Se incarca...

Va rugam asteptati!

ALEGE MASINA

marca:

model:
motorizare:




PRODUSE UNIVERSALE




Bujii FEBI BILSTEIN 13512(101000001AE)


Cod: 13512
Producator: FEBI BILSTEIN
Coduri OE: 101000001AE, 101000005AE, 101000005AF, 101000026AA, 101000027AB, 101000036AB, 101000036AF, 101000040AC, 101000050AA, 101000050AB, 9091901080, 9091901087, 9091901090, 9091901095
extra
Filet exterior [mm]: M14 x 1,25
Lungime filet [mm]: 19
Deschidere cheie: 21
Distanta dintre electrozi [mm]: 0,8
Bujie: cu scaun etansare plat
Bujie: 3-Electrod masa
Numar bucati necesare: 4

Cod motor: AAV
An fabricatie pana la: 08/1984
An fabricatie de la: 01/1991

Se cauta preturi, va rugam asteptati...
La motoarele cu alimentare pe benzina , bujia , reprezinta elementul sistemului de aprindere , care are rolul de a produce scanteie , intre electrozii acesteia , care sa aprinda amestecul carburant din camera de ardere . O bujie , se compune dintr-un electrod pozitiv , amplasat central , alimentat de bobina de inductie , unul lateral , negativ , legat la corpul bujiei , corpul metalic exterior , care se insurubeaza in chiulasa , izolator ceramic , care izoleaza electrodul central , garnituri de etansare din praf de caolin presat , amplasate in zona de contact dintre corpul metalic al bujiei si izolatorul ceramic si piulita de contact , prin care se alimenteaza bujia . Bujia , indeplineste un rol esential , in functionarea motorului , alegandu-se functie de caracteristicile acestuia . Daca o bujie este prost aleasa , incalzirea izolatorului la temperaturi de peste 900 de grade celsius , poate duce la aprinderi secundare ale amestecului carburant , cauzand motorului pierderi de putere si o functionare cu batai . Bujia este dimensionata sa respecte mai multe cerinte : - valoarea termica , care reflecta capacitatea bujiei de a transmite caldura din camera de ardere , inspre mediul ambiant , ea fiind supusa , in timpul functionarii , unor solicitari termice extreme , datorate diferentelor de temperatura dintre partea care intra in camera de ardere si partea expusa mediului exterior . -rezistenta mare la solicitari electrice , aprox 5000 de volti in timpul functionarii normale ,putand ajunge , pana la 12000 de volti , la pornirea de la rece . -solicitari mecanice , care intervin in cilindri , datorita variatiei presiunii gazelor , dar si a trepidatiilor , care apar in timpul functionarii . Se deosebesc doua tipuri de bujii , calde si reci ., cele calde avand valori termice mai mari . Durata de viata a unui set de bujii este de aproximativ 60.000 de kilometri . La motoarele noi , generarea scanteii la fiecare bujie , este controlata de catre calculatorul de injectie . -
Pentru:

VW POLO (86) 1.1 1975-1981 60CP (44 KW) 1093cmc,

VW POLO (86C, 80) 1.3 KAT 1987-1994 55CP (40 KW) 1272cmc,

VW POLO (86C, 80) 1.0 KAT 1989-1994 45CP (33 KW) 1043cmc,

VW SCIROCCO (53B) 1.8 1983-1992 90CP (66 KW) 1781cmc,

VW SCIROCCO (53B) 1.8 1982-1989 112CP (82 KW) 1781cmc,

VW TRANSPORTER IV Bus (70XB, 70XC, 7DB, 7DW) 2.5 Syncro 1992-2003 110CP (81 KW) 2461cmc,

