protectie antipraf

Partea de montare: iesire
Versiune: TORSEN DIFF.

Se cauta preturi, va rugam asteptati...
Diferentialul , este un mecanism , prevazut cu roti dintate , care permite rotilor motoare , ca in viraje , sa ruleze cu turatii diferite , functie de raza curbei . In viraje , rotile din interorul curbei se invartesc cu o viteza mai mica decat cele din exterior , deoarece , in aceste conditii , se parcurg distante diferite . La puntile nemotoare , nu exista diferential , deoarece rotile , se pot invarti liber una fata de cealalalta , nefiind interconectate . In cazul puntii motoare , rotile primesc cuplul motor simultan de la o sursa comuna , iar in viraje , trebuie sa se roteasca , cu viteze diferite . Automobilele cu tractiune integrala , au in compunere trei diferentiale , fata , spate si central , acesta din urma fiind necesar , deoarece rotile din fata nu se rotesc cu aceeasi viteza , ca cele din spate . Constructiv , exista mai multe tipuri de diferentiale , cel mai raspandit , in cazul automobilelor de serie , fiind , diferentialul deschis , care este si cel mai simplu din punct de vedere constructiv . Acest tip de diferential , are in componenta niste roti dintate ,dupa cum s-a mai precizat si un pinion principal , care primeste cuplul de la motor , transmitandu-l mai departe , planetarelor , prin intermediul unor pinioane mai mici . Rotile dintate din componenta diferentialului , se cupleaza in viraje , determinand o scadere a vitezei rotilor din interiorul curbei si o crestere proportionala a vitezei rotilor din exterior . Acest tip de diferential , prezina niste limite in cazul unor portiuni de drum alunecos , deoarece aplicand acelasi cuplu motor ambelor roti , in mod egal , in cazul in care una dintre roti , patineaza , maximul de cuplu pe care cealalta roata il poate primi este acelasi pe care roata care patineaza , il transmite portiunii de drum . Altfel spus , acest diferential nu va putea transmite mai mult cuplu de rotatie , rotii cu aderenta buna , decat maximul de cuplu , pe care roata cu mai putina aderenta il poate transfera suprafetei de drum , aceasta insemnand ca roata fara aderenta se va roti in gol , iar cealalalta va sta pe loc . Eliminarea acestor inconveniente , poate fi depasit de diferentialul autoblocant . Diferentialul autoblocant determina ambele roti , sa se rotesca cu aceeasi viteza , prin blocarea pinioanelor interne , astfel ca intreg cuplul motor , va fi transferat rotii cu aderenta mai buna , chiar daca cealalalta roata este suspendata . Si la acest tip de diferential autoblocant , ne intilnim cu probleme , deoarece , datorita faptului ca toate rotile au aceeasi viteza chiar si in viraje , iar rotile din interiorul virajelor , se vor invarti , dupa cum s-a aratat , cu acceasi viteza ca cele din exterior , vor derapa , acest fapt contrbuind la uzura lor . Astfel s-a creat diferentialul cu alunecare limitata LSD (Limited Slip Differential) , care este o combinatie intre cele doua tipuri descrise mai sus , diferentialul simplu si diferentialul autoblocant , la care transmiterea cuplului motor , se face la roata cu aderenta mai buna , intr-un raport de regula , de 1:5 , cat si prin rotirea in viraje , a rotilor din exterior cu viteze mai mari fata de rotile din interiorul curbei . Exista si la acest tip de diferential limite , care se refera la situatia in care putem ajunge , cand avem o roata care patineaza intens , aceasta , aflandu-se practic in stare suspendata , cu aderenta 0, la sol. In acest caz chiar daca roata cu aderenta mai buna primeste de cinci ori mai mult cuplu , conform raportului de 1:5 , in cazul particular expus , mai sus , in care cuplul la roata suspendata este 0 , atunci si cuplul la roata cu aderenta mai buna , va fi tot 0 , deoarece 0x5=0. Astfel s-a ajuns la diferentialele de tip Torsen (torque sensitive-sensibil la cuplu) , acesta , reactionand instantaneu la fiecare dezechilibru de cuplu , care intervine intre cele doua roti motoare , canalizand cuplul , inspre roata cu cea mai buna aderenta la sol .
Pentru:

