ALEGE MASINA
marca:
model:
motorizare:
PRODUSE UNIVERSALE
starter DELCO REMY DRS3164(2330050Y12) pentru HONDA ACCORD IV (CB) 2.0 16V (CB3)
Cod: DRS3164
Producator: DELCO REMY
Coduri OE: 2330050Y12, 2330053Y00, 2330053Y01, 2330065Y11, 2330070J00, 2330070J02, 2330070J03, 2330071J01, 2330073Y00, 2330073Y01, M0T70281, M0T70285, M1T72881, M2T41171, M2T48681, S114570, S114758, S114775
Bracket: 1 x M10 on 55 PCR
Bracket: 1 x d10,9 / 11,05 on 55PCR
D (mm): 153
E (mm): 49
Diametru flansa [mm]: 69,9
Tensiune [V]: 12
Putere electromotor [kW]: 1
Directia de rotatie: rotatie contrar acelor de ceasornic
Numar dinti: 8
Identificare constructie stecher: 82
Numarul gaurilor filetate: 1
Numarul gaurilor de fixare: 2
Cod motor: GA16DE
An fabricatie pana la: 05/1993
An fabricatie de la: 05/1993
Zone climaterice: pentru climat rece
Producator: DELCO REMY
Coduri OE: 2330050Y12, 2330053Y00, 2330053Y01, 2330065Y11, 2330070J00, 2330070J02, 2330070J03, 2330071J01, 2330073Y00, 2330073Y01, M0T70281, M0T70285, M1T72881, M2T41171, M2T48681, S114570, S114758, S114775
Bracket: 1 x M10 on 55 PCR
Bracket: 1 x d10,9 / 11,05 on 55PCR
D (mm): 153
E (mm): 49
Diametru flansa [mm]: 69,9
Tensiune [V]: 12
Putere electromotor [kW]: 1
Directia de rotatie: rotatie contrar acelor de ceasornic
Numar dinti: 8
Identificare constructie stecher: 82
Numarul gaurilor filetate: 1
Numarul gaurilor de fixare: 2
Cod motor: GA16DE
An fabricatie pana la: 05/1993
An fabricatie de la: 05/1993
Zone climaterice: pentru climat rece
Se cauta preturi, va rugam asteptati...
Electromotorul , sau demarorul , reprezinta motorul de curent continuu , alimentat de la bateria de acumulatori , al carui rol este sa asigure pornirea motorului unui autovehicul .
Pentru realizarea pornirii motorului si a functionarii lui in mod autonom , trebuiesc indeplinite urmatoarele conditii :-realizarea unui amestec omogen , aer- combustibil
-comprimarea amestecului , intr-o prima cursa a pistonului
-arderea amestecului
-turatia , mai mare de 100 rot/min
Un electromotor , este compus dintr-un motor electric si un angrenaj de cuplare , cu coroana dintata a volantei , cuplarea pinionului cu coroana volantei , nefiind permanenta , ci numai in momentul pornirii .
Cand prin cheia de contact , se inchide circuitul electric de pornire , solenoidul electromotorului , atrage un levier , care actioneaza pinionul de cuplare , in exterior , pentru a se cupla cu coroana dintata a volantei . In acelasi timp , cu cuplarea , se porneste si electromotorul , care prin intermediul pinionului va invarti volanta .
-
Pentru:
NISSAN PRIMERA (P10) 1.6 1990-1996 90CP (66 KW) 1597cmc,
NISSAN PRIMERA Hatchback (P10) 1.6 1990-1996 90CP (66 KW) 1597cmc,
NISSAN PRIMERA Traveller (W10) 1.6 i 1990-1998 90CP (66 KW) 1597cmc,
NISSAN PRIMERA (P10) 1.6 1990-1996 97CP (71 KW) 1597cmc,
NISSAN PRIMERA Hatchback (P10) 1.6 1990-1993 97CP (71 KW) 1597cmc,
NISSAN PRIMERA Hatchback (P10) 1.6 1993-1996 102CP (75 KW) 1597cmc,
NISSAN PRIMERA (P10) 1.6 1993-1996 102CP (75 KW) 1597cmc,
NISSAN PRIMERA (P12) 1.6 2002-prezent 109CP (80 KW) 1597cmc,
CAUTARE DUPA COD
CAUTARE DUPA MOTOR
ULTIMELE MASINI VIZITATE
Pentru a vedea lista cu ultimele 10 masini vizualizate te rugam sa te autentifici.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.