ALEGE MASINA
marca:
model:
motorizare:
PRODUSE UNIVERSALE
Distribuitor DELCO REMY DRD6317(10457021)
Cod: DRD6317
Producator: DELCO REMY
Coduri OE: 10457021, 1211010, 1211408
Remark: Number of Pins: 4
Restrictiile producatorului: Delco
Cod motor: C 16 NZ
An fabricatie pana la: 08/1991
Restrictiile producatorului: Teil für DELCO REMY
An fabricatie de la: 09/1987
Producator: DELCO REMY
Coduri OE: 10457021, 1211010, 1211408
Remark: Number of Pins: 4
Restrictiile producatorului: Delco
Cod motor: C 16 NZ
An fabricatie pana la: 08/1991
Restrictiile producatorului: Teil für DELCO REMY
An fabricatie de la: 09/1987
Se cauta preturi, va rugam asteptati...
Delcou , este un ansamblu , format din ruptor si distribuitor , in care ruptorul , denumit si platina , intrerupe si stabileste circuitul primar al instalatiei de aprindere , iar distribuitorul , repartizeaza curentul de inalta tensiune , la bujiile de aprindere , in ordinea prestabilita , prin intermediul rotorului .
Recapituland , delcoul , indeplineste deci mai multe functiuni : - distribuie tensiunea inalta , venita de la bobina de inductie , la bujia cilindrului , in momentele necesare , prin rotorul distribuitorului , aflat in miscare de rotatie .
-intrerupe si restabileste legatura cu bobina de inductie , prin intermediul ruptorului , piesa alcatuita dintr-o parte fixa si una mobila , actionata de o cama , avand rolul de a alimenta infasurarea primara a bobinei de inductie , prin intermediul unor contacte , care se ating si se desprind , in timpul miscarii , astfel , in bobina de inductie , se induce un camp magnetic , in infasurarea secundara , a acesteia , rezultand la borne un curent de inalta tensiune .
La pornire , bobina de inductie , este alimentata prin contactul de aprindere , de la bateria de acumulatoare .
De la bornele de iesire ale bobinei de inductie , printr-un cablu , curentul de inalta tensiune este transmis rotorului , care se invarteste in interiorul distribuitorului , pe langa niste contacte , confectionate din platina sau wolfram , cate unul pentru fiecare cilindru si de la care pleaca fisele de bujii . Cand varful rotorului legat la circuitul de inalta tensiune al bobinei de inductie , trece prin dreptul fiecarui contact , primeste un impuls de inalta tensiune , provocand un arc electric , prin care va fi transmis curentul spre bujii . Contactele , din platina sau wolfram , din interiorul distribuitorului , amplasare pe marginea capacului distribuitorului , datorita arcului electric care se produce , sunt supuse uzurii rapide .
Sincronizarea turatiei ruptor-distribuitor , se face prin amplasarea camei de ridicare a partii mobile a ruptorului , pe axul central al distribuitorului , actionat la randul sau , prin actionare mecanica , de arborele cu came . Turatia arborelui distribuitorului , este de 1/2 din turatia motorului , deoarece este nevoie de scanteie , la una din doua rotatii complete ale motorului , conform ciclului de functionare al acestuia .
Sincronizarea scanteilor in ciclul de functionare al unui motor , avand o importanta mare , la generatiile mai noi de autoturisme , nu se mai utilizeaza sistemul descris .
Un ansamblu de senzori , comunica computerului de bord , pozitia pistoanelor . Computerul , va gestiona , prin intermediul unei unitati de comanda , activarea bobinei de inductie .