AUDI 80 (89, 89Q, 8A, B3) 2.0 E 16V quattro 1990-1991 137CP (101 KW) 1984cmc,

AUDI COUPE (89, 8B) 2.3 quattro 1988-1992 136CP (100 KW) 2309cmc,

AUDI COUPE (89, 8B) 2.3 20V quattro 1988-1991 170CP (125 KW) 2309cmc,

AUDI COUPE (89, 8B) S2 quattro 1990-1992 220CP (162 KW) 2226cmc,

AUDI COUPE (89, 8B) 2.3 quattro 1990-1996 134CP (98 KW) 2309cmc,

AUDI COUPE (89, 8B) 2.3 20V quattro 1990-1996 167CP (123 KW) 2309cmc,

AUDI COUPE (89, 8B) 2.6 quattro 1992-1996 150CP (110 KW) 2598cmc,

AUDI COUPE (89, 8B) 2.8 quattro 1991-1996 174CP (128 KW) 2771cmc,

AUDI 100 (4A, C4) 2.3 E quattro 1990-1994 134CP (98 KW) 2309cmc,

AUDI 100 (4A, C4) 2.6 quattro 1992-1994 150CP (110 KW) 2598cmc,

AUDI 100 (4A, C4) 2.8 E quattro 1990-1994 174CP (128 KW) 2771cmc,

AUDI 80 (8C, B4) 2.0 E 16V quattro 1992-1994 140CP (103 KW) 1984cmc,

AUDI 80 (8C, B4) 2.0 E quattro 1991-1994 115CP (85 KW) 1984cmc,

AUDI 80 (8C, B4) 2.3 E quattro 1991-1994 133CP (98 KW) 2309cmc,

AUDI 80 (8C, B4) 2.6 quattro 1992-1994 150CP (110 KW) 2598cmc,

AUDI 80 (8C, B4) 2.8 quattro 1991-1994 174CP (128 KW) 2771cmc,

AUDI 80 Avant (8C, B4) 2.6 quattro 1992-1995 150CP (110 KW) 2598cmc,

AUDI 80 Avant (8C, B4) 2.8 quattro 1992-1995 174CP (128 KW) 2771cmc,

AUDI 100 Avant (4A, C4) 2.3 E quattro 1991-1994 134CP (98 KW) 2309cmc,

AUDI 100 Avant (4A, C4) 2.6 quattro 1992-1994 150CP (110 KW) 2598cmc,

AUDI 100 Avant (4A, C4) 2.8 E quattro 1991-1994 174CP (128 KW) 2771cmc,

AUDI 90 (81, 85, B2) 2.2 E quattro 1984-1987 136CP (100 KW) 2226cmc,

AUDI A8 (4D2, 4D8) 2.8 quattro 1994-1996 174CP (128 KW) 2771cmc,

AUDI A4 (8D2, B5) 1.8 quattro 1995-2000 125CP (92 KW) 1781cmc,

AUDI A4 (8D2, B5) 1.8 T quattro 1995-2000 150CP (110 KW) 1781cmc,

AUDI A4 (8D2, B5) 2.6 quattro 1995-2000 150CP (110 KW) 2598cmc,

AUDI A4 (8D2, B5) 2.8 quattro 1995-1997 174CP (128 KW) 2771cmc,

AUDI A6 (4A, C4) 2.0 16V quattro 1994-1997 140CP (103 KW) 1984cmc,

AUDI A6 (4A, C4) 2.6 quattro 1994-1997 150CP (110 KW) 2598cmc,

AUDI A6 (4A, C4) 2.8 quattro 1994-1997 174CP (128 KW) 2771cmc,

AUDI A6 Avant (4A, C4) 2.0 16V quattro 1994-1997 140CP (103 KW) 1984cmc,

AUDI A6 Avant (4A, C4) 2.8 quattro 1994-1997 174CP (128 KW) 2771cmc,

AUDI 80 Avant (8C, B4) 2.3 E quattro 1991-1994 133CP (98 KW) 2309cmc,

AUDI 100 (4A, C4) 2.0 E quattro 1990-1992 115CP (85 KW) 1984cmc,

AUDI 100 Avant (4A, C4) 2.0 E quattro 1990-1992 115CP (85 KW) 1984cmc,

AUDI A4 Avant (8D5, B5) 1.8 quattro 1996-2001 125CP (92 KW) 1781cmc,

AUDI A4 Avant (8D5, B5) 1.8 T quattro 1996-2001 150CP (110 KW) 1781cmc,

AUDI A4 Avant (8D5, B5) 2.6 quattro 1996-2001 150CP (110 KW) 2598cmc,

AUDI A4 Avant (8D5, B5) 2.8 quattro 1996 174CP (128 KW) 2771cmc,

