ALEGE MASINA
marca:
model:
motorizare:
PRODUSE UNIVERSALE
starter DELCO REMY DRS3707(31200P1KEO) pentru VW POLO (86C, 80) 1.0 KAT
Cod: DRS3707
Producator: DELCO REMY
Coduri OE: 31200P1KEO, 31200PK1E01, 32100P1KE01, NAD100780E
Bracket: 2 x d12,5 on 62,5 PCR
Bracket: 2 x d12,5 on 57,5PCR
Remark: units may be supplied less cable
Remark 1: may be supplied without support bracket
D (mm): 159
E (mm): 57
Solenoid info 50: 6,3 x 0,8 Lucar inside round shroud
Solenoid info B+: M8
Tensiune [V]: 12
Putere electromotor [kW]: 1
Directia de rotatie: rotatie contrar acelor de ceasornic
Numar dinti: 9
Identificare constructie stecher: 15
An fabricatie pana la: 10/1999
Tip cutie viteza: cv. automata
Producator: DELCO REMY
Coduri OE: 31200P1KEO, 31200PK1E01, 32100P1KE01, NAD100780E
Bracket: 2 x d12,5 on 62,5 PCR
Bracket: 2 x d12,5 on 57,5PCR
Remark: units may be supplied less cable
Remark 1: may be supplied without support bracket
D (mm): 159
E (mm): 57
Solenoid info 50: 6,3 x 0,8 Lucar inside round shroud
Solenoid info B+: M8
Tensiune [V]: 12
Putere electromotor [kW]: 1
Directia de rotatie: rotatie contrar acelor de ceasornic
Numar dinti: 9
Identificare constructie stecher: 15
An fabricatie pana la: 10/1999
Tip cutie viteza: cv. automata
Se cauta preturi, va rugam asteptati...
Electromotorul , sau demarorul , reprezinta motorul de curent continuu , alimentat de la bateria de acumulatori , al carui rol este sa asigure pornirea motorului unui autovehicul .
Pentru realizarea pornirii motorului si a functionarii lui in mod autonom , trebuiesc indeplinite urmatoarele conditii :-realizarea unui amestec omogen , aer- combustibil
-comprimarea amestecului , intr-o prima cursa a pistonului
-arderea amestecului
-turatia , mai mare de 100 rot/min
Un electromotor , este compus dintr-un motor electric si un angrenaj de cuplare , cu coroana dintata a volantei , cuplarea pinionului cu coroana volantei , nefiind permanenta , ci numai in momentul pornirii .
Cand prin cheia de contact , se inchide circuitul electric de pornire , solenoidul electromotorului , atrage un levier , care actioneaza pinionul de cuplare , in exterior , pentru a se cupla cu coroana dintata a volantei . In acelasi timp , cu cuplarea , se porneste si electromotorul , care prin intermediul pinionului va invarti volanta .
-
Pentru:
HONDA CIVIC VI Fastback (MA, MB) 1.6 i (MB1) 1994-1997 113CP (83 KW) 1590cmc,
HONDA CIVIC VI Fastback (MA, MB) 1.6 i Vtec (MB1) 1994-1997 126CP (93 KW) 1590cmc,
HONDA CIVIC VI Fastback (MA, MB) 1.5 i Vtec-E (MA9) 1994-1997 90CP (66 KW) 1493cmc,
HONDA CIVIC V Coupe (EJ) 1.6 i Vtec (EJ1) 1994-1996 125CP (92 KW) 1590cmc,
ROVER 400 hatchback 416 Si 1995-2000 113CP (83 KW) 1590cmc,
HONDA CIVIC VI Fastback (MA, MB) 1.4 i (MA8, MB2) 1995-2001 75CP (55 KW) 1396cmc,
ROVER 400 (RT) 416 Si 1995-2000 112CP (82 KW) 1588cmc,
ROVER 400 (RT) 416 Si 1995-2000 113CP (83 KW) 1590cmc,
HONDA CIVIC VI Fastback (MA, MB) 1.4 i (MA8, MB2) 1994-2001 90CP (66 KW) 1396cmc,
CAUTARE DUPA COD
CAUTARE DUPA MOTOR
ULTIMELE MASINI VIZITATE
Pentru a vedea lista cu ultimele 10 masini vizualizate te rugam sa te autentifici.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.