ALEGE MASINA
marca:
model:
motorizare:
PRODUSE UNIVERSALE
Bujii FEBI BILSTEIN 13512(101000001AE)
Cod: 13512
Producator: FEBI BILSTEIN
Coduri OE: 101000001AE, 101000005AE, 101000005AF, 101000026AA, 101000027AB, 101000036AB, 101000036AF, 101000040AC, 101000050AA, 101000050AB, 9091901080, 9091901087, 9091901090, 9091901095
extra
Filet exterior [mm]: M14 x 1,25
Lungime filet [mm]: 19
Deschidere cheie: 21
Distanta dintre electrozi [mm]: 0,8
Bujie: cu scaun etansare plat
Bujie: 3-Electrod masa
Numar bucati necesare: 4
Cod motor: AAV
An fabricatie pana la: 08/1984
An fabricatie de la: 01/1991
Producator: FEBI BILSTEIN
Coduri OE: 101000001AE, 101000005AE, 101000005AF, 101000026AA, 101000027AB, 101000036AB, 101000036AF, 101000040AC, 101000050AA, 101000050AB, 9091901080, 9091901087, 9091901090, 9091901095
extra
Filet exterior [mm]: M14 x 1,25
Lungime filet [mm]: 19
Deschidere cheie: 21
Distanta dintre electrozi [mm]: 0,8
Bujie: cu scaun etansare plat
Bujie: 3-Electrod masa
Numar bucati necesare: 4
Cod motor: AAV
An fabricatie pana la: 08/1984
An fabricatie de la: 01/1991
Se cauta preturi, va rugam asteptati...
La motoarele cu alimentare pe benzina , bujia , reprezinta elementul sistemului de aprindere , care are rolul de a produce scanteie , intre electrozii acesteia , care sa aprinda amestecul carburant din camera de ardere .
O bujie , se compune dintr-un electrod pozitiv , amplasat central , alimentat de bobina de inductie , unul lateral , negativ , legat la corpul bujiei , corpul metalic exterior , care se insurubeaza in chiulasa , izolator ceramic , care izoleaza electrodul central , garnituri de etansare din praf de caolin presat , amplasate in zona de contact dintre corpul metalic al bujiei si izolatorul ceramic si piulita de contact , prin care se alimenteaza bujia .
Bujia , indeplineste un rol esential , in functionarea motorului , alegandu-se functie de caracteristicile acestuia .
Daca o bujie este prost aleasa , incalzirea izolatorului la temperaturi de peste 900 de grade celsius , poate duce la aprinderi secundare ale amestecului carburant , cauzand motorului pierderi de putere si o functionare cu batai .
Bujia este dimensionata sa respecte mai multe cerinte : - valoarea termica , care reflecta capacitatea bujiei de a transmite caldura din camera de ardere , inspre mediul ambiant , ea fiind supusa , in timpul functionarii , unor solicitari termice extreme , datorate diferentelor de temperatura dintre partea care intra in camera de ardere si partea expusa mediului exterior .
-rezistenta mare la solicitari electrice , aprox 5000 de volti in timpul functionarii normale ,putand ajunge , pana la 12000 de volti , la pornirea de la rece .
-solicitari mecanice , care intervin in cilindri , datorita variatiei presiunii gazelor , dar si a trepidatiilor , care apar in timpul functionarii .
Se deosebesc doua tipuri de bujii , calde si reci ., cele calde avand valori termice mai mari .
Durata de viata a unui set de bujii este de aproximativ 60.000 de kilometri .
La motoarele noi , generarea scanteii la fiecare bujie , este controlata de catre calculatorul de injectie .
