Se incarca...

Va rugam asteptati!

ALEGE MASINA

marca:

model:
motorizare:




PRODUSE UNIVERSALE




montant,generator FEBI BILSTEIN 01612(12311268433) pentru PEUGEOT 205 II (20A/C) 1.4


Cod: 01612
Producator: FEBI BILSTEIN
Coduri OE: 12311268433, 12311268447, 12318602181
pentru generator
Latime [mm]: 15
Latime [mm]: 19,5
Diametru interior [mm]: 15
Diametru exterior [mm]: 23
Diametru exterior [mm]: 28,5
Material: NBR (cauciuc nitril butadin)
Partea de montare: partea de jos
Greutate (în kg): 0,01
Numar bucati necesare: 1

Cod motor: M 10

Se cauta preturi, va rugam asteptati...
Piese alternator : carcasa , rotor , stator , rulmenti rotor , carbuni sau perii , inele colectoare , ventilatoare , regulator de tensiune , punte redresoare . Alternatorul , sau generatorul de curent , reprezinta agregatul , care pus in functiune de motorul masinii , genereaza curent pentru toti consumatorii unui autovehicul . Constructiv , este format din stator , compus din trei bobine , in care ia nastere curentul trifazic , rotorul bobinat prevazut cu doua piese polare , sub forma de gheara prin care se realizeaza polii aparenti , puntea de diode , care are rolul de a transforma tensiunea alternativa de la bornele alternatorului in tensiune continua . Rotorul , care primeste curent electric , prin intermediul inelelor colectoare si periile alimentatoare , denumite si carbuni , produce un camp magnetic , in interiorul alternatorului , care in timpul rotatiei , intersecteaza bobinele statorului , producand in infasurarile acestuia un curent electric trifazat . Tensiunea electrica trifazata culeasa la bornele alternatorului , este transformata in tensiune continua, dupa cum s- a mai aratat , de catre puntea de diode , formata dintr-un numar de sase diode , montate in asa fel , incat la intrare sunt alimentate cu tensiunea alternativa trifazata , iar la iesire , furnizeaza tensiune continua pe doua borne , dintre care una este legata la masa . Turatia motorului , fiind proportionala cu turatia alternatorului , se variaza fluxul magnetic , care intersecteaza infasurarea statorului , influentand tensiunea de la bornele alternatorului . Deoarece pentru alimentarea consumatorilor , este necesara o tensiune constanta , de 14.2 volti , se simte nevoia de a controla tensiunea transmisa la bobina rotorului , in asa fel , incat o data cu cresterea turatiei alternatorului , tensiunea de la bobina rotorului , sa scada , rezultand in final o tensiune constanta la borne . Reglajul tensiunii la bobina alternatorului , este realizat de catre releul regulator . Pentru racirea alternatorului , se recurge la ventilatoare , montate in interiorul carcasei , sau in exterior .
Pentru:

BMW 3 (E21) 320/6 1977-1982 122CP (90 KW) 1990cmc,

BMW 3 (E21) 323 i 1978-1982 143CP (105 KW) 2316cmc,

BMW 3 (E30) 316 (Ecotronic) 1983-1990 90CP (66 KW) 1766cmc,

BMW 3 (E30) 318 i 1984-1988 102CP (75 KW) 1766cmc,

BMW 3 (E30) 318 i 1982-1987 105CP (77 KW) 1766cmc,

BMW 3 (E30) 320 i 1985-1991 129CP (95 KW) 1991cmc,

BMW 3 (E30) 320 i 1982-1985 125CP (92 KW) 1990cmc,

BMW 3 (E30) 323 i 1982-1983 139CP (102 KW) 2316cmc,

BMW 3 (E30) 323 i 1983-1986 150CP (110 KW) 2316cmc,

BMW 3 (E30) 325 i X 1986-1991 170CP (125 KW) 2494cmc,

BMW 3 (E30) 325 i 1986-1991 170CP (125 KW) 2494cmc,

BMW 3 (E30) 325 i X 1986-1987 171CP (126 KW) 2494cmc,

BMW 3 (E30) 325 i 1983-1989 171CP (126 KW) 2494cmc,

BMW 3 (E30) 325 e 2.7 1983-1988 122CP (90 KW) 2693cmc,

BMW 3 (E30) 325 e 2.7 1985-1987 129CP (95 KW) 2693cmc,

BMW 3 Touring (E30) 320 i 1988-1991 129CP (95 KW) 1991cmc,

BMW 3 Touring (E30) 325 i 1987-1993 170CP (125 KW) 2494cmc,

BMW 3 Touring (E30) 325 i X 1988-1993 170CP (125 KW) 2494cmc,

BMW 5 (E28) 518 1981-1984 90CP (66 KW) 1766cmc,

BMW 5 (E28) 518 i 1983-1987 105CP (77 KW) 1766cmc,

BMW 5 (E28) 520 i 1981-1987 125CP (92 KW) 1990cmc,

BMW 5 (E28) 520 i 1985-1987 129CP (95 KW) 1990cmc,

BMW 5 (E28) 524 td 1983-1987 115CP (85 KW) 2443cmc,

BMW 5 (E28) 525 i 1981-1987 150CP (110 KW) 2495cmc,

BMW 5 (E28) 525 e 1981-1987 122CP (90 KW) 2693cmc,

BMW 5 (E28) 525 e 1983-1987 125CP (92 KW) 2693cmc,

BMW 5 (E28) 525 e 1984-1987 129CP (95 KW) 2693cmc,

BMW 5 (E28) 528 i 1981-1987 184CP (135 KW) 2788cmc,

BMW 5 (E28) 535 i, M 535 i 1985-1987 185CP (136 KW) 3430cmc,

BMW 5 (E28) 535 i, M 535 i 1985-1987 192CP (141 KW) 3430cmc,

BMW 5 (E28) 535 i, M 535 i 1985-1987 218CP (160 KW) 3430cmc,

BMW 6 (E24) 635 CSi 1987-1989 211CP (155 KW) 3430cmc,

BMW 7 (E23) 735 i 1985-1986 185CP (136 KW) 3430cmc,

BMW 7 (E23) 745 i 1983-1986 252CP (185 KW) 3430cmc,

BMW 3 Cabriolet (E30) 320 i 1986-1993 129CP (95 KW) 1990cmc,

BMW 3 Cabriolet (E30) 325 i 1987-1993 170CP (125 KW) 2494cmc,

BMW 3 Cabriolet (E30) 325 i 1985-1987 171CP (126 KW) 2494cmc,

BMW 6 (E24) 635 CSi 1985-1989 185CP (136 KW) 3430cmc,

BMW 3 (E30) 316 1982-1987 90CP (66 KW) 1766cmc,

BMW 3 (E30) 316 i 1987-1988 102CP (75 KW) 1766cmc,

BMW 7 (E23) 735 i 1985-1986 192CP (141 KW) 3430cmc,

CAUTARE DUPA COD

cod produs:



CAUTARE DUPA MOTOR

cod motor:



ULTIMELE MASINI VIZITATE

Pentru a vedea lista cu ultimele 10 masini vizualizate te rugam sa te autentifici.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.

NEWSLETTER

aboneaza-te la newsletter:


Piese auto. Magazin piese auto online. Piese auto ieftine. Piese auto originale si aftermarket. Ulei de motor. Ulei Castrol, Mobil, Motul, BMW, Ford, GM. Filtre Mann ieftine. Acumulatori auto VARTA, BOSCH, ROMBAT.
Prima pagina | Coduri piese | ANPC | Termeni si conditii | Contact | Despre | GDPR
©2024 piese-masina.ro - toate drepturile rezervate
By GT3