VW TRANSPORTER IV Bus (70XB, 70XC, 7DB, 7DW) 2.5 1990-2003 110CP (81 KW) 2461cmc,

VW TARO 1.8 1989-1994 83CP (61 KW) 1812cmc,

VW TRANSPORTER IV Bus (70XB, 70XC, 7DB, 7DW) 2.0 1990-2003 84CP (62 KW) 1968cmc,

VW GOLF III (1H1) 1.4 1991-1997 55CP (40 KW) 1390cmc,

VW GOLF III (1H1) 1.6 1992-1997 75CP (55 KW) 1598cmc,

VW GOLF III (1H1) 1.4 1991-1997 60CP (44 KW) 1390cmc,

VW VENTO (1H2) 1.4 1991-1998 55CP (40 KW) 1390cmc,

VW VENTO (1H2) 1.4 1991-1998 60CP (44 KW) 1390cmc,

VW VENTO (1H2) 1.6 1992-1998 75CP (55 KW) 1598cmc,

VW LT 28-35 I Bus (281-363) 2.0 1975-1983 75CP (55 KW) 1984cmc,

VW GOLF III Variant (1H5) 1.4 1993-1999 55CP (40 KW) 1390cmc,

VW GOLF III Variant (1H5) 1.4 1993-1999 60CP (44 KW) 1390cmc,

VW POLO Coupe (86C, 80) 1.0 KAT 1989-1994 45CP (33 KW) 1043cmc,

VW POLO Coupe (86C, 80) 1.3 KAT 1987-1994 55CP (40 KW) 1272cmc,

VW POLO CLASSIC (86C, 80) 1.0 1985-1994 45CP (33 KW) 1043cmc,

VW POLO (6N1) 55 1.4 1995-1999 55CP (40 KW) 1390cmc,

VW POLO (6N1) 60 1.4 1995-1999 60CP (44 KW) 1390cmc,

VW POLO CLASSIC (6KV2) 60 1.4 1995-2001 60CP (44 KW) 1390cmc,

VW TARO 2.2 1989-1994 94CP (69 KW) 2237cmc,

VW TARO 2.4 i 4x4 1989-1997 114CP (84 KW) 2366cmc,

VW TRANSPORTER IV caroserie (70XA) 2.0 1990-2003 84CP (62 KW) 1968cmc,

VW TRANSPORTER IV caroserie (70XA) 2.5 1990-2003 110CP (81 KW) 2461cmc,

VW TRANSPORTER IV caroserie (70XA) 2.5 Syncro 1992-2003 110CP (81 KW) 2461cmc,

VW LT 28-35 I caroserie (281-363) 2.0 1975-1983 75CP (55 KW) 1984cmc,

VW LT 28-35 I platou/sasiu (281-363) 2.0 1975-1983 75CP (55 KW) 1984cmc,

VW TRANSPORTER IV Bus (70XB, 70XC, 7DB, 7DW) 2.5 Syncro 1996-2003 115CP (85 KW) 2461cmc,

VW TRANSPORTER IV Bus (70XB, 70XC, 7DB, 7DW) 2.5 1996-2003 115CP (85 KW) 2461cmc,

VW POLO Coupe (86C, 80) 1.3 1982-1989 75CP (55 KW) 1272cmc,

VW POLO (86C, 80) 1.3 1982-1989 75CP (55 KW) 1272cmc,

VW TRANSPORTER IV platou/sasiu (70XD) 2.5 1990-2003 110CP (81 KW) 2461cmc,

VW TRANSPORTER IV platou/sasiu (70XD) 2.5 Syncro 1992-2003 110CP (81 KW) 2461cmc,

VW TRANSPORTER IV platou/sasiu (70XD) 2.0 1990-2003 84CP (62 KW) 1968cmc,

VW TRANSPORTER IV platou/sasiu (70XD) 2.5 1996-2003 115CP (85 KW) 2461cmc,

VW TRANSPORTER IV platou/sasiu (70XD) 2.5 Syncro 1996-2003 115CP (85 KW) 2461cmc,

VW TRANSPORTER IV caroserie (70XA) 2.5 1996-2003 115CP (85 KW) 2461cmc,

VW TRANSPORTER IV caroserie (70XA) 2.5 Syncro 1996-2003 115CP (85 KW) 2461cmc,

VW KAEFER 1600 i (Mexico) 1992-2003 46CP (34 KW) 1584cmc,

VW POLO Variant (6KV5) 1.4 1997-2001 60CP (44 KW) 1390cmc,

VW POLO caroserie (86CF) 1.0 1992-1994 45CP (33 KW) 1043cmc,

VW POLO caroserie (86CF) 1.3 1992-1994 54CP (40 KW) 1272cmc,

VW LT 40-55 I caroserie (291-512) 2.0 1975-1983 75CP (55 KW) 1984cmc,

VW LT 40-55 I platou/sasiu (293-909) 2.0 1975-1983 75CP (55 KW) 1984cmc,

VW CADDY II caroserie (9K9A) 75 1.6 1995-1997 75CP (55 KW) 1595cmc,

VW CADDY II combi (9K9B) 1.6 1995-1997 75CP (55 KW) 1595cmc,

CAUTARE DUPA COD

cod produs:



CAUTARE DUPA MOTOR

cod motor:



ULTIMELE MASINI VIZITATE

Pentru a vedea lista cu ultimele 10 masini vizualizate te rugam sa te autentifici.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.

NEWSLETTER

aboneaza-te la newsletter:


Piese auto. Magazin piese auto online. Piese auto ieftine. Piese auto originale si aftermarket. Ulei de motor. Ulei Castrol, Mobil, Motul, BMW, Ford, GM. Filtre Mann ieftine. Acumulatori auto VARTA, BOSCH, ROMBAT.
Prima pagina | Coduri piese | ANPC | Termeni si conditii | Contact | Despre | GDPR
©2024 piese-masina.ro - toate drepturile rezervate
By GT3