ALEGE MASINA
marca:
model:
motorizare:
PRODUSE UNIVERSALE
simering, diferential KRAFT AUTOMOTIVE 1151504(0414537)
Cod: 1151504
Producator: KRAFT AUTOMOTIVE
Coduri OE: 0414537, 414537, 90222045
Înaltime [mm]: 8
Diametru interior [mm]: 35
Diametru exterior [mm]: 65
Numar de productie: 1151504
Producator: KRAFT AUTOMOTIVE
Coduri OE: 0414537, 414537, 90222045
Înaltime [mm]: 8
Diametru interior [mm]: 35
Diametru exterior [mm]: 65
Numar de productie: 1151504
Se cauta preturi, va rugam asteptati...
Diferentialul , este un mecanism , prevazut cu roti dintate , care permite rotilor motoare , ca in viraje , sa ruleze cu turatii diferite , functie de raza curbei .
In viraje , rotile din interorul curbei se invartesc cu o viteza mai mica decat cele din exterior , deoarece , in aceste conditii , se parcurg distante diferite .
La puntile nemotoare , nu exista diferential , deoarece rotile , se pot invarti liber una fata de cealalalta , nefiind interconectate .
In cazul puntii motoare , rotile primesc cuplul motor simultan de la o sursa comuna , iar in viraje , trebuie sa se roteasca , cu viteze diferite .
Automobilele cu tractiune integrala , au in compunere trei diferentiale , fata , spate si central , acesta din urma fiind necesar , deoarece rotile din fata nu se rotesc cu aceeasi viteza , ca cele din spate .
Constructiv , exista mai multe tipuri de diferentiale , cel mai raspandit , in cazul automobilelor de serie , fiind , diferentialul deschis , care este si cel mai simplu din punct de vedere constructiv .
Acest tip de diferential , are in componenta niste roti dintate ,dupa cum s-a mai precizat si un pinion principal , care primeste cuplul de la motor , transmitandu-l mai departe , planetarelor , prin intermediul unor pinioane mai mici .
Rotile dintate din componenta diferentialului , se cupleaza in viraje , determinand o scadere a vitezei rotilor din interiorul curbei si o crestere proportionala a vitezei rotilor din exterior .
Acest tip de diferential , prezina niste limite in cazul unor portiuni de drum alunecos , deoarece aplicand acelasi cuplu motor ambelor roti , in mod egal , in cazul in care una dintre roti , patineaza , maximul de cuplu pe care cealalta roata il poate primi este acelasi pe care roata care patineaza , il transmite portiunii de drum . Altfel spus , acest diferential nu va putea transmite mai mult cuplu de rotatie , rotii cu aderenta buna , decat maximul de cuplu , pe care roata cu mai putina aderenta il poate transfera suprafetei de drum , aceasta insemnand ca roata fara aderenta se va roti in gol , iar cealalalta va sta pe loc .
Eliminarea acestor inconveniente , poate fi depasit de diferentialul autoblocant .
Diferentialul autoblocant determina ambele roti , sa se rotesca cu aceeasi viteza , prin blocarea pinioanelor interne , astfel ca intreg cuplul motor , va fi transferat rotii cu aderenta mai buna , chiar daca cealalalta roata este suspendata .
Si la acest tip de diferential autoblocant , ne intilnim cu probleme , deoarece , datorita faptului ca toate rotile au aceeasi viteza chiar si in viraje , iar rotile din interiorul virajelor , se vor invarti , dupa cum s-a aratat , cu acceasi viteza ca cele din exterior , vor derapa , acest fapt contrbuind la uzura lor .
Astfel s-a creat diferentialul cu alunecare limitata LSD (Limited Slip Differential) , care este o combinatie intre cele doua tipuri descrise mai sus , diferentialul simplu si diferentialul autoblocant , la care transmiterea cuplului motor , se face la roata cu aderenta mai buna , intr-un raport de regula , de 1:5 , cat si prin rotirea in viraje , a rotilor din exterior cu viteze mai mari fata de rotile din interiorul curbei . Exista si la acest tip de diferential limite , care se refera la situatia in care putem ajunge , cand avem o roata care patineaza intens , aceasta , aflandu-se practic in stare suspendata , cu aderenta 0, la sol. In acest caz chiar daca roata cu aderenta mai buna primeste de cinci ori mai mult cuplu , conform raportului de 1:5 , in cazul particular expus , mai sus , in care cuplul la roata suspendata este 0 , atunci si cuplul la roata cu aderenta mai buna , va fi tot 0 , deoarece 0x5=0.
Astfel s-a ajuns la diferentialele de tip Torsen (torque sensitive-sensibil la cuplu) , acesta , reactionand instantaneu la fiecare dezechilibru de cuplu , care intervine intre cele doua roti motoare , canalizand cuplul , inspre roata cu cea mai buna aderenta la sol .
