Se incarca...

Va rugam asteptati!

ALEGE MASINA

marca:

model:
motorizare:




PRODUSE UNIVERSALE




simering, diferential; Simering, ax cu came PAYEN NK117(806732050)


Cod: NK117
Producator: PAYEN
Coduri OE: 806732050, 806732150
Înaltime [mm]: 8
Material: ACM (cauciuc poliacrilic)
Diametru interior [mm]: 32
Diametru exterior [mm]: 45
Grosime [mm]: 8
Material: ACM (cauciuc poliacrilic)
Diametru interior [mm]: 32
Diametru exterior [mm]: 45
Configuratie etansare radiala arbore: A SL
Directia de rotatie: rotatie contrar acelor de ceasornic

Cod motor: EJ18 SPI

Se cauta preturi, va rugam asteptati...
Diferentialul , este un mecanism , prevazut cu roti dintate , care permite rotilor motoare , ca in viraje , sa ruleze cu turatii diferite , functie de raza curbei . In viraje , rotile din interorul curbei se invartesc cu o viteza mai mica decat cele din exterior , deoarece , in aceste conditii , se parcurg distante diferite . La puntile nemotoare , nu exista diferential , deoarece rotile , se pot invarti liber una fata de cealalalta , nefiind interconectate . In cazul puntii motoare , rotile primesc cuplul motor simultan de la o sursa comuna , iar in viraje , trebuie sa se roteasca , cu viteze diferite . Automobilele cu tractiune integrala , au in compunere trei diferentiale , fata , spate si central , acesta din urma fiind necesar , deoarece rotile din fata nu se rotesc cu aceeasi viteza , ca cele din spate . Constructiv , exista mai multe tipuri de diferentiale , cel mai raspandit , in cazul automobilelor de serie , fiind , diferentialul deschis , care este si cel mai simplu din punct de vedere constructiv . Acest tip de diferential , are in componenta niste roti dintate ,dupa cum s-a mai precizat si un pinion principal , care primeste cuplul de la motor , transmitandu-l mai departe , planetarelor , prin intermediul unor pinioane mai mici . Rotile dintate din componenta diferentialului , se cupleaza in viraje , determinand o scadere a vitezei rotilor din interiorul curbei si o crestere proportionala a vitezei rotilor din exterior . Acest tip de diferential , prezina niste limite in cazul unor portiuni de drum alunecos , deoarece aplicand acelasi cuplu motor ambelor roti , in mod egal , in cazul in care una dintre roti , patineaza , maximul de cuplu pe care cealalta roata il poate primi este acelasi pe care roata care patineaza , il transmite portiunii de drum . Altfel spus , acest diferential nu va putea transmite mai mult cuplu de rotatie , rotii cu aderenta buna , decat maximul de cuplu , pe care roata cu mai putina aderenta il poate transfera suprafetei de drum , aceasta insemnand ca roata fara aderenta se va roti in gol , iar cealalalta va sta pe loc . Eliminarea acestor inconveniente , poate fi depasit de diferentialul autoblocant . Diferentialul autoblocant determina ambele roti , sa se rotesca cu aceeasi viteza , prin blocarea pinioanelor interne , astfel ca intreg cuplul motor , va fi transferat rotii cu aderenta mai buna , chiar daca cealalalta roata este suspendata . Si la acest tip de diferential autoblocant , ne intilnim cu probleme , deoarece , datorita faptului ca toate rotile au aceeasi viteza chiar si in viraje , iar rotile din interiorul virajelor , se vor invarti , dupa cum s-a aratat , cu acceasi viteza ca cele din exterior , vor derapa , acest fapt contrbuind la uzura lor . Astfel s-a creat diferentialul cu alunecare limitata LSD (Limited Slip Differential) , care este o combinatie intre cele doua tipuri descrise mai sus , diferentialul simplu si diferentialul autoblocant , la care transmiterea cuplului motor , se face la roata cu aderenta mai buna , intr-un raport de regula , de 1:5 , cat si prin rotirea in viraje , a rotilor din exterior cu viteze mai mari fata de rotile din interiorul curbei . Exista si la acest tip de diferential limite , care se refera la situatia in care putem ajunge , cand avem o roata care patineaza intens , aceasta , aflandu-se practic in stare suspendata , cu aderenta 0, la sol. In acest caz chiar daca roata cu aderenta mai buna primeste de cinci ori mai mult cuplu , conform raportului de 1:5 , in cazul particular expus , mai sus , in care cuplul la roata suspendata este 0 , atunci si cuplul la roata cu aderenta mai buna , va fi tot 0 , deoarece 0x5=0. Astfel s-a ajuns la diferentialele de tip Torsen (torque sensitive-sensibil la cuplu) , acesta , reactionand instantaneu la fiecare dezechilibru de cuplu , care intervine intre cele doua roti motoare , canalizand cuplul , inspre roata cu cea mai buna aderenta la sol .
Pentru:

SUBARU LEGACY I (BC) 1800 4WD 1989-1991 103CP (76 KW) 1820cmc,

SUBARU LEGACY I (BC) 2000 4WD 1991-1994 116CP (85 KW) 1994cmc,

SUBARU LEGACY I (BC) 2200 4WD 1989-1994 136CP (100 KW) 2212cmc,

SUBARU LEGACY I combi (BC, BJF) 1800 4WD 1989-1994 103CP (76 KW) 1820cmc,

SUBARU LEGACY I combi (BC, BJF) 2000 4WD 1991-1994 116CP (85 KW) 1994cmc,

SUBARU LEGACY I combi (BC, BJF) 2200 Super 4WD 1989-1994 136CP (100 KW) 2212cmc,

SUBARU IMPREZA limuzina (GC) 1.6 i AWD 1992-2000 90CP (66 KW) 1597cmc,

SUBARU IMPREZA limuzina (GC) 1.8 i AWD 1992-2000 103CP (76 KW) 1820cmc,

SUBARU IMPREZA combi (GF) 1.6 i AWD 1992-2000 90CP (66 KW) 1597cmc,

SUBARU IMPREZA combi (GF) 1.8 i AWD 1992-2000 103CP (76 KW) 1820cmc,

SUBARU LEGACY II (BD, BG) 2.0 i 4WD 1994-1999 116CP (85 KW) 1994cmc,

SUBARU LEGACY II (BD, BG) 2.2 i 4WD 1994-1999 128CP (94 KW) 2212cmc,

SUBARU LEGACY II combi (BD, BG) 2.0 i 1994-1998 116CP (85 KW) 1994cmc,

SUBARU LEGACY II combi (BD, BG) 2.0 i 4WD 1994-1998 116CP (85 KW) 1994cmc,

SUBARU LEGACY II combi (BD, BG) 2.2 i 4WD 1994-1998 128CP (94 KW) 2212cmc,

SUBARU IMPREZA Coupe (GFC) 2.0 AWD 1995-2000 115CP (85 KW) 1994cmc,

SUBARU IMPREZA limuzina (GC) 2.0 i AWD 1995-2000 115CP (85 KW) 1994cmc,

SUBARU FORESTER (SF) 2.0 AWD 1997-2002 122CP (90 KW) 1994cmc,

SUBARU IMPREZA limuzina (GC) 1.6 i 1992-2000 90CP (66 KW) 1597cmc,

SUBARU LEGACY II (BD, BG) 2.5 i 4WD 1996-1999 150CP (110 KW) 2457cmc,

SUBARU LEGACY II combi (BD, BG) 2.5 i 4WD 1996-1998 150CP (110 KW) 2457cmc,

SUBARU FORESTER (SF) 2.0 S Turbo AWD 1998-2001 170CP (125 KW) 1994cmc,

SUBARU FORESTER (SF) 2.0 AWD 1998-2002 125CP (92 KW) 1994cmc,

SUBARU LEGACY II (BD, BG) 2.2 i 4WD 1996-1999 131CP (96 KW) 2212cmc,

SUBARU LEGACY II combi (BD, BG) 2.2 i 4WD 1996-1998 131CP (96 KW) 2212cmc,

SUBARU LEGACY III combi (BE, BH) 2.0 AWD 1998-2003 125CP (92 KW) 1994cmc,

SUBARU LEGACY III (BE, BH) 2.0 AWD 1999-2003 125CP (92 KW) 1994cmc,

SUBARU IMPREZA limuzina (GC) 2.0 i AWD 1998-2000 125CP (92 KW) 1994cmc,

SUBARU IMPREZA combi (GF) 2.0 i 16V AWD 1998-2000 125CP (92 KW) 1994cmc,