AUDI A6 (4A, C4) 1.8 quattro 1995-1997 125CP (92 KW) 1781cmc,

AUDI A6 Avant (4A, C4) 1.8 quattro 1995-1997 125CP (92 KW) 1781cmc,

AUDI A6 (4A, C4) 2.8 quattro 1995-1997 193CP (142 KW) 2771cmc,

AUDI A6 Avant (4A, C4) 2.8 quattro 1995-1997 193CP (142 KW) 2771cmc,

AUDI A8 (4D2, 4D8) 2.8 quattro 1996-2002 193CP (142 KW) 2771cmc,

AUDI A4 (8D2, B5) 2.8 quattro 1996-2001 193CP (142 KW) 2771cmc,

AUDI A4 Avant (8D5, B5) 2.8 quattro 1996-2001 193CP (142 KW) 2771cmc,

AUDI A4 (8D2, B5) 1.9 TDI quattro 1996-2000 110CP (81 KW) 1896cmc,

AUDI A4 Avant (8D5, B5) 1.9 TDI quattro 1996-2001 110CP (81 KW) 1896cmc,

VW PASSAT (3B2) 2.8 V6 Syncro/4motion 1996-2000 193CP (142 KW) 2771cmc,

AUDI A6 (4A, C4) 2.3 quattro 1994-1995 133CP (98 KW) 2309cmc,

AUDI A6 Avant (4A, C4) 2.3 quattro 1994-1995 133CP (98 KW) 2309cmc,

AUDI A6 Avant (4A, C4) 2.6 quattro 1994-1997 150CP (110 KW) 2598cmc,

AUDI 80 Avant (8C, B4) 2.0 E 16V quattro 1992-1995 140CP (103 KW) 1984cmc,

AUDI COUPE (89, 8B) 2.2 quattro 1988-1991 136CP (100 KW) 2226cmc,

AUDI A6 (4B2, C5) 1.8 T quattro 1997-2005 150CP (110 KW) 1781cmc,

AUDI A6 (4B2, C5) 2.4 1997-2005 165CP (121 KW) 2393cmc,

AUDI A6 (4B2, C5) 2.8 quattro 1997-2005 193CP (142 KW) 2771cmc,

AUDI A4 (8D2, B5) 2.4 quattro 1997-2000 165CP (121 KW) 2393cmc,

AUDI A4 Avant (8D5, B5) 2.4 quattro 1997-2001 165CP (121 KW) 2393cmc,

VW PASSAT Variant (3B5) 2.8 V6 Syncro/4motion 1997-2000 193CP (142 KW) 2771cmc,

VW PASSAT (3B2) 1.8 Syncro/4motion 1996-2000 125CP (92 KW) 1781cmc,

VW PASSAT Variant (3B5) 1.8 Syncro/4motion 1997-2000 125CP (92 KW) 1781cmc,

VW PASSAT (3B2) 1.9 TDI Syncro/4motion 1996-2000 110CP (81 KW) 1896cmc,

VW PASSAT Variant (3B5) 1.9 TDI Syncro/4motion 1997-2000 110CP (81 KW) 1896cmc,

AUDI A4 (8D2, B5) S4 quattro 1997-2001 265CP (195 KW) 2671cmc,

AUDI A4 Avant (8D5, B5) S4 quattro 1997-2001 265CP (195 KW) 2671cmc,

AUDI A6 Avant (4B5, C5) 2.8 quattro 1997-2005 193CP (142 KW) 2771cmc,

AUDI A6 Avant (4B5, C5) 1.8 T quattro 1997-2005 150CP (110 KW) 1781cmc,

AUDI A6 Avant (4B5, C5) 2.4 quattro 1997-2005 165CP (121 KW) 2393cmc,

VW PASSAT Variant (3B5) 2.3 VR5 Syncro/4motion 1997-2000 150CP (110 KW) 2324cmc,

VW PASSAT (3B2) 2.3 VR5 Syncro/4motion 1997-2000 150CP (110 KW) 2324cmc,

AUDI A8 (4D2, 4D8) 2.8 quattro 1995-1996 163CP (120 KW) 2771cmc,

AUDI A6 (4B2, C5) 1.8 T quattro 1997-2005 180CP (132 KW) 1781cmc,

AUDI A4 Avant (8D5, B5) 1.8 T quattro 1997-2001 180CP (132 KW) 1781cmc,

AUDI A4 (8D2, B5) 1.8 T quattro 1997-2000 180CP (132 KW) 1781cmc,

AUDI A4 Avant (8D5, B5) 1.9 TDI quattro 2000-2001 115CP (85 KW) 1896cmc,

AUDI A4 (8D2, B5) 1.9 TDI quattro 2000 116CP (85 KW) 1896cmc,

AUDI A6 Avant (4B5, C5) 1.8 T quattro 1997-2005 180CP (132 KW) 1781cmc,