Pentru:
OPEL VECTRA A hatchback 1.6 i 1993-1995 71CP (52 KW) 1598cmc,
OPEL VECTRA A (86_, 87_) 1.6 i 1988-1995 75CP (55 KW) 1598cmc,
OPEL VECTRA A hatchback 1.6 i KAT 1988-1995 75CP (55 KW) 1598cmc,
OPEL VECTRA A (86_, 87_) 1.6 1988-1993 82CP (60 KW) 1598cmc,
OPEL VECTRA A hatchback 1.6 S 1988-1993 82CP (60 KW) 1598cmc,
OPEL VECTRA A (86_, 87_) 1.8 S 1988-1989 88CP (65 KW) 1796cmc,
OPEL VECTRA A hatchback 1.8 S 1988-1989 88CP (65 KW) 1796cmc,
OPEL VECTRA A (86_, 87_) 1.8 S 4x4 1989 88CP (65 KW) 1796cmc,
OPEL VECTRA A (86_, 87_) 2.0 i 1988-1990 115CP (85 KW) 1998cmc,
OPEL VECTRA A hatchback 2.0 i 1988-1990 115CP (85 KW) 1998cmc,
OPEL VECTRA A (86_, 87_) 2.0 i 4x4 1989-1990 115CP (85 KW) 1998cmc,
OPEL VECTRA A hatchback 2.0 i GT 1988-1995 129CP (95 KW) 1998cmc,
OPEL VECTRA A (86_, 87_) 2.0 i 1988-1992 129CP (95 KW) 1998cmc,
OPEL VECTRA A (86_, 87_) 2.0 i 4x4 1989-1992 129CP (95 KW) 1998cmc,
OPEL VECTRA A (86_, 87_) 1.7 TD 1990-1995 82CP (60 KW) 1686cmc,
OPEL VECTRA A hatchback 1.7 TD 1990-1995 82CP (60 KW) 1686cmc,
OPEL VECTRA A hatchback 1.7 D 1988-1992 57CP (42 KW) 1700cmc,
OPEL VECTRA A (86_, 87_) 1.7 D 1988-1992 57CP (42 KW) 1700cmc,
OPEL VECTRA A (86_, 87_) 1.8 i KAT 1990-1995 90CP (66 KW) 1796cmc,
OPEL VECTRA A hatchback 1.8 i KAT 1990-1995 90CP (66 KW) 1796cmc,
OPEL VECTRA A (86_, 87_) 2000/GT 16V 1989-1994 150CP (110 KW) 1998cmc,
OPEL VECTRA A hatchback 2.0 i 16V 1989-1990 150CP (110 KW) 1998cmc,
OPEL VECTRA A (86_, 87_) 2000 16V 4x4 1989-1990 150CP (110 KW) 1998cmc,
OPEL VECTRA A (86_, 87_) 2.0 i Turbo 4x4 1994-1995 204CP (150 KW) 1998cmc,
OPEL VECTRA A hatchback 2.5 V6 1993-1995 170CP (125 KW) 2498cmc,
OPEL VECTRA A (86_, 87_) 2.5 V6 1993-1995 170CP (125 KW) 2498cmc,
OPEL OMEGA A (16_, 17_, 19_) 1.8 N 1986-1987 82CP (60 KW) 1796cmc,
OPEL OMEGA A (16_, 17_, 19_) 1.8 1987-1994 88CP (65 KW) 1796cmc,
OPEL OMEGA A (16_, 17_, 19_) 1.8 S 1986-1994 90CP (66 KW) 1796cmc,
OPEL OMEGA A (16_, 17_, 19_) 1.8 1986-1994 115CP (85 KW) 1796cmc,
OPEL OMEGA A (16_, 17_, 19_) 2.0 1986-1994 122CP (90 KW) 1998cmc,
OPEL OMEGA A (16_, 17_, 19_) 3.0 (3000) 1987 156CP (115 KW) 2969cmc,
OPEL OMEGA A (16_, 17_, 19_) 2.3 TD 1986-1988 90CP (66 KW) 2260cmc,
OPEL OMEGA A (16_, 17_, 19_) 2.3 D 1986-1994 73CP (54 KW) 2260cmc,
OPEL OMEGA A (16_, 17_, 19_) 2.3 TD Interc. 1988-1994 100CP (74 KW) 2260cmc,
OPEL OMEGA A (16_, 17_, 19_) 2.0 i 1986-1994 115CP (85 KW) 1998cmc,
OPEL OMEGA A (16_, 17_, 19_) 2.4 i 1988-1994 125CP (92 KW) 2410cmc,
OPEL OMEGA A (16_, 17_, 19_) 2.6 i 1990-1994 150CP (110 KW) 2594cmc,
OPEL OMEGA A (16_, 17_, 19_) 3.0 (3000) 1987-1990 177CP (130 KW) 2969cmc,