SUBARU LEGACY I (BC) 1800 1989-1993 103CP (76 KW) 1820cmc,

SUBARU LEGACY I combi (BC, BJF) 1800 1989-1994 103CP (76 KW) 1820cmc,

SUBARU IMPREZA combi (GF) 2.0 i AWD 1995-2000 116CP (85 KW) 1994cmc,

SUBARU IMPREZA limuzina (GD) 1.6 AWD 2000-prezent 95CP (70 KW) 1597cmc,

SUBARU IMPREZA combi (GG) 1.6 AWD 2000-prezent 95CP (70 KW) 1597cmc,

SUBARU IMPREZA combi (GG) 2.0 AWD 2000-prezent 125CP (92 KW) 1994cmc,

SUBARU IMPREZA limuzina (GD) 2.0 i AWD 2000-prezent 125CP (92 KW) 1994cmc,

SUBARU FORESTER (SG) 2.0 AWD 2002-prezent 125CP (92 KW) 1994cmc,

SUBARU FORESTER (SG) 2.0 S Turbo AWD 2002-prezent 177CP (130 KW) 1994cmc,

SUBARU LEGACY I combi (BC, BJF) 2000 1991-1993 116CP (85 KW) 1994cmc,

SUBARU OUTBACK (BL, BP) 2.5 AWD 2003-2009 165CP (121 KW) 2457cmc,

SUBARU LEGACY IV (BL, BP) 2.0 AWD 2003-prezent 138CP (101 KW) 1994cmc,

SUBARU LEGACY IV combi (BL, BP, B13_) 2.0 AWD 2003-prezent 138CP (101 KW) 1994cmc,

SUBARU IMPREZA combi (GG) 2.0 i R AWD 2005-2007 160CP (118 KW) 1994cmc,

SUBARU LEGACY IV combi (BL, BP, B13_) 2.0 AWD 2005-prezent 165CP (121 KW) 1994cmc,

SUBARU FORESTER (SH) 2.0 2008-prezent 150CP (110 KW) 1994cmc,

SUBARU LEGACY OUTBACK (BG) 2.5 1996-1999 150CP (110 KW) 2457cmc,

SUBARU LEGACY IV (BL, BP) 2.0 AWD 2005-prezent 165CP (121 KW) 1994cmc,

SUBARU FORESTER (SG) 2.5 AWD 2005-prezent 165CP (121 KW) 2457cmc,

SUBARU FORESTER (SF) 2.5 AWD 1997-2002 167CP (123 KW) 2457cmc,

CAUTARE DUPA COD

cod produs:



CAUTARE DUPA MOTOR

cod motor:



ULTIMELE MASINI VIZITATE

Pentru a vedea lista cu ultimele 10 masini vizualizate te rugam sa te autentifici.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.

NEWSLETTER

aboneaza-te la newsletter:


Piese auto. Magazin piese auto online. Piese auto ieftine. Piese auto originale si aftermarket. Ulei de motor. Ulei Castrol, Mobil, Motul, BMW, Ford, GM. Filtre Mann ieftine. Acumulatori auto VARTA, BOSCH, ROMBAT.
Prima pagina | Coduri piese | ANPC | Termeni si conditii | Contact | Despre | GDPR
©2024 piese-masina.ro - toate drepturile rezervate
By GT3