AUDI 100 (4A, C4) 2.0 E 16V quattro 1992-1994 140CP (103 KW) 1984cmc,

AUDI COUPE (89, 8B) 2.0 20 V quattro 1989-1991 160CP (118 KW) 1994cmc,

AUDI A4 Avant (8D5, B5) 1.8 1995-2001 115CP (85 KW) 1781cmc,

AUDI A4 (8E2, B6) 1.8 T quattro 2000-2002 150CP (110 KW) 1781cmc,

AUDI A4 (8E2, B6) 3.0 quattro 2000-2004 220CP (162 KW) 2976cmc,

VW PASSAT (3B3) 2.8 4motion 2000-2005 193CP (142 KW) 2771cmc,

VW PASSAT Variant (3B6) 2.8 4motion 2000-2005 193CP (142 KW) 2771cmc,

VW PASSAT (3B3) 2.0 4motion 2000-2005 115CP (85 KW) 1984cmc,

VW PASSAT (3B3) 2.3 V5 4motion 2000-2005 170CP (125 KW) 2324cmc,

VW PASSAT Variant (3B6) 2.0 4motion 2000-2005 115CP (85 KW) 1984cmc,

VW PASSAT Variant (3B6) 2.3 VR5 4motion 2000-2005 170CP (125 KW) 2324cmc,

AUDI A6 (4B2, C5) 2.4 quattro 2001-2005 170CP (125 KW) 2393cmc,

AUDI A6 Avant (4B5, C5) 2.4 quattro 2001-2005 170CP (125 KW) 2393cmc,

AUDI A4 Avant (8E5, B6) 1.8 T quattro 2001-2002 150CP (110 KW) 1781cmc,

AUDI A4 Avant (8E5, B6) 3.0 quattro 2001-2004 220CP (162 KW) 2976cmc,

AUDI A4 (8D2, B5) 2.4 quattro 1997-2000 163CP (120 KW) 2393cmc,

AUDI A4 Avant (8D5, B5) 2.4 quattro 1997-2001 163CP (120 KW) 2393cmc,

AUDI A6 (4B2, C5) 2.4 quattro 1997-2005 163CP (120 KW) 2393cmc,

AUDI A6 Avant (4B5, C5) 2.4 quattro 1997-2005 163CP (120 KW) 2393cmc,

AUDI A4 (8E2, B6) 1.8 T quattro 2002-2004 163CP (120 KW) 1781cmc,

AUDI A4 Avant (8E5, B6) 1.8 T quattro 2002-2004 163CP (120 KW) 1781cmc,

AUDI A4 (8EC, B7) 1.8 T quattro 2004-2008 163CP (120 KW) 1781cmc,

AUDI A4 Avant (8ED, B7) 1.8 T quattro 2004-2008 163CP (120 KW) 1781cmc,

AUDI A4 (8E2, B6) 3.0 quattro 2001-2004 218CP (160 KW) 2976cmc,

AUDI A4 Avant (8E5, B6) 3.0 quattro 2001-2004 218CP (160 KW) 2976cmc,

AUDI 100 Avant (4A, C4) 2.0 E 16V quattro 1992-1994 140CP (103 KW) 1984cmc,

AUDI 100 Avant (4A, C4) 2.6 E quattro 1993-1994 139CP (102 KW) 2598cmc,

AUDI A6 (4B2, C5) 2.8 quattro 1999-2001 190CP (140 KW) 2771cmc,

AUDI A4 Avant (8D5, B5) 2.8 quattro 1999-2000 190CP (140 KW) 2771cmc,

AUDI A6 (4B2, C5) 2.8 quattro 1998-2000 180CP (132 KW) 2771cmc,

CAUTARE DUPA COD

cod produs:



CAUTARE DUPA MOTOR

cod motor:



ULTIMELE MASINI VIZITATE

Pentru a vedea lista cu ultimele 10 masini vizualizate te rugam sa te autentifici.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.

NEWSLETTER

aboneaza-te la newsletter:


Piese auto. Magazin piese auto online. Piese auto ieftine. Piese auto originale si aftermarket. Ulei de motor. Ulei Castrol, Mobil, Motul, BMW, Ford, GM. Filtre Mann ieftine. Acumulatori auto VARTA, BOSCH, ROMBAT.
Prima pagina | Coduri piese | ANPC | Termeni si conditii | Contact | Despre | GDPR
©2024 piese-masina.ro - toate drepturile rezervate
By GT3