OPEL OMEGA A (16_, 17_, 19_) 3.0 24V (3000) 1989-1994 200CP (147 KW) 2969cmc,
OPEL OMEGA A (16_, 17_, 19_) 3.0 24V (3000) 1989-1994 204CP (150 KW) 2969cmc,
OPEL OMEGA A combi (66_, 67_) 1.8 N 1986-1987 82CP (60 KW) 1796cmc,
OPEL OMEGA A combi (66_, 67_) 1.8 1987-1994 88CP (65 KW) 1796cmc,
OPEL OMEGA A combi (66_, 67_) 1.8 S 1986-1994 90CP (66 KW) 1796cmc,
OPEL OMEGA A combi (66_, 67_) 1.8 1986-1994 115CP (85 KW) 1796cmc,
OPEL OMEGA A combi (66_, 67_) 2.0 1986-1994 122CP (90 KW) 1998cmc,
OPEL OMEGA A combi (66_, 67_) 2.3 TD 1986-1988 90CP (66 KW) 2260cmc,
OPEL OMEGA A combi (66_, 67_) 2.3 D 1986-1994 73CP (54 KW) 2260cmc,
OPEL OMEGA A combi (66_, 67_) 2.3 TD Interc. 1988-1994 100CP (74 KW) 2260cmc,
OPEL OMEGA A combi (66_, 67_) 2.0 i 1986-1994 115CP (85 KW) 1998cmc,
OPEL OMEGA A combi (66_, 67_) 2.4 i 1988-1994 125CP (92 KW) 2410cmc,
OPEL OMEGA A combi (66_, 67_) 2.6 i 1990-1994 150CP (110 KW) 2594cmc,
OPEL OMEGA A combi (66_, 67_) 3.0 KAT 1987-1994 177CP (130 KW) 2969cmc,
OPEL OMEGA A combi (66_, 67_) 3.0 24V 1989-1994 200CP (147 KW) 2969cmc,
OPEL SENATOR B (29_) 2.6 i 1990-1993 150CP (110 KW) 2594cmc,
OPEL SENATOR B (29_) 3.0 1987-1993 156CP (115 KW) 2969cmc,
OPEL SENATOR B (29_) 3.0 1988-1990 177CP (130 KW) 2969cmc,
OPEL SENATOR B (29_) 3.0 24V 1989-1993 204CP (150 KW) 2969cmc,
OPEL CALIBRA A (85_) 2.0 i 1990-1997 115CP (85 KW) 1998cmc,
OPEL CALIBRA A (85_) 2.0 i 4x4 1990-1997 115CP (85 KW) 1998cmc,
OPEL CALIBRA A (85_) 2.0 i 16V 1990-1994 150CP (110 KW) 1998cmc,
OPEL CALIBRA A (85_) 2.0 i 16V 4x4 1990-1994 150CP (110 KW) 1998cmc,
OPEL CALIBRA A (85_) 2.0 i Turbo 4x4 1992-1997 204CP (150 KW) 1998cmc,
OPEL CALIBRA A (85_) 2.5 i V6 1993-1997 170CP (125 KW) 2498cmc,
OPEL OMEGA B (25_, 26_, 27_) 2.0 1994-1999 116CP (85 KW) 1998cmc,
OPEL OMEGA B (25_, 26_, 27_) 2.0 16V 1994-1999 136CP (100 KW) 1998cmc,
OPEL OMEGA B (25_, 26_, 27_) 2.5 V6 1994-2000 170CP (125 KW) 2498cmc,
OPEL OMEGA B (25_, 26_, 27_) 3.0 V6 1994-2001 211CP (155 KW) 2962cmc,
OPEL OMEGA B (25_, 26_, 27_) 2.5 TD 1994-2003 130CP (96 KW) 2497cmc,
OPEL OMEGA B combi (21_, 22_, 23_) 2.0 1994-1999 116CP (85 KW) 1998cmc,
OPEL OMEGA B combi (21_, 22_, 23_) 2.0 16V 1994-1999 136CP (100 KW) 1998cmc,
OPEL OMEGA B combi (21_, 22_, 23_) 2.5 V6 1994-2000 170CP (125 KW) 2498cmc,
OPEL OMEGA B combi (21_, 22_, 23_) 2.5 TD 1994-2001 131CP (96 KW) 2497cmc,
OPEL OMEGA B combi (21_, 22_, 23_) 3.0 V6 1994-2001 211CP (155 KW) 2962cmc,
OPEL VECTRA A (86_, 87_) 2.0 i 16V 1994-1995 136CP (100 KW) 1998cmc,
OPEL VECTRA A hatchback 2.0 i 16V 1994-1995 136CP (100 KW) 1998cmc,
