ALEGE MASINA
marca:
model:
motorizare:
PRODUSE UNIVERSALE
montant,generator FEBI BILSTEIN 01612(12311268433) pentru PEUGEOT 205 II (20A/C) 1.4
Cod: 01612
Producator: FEBI BILSTEIN
Coduri OE: 12311268433, 12311268447, 12318602181
pentru generator
Latime [mm]: 15
Latime [mm]: 19,5
Diametru interior [mm]: 15
Diametru exterior [mm]: 23
Diametru exterior [mm]: 28,5
Material: NBR (cauciuc nitril butadin)
Partea de montare: partea de jos
Greutate (în kg): 0,01
Numar bucati necesare: 1
Cod motor: M 10
Producator: FEBI BILSTEIN
Coduri OE: 12311268433, 12311268447, 12318602181
pentru generator
Latime [mm]: 15
Latime [mm]: 19,5
Diametru interior [mm]: 15
Diametru exterior [mm]: 23
Diametru exterior [mm]: 28,5
Material: NBR (cauciuc nitril butadin)
Partea de montare: partea de jos
Greutate (în kg): 0,01
Numar bucati necesare: 1
Cod motor: M 10
Se cauta preturi, va rugam asteptati...
Piese alternator :
carcasa , rotor , stator , rulmenti rotor , carbuni sau perii , inele colectoare , ventilatoare , regulator de tensiune , punte redresoare .
Alternatorul , sau generatorul de curent , reprezinta agregatul , care pus in functiune de motorul masinii , genereaza curent pentru toti consumatorii unui autovehicul .
Constructiv , este format din stator , compus din trei bobine , in care ia nastere curentul trifazic , rotorul bobinat prevazut cu doua piese polare , sub forma de gheara prin care se realizeaza polii aparenti , puntea de diode , care are rolul de a transforma tensiunea alternativa de la bornele alternatorului in tensiune continua .
Rotorul , care primeste curent electric , prin intermediul inelelor colectoare si periile alimentatoare , denumite si carbuni , produce un camp magnetic , in interiorul alternatorului , care in timpul rotatiei , intersecteaza bobinele statorului , producand in infasurarile acestuia un curent electric trifazat . Tensiunea electrica trifazata culeasa la bornele alternatorului , este transformata in tensiune continua, dupa cum s- a mai aratat , de catre puntea de diode , formata dintr-un numar de sase diode , montate in asa fel , incat la intrare sunt alimentate cu tensiunea alternativa trifazata , iar la iesire , furnizeaza tensiune continua pe doua borne , dintre care una este legata la masa .
Turatia motorului , fiind proportionala cu turatia alternatorului , se variaza fluxul magnetic , care intersecteaza infasurarea statorului , influentand tensiunea de la bornele alternatorului . Deoarece pentru alimentarea consumatorilor , este necesara o tensiune constanta , de 14.2 volti , se simte nevoia de a controla tensiunea transmisa la bobina rotorului , in asa fel , incat o data cu cresterea turatiei alternatorului , tensiunea de la bobina rotorului , sa scada , rezultand in final o tensiune constanta la borne . Reglajul tensiunii la bobina alternatorului , este realizat de catre releul regulator .
Pentru racirea alternatorului , se recurge la ventilatoare , montate in interiorul carcasei , sau in exterior .
Pentru:
BMW 3 (E21) 320/6 1977-1982 122CP (90 KW) 1990cmc,
BMW 3 (E21) 323 i 1978-1982 143CP (105 KW) 2316cmc,
BMW 3 (E30) 316 (Ecotronic) 1983-1990 90CP (66 KW) 1766cmc,
BMW 3 (E30) 318 i 1984-1988 102CP (75 KW) 1766cmc,
BMW 3 (E30) 318 i 1982-1987 105CP (77 KW) 1766cmc,
BMW 3 (E30) 320 i 1985-1991 129CP (95 KW) 1991cmc,
BMW 3 (E30) 320 i 1982-1985 125CP (92 KW) 1990cmc,
BMW 3 (E30) 323 i 1982-1983 139CP (102 KW) 2316cmc,
BMW 3 (E30) 323 i 1983-1986 150CP (110 KW) 2316cmc,
BMW 3 (E30) 325 i X 1986-1991 170CP (125 KW) 2494cmc,
BMW 3 (E30) 325 i 1986-1991 170CP (125 KW) 2494cmc,
BMW 3 (E30) 325 i X 1986-1987 171CP (126 KW) 2494cmc,
BMW 3 (E30) 325 i 1983-1989 171CP (126 KW) 2494cmc,
BMW 3 (E30) 325 e 2.7 1983-1988 122CP (90 KW) 2693cmc,
BMW 3 (E30) 325 e 2.7 1985-1987 129CP (95 KW) 2693cmc,
BMW 3 Touring (E30) 320 i 1988-1991 129CP (95 KW) 1991cmc,
BMW 3 Touring (E30) 325 i 1987-1993 170CP (125 KW) 2494cmc,
BMW 3 Touring (E30) 325 i X 1988-1993 170CP (125 KW) 2494cmc,
BMW 5 (E28) 518 1981-1984 90CP (66 KW) 1766cmc,
BMW 5 (E28) 518 i 1983-1987 105CP (77 KW) 1766cmc,
BMW 5 (E28) 520 i 1981-1987 125CP (92 KW) 1990cmc,
BMW 5 (E28) 520 i 1985-1987 129CP (95 KW) 1990cmc,
BMW 5 (E28) 524 td 1983-1987 115CP (85 KW) 2443cmc,
BMW 5 (E28) 525 i 1981-1987 150CP (110 KW) 2495cmc,
BMW 5 (E28) 525 e 1981-1987 122CP (90 KW) 2693cmc,
BMW 5 (E28) 525 e 1983-1987 125CP (92 KW) 2693cmc,
BMW 5 (E28) 525 e 1984-1987 129CP (95 KW) 2693cmc,
BMW 5 (E28) 528 i 1981-1987 184CP (135 KW) 2788cmc,
BMW 5 (E28) 535 i, M 535 i 1985-1987 185CP (136 KW) 3430cmc,
BMW 5 (E28) 535 i, M 535 i 1985-1987 192CP (141 KW) 3430cmc,
BMW 5 (E28) 535 i, M 535 i 1985-1987 218CP (160 KW) 3430cmc,
BMW 6 (E24) 635 CSi 1987-1989 211CP (155 KW) 3430cmc,
BMW 7 (E23) 735 i 1985-1986 185CP (136 KW) 3430cmc,
BMW 7 (E23) 745 i 1983-1986 252CP (185 KW) 3430cmc,
BMW 3 Cabriolet (E30) 320 i 1986-1993 129CP (95 KW) 1990cmc,
BMW 3 Cabriolet (E30) 325 i 1987-1993 170CP (125 KW) 2494cmc,
BMW 3 Cabriolet (E30) 325 i 1985-1987 171CP (126 KW) 2494cmc,
BMW 6 (E24) 635 CSi 1985-1989 185CP (136 KW) 3430cmc,
BMW 3 (E30) 316 1982-1987 90CP (66 KW) 1766cmc,
BMW 3 (E30) 316 i 1987-1988 102CP (75 KW) 1766cmc,
BMW 7 (E23) 735 i 1985-1986 192CP (141 KW) 3430cmc,
CAUTARE DUPA COD
CAUTARE DUPA MOTOR
ULTIMELE MASINI VIZITATE
Pentru a vedea lista cu ultimele 10 masini vizualizate te rugam sa te autentifici.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.
Daca nu ai cont inca, foloseste formularul de inregistrare pentru a-ti crea unul.