ALEGE MASINA
marca:
model:
motorizare:
PRODUSE UNIVERSALE
Set ambreiaj MAPCO 10759/9(068198141BX)
Cod: 10759/9
Producator: MAPCO
Coduri OE: 068198141BX, 068198141X
reconditionat total: Diametru [mm]: 200
Numar dinti: 24
din mai multe piese: din cinci piese
Returnarea pieselor vechi necesara:
Cod motor: CY, JR
An fabricatie pana la: 07/1989
An fabricatie de la: 08/1980
Pana la numar serie sasiu: E-004 327
Producator: MAPCO
Coduri OE: 068198141BX, 068198141X
reconditionat total: Diametru [mm]: 200
Numar dinti: 24
din mai multe piese: din cinci piese
Returnarea pieselor vechi necesara:
Cod motor: CY, JR
An fabricatie pana la: 07/1989
An fabricatie de la: 08/1980
Pana la numar serie sasiu: E-004 327
Se cauta preturi, va rugam asteptati...
Ambreiajul este un organ de mașină care prin cuplare transmite un moment de putere a unei mișcări de rotație, sau întrerupe această mișcare de rotație prin decuplare. Ambreiajele sunt folosite în mecanismele care au 2 axe, în general unul dintre ele este antrenat de un motor, iar celălalt antrenează cealaltă parte a mecanismului , in cazul nostru , arborele principal al cutiei de viteze . Dezactivarea transmiterii cuplului de rotație, lasă cele două axe să se miște independent. Activarea ambreiajului se poate face atât în timp ce acesta se rotește sau în timp ce stă neînvârtit.
Defecţiuni:
- ambreiajul patinează (în priză directă, la accelerare, motorul se turează, dar vehiculul îşi măreşte viteza foarte greu)
cauze: pătrunderea de lubrifiant la ferodouri (garniturile discului de frecare), uzura mare a ferodourilor, cursa liberă a pedalei de ambreiaj prea mică sau inexistentă, slăbirea sau ruperea arcurilor de presiune.
- ambreiajul nu cuplează (la schimbarea vitezelor se aud zgomote de pinioane, este imposibilă schimbarea treptelor)
cauze: cursa liberă a pedalei de ambreiaj prea mare, deformarea discului de ambreiaj, ruperea pârghiilor de debraiere, ruperea cablului de acţionare a ambreiajului.
- ambreiajul cuplează cu şocuri – spargerea sau fisurarea discului de ambreiaj.
Rulmentul de presiune se uzează repede dacă şoferul rămâne cu piciorul pe pedala de ambreiaj, după acţionarea acesteia
Pentru:
VW GOLF I (17) 1.6 GTI 1976-1982 110CP (81 KW) 1588cmc,
VW GOLF I (17) 1.6 D 1980-1983 54CP (40 KW) 1588cmc,
VW GOLF I (17) 1.6 TD 1982-1983 70CP (51 KW) 1588cmc,
VW JETTA I (16) 1.6 GLI 1978-1982 110CP (81 KW) 1588cmc,
VW JETTA I (16) 1.6 D 1980-1984 54CP (40 KW) 1588cmc,
VW JETTA I (16) 1.6 TD 1982-1984 70CP (51 KW) 1588cmc,
VW GOLF II (19E, 1G1) 1.6 D 1983-1991 54CP (40 KW) 1588cmc,
VW GOLF II (19E, 1G1) 1.6 TD 1983-1991 70CP (51 KW) 1588cmc,
VW JETTA II (19E, 1G2, 165) 1.6 D 1984-1991 54CP (40 KW) 1588cmc,
VW JETTA II (19E, 1G2, 165) 1.6 TD 1984-1991 70CP (51 KW) 1588cmc,
VW SCIROCCO (53B) 1.6 1980-1982 110CP (81 KW) 1588cmc,
VW SCIROCCO (53B) 1.8 1983-1992 90CP (66 KW) 1781cmc,
VW GOLF I Cabriolet (155) 1.6 1979-1982 110CP (81 KW) 1588cmc,
VW GOLF I Cabriolet (155) 1.8 1983-1992 90CP (66 KW) 1781cmc,
ROVER MAESTRO 1.3 1990-1995 69CP (51 KW) 1275cmc,
ROVER MAESTRO 1.3 1990-1995 67CP (49 KW) 1275cmc,
CAUTARE DUPA COD
CAUTARE DUPA MOTOR
ULTIMELE MASINI VIZITATE
Pentru a vedea lista cu ultimele 10 masini vizualizate te rugam sa te autentifici.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.