OPEL VECTRA A (86_, 87_) 2.0 i 16V 4x4 1994-1995 136CP (100 KW) 1998cmc,
OPEL CALIBRA A (85_) 2.0 i 16V 4x4 1994-1997 136CP (100 KW) 1998cmc,
OPEL CALIBRA A (85_) 2.0 i 16V 1994-1997 136CP (100 KW) 1998cmc,
OPEL VECTRA A (86_, 87_) 1.7 D 1992-1995 60CP (44 KW) 1700cmc,
OPEL VECTRA A (86_, 87_) 1.6 i 1993-1995 71CP (52 KW) 1598cmc,
OPEL OMEGA A (16_, 17_, 19_) 3.0 (3000) KAT 1988-1994 177CP (130 KW) 2969cmc,
OPEL SENATOR B (29_) 3.0 i KAT 1988-1993 177CP (130 KW) 2969cmc,
OPEL VECTRA A (86_, 87_) 1.8 S 1989-1990 90CP (66 KW) 1796cmc,
OPEL VECTRA A (86_, 87_) 2.0 i KAT 1988-1995 116CP (85 KW) 1998cmc,
OPEL VECTRA A (86_, 87_) 2.0 i 4x4 KAT 1989-1995 116CP (85 KW) 1998cmc,
OPEL VECTRA A (86_, 87_) 2000/GT 16V KAT 1990-1995 150CP (110 KW) 1998cmc,
OPEL VECTRA A (86_, 87_) 2000/GT 16V 4x4 KAT 1990-1995 150CP (110 KW) 1998cmc,
OPEL VECTRA A hatchback 1.8 i 1988-1990 90CP (66 KW) 1796cmc,
OPEL VECTRA A hatchback 2.0 i KAT 1988-1995 116CP (85 KW) 1998cmc,
OPEL VECTRA A hatchback 2.0 i 16V KAT 1990-1995 150CP (110 KW) 1998cmc,
OPEL OMEGA B (25_, 26_, 27_) 2.0 DTI 16V 1997-2000 101CP (74 KW) 1995cmc,
OPEL OMEGA B combi (21_, 22_, 23_) 2.0 DTI 16V 1997-2000 101CP (74 KW) 1995cmc,
OPEL OMEGA A combi (66_, 67_) 3.0 1987-1994 156CP (115 KW) 2969cmc,
OPEL VECTRA A hatchback 1.7 D 1992-1995 60CP (44 KW) 1700cmc,
OPEL SENATOR B (29_) 2.5 i 1990-1993 140CP (103 KW) 2490cmc,
OPEL OMEGA A (16_, 17_, 19_) 3.6 24V Lotus 1990-1992 377CP (277 KW) 3638cmc,
OPEL OMEGA B (25_, 26_, 27_) 2.2 16V 1999-2003 144CP (106 KW) 2198cmc,
OPEL OMEGA B combi (21_, 22_, 23_) 2.2 16V 1999-2003 144CP (106 KW) 2198cmc,
OPEL OMEGA A combi (66_, 67_) 3.0 1987-1990 177CP (130 KW) 2969cmc,
OPEL OMEGA B (25_, 26_, 27_) 2.2 DTI 16V 2000-2003 120CP (88 KW) 2171cmc,
OPEL OMEGA B combi (21_, 22_, 23_) 2.2 DTI 16V 2000-2003 120CP (88 KW) 2171cmc,
OPEL OMEGA B (25_, 26_, 27_) 2.6 V6 2000-2003 180CP (132 KW) 2597cmc,
OPEL OMEGA B combi (21_, 22_, 23_) 2.6 V6 2000-2003 180CP (132 KW) 2597cmc,
OPEL OMEGA B (25_, 26_, 27_) 3.2 V6 2001-2003 218CP (160 KW) 3175cmc,
OPEL OMEGA B combi (21_, 22_, 23_) 3.2 V6 2001-2003 218CP (160 KW) 3175cmc,
OPEL OMEGA B (25_, 26_, 27_) 2.5 DTI 2001-2003 150CP (110 KW) 2497cmc,
OPEL OMEGA B combi (21_, 22_, 23_) 2.5 DTI 2001-2003 150CP (110 KW) 2497cmc,
OPEL OMEGA B combi (21_, 22_, 23_) 2.2 DTI 16V 2000-2003 110CP (81 KW) 2171cmc,
OPEL OMEGA B (25_, 26_, 27_) 2.2 DTI 16V 2000-2003 110CP (81 KW) 2171cmc,
CAUTARE DUPA COD
CAUTARE DUPA MOTOR
ULTIMELE MASINI VIZITATE
Pentru a vedea lista cu ultimele 10 masini vizualizate te rugam sa te autentifici.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.