Pentru:
OPEL CORSA A hatchback 1.3 i 1986-1990 60CP (44 KW) 1297cmc,
OPEL KADETT E hatchback 1.6 i 1986-1991 75CP (55 KW) 1598cmc,
OPEL KADETT E (39_, 49_) 1.6 i 1986-1991 75CP (55 KW) 1598cmc,
OPEL KADETT E combi (35_, 36_, 45_, 46_) 1.6 i 1986-1991 75CP (55 KW) 1598cmc,
OPEL KADETT E Cabriolet (43B_) 1.6 i 1986-1993 75CP (55 KW) 1598cmc,
OPEL VECTRA A hatchback 1.6 i 1993-1995 71CP (52 KW) 1598cmc,
OPEL VECTRA A (86_, 87_) 1.6 i 1988-1995 75CP (55 KW) 1598cmc,
OPEL VECTRA A hatchback 1.6 i KAT 1988-1995 75CP (55 KW) 1598cmc,
OPEL ASTRA F hatchback 1.6 i 1991-1998 75CP (55 KW) 1598cmc,
OPEL ASTRA F (56_, 57_) 1.6 i 1992-1998 75CP (55 KW) 1598cmc,
OPEL ASTRA F combi (51_, 52_) 1.6 i 1991-1998 75CP (55 KW) 1598cmc,
OPEL VECTRA A (86_, 87_) 1.6 i 1993-1995 71CP (52 KW) 1598cmc,
VAUXHALL ASTRA Mk III (F) hatchback 1.6 i 1991-1998 75CP (55 KW) 1598cmc,
VAUXHALL ASTRA Mk III (F) combi 1.6 i 1991-1998 75CP (55 KW) 1598cmc,
VAUXHALL CAVALIER Mk III (87) 1.6 i 1993-1995 71CP (52 KW) 1598cmc,
OPEL ASCONA C hatchback 1.6 i 1987-1988 75CP (55 KW) 1598cmc,
OPEL ASCONA C (81_, 86_, 87_, 88_) 1.6 i 1987-1988 75CP (55 KW) 1598cmc,
OPEL KADETT E hatchback 1.3 i KAT 1985-1991 60CP (44 KW) 1297cmc,
OPEL KADETT E hatchback 1.6 i KAT 1986-1991 75CP (55 KW) 1598cmc,
OPEL KADETT E (39_, 49_) 1.3 i KAT 1985-1991 60CP (44 KW) 1297cmc,
OPEL KADETT E (39_, 49_) 1.6 i KAT 1986-1991 75CP (55 KW) 1598cmc,
OPEL KADETT E Cabriolet (43B_) 1.6 i KAT 1987-1993 75CP (55 KW) 1598cmc,
OPEL KADETT E combi (35_, 36_, 45_, 46_) 1.3 i KAT 1985-1991 60CP (44 KW) 1297cmc,
OPEL KADETT E combi (35_, 36_, 45_, 46_) 1.6 i KAT 1986-1991 75CP (55 KW) 1598cmc,
VAUXHALL CAVALIER Mk II 1.6 i 1986-1988 75CP (55 KW) 1598cmc,
VAUXHALL CAVALIER Mk II 1.6 i KAT 1986-1988 75CP (55 KW) 1598cmc,
VAUXHALL NOVA hatchback 1.3 i KAT 1989-1993 60CP (44 KW) 1297cmc,
OPEL KADETT E Combo (38_, 48_) 1.6 i 1991-1994 75CP (55 KW) 1598cmc,
OPEL ASTRA F Van (55_) 1.6 i 1991-1993 75CP (55 KW) 1598cmc,
OPEL KADETT E caroserie (37_, 47_) 1.6 i 1989-1993 75CP (55 KW) 1598cmc,
VAUXHALL CAVALIER Mk III (87) 1.6 i 1988-1995 75CP (55 KW) 1598cmc,
VAUXHALL CAVALIER Mk III hatchback 1.6 i 1993-1995 71CP (52 KW) 1598cmc,
VAUXHALL CAVALIER Mk III hatchback 1.6 i 1988-1995 75CP (55 KW) 1598cmc,
VAUXHALL ASTRAVAN Mk III (F) 1.6 i 1991-1998 75CP (55 KW) 1598cmc,
OPEL CORSA A hatchback 1.6 GSI 1988-1992 75CP (55 KW) 1598cmc,
CAUTARE DUPA COD
CAUTARE DUPA MOTOR
ULTIMELE MASINI VIZITATE
Pentru a vedea lista cu ultimele 10 masini vizualizate te rugam sa te autentifici.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.