-
Pentru:
VW POLO (86) 1.1 1975-1981 60CP (44 KW) 1093cmc,
VW POLO (86C, 80) 1.3 KAT 1987-1994 55CP (40 KW) 1272cmc,
VW POLO (86C, 80) 1.0 KAT 1989-1994 45CP (33 KW) 1043cmc,
VW SCIROCCO (53B) 1.8 1983-1992 90CP (66 KW) 1781cmc,
VW SCIROCCO (53B) 1.8 1982-1989 112CP (82 KW) 1781cmc,
VW TRANSPORTER IV Bus (70XB, 70XC, 7DB, 7DW) 2.5 Syncro 1992-2003 110CP (81 KW) 2461cmc,
VW TRANSPORTER IV Bus (70XB, 70XC, 7DB, 7DW) 2.5 1990-2003 110CP (81 KW) 2461cmc,
VW TARO 1.8 1989-1994 83CP (61 KW) 1812cmc,
VW TRANSPORTER IV Bus (70XB, 70XC, 7DB, 7DW) 2.0 1990-2003 84CP (62 KW) 1968cmc,
VW GOLF III (1H1) 1.4 1991-1997 55CP (40 KW) 1390cmc,
VW GOLF III (1H1) 1.6 1992-1997 75CP (55 KW) 1598cmc,
VW GOLF III (1H1) 1.4 1991-1997 60CP (44 KW) 1390cmc,
VW VENTO (1H2) 1.4 1991-1998 55CP (40 KW) 1390cmc,
VW VENTO (1H2) 1.4 1991-1998 60CP (44 KW) 1390cmc,
VW VENTO (1H2) 1.6 1992-1998 75CP (55 KW) 1598cmc,
VW LT 28-35 I Bus (281-363) 2.0 1975-1983 75CP (55 KW) 1984cmc,
VW GOLF III Variant (1H5) 1.4 1993-1999 55CP (40 KW) 1390cmc,
VW GOLF III Variant (1H5) 1.4 1993-1999 60CP (44 KW) 1390cmc,
VW POLO Coupe (86C, 80) 1.0 KAT 1989-1994 45CP (33 KW) 1043cmc,
VW POLO Coupe (86C, 80) 1.3 KAT 1987-1994 55CP (40 KW) 1272cmc,
VW POLO CLASSIC (86C, 80) 1.0 1985-1994 45CP (33 KW) 1043cmc,
VW POLO (6N1) 55 1.4 1995-1999 55CP (40 KW) 1390cmc,
VW POLO (6N1) 60 1.4 1995-1999 60CP (44 KW) 1390cmc,
VW POLO CLASSIC (6KV2) 60 1.4 1995-2001 60CP (44 KW) 1390cmc,
VW TARO 2.2 1989-1994 94CP (69 KW) 2237cmc,
VW TARO 2.4 i 4x4 1989-1997 114CP (84 KW) 2366cmc,
VW TRANSPORTER IV caroserie (70XA) 2.0 1990-2003 84CP (62 KW) 1968cmc,
VW TRANSPORTER IV caroserie (70XA) 2.5 1990-2003 110CP (81 KW) 2461cmc,
VW TRANSPORTER IV caroserie (70XA) 2.5 Syncro 1992-2003 110CP (81 KW) 2461cmc,
VW LT 28-35 I caroserie (281-363) 2.0 1975-1983 75CP (55 KW) 1984cmc,
VW LT 28-35 I platou/sasiu (281-363) 2.0 1975-1983 75CP (55 KW) 1984cmc,
VW TRANSPORTER IV Bus (70XB, 70XC, 7DB, 7DW) 2.5 Syncro 1996-2003 115CP (85 KW) 2461cmc,
VW TRANSPORTER IV Bus (70XB, 70XC, 7DB, 7DW) 2.5 1996-2003 115CP (85 KW) 2461cmc,
VW POLO Coupe (86C, 80) 1.3 1982-1989 75CP (55 KW) 1272cmc,
VW POLO (86C, 80) 1.3 1982-1989 75CP (55 KW) 1272cmc,
VW TRANSPORTER IV platou/sasiu (70XD) 2.5 1990-2003 110CP (81 KW) 2461cmc,
VW TRANSPORTER IV platou/sasiu (70XD) 2.5 Syncro 1992-2003 110CP (81 KW) 2461cmc,
VW TRANSPORTER IV platou/sasiu (70XD) 2.0 1990-2003 84CP (62 KW) 1968cmc,
VW TRANSPORTER IV platou/sasiu (70XD) 2.5 1996-2003 115CP (85 KW) 2461cmc,
VW TRANSPORTER IV platou/sasiu (70XD) 2.5 Syncro 1996-2003 115CP (85 KW) 2461cmc,
VW TRANSPORTER IV caroserie (70XA) 2.5 1996-2003 115CP (85 KW) 2461cmc,
VW TRANSPORTER IV caroserie (70XA) 2.5 Syncro 1996-2003 115CP (85 KW) 2461cmc,
VW KAEFER 1600 i (Mexico) 1992-2003 46CP (34 KW) 1584cmc,
VW POLO Variant (6KV5) 1.4 1997-2001 60CP (44 KW) 1390cmc,
VW POLO caroserie (86CF) 1.0 1992-1994 45CP (33 KW) 1043cmc,
VW POLO caroserie (86CF) 1.3 1992-1994 54CP (40 KW) 1272cmc,
VW LT 40-55 I caroserie (291-512) 2.0 1975-1983 75CP (55 KW) 1984cmc,
VW LT 40-55 I platou/sasiu (293-909) 2.0 1975-1983 75CP (55 KW) 1984cmc,
VW CADDY II caroserie (9K9A) 75 1.6 1995-1997 75CP (55 KW) 1595cmc,
VW CADDY II combi (9K9B) 1.6 1995-1997 75CP (55 KW) 1595cmc,
CAUTARE DUPA COD
CAUTARE DUPA MOTOR
ULTIMELE MASINI VIZITATE
Pentru a vedea lista cu ultimele 10 masini vizualizate te rugam sa te autentifici.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.