ALEGE MASINA
marca:
model:
motorizare:
PRODUSE UNIVERSALE
Pompa hidraulica, sistem de directie DELCO REMY DSP369 pentru FIAT DUCATO platou/sasiu (250_, 290_) 150 Multijet 3,0 D
Cod: DSP369
Producator: DELCO REMY
Coduri OE:
Body type: HPI
Technical Bulletin: TB64
Filet cuplaj: 12mm Hose Connection
Tehnica de cuplaj: M16 X 1.5mm (Female)
Role: fara rola curea
Mod de operare: electro-hidraulic
Cod motor: TU9/K/MZ
Tip model: Rallye
Varianta echipare: Electric pump
An fabricatie pana la: 12/1995
An fabricatie de la: 01/1993
De la numar serie sasiu: 07263
Echipament vehicul: pentru vehicule cu aer conditionat
Producator: DELCO REMY
Coduri OE:
Body type: HPI
Technical Bulletin: TB64
Filet cuplaj: 12mm Hose Connection
Tehnica de cuplaj: M16 X 1.5mm (Female)
Role: fara rola curea
Mod de operare: electro-hidraulic
Cod motor: TU9/K/MZ
Tip model: Rallye
Varianta echipare: Electric pump
An fabricatie pana la: 12/1995
An fabricatie de la: 01/1993
De la numar serie sasiu: 07263
Echipament vehicul: pentru vehicule cu aer conditionat
Se cauta preturi, va rugam asteptati...
Caseta de directie reprezinta componenta circuitului de directie , care are rolul , de a transforma miscarea de rotatie a axului volanului , prin intermediul unei cremaliere dintate , intr-o miscare de translatie , stanga dreapta , angrenand bieletele , care fiind in ansamblu cu capetele de bara , vor misca rotile masinii .
Pompa de servodirectie , o alta componenta a sistemului de directie este actionata de regula , de cureaua de transmisie si are rolul de a contribui la micsorarea efortului conducatorului auto , atunci cand schimba directia autoturismului , generand o presiune constanta a lichidului hidraulic , care se aplica cremalierei , la rotirea volanului .
Actionarea directiei poate fi realizata : -hidraulic , cu pompa pusa in miscare de motorul autoturismului , pompa mecanica , sau de catre un motoras electric . pompa electrohidraulica .
- electric (senzor-reductor-motoras) , montat pe caseta de directie , sau pe coloana volanului .
Pentru:
CITROEN ZX (N2) 1.8 i 1992-1997 101CP (74 KW) 1761cmc,
PEUGEOT 106 I (1A, 1C) 1.4 D 1992-1996 50CP (37 KW) 1361cmc,
PEUGEOT 106 I (1A, 1C) 1.0 1991-1996 45CP (33 KW) 954cmc,
PEUGEOT 106 I (1A, 1C) 1.1 1991-1996 60CP (44 KW) 1124cmc,
PEUGEOT 106 I (1A, 1C) 1.3 1993-1996 98CP (72 KW) 1294cmc,
PEUGEOT 106 I (1A, 1C) 1.4 1991-1996 75CP (55 KW) 1361cmc,
PEUGEOT 106 I (1A, 1C) 1.4 1991-1996 94CP (69 KW) 1361cmc,
PEUGEOT 106 I (1A, 1C) 1.6 1993-1996 88CP (65 KW) 1587cmc,
PEUGEOT 106 I (1A, 1C) 1.6 1994-1996 103CP (76 KW) 1587cmc,
CITROEN ZX Break (N2) 1.8 i 1993-1997 101CP (74 KW) 1761cmc,
PEUGEOT 106 II (1) 1.4 i 1996-prezent 75CP (55 KW) 1360cmc,
PEUGEOT 106 II (1) 1.6 i 1996-prezent 101CP (74 KW) 1587cmc,
PEUGEOT 106 I (1A, 1C) 1.0 1991-1996 50CP (37 KW) 954cmc,
CITROEN ZX (N2) 1.8 i 16V 1996-1997 110CP (81 KW) 1761cmc,
CITROEN ZX Break (N2) 1.8 i 16V 1996-1998 110CP (81 KW) 1761cmc,
CAUTARE DUPA COD
CAUTARE DUPA MOTOR
ULTIMELE MASINI VIZITATE
Pentru a vedea lista cu ultimele 10 masini vizualizate te rugam sa te autentifici.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.