ALEGE MASINA
marca:
model:
motorizare:
PRODUSE UNIVERSALE
Distribuitor DELCO REMY DRD6877
Cod: DRD6877
Producator: DELCO REMY
Coduri OE:
See pictures, etc...
Restrictiile producatorului: Bosch
De la numar motor: EZ 309583
An fabricatie pana la: 10/1986
An fabricatie de la: 07/1984
De la numar serie sasiu: 44..E..220001
Pana la numar motor: EW 035 000
Pana la numar serie sasiu: 19..G..010 000
Producator: DELCO REMY
Coduri OE:
See pictures, etc...
Restrictiile producatorului: Bosch
De la numar motor: EZ 309583
An fabricatie pana la: 10/1986
An fabricatie de la: 07/1984
De la numar serie sasiu: 44..E..220001
Pana la numar motor: EW 035 000
Pana la numar serie sasiu: 19..G..010 000
Se cauta preturi, va rugam asteptati...
Delcou , este un ansamblu , format din ruptor si distribuitor , in care ruptorul , denumit si platina , intrerupe si stabileste circuitul primar al instalatiei de aprindere , iar distribuitorul , repartizeaza curentul de inalta tensiune , la bujiile de aprindere , in ordinea prestabilita , prin intermediul rotorului .
Recapituland , delcoul , indeplineste deci mai multe functiuni : - distribuie tensiunea inalta , venita de la bobina de inductie , la bujia cilindrului , in momentele necesare , prin rotorul distribuitorului , aflat in miscare de rotatie .
-intrerupe si restabileste legatura cu bobina de inductie , prin intermediul ruptorului , piesa alcatuita dintr-o parte fixa si una mobila , actionata de o cama , avand rolul de a alimenta infasurarea primara a bobinei de inductie , prin intermediul unor contacte , care se ating si se desprind , in timpul miscarii , astfel , in bobina de inductie , se induce un camp magnetic , in infasurarea secundara , a acesteia , rezultand la borne un curent de inalta tensiune .
La pornire , bobina de inductie , este alimentata prin contactul de aprindere , de la bateria de acumulatoare .
De la bornele de iesire ale bobinei de inductie , printr-un cablu , curentul de inalta tensiune este transmis rotorului , care se invarteste in interiorul distribuitorului , pe langa niste contacte , confectionate din platina sau wolfram , cate unul pentru fiecare cilindru si de la care pleaca fisele de bujii . Cand varful rotorului legat la circuitul de inalta tensiune al bobinei de inductie , trece prin dreptul fiecarui contact , primeste un impuls de inalta tensiune , provocand un arc electric , prin care va fi transmis curentul spre bujii . Contactele , din platina sau wolfram , din interiorul distribuitorului , amplasare pe marginea capacului distribuitorului , datorita arcului electric care se produce , sunt supuse uzurii rapide .
Sincronizarea turatiei ruptor-distribuitor , se face prin amplasarea camei de ridicare a partii mobile a ruptorului , pe axul central al distribuitorului , actionat la randul sau , prin actionare mecanica , de arborele cu came . Turatia arborelui distribuitorului , este de 1/2 din turatia motorului , deoarece este nevoie de scanteie , la una din doua rotatii complete ale motorului , conform ciclului de functionare al acestuia .
Sincronizarea scanteilor in ciclul de functionare al unui motor , avand o importanta mare , la generatiile mai noi de autoturisme , nu se mai utilizeaza sistemul descris .
Un ansamblu de senzori , comunica computerului de bord , pozitia pistoanelor . Computerul , va gestiona , prin intermediul unei unitati de comanda , activarea bobinei de inductie .
Pentru:
AUDI 80 (81, 85, B2) 1.6 1978-1986 75CP (55 KW) 1595cmc,
AUDI 80 (89, 89Q, 8A, B3) 1.6 1986-1991 75CP (55 KW) 1595cmc,
AUDI 100 Avant (44, 44Q, C3) 1.8 1982-1987 75CP (55 KW) 1781cmc,
VW GOLF II (19E, 1G1) 1.6 1983-1992 75CP (55 KW) 1595cmc,
VW JETTA II (19E, 1G2, 165) 1.6 1984-1992 75CP (55 KW) 1595cmc,
VW PASSAT (32B) 1.6 1980-1988 75CP (55 KW) 1588cmc,
VW SANTANA (32B) 1.6 1981-1984 75CP (55 KW) 1588cmc,
VW SCIROCCO (53B) 1.6 1983-1989 75CP (55 KW) 1595cmc,
VW PASSAT Variant (32B) 1.6 1980-1988 75CP (55 KW) 1588cmc,
VW GOLF I Cabriolet (155) 1.6 1983-1992 75CP (55 KW) 1595cmc,
AUDI 100 (44, 44Q, C3) 1.8 1982-1987 75CP (55 KW) 1781cmc,
VW PASSAT limuzina (32B) 1.6 1985-1988 75CP (55 KW) 1595cmc,
AUDI 100 (44, 44Q, C3) 1.8 quattro 1984-1988 90CP (66 KW) 1781cmc,
AUDI 100 Avant (44, 44Q, C3) 1.8 quattro 1984-1988 90CP (66 KW) 1781cmc,
VW PASSAT Variant (32B) 1.6 1980-1988 75CP (55 KW) 1595cmc,
VW SANTANA (32B) 1.6 1981-1984 75CP (55 KW) 1595cmc,
VW PASSAT (32B) 1.6 1980-1988 75CP (55 KW) 1595cmc,
CAUTARE DUPA COD
CAUTARE DUPA MOTOR
ULTIMELE MASINI VIZITATE
Pentru a vedea lista cu ultimele 10 masini vizualizate te rugam sa te autentifici.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.